PDA

View Full Version : سؤال عن بطاقة الماستر

M&E
08-21-2012, 21:51
لو سمحتو أنا لما أقدم طلب علي بطاقة الماستر طبعا عاوزين العنوان اللي ساكن فيه والرقم القومي طيب دلوقتي أنا مش مقيم في العنوان اللي مكتوب في البطاقة يعني أنا مسافر حاليا وعاوز البطاقة توصلني علي العنوان اللي مقيم فيه حاليا مش العنوان الرئيسي بتاع بطاقة الهوية

هل يجوز لي إني أكتب عنواني اللي مقيم فيه حاليا ولا لازم عنواني اللي ف البطاقة الشخصية بتاعتي؟؟؟

---------- Post added at 06:51 PM ---------- Previous post was at 03:45 PM ----------

أرجو الإجابة إذا سمحتم علشان أبدأ أشتغل في الموضوع ده وجزاكم الله كل خير

mmm2013
08-22-2012, 02:18
اعتقد انه لابد وان تضع العنوان المسجل على البطاقه حتى يتم التاكد من معلوماتك ولا يقال انك تقوم باعطاء معلومات خطا

lonelysib
08-22-2012, 11:55
العنوان المسجل على البطاقه ضروري اخي

Eslam Torres
08-22-2012, 12:51
بما انك لازم تضع العنوان المسجل على البطاقه
فاقتراحى لك هو ان تجعل شخص امين يستلم لك هذه النقود
حتى تعود الى بيتك ان شاء الله

a5rzamn
08-22-2012, 12:54
لا اخي هما عاوزين العنوان الى مقيم فيه حتى يبعتولك اياها على العنوان هاد

بغض النظر عن العنوان المسجل في البطاقه هيك انا بتوقع

على كل حال الافضل ان تتأكد من الدعم المباشر لانستا

mannon
08-22-2012, 14:23
فعلا اهم شئ عنوان الاقامة الحالى لان الى فى البطاقة الشخصية دة ممكن يكون من فترة وغير الى انت ساكن فية دلوقتى ، ونصيحة يرجالة بلاش تعتمد على البريد المصرى فى ارسال البطاقة لانها ممكن تضيع وعن تجربة

M&E
08-22-2012, 20:12
طبعا أنا بشكركم جدا جدا علي الرد والمساعدة جزاكم الله كل خير . طيب يا جماعة أنا دلوقتي في محافظة تانية غير اللي ف البطاقة إزاي بس هبعت اللي ف البطاقة ومحدش موجود فيه وللأسف مقدرش أعطي الثقة والأمان لأحد غريب في مكان الاقامة اللي ف البطاقة الصراحة أنا مش عارف أعمل إيه بس أعتقد إي شوفت أ؛د الأخوة بيقول إنه من العراق وكانت الشركة مش بتتعامل مع العراق فبعت علي عنوان أخته اللي ف مصر أعتقد كنت قريت حاجة زي كده

طيب إخواني ممكن تعطوني طريقة لمراسلة الدعم الفني لإنستا علشان أشوف الموضوع ده بعد إذنكم بأقصي سرعة ..ومعلش أخت منون هو فيه طريقة تانية أبعت عليها غير البريد المصري

goodbye_love
08-23-2012, 15:13
عايز اعرف بنك أية ممكن يتعامل مع الماستر كارد
انا من مصر ياريت ضروري الاجابة

HOUSAMMI
08-23-2012, 17:39
عايز اعرف بنك أية ممكن يتعامل مع الماستر كارد
انا من مصر ياريت ضروري الاجابة

اخى كل البنوك المصرية

بتتعامل بالماستر

بس المعيار هنا

اى بنك بيقبل يطلع لك ماستر باقل التلكفة واعتقد بنك مصر

هيفيدك كتير

ilyes
08-23-2012, 22:37
يا اخي ضروري
العنوان المسجل على البطاقة
لانو ح يعتبروك
محتال
ولا اعتقد ان الكارد
سيصلك
موفق

M&E
08-24-2012, 00:07
طيب يا جماعة جزاكم الله كل خير إن شاء الله هستفسر من الدعم الفني لإنستا .. بس هو لازم لأأكون فاتح حساب ديمو ولا حقيقي ورابطه بالمنتدي علشان أقدر أستفسر عن اللي أنا عاوزه؟

ahmedamz
08-24-2012, 04:35
اخى العضو دى مشكلة فعلا ممكن محدش هنا يقدر يفيدك حتى لو اعطاك حل يمكنك اللجوء الى دعم الفنى الخا بشركة انستا
وممكن يعطوك حل جيد فى لموضوع دا

amr beni ata
09-03-2012, 16:04
ان في الحقيقه ليس لذي معلومات كافيه
بغض النظر عن العنوان المسجل في البطاقه هيك انا بتوقع

