PDA

View Full Version : عضو جديد رحبوا بي

ayazizo
10-20-2013, 18:26
السلام عليكم

انا عضوة جديدة فى هذا المجال فيريت الى يقدر يدينى من وقتة اكون شاكرة

latraaa
10-20-2013, 18:38
أولا مبارك عليك الدخول في المنتدى، و أول نصيحة لك هي أن تقومي بالعمل على التعلم و عليه يمكنك المطالعة من خلال المنتدى الدي يقدم الكثير من الأشياء، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

سراج محمد
10-20-2013, 18:54
أولا مبارك عليك الدخول في المنتدى، و أول نصيحة لك هي أن سلام عليكم

انا عضوة جديدة فى هذا المجال فيريت الى يقدر يدينى من وقتة اكون شاكرةتقومي بالعمل على التعلم و عليه يمكنك المطالعة من خلال المنتدى الدي يقدم الكثير من الأشياء، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

Sherif Qadous
10-20-2013, 18:57
أهلا و مرحبا بيكي .. إخوات برضه في السنه الأولي إبتدائي ..
باين عليكي شاطرة و مخصصة وقت و كجهود كبير .. و داخلة بحماس .. و الدليل على كده عدد مشاركاتك ..
ربنا يوفق الجميع .

سراج محمد
10-20-2013, 19:03
باين عليكي شاطرة و مخصصة وقت و كجهود كبير .. و داخلة بحماس .. و الدليل على كده عدد مشاركاتك ..
ربنا يوفق الجميع .أولا مبارك عليك الدخول في المنتدى، و أول نصيحة لك هي أن سلام عليكم

انا عضوة جديدة فى هذا المجال فيريت الى يقدر يدينى من وقتة اكون شاكرةتقومي بالعمل على التعلم و عليه يمكنك المطالعة من خلال المنتدى الدي يقدم الكثير من الأشياء، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء اللهبسيسيثبصشيشصيصشيسصشسي ءشسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسس

anamoody
10-20-2013, 19:10
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اختى الفاضلة اذهبي الى القسم التعليمى واقرى وتعلمى جيدا وكل فنيات هذا المجال
حتى تصبحى مضاربة قويه وعندك ثقه بالنفس تحياتى لكى وتقبلى مرورى

Mona zarzora
10-20-2013, 19:20
اهلا اهلا بيكى ياقمر وسطينا منوره الدنيا اه والله اه والله
ع العموم ياقمر هنا هتلاقى الكل متعاون ومرحب بيكى
ودورى هنا على القسم التعليمى هتلاقى كل اللى تحتاجيه ياجميل :)

abdelhalim
10-20-2013, 19:24
يسعدنى ويشرفنى مرورك العطر
كل ما انصحك به هو لا تستتمر المال من عندك بل عليك ببونص المنتدى 0.1 دولار للرد المفيد (اكثر من سطرين) و مشاهدة فيديوهات المثبثة حول عالم الفوكس و عليك بحساب مجاني في الميترايدر
و شكرا

منور
10-20-2013, 19:30
يا مرحبا وسهلا وما نود قوله لك هو ان تكوني مستعدة لمواجهة هذا الشرس الفوركس ليس تخويفا ولكن من باب اعداد العدة لان السوق كما تعلمين ليس بالهين في البداية وانما طول التجربة يمكن التغلب على هذه الشراسة ويصبح عندك كالحمل الوديع

Mr.Kareem
10-20-2013, 19:58
اختي الفاضلة أية
كل الترحيب بيكي المنتدى نور بوجودك وبانصحك بعمل ردود قدر ما تستطيعين حتى تستطيعي تكوين راس مال لكن الردود لابد لها ان تكون طويلة وليست جملة حتى لا تتعرض مشاركاتك للحذف وهذا ما يعاني منه كل المبتدئين في المنتدى ..... احترامي لكي

ahmedhawash
10-20-2013, 20:05
اهلا بك فى عالم الفوركس احب اقولك ان الفوركس مجال كبير ويحتاج الى الدراسه والجهد علشان تقدرى تستفادى منه

