PDA

View Full Version : نتمني من شركة انستا فوركس ان تضيف بعض العملات الرقميه

hamadasalama
01-27-2018, 02:38
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
وجدنا في الفتره الاخيره اهتمام كبير جدا من المستثمرين في سوق العملات الفوركس والمستثمرين في مجال البورصات بصفه عامه الي العملات الرقميه وما اكثرها الان فكل يوم نجد عملات جديده تم اضافتها وطحها في الايكو وانا بصراحه نفسي المنصات دي تضاف الي شركات الوساطه الفوركس بدل من منصات التداول مثل بلونكس وبتركس وغيرهم وبالفعل وجدنا اكقر من شركه وساطه اضافت عملات لها شهره مثل البتكوين والايثريوم واخيرا الريبل وانا بصراحه نفسي يتم اضافه حتي العملات الللي في مرحله الاكو وان تدخل الرافعه الماليه مجال العملات الرقميه وهذه هيعطيها قيمه اكبر والسيوله هتستمر في هذا السوق حيث ان هذا السوق هو الاساس والاهم من بين كل الاسواق

ehabbob
02-12-2018, 23:06
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخى العضو الكريم على حد علمى هى بالفعل موجوده فى منصة انستا فوركس ويمكن تنزل الشارت الخاص للعملات الرقميه وهم حوالى 4 عملات كم رايتهم بقسم اختيار ازواج العملات
والله ولى التوفيق

doaa sary
02-14-2018, 00:03
المشكلة ان عملة البيتكوين موجودة وعملت عليها صفقه الشهر اللى فات وكسبت40دولار ولما جيت اسحب لقيت الارباح0 واتلغت وبعدها قالولى البيتكوين ممنوع طب ازاى وهو ف امنصه ولية الصفقه بتتنفذ وف الاخر الارباح تروح كدا بعدت عن العملات الرقمية مع ان فى ريبل واثريوم لاكن ممكن موجودين كدا وخلاص وممنوع تداوالهم

amine saddiki
02-23-2018, 17:29
اخي الفاضل المنتدى ليس من شانه هدا لكن يجب ان تتواصل مع الشركة كي من تحل هدا المشكل و بالتوفيق للجميع