PDA

View Full Version : http://forex-masr.com/newthread.php?do=newthread&f=5

zied tarhouni
10-19-2013, 07:05
السلامعليكم انا زباد من تونس ونا مبتدا اكملت جميع الخطوات رلكن داءما اجد.
في حالة الحساب الخاص بي مكتوب.لم يتم التحقق انا عند فقط 8 دولار . كيف يتم التحقق ماافعل لو سمحتم لازم اكتب البيانات مثل ؤقم الباسبورت لتفعيل ولا لا طب لو سبت كده البونص يوصلنى متي وازاي:)

ragheb5
10-19-2013, 13:41
سلم عليكم ورحمة له وبركاته
بركة له فيكم وكان له في عون الجميع
إن كذلك مثلك من تونس ولكن أنا مبتدئ ونستطيع تعاون ؛)

mustafaa
10-19-2013, 13:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مشكور اخى الفاضل على الشرح والتوضيح وربنا يجعله فى ميزان حسناتك
تقبل مرورى

sadz2
10-19-2013, 19:18
السلام عليكم
لو عايز تتحقق من انك استلمت البونص ا\هب على حسابك في انستا فوركس

mrdark
10-19-2013, 23:38
السلامعليكم انا زباد من تونس ونا مبتدا اكملت جميع الخطوات رلكن داءما اجد.
في حالة الحساب الخاص بي مكتوب.لم يتم التحقق انا عند فقط 8 دولار . كيف يتم التحقق ماافعل لو سمحتم لازم اكتب البيانات مثل ؤقم الباسبورت لتفعيل ولا لا طب لو سبت كده البونص يوصلنى متي وازاي:)

أخي الكريم من فضلك وضح سؤالك

amany
10-20-2013, 09:58
بسم الله الرحمن الرحيم . . . . .
حياك الله أخي الغالي . . . . شكرا جزيلا علي موضوعك الرائع الوافي و التوضيحي أيضا . . . جزاك الله خيرا و بارك الله فيك أخي الغالي . . . . الله يوفقك و يوفقنا جميعا بمشيئة الرحمن

tifouid
10-27-2013, 14:18
مشكــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــور أخـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ ـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــ ــــــــــــــــــــــي
بالتوفـــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــيق للجمـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــيع
الارباح

KHALDIN ALATRASH
12-15-2014, 16:05
يا أخي إن كان سؤالك من أجل البونص يأتي إلى حسابك عند كل أول شهر أتمنى أن أكون قد أجبتك على سؤالك تقبل مروري

yameaalem
08-14-2015, 16:15
راسل الدعم الفنى علشان تدخل لحسابك فى المنتدى و أدخل على سابك فى أنستا علشان تتأكد من البونص