زى اى مجال فى الكون عليك ان تتعبى وتتعلمى علشان تقدرى تستفادى منه وربنا معاكى

zyzo
10-20-2013, 20:37
الحمد لله رب العالمين
استاذنا الكريم الفاضل اهلا وسهلا بك في منتدانا
الجميل هذا ويجب عليك ان تهتمي بالتعليم و
الاجتهد مهم لك حتى تفهمي بسرعه
و بالله التوفيق للجميع

payza
10-20-2013, 20:52
اهلا يا قمر منورة المنتدي
اقسم بالله وانا اقول المنتدي منور ليه
بالتوفيق لكي

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

harimeche
10-20-2013, 21:06
السلام عليكم ورحمة الله

أختي الكريمة أولا مرحبــــا بك في المنتدى أو في بيتك التاني

إدا أردت أن تتعلمي فأمــامك الكثير من الوقت فتجــارة المدى البعيد يجب أن تخصصي لهـــا

كـــافي وتصنعي لهـــا برنــامج حتى ولو كـــان أقل من 3 ساعـــات في اليوم

إن أردت أي شيء راسلني على الخاص

والله ولي التوفيق

salim telecom
10-20-2013, 21:16
السلام عليكم أخي الكريم شكرا لك اخي الكريم بارك الله فيك اهلا و سهلا و مرحبا انا لسة مبتدئ و أنصحك بتعلم و بعد فتح حساب تجربي لتقيمي نقسك
و الله أعلم و الله الموفق

khaled saad
10-20-2013, 21:22
اهلا وسهلا ayazizo وإذا عندك ايا سوال انا حاضر وسوف اعطيك من وقتي قليلا وتستطيع ان تتعلمي من خلال المنتدى المصري فيه مواضيع تعليمية

gmhd
10-20-2013, 21:33
السلام عليكم
مرحبا بكي معنا
علي اولا باخد فكرة عامة عن الفوركس ومن ثم البد في الاستماع الي الشروحات والكتب التعلمية

taki007
10-20-2013, 22:42
الأخت الكريمة الفوركس فيه الكثير و الكثير و حتى لو دخلت مدرسة لتعلم الفوركس فلن تحصلي على مدرس خاص بسبب تعقيده خاصة و أن الفوركس يتطلب التطبيق أكثر من النضري و لهذا فإن التعلم يتطلب المشاهدة المباشرة و لولا الفيديوهات لما إستطاع الكثير منا تعلم الفوركس و لهذا فعليك بقراءة الكتب و التعلم بنفسك لما يتطلبه ذلك من جهد كبير لا يقدر عليه أي شخص إلا أنت نفسك و أنصحك ببذل الجهد في التعلم و مشاهدة الفيديوهات من مختلف المنتديات و المواقع التعليمية و منتدانا هذا يحتوي على ما ترغبين بفهمه في الفوركس و إذا لم تفهمي شيء ما فنحن مستعدين للإجابة عن أي سؤال

doola2020
10-21-2013, 03:38
نحن جميعا هنا في خدمتك يا أخت آية واطلبي أي شيئ من أي عضو فستجدي لها الإجابة إن شاء الله وأمني لكي التقدم في الفوركس بإذن الله

Saadqnet
10-21-2013, 21:27
اذا لم تفتحي حساب ديمو بعد لا تنتظري اكثر من ذلك قومي بفتح حساب ديمو فورا للتدرب و خلال التدريب من المؤكد انه سيطرأ في بالك تساؤلات و بعض الاشياء غير المفهومة فعندها اسألي كل ما تريدين معرفته

gamal20
10-22-2013, 08:28
اهلا وسهلا بك اخى الكريم نورت الموقع والمنتدى ونتمنى لك كل ما هو جديد ومفيد ان شاء الله
تفضل بالقسم التعليمى واتمنى لك كل الفائده

forex4
10-22-2013, 09:09
مرحبا بكى اختى الكريمة بين اسرة المنتدى
وان شاء الله ممكن اذا احتجتى لاى مساعدة فكلنا هنا اسرة واحدة
ولكن نصيحتى لحضرتك ان تبذلى كل مافى وسعك لتعلم التداول الصحيح

latraaa
10-22-2013, 18:51
هه طيبة دخلتك، مرحبا بك و مرحبا بك مرة أخرى، لقد قمت بالرد على موضوعك من قبل، و أنا أجدد من جديد، إن كنت تريدين أي شيء فأنا جاهز، بالتفويق لك و للجميع إن شاء الله

payza
10-22-2013, 18:55
الاهم ياا ختي الكريمة
ان تتعلمي صح
الفوركس لانه ليس سهل اطلاقا
بالتوفيق

