PDA

View Full Version : انا عندى مشكلة فى استلام الكارد ؟

Mohamed Diab
08-21-2012, 06:16
السلام عليكم
انا بعت لشركة انستا انى عاوز الكارد بقالى 4 ايام وبعتولى ايميل اول انهم هيبعتولى ايميل تانى تأكيد انها اتشحنت
بس موصليش الايميل بقالوا 4 ايام !؟ هو مفروض يأكدوا بعد قد ايه ؟
شكرا جدا

medhat
08-21-2012, 07:15
انا عن نفسى وصلنى الكارد بعد 3 اشهر لدرجه انى كنت نسيت الموضوع لاتقلق من هذا الموضوع
طالما قالوا حيبعتوا يبقوا حيبعتوا هم صادقين لكن احيانا يتاخر فى الباريد بحسب الدوله

hodhod
08-21-2012, 08:33
انا لسه موصلتش للمرحلة ديه بس كلام العضو بيقول انه ان شاء الله
اكيد هيشحنوا المبلغ وان شاء الله مفيش قلق

lovemoon
08-21-2012, 09:57
السلام عليكم
انا بعت لشركة انستا انى عاوز الكارد بقالى 4 ايام وبعتولى ايميل اول انهم هيبعتولى ايميل تانى تأكيد انها اتشحنت
بس موصليش الايميل بقالوا 4 ايام !؟ هو مفروض يأكدوا بعد قد ايه ؟
شكرا جدا
ابعت رسالة للشركة أخي الكريم بهذه المشكلة و ان شاء الله يردوا عليك في أقرب وقت ممكن
بس سؤال هو انت هتطلبها توصل عن طريق البريد و لا عن طريق
dhl

mrdark
08-21-2012, 10:29
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
عادتا تأكيد الموافقة على طلب البطاقة يكون خلال 24 ساعة بعد الطلب
أخي إذا كنت سبق وطلبت البطاقة عن طريق شركة أخرى أودسك أو غيرها مثلا فلن يوافقو على طلبك

Mohamed Diab
08-22-2012, 03:18
ابعت رسالة للشركة أخي الكريم بهذه المشكلة و ان شاء الله يردوا عليك في أقرب وقت ممكن
بس سؤال هو انت هتطلبها توصل عن طريق البريد و لا عن طريق
dhl

ما فعلا بعتولى رسالة تأكيد انها هتوصلى بس عاوزين ابعتلهم صورة اثبات شخصية "رخصة قيادة-بطاقة-جواز سفر"
ان شاء الله هتوصل عن طريق البريد انا عرفت ان فى ناس كتيير وصلتلها بالبريد فا هجرب وان شاء الله خييير

forex24day
02-14-2013, 13:50
انا عن نفسى وصلنى الكارد بعد 3 اشهر لدرجه انى كنت نسيت الموضوع لاتقلق من هذا الموضوع
طالما قالوا حيبعتوا يبقوا حيبعتوا هم صادقين لكن احيانا يتاخر فى الباريد بحسب الدوله
اخى الكريم يا ريت حضرتك تخبرنا عن الخطوات التى فعلتها من اجل الحصول على هذه لبطاقة
ولكن 3 اشهر كتير شوية .فهل هناك وسيلة حتى ولو دفع اى اموال مقابل تسريع عملية التسليم

hicham07
07-02-2013, 19:12
اخي تكلم مع الدعم الفني مباشرتا كي تعر هل تم شحنها ام لا
ام عن المدة فهي تتراوح ما بين 20 يوم 90 يوما

خالد على ابو الحمد حميد
07-06-2013, 20:58
لقد اشتركت في نظام البام عن طريق حساب المنتدى حساب البونص اشتركت من الارباح و ليس البونص
المشكلة التي واجهتني هيا بأنه الحساب لا يريد ان يرتبط بي موقع انستا الاجنبي تظهر لي رسالة مضمونها بأن الحساب مشترك في نظام البام ولا يمكن ربطه
مع انه نفس حسابي المشترك به الان سؤالي هل يمكن ان لا يتم ارسال الونص هذا الشهر الى حسابي بسبب الاشترك في نظام البام ولو سمح الله لن يرسل ما هو حل
هل الحل الوحيد فتح حساب جديد
http://www.youtube.com/watch?v=XN8aju1Rlgo

