PDA

View Full Version : مش فاهم شي بسيط تعال فهمني شكرا لك

blackstokk
10-16-2013, 12:44
يعني لو انا دخلت نظام فوركس كوبي و تابعت واحد محترف وقمت ب الضبط المناسب لما يفتح هو صفقة راح تنفتح عندي اوتوماتيكيا او لازم افحها انا

اضافة اني اريد الدخول فوركس كوبي لعدم تضييع الوقت 6 اشهر في التعلم يعني اتعلم و اربح :) هل اسطيع الخروج منه عند تعلمي كفاية لادارة حسابي

hasback
11-06-2013, 02:31
اخي الكريم الصفقات تتم اوتوماتكا وما تحدده انت هو درجة المخاطرة قبل ان تختار المتاجر وايضا اللوت الذي ستعمل به وبالبافي اوتوماتيكي ,وعليك بالفعل استغلال تلك الفرصة والتعلم فيما يجني لك الفوركس كوبي الارباح

مصطفى حمدان
01-12-2014, 00:56
اخى الفاضل زى ماانت قولت ان الصفقات اللى بيعملها المتاجر بتتنسخ على حسابك اوتوماتيك كما انك تستطيع ان تلغى الاشتراك فى اى وقت لتتاجر بنفسك

rachid38
01-16-2014, 20:35
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته لكم مني فائق الشكر و التقدير
اخى الفاضل زى ماانت قولت ان الصفقات اللى بيعملها المتاجر بتتنسخ
على حسابك اوتوماتيك كما انك تستطيع ان تلغى الاشتراك فى اى وقت لتتاجر بنفسك

محمد مؤمن
01-22-2014, 22:11
أنا أوافقك الرأي أخي صاحب الموضوع انك لو لسة محتاج 6 اشهر تتعلم فيهم يبقى الافضل ان في الفترة دي تركز على عمل مشاركات كتير في المنتدى وتزود البونص
وتبحث عن شخص موثوق فيه ومعروف انه بيحقق ارباح وتشترك معاه في الفوركس كوبي
ولا تقلق.. فالصفقات اللي بيعملها بيتم نسخها عندك يعني مش بتعمل اي مجهود.. وفي الفترة دي تقدر تتعلم أكتر وبعدها ممكن تفك الاشتراك وتشتغل بنفسك

alielsefy
01-29-2014, 00:02
اخى الفاضل زى ماانت قولت ان الصفقات اللى بيعملها المتاجر بتتنسخ على حسابك اوتوماتيك كما انك تستطيع ان تلغى الاشتراك فى اى وقت لتتاجر بنفسك
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته لكل الأعضاء والمشاركين فى مشروع الفوركس
لكم جزيل الشكر وبارك الله فيكم و جزاك الله كل خير
على الموضوع الجميل هذا وبتوفيق ان شاء الله و السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

reda2001
04-25-2014, 18:08
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
هذه جيد جدا موضوع مفيد للغايه حقا
اتمنا ان يكون فى مزيد من هذا التقنيات والتعليم

أحمد بيكس
05-31-2014, 16:45
السلام عليكم ورحمة الله .. أشكرك أخي الكريم .. أخي العزيز الصفقات تفتح اوتوماتيكيا وانت لا تفعل شئ غير تحديد نسبة المخاطرة وادارة راس الماال .. تحياااااتي وبالتوفيق لك وللجميع ...

ilyes chaieb
06-24-2014, 19:39
يعني لو انا دخلت نظام فوركس كوبي و تابعت واحد محترف وقمت ب الضبط المناسب لما يفتح هو صفقة راح تنفتح عندي اوتوماتيكيا او لازم افحها انا

اضافة اني اريد الدخول فوركس كوبي لعدم تضييع الوقت 6 اشهر في التعلم يعني اتعلم و اربح :) هل اسطيع الخروج منه عند تعلمي كفاية لادارة حسابي

لكل من التاجر و المتتبع الحق في الغاء العقد في اي لحظة
كما ان الصفقات تفتح و تغلق دون اي تدخل منك
و يمكنك العتديل في حسابك و تخلى اللوت اقل او اكثر
لو اتبعت تـــــــــــــاجر ناجح ان شاء الله مع هذا النظام ممكن ان تستثمر اموالك و تعمل ارباح جيدة

مع اجمل تحياتى

madaninho
07-02-2014, 13:21
الصفقات تتم اوتوماتكا وما تحدده انت هو درجة المخاطرة قبل ان تختار المتاجر وايضا اللوت الذي ستعمل به
لو اتبعت تـــــــــــــاجر ناجح ان شاء الله مع هذا النظام ممكن ان تستثمر اموالك و تعمل ارباح جيدة