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

engahmed1001
10-22-2013, 19:27
اختى الفاضله قبل ان تبتدى فى الفوركس عليك التدرب جيدا فى هذا المجال وفتح حساب تجريبى مع شركة انستا فوركس
فانتى يلزمك 6 شهور للتدريب على الاقل لان انتى ستتعاملى مع اموال حقيقيه فكونى حذرة

stifleur09
10-22-2013, 19:31
السلام عليكم
مرحبا بك اختي في المنتدى
و ان شاء الله ستجدين كل الدعم فنحن هنا كالاخوة
احدنا يساعد الاخ و اشكالاتك اطرحيها و احنا نجاوب ان شاء الله

waelmma
10-22-2013, 19:34
:happy::accute::accute:اهلا بيكى وانا برحب بيكى وارجو الدخول على
القسم التعليمى بالمنتدى ومشاهدة الفيديوهات وعلى اليوتيوب هتجدى فيديوهات كثيرة مفيدة

Mr.Kareem
10-25-2013, 09:42
ربنا يوفق الجميع .أولا مبارك عليك الدخول في المنتدى، و أول نصيحة لك هي أن سلام عليكم

انا عضوة جديدة فى هذا المجال فيريت الى يقدر يدينى من وقتة اكون شاكرةتقومي بالعمل على التعلم و عليه يمكنك المطالعة من خلال المنتدى الدي يقدم الكثير من الأشياء، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء اللهبسيسيثبصشيشصيصشيسصشسي ءشسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسالا

الاخ الكريم .. هذا المنتدى يمنع نسخ ردود ومشاركات الاعضاء وحضرتك لم تكتفي بواحدة بل نسخت ردين في نفس المشاركة وهذا يعرض حساب حضرتك للوقف

hazem50
10-25-2013, 10:00
إخوات برضه في السنه الأولي إبتدائي ..

zamalkkawy
10-25-2013, 10:37
مبارك عليك الدخول في المنتدى، و أول نصيحة لك هي أن سلام عليكم

انا عضوة جديدة فى هذا المجال فيريت الى يقدر يدينى من وقتة اكون شاكرةتقومي بالعمل على التعلم و عليه يمكنك المطالعة من خلال المنتدى الدي يقدم الكثير من الأشياء، بالتوفيق لك و للجميع

ayazizo
10-29-2013, 09:59
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة شكرا لكم جميعا على كل هذا الكم من الردود فعلا ترحيب اكثر من رائع انا بحاول اكسب بونس على اد ما ادر شكرا لكم جميعا

---------- Post added at 06:47 AM ---------- Previous post was at 06:45 AM ----------

السلام عليكم ورحمة الله وبركتة شكر لك اخى الكريم واتمنى ان نتعاون وتسعدنى مع الشكر

---------- Post added at 06:50 AM ---------- Previous post was at 06:47 AM ----------

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ده شكله نظام حسن ههههههههههههههههههههههه على العموم حضرتك سباتنى بالتوفيق للجميع ان شاء الله

---------- Post added at 06:54 AM ---------- Previous post was at 06:50 AM ----------

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة شكرا لك انا على النصيحة فعلا القسم اللتعليمى مفيد جداااا

---------- Post added at 06:59 AM ---------- Previous post was at 06:54 AM ----------

اهلا اهلا بيكى ياقمر وسطينا منوره الدنيا اه والله اه والله
ودورى هنا على القسم التعليمى هتلاقى كل اللى تحتاجيه ياجميل :)السلام عليكم ورحمة اللله وبركاتة شكرا لكى اختى الكريمة واشوف القسم التعليمى

ebram
10-29-2013, 09:59
السلام عليكم

انا عضوة جديدة فى هذا المجال فيريت الى يقدر يدينى من وقتة اكون شاكرة

اولا اي عضو جديد في المنتدي بيكون واحد من الاسره
والاهم من ذالك ان يكون لديه الاراده في التعلم حتي يتمكن من النجاح في هذا العمل