azifek
07-15-2013, 03:58
أخي الكريم
الاميل الثاني قد يتأخر كثيرا و هذا شيئ عادي
و حسب علمي هناك أشخاص انتظروا لمدة الشهر حتى وصلهم الاميل الثاني
لذا عليك الصبر و الانتظار و لا تقلق و إن شاء الله ما يكون إلا الخير

abo heba
01-29-2014, 00:35
عليكم السلام ورحمه الله وبركاته
يمكنك ان تتابع الطلب من بايونير وباذن الله تقدر تتحصل على الماستر كارد بسهوله
واعتقد انه ياخذ القليل من الوقت
تحياتى لك

ssnsafi
02-06-2014, 02:28
اخى الكريم يا ريت حضرتك تخبرنا عن الخطوات التى فعلتها من اجل الحصول على هذه لبطاقة
ولكن 3 اشهر كتير شوية .فهل هناك وسيلة حتى ولو دفع اى اموال مقابل تسريع عملية التسليم

بالفعل مدة الثلاث اشهر طويلة لكن لو المبتدئ تقدم بطلب البطاقة منذ تسجشله في الشركة وانتظر وصولها فلن يشعر بطول المدة لأن المبتدئ لن يبدأ بكسب الارباح الحقيقية إلا بعد فترة قد تطول للسنة وعندها تكون البطاقة جاهزة لديه يستطيع السحب لها أي مبلغ ربح ولو كان صغير

abokarem
09-02-2014, 00:00
عليكم السلام
اعتقد انه لابد ان تنتظر الرسائل وتتاكد انه لم يطلب منك اى معلومات اضافيه وكانت وسيله اكثر من جيده لكن للاسف
لم تعد متاحه كطريقه من طرق السحب الدعومه فى انيستا

محمد عبد اللطيف
11-01-2014, 21:51
عليكم السلام
اعتقد انه لابد ان تنتظر الى ان تاتيك الايميلات وترى ان طلب منك اى معلومات ام لا
وللاسف لم تعد متاحه ولكن هناك العديد من الطرق الاخرى للسحب

krimokrimo
02-26-2016, 17:14
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
عادتا تأكيد الموافقة على طلب البطاقة يكون خلال 24 ساعة بعد الطلب
أخي إذا كنت سبق وطلبت البطاقة عن طريق شركة أخرى أودسك أو غيرها مثلا فلن يوافقو على طلبك

ابوفؤاد
02-27-2016, 13:48
الشركه ترسل لك رابط تابع للشركه التى تم الشحن اليه و من الممكن ان تابع الكارد الى ان يصل الى بلدك من خلال شركه الشحن
و م الممكن ان يكون تم الارسال من قبل شركه الشحن و يكون خاص بتتبع الشحنه ابحث بالرسائل المزعجه

mohamed.osama
02-28-2016, 16:28
عذرا يا صديقى اننى مبتدء فى المنتدى جديج
اشكرك على توضيح هذه النقطه المهمه
جزاك الله كل خيرا

abanoub hana
03-03-2016, 01:37
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حث ديننا الحنيف على تقديم واجب الشكر لمن يستحق الشكر ،
والثناء لمن يستحق الثناء لله تعالى ثم لأولي المعروف من الناس ..

The_Gahbaz
03-20-2016, 22:54
طيب هو الايميل الاول ده بتاع تاكيد الطلب بتاعك
الايميل التاني بتاع الشحن ده بياخد تقريبا من 3 الي 5 ايام عمل
يعني اطمن بمجرد ما البطاقه بتاعتك تبداء رحلتها مع شركه الشحن هتلاقي الاييميل وصلك وفيه رقم التتبع للبطاقه

ahmed elsawaf
03-29-2016, 23:49
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اعتقد انه يجب ان تنتظر حتى يصل اليك التاكيد فى الايميل

amin49
04-24-2017, 02:32
انا ايضا ارسلت بطلب بطاقة انستا
ولا اعلم لماذا لحدود اللحضة لم اتحصل عليها
وهل من الممكن انيدعمني احد بمعرفته تجاه هذا

ragab012
04-24-2017, 20:41
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته وشكرا لك على هذا الموضوع الرائع يتم التأكد على طلبك من خلال الميل خلال 24 ساعه من طلبك الكارد وبالتوفيق لك وللجميع ونتمنى الربح للجميع مبتدئ أو خبير بالفوركس وتقبل مروري المتواضع اخى الكريم