أسماء نعناع
10-30-2014, 10:47
أنا أوافقك الرأي أخي صاحب الموضوع انك لو لسة محتاج 6 اشهر تتعلم فيهم يبقى الافضل ان في الفترة دي تركز على عمل مشاركات كتير في المنتدى وتزود البونص
وتبحث عن شخص موثوق فيه ومعروف انه بيحقق ارباح وتشترك معاه في الفوركس كوبي
ولا تقلق.. فالصفقات اللي بيعملها بيتم نسخها عندك يعني مش بتعمل اي مجهود.. وفي الفترة دي تقدر تتعلم أكتر وبعدها ممكن تفك الاشتراك وتشتغل بنفسك

ihab13
11-03-2014, 15:19
على حسابك اوتوماتيك كما انك

ahmed mohsen92
11-03-2014, 16:00
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
ثانيا شكرا جزيلاً على طرحك للموضوع المهم دا و اتمنى تلاقى الاجابة اللى تساعدك

mohamed1989
02-14-2015, 20:40
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته شاء الله عليك يا اخى على الشرح الررررائع والمفيد جدا انا جديد واستفدت منك نتمنى لك التوفيق
جزاك الله خيرا في هدا الموضوع الجيد
بالتوفيق

OsamaNasser
02-21-2016, 01:42
انت لما بتتابع حد الصفقات اللي هو بيفتحها بتتفتح عندك بشكل اوتوماتيكي
وطبعا تقدر تخرج من النظام في اي وقت تريد وتتداول بنفسك
لكن يجب الحذز عن اخختيار الشخص اللي هتتابعه وتكون متاكد من انه متداول ناجح

ahaizoune
02-21-2016, 12:53
زي ماقالو الإخوة ...وشكرا انا كان عندي نفس السؤال بتاعك
بس كيف اشترك في الصفقات اوتوماتيكيا
رجاءا حد يجاوبني

mohammed control
02-21-2016, 13:10
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على اشرف المرسلين
انت لما بتتابع حد الصفقات اللي هو بيفتحها بتتفتح عندك بشكل اوتوماتيكي
وطبعا تقدر تخرج من النظام في اي وقت تريد وتتداول بنفسك
لكن يجب الحذز عن اخختيار الشخص اللي هتتابعه وتكون متاكد من انه متداول ناجح

The_Gahbaz
03-05-2016, 02:29
يا اخي انت بدخولك بنظام الفوركس كوبي مش محتاج تفتح الحساب اصلا ولا حتي تبص علي المنصه
الصفقات بيتم فتحها وغلقها اوتومايك بدون تدخل منك
وطبعا بتقدر تخرج من الخدمه في اي وقت انت عايزه
يعني ممكن تنسي الحساب طول ما انت بتتعلم وتدخل بعد كده تلم الارباح علي طول

nakazakihero
03-05-2016, 16:36

kadi hala
05-22-2016, 18:49
اخي عندما يفتح التاجر الذي انت تابع له الصفقة سوف تفتح عندك اوتوماتيكيا و انت تشاهد فقط و يمكنك التعديل عليها و بامكانك الربح حتى تتعلم

mayegywep
05-24-2016, 09:47
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم

جزاك الله خيرا على موضوعك الجميل

واشكر الاعضاء المهتمين بتوصيل الردود المفيده على المواضيه

واتمنى من الله ان يوفق الجميع فيما يبتغاه

:ok: :bravo: :ok:

medo.mohamed
05-24-2016, 12:58
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة و السلام على سيدنا محمد
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته و تحية طيبة لكل
يعني انا لما بشترك مع شخص العمليه يتنسخ عندي طيب ولما هوبيقفل علي رباح او خساره بتقفل معايا بردو عادي ولا ليزم انا الي اكون موجود وانا اقفل وشكرا

Ramy Heshmat
06-11-2016, 04:31
الفوركس يمكن ان يجعلك غنيا في ايام قليله و لكن بشرط عدم الطمع و الحكمة في ادارة راس المال .. و البحث عن وسطاء الفوركس الجيدين ...... وعليك الاستفادة من اخطائك و متابعة الاخبار الاقتصاديه و تحليلها و الاستفادة من خبرات المحترفين

malikacherr
06-15-2016, 18:09
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
وفقك الله أخي الكريم و أعانك على كتابة مثل هاته المواضيع المميزة في مجاول الفوركس و التي تفيد الأعضاء بكثير من المعلومات
الهامة و القيمة خاصة بالنسبة للأعضاء الجدد في المنتدى
تقبل تحياتي الحارة أخي الكريم