ayazizo
10-29-2013, 10:01
كل ما انصحك به هو لا تستتمر المال من عندك بل عليك ببونص المنتدى 0.1 دولار للرد المفيد (اكثر من سطرين) و مشاهدة فيديوهات المثبثة حول عالم الفوكس و عليك بحساب مجاني في الميترايدر
و شكرا
سلام عليكم ورحمة الله وبركتة شكرا لك اخى الكريم وفعلا نصيحة فى محلها شكرا على مرور حضرتك العطر

mohamedazab
10-29-2013, 11:05
الف مبروك عليكى وان شاء الله يكون شئ جميل فى حياتك
بس انصحك ما تعتمدى على حد دورى انتى فى المنتدى واليوتيوب واتعلمى بنفسك
وشكرا

رشا الهوارى
10-29-2013, 11:13
المنتدى بيرحب بكل عضو طالب علم ومعرفة وطبعا يسعدنا الانضمام وانصحك بان كنتى تريدى فعلا الطريق الصحيح فحاولي ان تتعلمى كل شيئ هنا وتقومى بتحميل كتاب تعلم الفوركس حتى تتمكنى من متابعة الموضوعات بالتسلسل الصحيح لها

WASEM DALLOUL
10-29-2013, 12:48
السلام عليكم
انا انصحك ياأختي الكريمة بالدخول الى القسم التعليمي والبدء في التعلم وكسب الخبرات والعمل على حساب ديمو للتمرن
وشكرا

oussamafel
10-29-2013, 15:03
هلا اهلا بيكى ياقمر وسطينا منوره الدنيا اه والله اه والله
ودورى هنا على القسم التعليمى هتلاقى كل اللى تحتاجيه ياجميل

yacrao
10-29-2013, 15:11
اانا يمكن ان اساعدك في أي وقت تريدين هذا من الادب والمساعدة للا عضاء الجدد
في المنتدى الذين نرحب بهم احر الترحيب وشكرا على الموضوع وطلب المساعدة لانه لا يتعلم من لم يططلب المساعدة

helbwer
10-29-2013, 17:06
السلام عليكم
اشكر هذا المنتدى وكل المسؤلين على ادارتة للعمل على
تكوين هذة الردود والمشاركة التى تعمل على المكسب

ashrafshawky
10-29-2013, 17:08
اخى الكريم مرحبا بك فى المنتدى وعالم الفوركس ولابد من التعلم الجيد وجمع الخبرة والممارسة التى تكسبك الكثير من الخبرة

lamiam
10-29-2013, 17:43
مرحبا بكى انا ايضا عضوة جدبدة اليوم واحاول انا اقرا مواضيع كثيرة ةاشاهد فيديوهات من اجل التعليم حتى لااتسرع وافشل وفى النهاية خسارة لى
اتمنى لكى التوفيق وكل اللى بقو محترفين اكيد كانو مبتدئين مثلنا

Eng_Amr
10-29-2013, 17:45
أولا مبارك عليك الدخول في المنتدى، و أول نصيحة لك هى زيارة القسم التعليمى لتعلم الفوركس لان هذا مهم للغاية التعلم
مشكورة و تقبلى مرورى

mimoforex
10-29-2013, 17:46
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
مرحبا بك في المنتدى و بين اعضائه
عليك بالتعلم و عدم الملل و انصحك بالحساب التجريبي

farouk guermazi
10-29-2013, 19:45
كل هذا المنتدى يرحب بك و يقدم لك الالاف من المواضيع التي تاتي على كل جوانب الفوركس و تجيب عن كل اسئلتك في حال وجودها

abdouabdou
10-30-2013, 03:06
السلام عليكم و رحمة الله
مرحبا بك اختي في هدا العالم الرائع المليء بالمفاجات
و التحديات انصحك بالتعلم قدر المستطاع و نحن هنا في خدمتك
بالتوفيق لك اخي

ayman.shosha
10-30-2013, 03:25
مرحبا بك اختى العزيزة
نورتى المنتدى
ان شاء الله تجدى بالمنتدى الدروس والمعلومات التى تؤلك لخوض المجال
فقط نصيحة اخى لا تتسرعى بدخول السوق
تعلمى اولا ما هو السوق..

ayazizo
10-30-2013, 07:26
اهلا بك فى عالم الفوركس احب اقولك ان الفوركس مجال كبير ويحتاج الى الدراسه والجهد علشان تقدرى تستفادى منه

زى اى مجال فى الكون عليك ان تتعبى وتتعلمى علشان تقدرى تستفادى منه وربنا معاكى
شكرا اخى الكريم اسعدنى مرورك

---------- Post added at 04:26 AM ---------- Previous post was at 03:45 AM ----------

السلام عليكم ورحمة الله شكرا لكم جميعااااا واتمنى التوفيق للجميع

زهرة 124
10-30-2013, 08:35
مبروك يا جميل انضمامك للمنتدي وإن شاء الله يكون خير ليكي وللمنتدي
انا كمان لسه عضوة جديدة وبحاول اقرأ عن اي شيء للمبتدئين
وربنا يكرمك باللي يساعدك
بس لازم انت كمان تساعدي نفسك بالقراءة والاطلاع في تجارب وخبرات اللي سبقونا

w3ad
10-31-2013, 04:21
يمكن ان تتعلمى من خلال المنتدى فيوجد فيه معلومات يمكن ان تستفيدى منها
ويمكن ايضا ان تتعلمى من خلال تبادل الخبرات والاراء بين الاعضاء

samieh
11-17-2013, 16:51
اهلا بيكى معانا وان شاء الله تجدى ما يسرك هنا فى المنتدى والكل هنا متعاون
اسألى واحنا هنفيدك على قد معلوماتنا واللى نعرفه وبالتوفيق ان شاء الله

ammeriammeri
11-17-2013, 16:56
مرحباً بك في هذا المنتدى والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخي الكريم إشالة يكون باب جديد وجيد يغير مسار حياتك والله ولي اتفق

walidos
11-17-2013, 16:57
مرحبا بك وإن شاء الله ربنا يوفقك وتحققن مبتغاك من هذا المجال
الصعب ولا تتردد في السؤال والبحث داخل المنتدى عن التعلم

محمد أبو بكر
11-18-2013, 01:47
السلام عليكم
اختى الفاضله قبل ان تبتدى فى الفوركس عليك التدرب جيدا فى هذا المجال وفتح حساب تجريبى مع شركة انستا فوركس
فانتى يلزمك 6 شهور للتدريب على الاقل لان انتى ستتعاملى مع اموال حقيقيه فكونى حذرة

waleedhafez
11-18-2013, 01:49
يالف مرحب بيكى اختى فى المنتدى والمنتدى نور بوجودك عليكى وعلى القسم التعليمى قومى بتحميل او كتاب
واقرئيه سوف يفتح المجال امامك على مصرعيه وبعدها سوف تنطلقى لوحدك وتبحثى وانتى عارفهانتى بتبحثى عن ايه بالظبط

ishak88
11-18-2013, 01:57
أهلا و مرحبا بيكي اختي في هذا المنتدى الذي دخلتيه بحماس و جهد كبير
نظرا لعدد مشاركتك الكثيرة ربنا يوفقك و يوفق الجميع ان شاء الله

محمد زهران
11-18-2013, 02:01
اهلا ومرحبا بك اختى نورتى مجال الفوركس يارب تتعلمى وتزيدى من ارباحك

anassdr2
11-18-2013, 02:11
اختي الفاضلة أية
كل الترحيب بيكي المنتدى نور بوجودك وبانصحك بعمل ردود قدر ما تستطيعين حتى تستطيعي تكوين راس مال لكن الردود لابد لها ان تكون طويلة وليست جملة حتى لا تتعرض مشاركاتك للحذف وهذا ما يعاني منه كل المبتدئين في المنتدى ..... احترامي لكي

abo heba
11-18-2013, 02:22
عليكم السلام ورحمه الله وبركاته
لدينا القسم التعليمى ملىء بموضوعات تعليميه اكثر من رائعه وانصح بكتاب فوركس 4 عرب
واى مشكله فى اى شىء يخص الفوركس يمكنكى عمل موضوع ومتابعته لتعرفى الردود من الخبراء
تحياتى لكى

latraaa
11-18-2013, 14:41
أهم النصائح التي أقدمها هي العمل على تحرير الكثير من الدروس و العمل على دراستها، و استدراك أي معلومات قد فاتتك، بالتوفيق لك و للجميع إ نشاء الله

hssenadnan30
11-18-2013, 15:11
اهلا وسهلا بك في المنتدى وكما تعلم ان المنتدى بسيط جدا وهدقه تبادل المعلومات والخبرات وتقديم المساعدة في الفوركس حيث تقوم بطرح المواضيع والرد وتحصل على كل رد 10 سنت لايمكن سحبها من المنتدى لاكن تستطيع المتاجرة بها في الفوركس اتمنا ان افدتك واتمنى لك وللجميع الموفقية

forexbroker
11-18-2013, 15:13
السلام عليكم
أهلا بك في من منتدنا الرائع و أرجو أن تستفيد منه
ويكون لك أهم مصدر للتعلم في سوق الفوركس.