cherkaoui AAOUIQA
06-18-2016, 02:00
‏منتدى صراحة جيد جدا ويستفاد منه‏ مع وجود اعضاء ‏محترفين وخدومين
‏أتمنى من الله العلي القدير. ‏أن يجعل ‏كل المجهودات في ميزان حسناتكم
والسلام يا إخوتي

almokhtalef
06-19-2016, 01:12
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الصلاة والسلام علي اشرف المرسلين سيدنا محمد واما بعد
شكرا لك لاطلاعنا علي كل جديد عن السئال
بارك الله فيك وفي اعضاء المنتدي

yasmins
06-19-2016, 10:22
السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
مشكورين على المعلومات المفيدة
جزاكم الله خيرا مع تمنياتي بالتوفيق لجميع اعضاء المنتدى و ادارته
تقبلوا مروري.......:bravo:

kariim18
03-07-2017, 20:59
على حسابك اوتوماتيك كما انك

tamermosa
03-25-2017, 17:37
ايوه اخي الفاضل لما تربط حسابك بحساب تاجر محترف فبمجرد دخوله في صفقة بتتفتح عندك اتوماتيكيا نفس الصفقة مباشره و عندما يقوم بإغلاقها ستغلق عندك الصفقة ايضا

nonam
06-15-2017, 18:20
السلام عليكم ....مصطلح نسخ الصفقات، كما يتضح من اسمه، نسخ صفقات متداول آخر في حسابك الخاص. والمراد من هذه الخدمة تحقيق منفعة متبادلة لكلا من الشركة المزود للإشارة
يالتوفيق ان شاء الله في التداول

mostafa1995
07-07-2017, 17:13
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ........... اخي بالطبع تقدر تخرج ولا مشكلة وتقدر تستعمل البونوص لارباح لك بصفقات احادية وبعيدة عن الكوبي :)

settouti
07-08-2017, 15:30
يا اخوتي الكرام الموضوع هام جدا و ارجو ان تكون تعليقاتكم بحجم اهمية الموضوع حتى نفهم نحن المبتدئين
فلم اجد تعليقات تفصل الموضوع و تبينه ببساطة لتعم الفائدة , اعلم ان الكثيرين ليس لهم العلم الكافي
لشرح الموضوع و لاكني اخاطب القدماء و الاكثر خبرة في المجال

zakariacr07
07-10-2017, 20:34
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

نعم أخي الكريم عند دخوله هو للصفقات يتم تطبيقها على حسابك بدون تدخل منك و عندما تتعلم يمكنك أن تفصل حسابك على التاجر و تدخل بنفسك الصفقات

monir123
08-04-2017, 23:43
سلامى لك
اخى نظام الكوبى بتظبطه على الوت ونسبه المخاطره بالنسبالك وهو بيعمل اتوماتك كل ما يعمل صفقه بيتفتح اتوماتك وتتعملك انت كمان

moh007
08-22-2017, 11:51

السلام عليكم اخي الكريم
نعم ياخي اذا قبت بي كوبي لي شخص فانت تنسخ كل صفقاته وتربحمعه او تخسر معه
ارجو من الجميع الاستفادة ونجاح شكرا لكم

waelmma
08-22-2017, 16:04
:)):o:)) تمام اخى الفاضل بارك الله فيك والحقيقة انه اخى الفاضل عندما تدخل مع شخص فوركس كوبى هو الذى يفتح ويغلق الصفقات عندك وعندو
لكن هذا لايمنع اننك تقدر تغلق صفقتك انت فى اى وقت ومن اهم الشروط ان يكون عندك على الاقل 10 دولار قابلين للسحب فوق البونص اللى عندك

فهمى لاشين
08-22-2017, 23:07
بسم الله
عرفنا ان الصفقات تتم بشكل اوتوماتيكى وانا فقط احدد نسبة الخاطرة
وحجم اللوت جميل وهل اثناء متابعتى لشخص ما يمكن ان امارس المداولة على ما
تبقى لى من رصيد ام لا
تحياتى

waelmma
08-23-2017, 08:35
:)):o:yahoo: تمام اخى الفاضضل بارك اله فيك واالحقيقة انه من المعروف ان
عندما تدخل فوركس كوبى مع شخص فان اى صفقة بيفتحها هو تتفتح عندك اذا كان رصصيدك يسمح وبدون تدخل منك ولكن هذا لايمنع انك ممكن ان تغلقها فى اى وقت والله الموفق اخى

hatemelpop
09-16-2018, 10:43
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الصفقات تتم اوتوماتكا وما تحدده انت هو درجة المخاطرة قبل ان تختار المتاجر وايضا اللوت الذي ستعمل به
لو اتبعت تاجر ناجح ان شاء الله مع هذا النظام ممكن ان تستثمر اموالك و تعمل ارباح جيدة حتي تتعلم كما تقول وبالتوفيق للجميع