GAZWA ZEN
11-18-2013, 16:33
بسم الله الرحمن الرحيم
اهلا وسهلا بك بهذا المنتدى الرائع وانصحك بالتوجه الى القسم التعليمي والبدء بالتعلم ومشاهدة الفيديوهات التعليمية وقراءة الدروس المفيدة

choroukguid
11-18-2013, 16:40
اهلا بكي اختي في عالم الفوركس واول خطواتكي به
ادهبي الى القسم التعليمي في المنتدى وشاهدي الفيديوهات
وتعلمي من مشاركات الاعضاء وسوف تكتسبين الخبرة شيئا فشيئا

karam22
11-18-2013, 16:42
يا الف مليون مرحب باخونا المستجد الجديد
ان شاء الله تستفيد من وجودك معنا د
ويكون العمل في المنتدي بشرة خير لك باذن الله

taki007
11-22-2013, 16:57
إذا كنت تحتاج اي مساعدة أو سوال أو أي حاجة محتاج ليها رح انا مستعد أديك خدماتي ببلاش و أنا في الخدمة فقط أكتب الأسئلة و الإستفسارات في اللوح ابتاعي و أنا حرد عليك إنشاء الله

نور المعرفه
04-22-2014, 13:45
أهـلا ً وسهـلا ً بك يا أختي ، لابد أنك تحسين بالتوتر من كونك تدخلين إلى عالم لم تعرفيهمن قبل لكن لا تقلقي إن شاء الله كل شيء سيكون على ما يرام ، إليك هـذا الرابط وبالتوفيق إن شاء الله http://www.youtube.com/watch?v=hPb29-AeHtk&hd=1

حسنى صادق
04-22-2014, 14:07
اهلا بيكى فى عالم الفوركس اللى احنا كلنا بنتعلم فية حتى و لو كنا معلمين و محترفين
و انا اقدر اساعدك انى اعطيك اسم الاكونت بتاعى على الفيس بوك
و انا تحت امرك فى اى مساعدة " هاوى فوركس "

fatoma elsayd
04-22-2014, 14:16
وعليكم السلام
اهلا بحضرتك ياقمر انصحك اختى بالذهاب الى القسم التعليمى وهو يوجد هنا ف المنتدى
وان شاء الله هتتعلمى منه كل حاجه
وتقدرى تعرفى كل حاجه عن المنصا اللى هى البرنامج اللى هتاجرى عليها وكدا
تقبل مرورى :) :yahoo:

a7med84
04-26-2014, 17:54
اهلا باى عضو جديد فى المتدى واهم اجه مكن اقولها

ان الردود الى انتى هتعمليها للتعلم وهتعرفى ده مع القوت مش للبونص فقط والله يوفقك

INTHENAMEOFALLA
04-26-2014, 18:01
اهلا وسهلا بك يا اختنا العزيزة ونتمنى ان يكون دخولك المنتدى فتحة خير لك ان شاء الله اهم شىء ان تلتزمى بقوانين المنتدى وتكونى عضوة نشيطة جداً فى مشاركاتك وردودك ولك التوفيق

sendrela
04-26-2014, 18:08
اهلا بك اختى بالمنتدى وان شاء الله تحققين ما تحلمين به من نجاح بالفوركس وان شاء الله نحن مستعدين لاى طلب او مساعده

وبأذن الله ستجدين هنا بالمنتدى العديد من الموضوعت التى ستدلك على بدايه الطريق وعليكى الاجتهاد لتتعلمى اكثر من خلال العديد من الموضوعات والفيديوهات على الانترنت

تحيتى

محمد السيد محمد
04-27-2014, 01:52
مرحبا بك ايتها الزميلة وبالنسبة لسؤالك
الموضوع جد سهل وبسيط برجاء الا نتقال من هنا الي المواضيع المثبت وستجد موجود فيه
فيديوهات للأخ دودو فيدو اطلع عليه وراجعهمرة واتنين وثلاثة حتى تتقنه

azzam1000
04-27-2014, 02:01
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اهلا ومرحبا بكى فى المنتدى الكبير بعائلته وعامة الكل هنا بيساعد بعضه والردود والشروح والاستراتيجيات وكل ما هو جديد بالفوركس من تطورات

AMLAK
04-27-2014, 02:06
بسم الله الرحمان الرحيم والصلاة والسلام على حبيبنا محمد صلى الله عليه وسلم اعتقد اخي الكريم ان كل اعضاء
ومشاركي هذا المنتدى يرحبون بك بشكل كبير جدا و يقدمون لك الالاف من المواضيع التي تاتي على كل جوانب
الفوركس و تجيب عن كل اسئلتك في حال وجودها تحياتي للجميع

AMLAK
08-17-2014, 10:21
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم مرحبا بكى اختى الكريمة بين اسرة المنتدى وان شاء الله ممكن اذا احتجتى لاى
مساعدة فكلنا هنا اسرة واحدة ولكن نصيحتى لحضرتك ان تبذلى كل مافى وسعك لتعلم التداول الصحيح مع خالص تقديري وتحياتي للجميع

hema2013
08-17-2014, 10:43
لسلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة اخى العزيز نشكرك على هذا الموضوع المفيد ولابد من الصلام على النبى صلى اللة علية وسلم ولابد من اتقان النرند عشان تدخل السوق بامان ولابد من عمل النظرية الرقمية التى تعمل على استخدام المكسب والربح والبعد عن الخسارة
والسلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة

mohamed.atef
04-16-2015, 12:38
و شكرا

mansour2010
04-16-2015, 12:52
مرحبا بك ايتها الاخت الكريم في المنتدى
انصحك بقرائة الردود والاسئلة في المنتدى
فهي هامة جدا والتدريب على الحساب التجريبي

ibrahim forex
05-28-2015, 03:12
أولا مبارك عليك الدخول في المنتدى، و أول نصيحة لك هي أن تقومي بالعمل على التعلم و عليه يمكنك المطالعة من خلال المنتدى الدي يقدم الكثير من الأشياء، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

snnaky
02-23-2016, 23:08
اهلا بحضرتك معانا بالمنتدى وان شاء الله تكونى موفقة معانا ويكون عندك حب للفوركس وعندك صبر واجتهاد والمنتدى هنا فية كل حاجة من معلومات وشروحات يعنى حضرتك مش محتاجة حد معاكى ولا حاجة ابدأى واتعلمى على بركة الله من المنتدى يعنى حضرتك الكورة فى ملعبك محدش ممكن يمنعك من العلم بس ابداى

medcss
02-24-2016, 03:42
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
مرحبا بك في هذا المنتدى الرائع وإن شاء الله تتلقى كل المساعدات من الخبراء هنا لتبدأ مسيرتك بالنجاح

joker7diaa
02-24-2016, 10:41
اهلا بك بيننا , انت الان في القسم التعيمي وهذا القسم به الكثير من الواضيع ولاكن من اجل الا تتوهي يجب ان تقرائي كتاب للمبتدئين او تتابعي كورس عام عن الفوركس

Elgohary1024
02-24-2016, 10:56
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

تحية طيبة اما بعد

اهلا ومرحبا بيكى نورتى المنتدى

جارى التجربة على حساب ديمو

بالتوفيق لك

تقبلى مرورى , تحياتى لكى

QQahmedQQss
02-24-2016, 11:18
مرحبا بك اخى العزيز نوت
المنتدى وارجو ان تستفاد وتفيد

nuclear2010
02-24-2016, 17:06
السلام عليكم
الاهم ياا ختي الكريمة
ان تتعلمي صح
الفوركس لانه ليس سهل اطلاقا
تقبل مروري

xmenflis1
03-22-2016, 16:12
مرحباً شكراً على إضافة
بتوفيق للجميع

Slimane.80
03-28-2016, 19:50
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مرحبا بك اختاه نتمنى ان تستفيد بكلمفيد في هذا المنتدى.
تقبلي تحياتي.

nonam
11-04-2016, 20:12
السلام عليكم ..... اكيد مرحب بيك في المنتدي من اللازم ان تتعامل مع السوق والمنتدي في الاول من اهم الادوات اللي من الممكن التعامل معاها في الادوات الفنية الكتير اللي في السوق الحقيقي اتمني الادوات الفنية والتعامل معاها يكون جد

ebn masr
11-06-2016, 06:51
اهلا وسهلا بيكى اختى الكريمة فى المنتدى ونتمنالك كل الخير والتوفي ان شاء الله ولكن اجتهدى واتعبى واسعى وانتى ربنا هايكرمك ان شاء الله بكل خير ومشكوؤة

doaa sary
11-06-2016, 21:08
اهلا بيكى
بس شكلك زهقتى بدرى ومشيتى
لانك معملتيش مشاركات كتير ومسجلة من زماان
اهلا بيكى لو لسة موجودة انصحك تعملى بونص وتتعلمى
بالتوفيق ليكى

ابوفؤاد
11-06-2016, 23:14
و انك كنت مازالت بالمنتدى لكن رف لى ان اتعرف عليك و اقوم بالمساعده لكنمع الاسف المشاركه قديمه جدا مما يعنى عدم توجدك معنا و مرحبا بك با وقت تريدين انا مستعد للمساعده الجاده لك

بدر اشطيبي
11-07-2016, 01:29
مرحبا و اهلا و سهلا اخي او اختي العضو الجديد بالتوفيق قي
مجال الفوركس و الارباح و المزيد ن الخبرة شكرا على المشاركة

mariamrz
11-13-2016, 15:47
مرحبا بك اختى الكريمه الفوركس بحر كبير لازم تتعلمى كتير وتتدرسى استراتيجيات كتيره
ده غير انك لازم تبعدى عن الطنع وتتبعى ادارة راس مال صارمه
بالتوفيق

adamarwan
11-13-2016, 17:00
مرجبا بك فى المنتى العريبيى
اخى التابع لشركة التداول انستا ما عليك الان الى ان تتمكن
من ان تترعف على الامور المعرفية التى ممكن ان تتعرف
عليها فى السوق
وحظ موفق

ziko7
11-13-2016, 17:02
اختى الفاضله قبل ان تبتدى فى الفوركس عليك التدرب جيدا فى هذا المجال وفتح حساب تجريبى مع شركة انستا فوركس فانتى يلزمك 6 شهور للتدريب على الاقل لان انتى ستتعاملى مع اموال حقيقيه فكونى حذرة

xmenflis1
11-13-2016, 21:48
مرحباً شكراً على إضافة
بتوفيق للجميع

kymslye
11-17-2016, 00:17
مرحبا اختي ادا كنت تردين التعلم كيفية التداول فانت في المكان الصحيح المنتدى ملئ بالمتب و الفديوهات فيها شروحات لمختلف الطرق في التحليل الفني و الاخباري و ايضا يشرح المؤشرات و غيرها من الامور المفيدة لك

akram mohamed obaid
11-17-2016, 20:06
اهلا وسهلا بك أختي في هذآ المنتدى وإنشاء الله يكون فاتحه خير لكي وتستطعين من خلاله تحقيق الشىء الكثير من أهدافك وتطلعاتك من خلال المتاجره في هذا السوق

Mostafa Haredy
11-17-2016, 20:15
السلام عليكم اهلاً وسهلاً نصيحتي ليكي التعلم من الفيديوهات من مرحلة المبتدئين حتي مرحله الاحتراف حتي يمكنك ان تبدأي بعمل صفقه كامله من الألف للياء

جمال صادق
11-17-2016, 20:38
من المهم ان نعتبر ان الجديد فى سوق الفوركس قد يكون ممكن ان يحققق المزيد من الامستويات فى التداول اذا ما تم تطبيق اليات و استراتيجيات جديدة و لكن مهم ان نراجع اخطائنا فى التداول

foufi
11-17-2016, 20:39
اهلا وسهلا بك أختي في هذآ المنتدى وإنشاء الله يكون فاتحه خير لكي وتستطعين من خلاله تحقيق الشىء الكثير من أهدافك وتطلعاتك من خلال المتاجره في هذا السوق