على كل حال الافضل ان تتأكد من الدعم المباشر لانستا

انس بن تن
05-29-2013, 00:27
السلام عليكم يا اخي
يجب ان تضع العنوان الموجود ع البطاقه يا اخي
بالتوووفيق للجميع

melad
06-25-2013, 17:00
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته , حضرتك ممكن تكتب اى عنوان إنت تحبه هى اللفكره كلها فى العنوان عشان الراجل بتاع البوسطه يجيبلك الجواب إللى فيه الماستر كارد مش اكثر و ربنا يسهل و توصلك بسرعه

hebkar
06-26-2013, 00:40
يمكنك وضع العنوان على البطاقه وتجعل من تثق فيه باستلامها وهذا امن شىء يمكنك عمله
حتى لا تشك بك انك تتلاعب او تقول لمكتب البريد الذى ستصل له البطاقه وتاخذها منه بعد ان تصل
تحياتى لك

maged mohamed
06-26-2013, 08:19
بسم اللله الرحمنالرحيم
علشا توصل البطاقة الكارت انستا حسب ما تملا بينات الكارت ومن العنوان مش مهم العنوان اللى انت مسجل بة فى الموقع علشان الموقع لتفعيل الحساب لاوم البينات تكون سليمو اما وصول البطاقى كما تجب واينما كنت ترساليك على العموم تواصل مع الدعم الفنى هما ادرى مننا فى هذا الموضوع وبالتفيق

bourhan25
06-26-2013, 12:40
السلام عليكم اخي اضن بانه يجب عليك وضع العنوان الموود في بطاقة القومية لو لم يكن عنوان اجباري لما قالو
لك اعطينا صورة عن بطاقة القومية هم يقمون بها لتاكد او كلام الدعم الفني اخي افضل بكثير في الشركة ...تحياتي

ashrafabdelbary
06-26-2013, 12:45
اخى الكريم انت تدون جميع البيانات المطلوبة وغير الضرورى كتابة العنوان الذى بالبطاقة هم يريدون
الرقم القومى ويريدون العنوان الاساسى الذى تقيم فية فقط وليس من الشرط كتابة العنوان الذى بالبطاقة

fendriyoussef3
07-03-2013, 16:13
اعتقد انه لابد وان تضع العنوان المسجل على البطاقه ضروري

kolchizwin
07-03-2013, 17:35
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
الله يوفقك وتاخدي الكارت ..و تتهني بربحك
مع التمنياتي لك بالتوفيق الدائم:bravo:

Eng_Amr
07-05-2013, 02:55
السلام عليكم
فعلا اهم شئ عنوان الاقامة الحالى لان الى فى البطاقة الشخصية دة ممكن يكون من فترة وغير الى انت ساكن فية دلوقتى ، ونصيحة يرجالة بلاش تعتمد على البريد المصرى فى ارسال البطاقة لانها ممكن تضيع... اعتقد لو فيه حد تثق فيه يكون احسن
مشكورو تقبل مرورى

hema2013
07-05-2013, 03:05
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا من راى اخى اكريم ان حضرتك تتصل بالدعم وتغير بيانات عنوانك وان شاء الله تكون الاجراءات سهلة ويارب يوفق الجميع
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

nader
07-05-2013, 03:13
هي فعلا مشكلة
ادا طلبت ماستر كارد اكيد في تفعيل حسابك
سوف يطلب منك صورة من البطاقة
حتى يتم ارسال البطاقة على العنوان الموجود عليها
الا ادا كنت تستطيع طلبها ويقوم احد من معارفك على عنوان البطاقة باستلامها بدلا منك
بالتوفيق

ssnsafi
07-05-2013, 14:59
لا.. يجب ان تكتب عنوانك الحقيقي الذي يجب ان تصلك فيه البطاقة أي العنوان الذي تسكن به حاليا فقد تكون من مصر وتعيش في السعودية فتكتب عنوانك في السعودية .. وصورة الهوية او جواز السفر هو فقط حتى يتم التأكد من شخصيتك

Daly7
07-05-2013, 18:04
من الضروري ان يكون العنوان الذي ستصلك عليه البطاقة هو نفسه الذي قمت بتقديمه عند تفعيل حسابك

ghalyghaly
07-05-2013, 23:33
حضرتك اية علاقة الماستر كارد بالعنوان
انت تقصد الاموال ام البطاقة نفسها فأن كنت تقصد العنوان فالاموال لا تحول الي العنوان انما الي البطاقة نفسها
اما اذا كنت تقصد البطاقة نفسها فمن الضروري كتابة نفس العنوان الموجودة في بطاقة تحقيق الشخصية

mohamed saad
09-23-2013, 15:59
لابد ان تكون بطاقة الماستر على نفس العنوان الموجود في البطاقة الخاصة بك ولو غيرت العنوان لن يتم قبول الطلب وبالتالي فمن الممكن ان تغير وسيلة الدفع باختيارك مثلا البنوك الالكترونية فهي وسيلة مضمونة وسريعة وان تتعامل مع وسيط ويضع الاموال في حساب بنكي خاص بك او ان تقوم بالايداع او السحب عن طريق البنك مباشرة دون اي بطاقات كما يجب ان تنتبه ان الايداع بالبطاقات الالكترونية تم منعه في مصر لشركات الفوركس وبالتالي لم يتبقى لك الا البنوك الالكترونية مثل موني بوكرز

Mind
09-23-2013, 17:59
لو العنوان مختلف برة مصر ممكن ترفع جواز السفر
لو جو مصر ارفع البطاقة
البطاقة وظيفتها الاساسية يتاكد من الهوية
وان شاء الله يوصلك على العنوان اللى كتبته

nassim maystro
09-23-2013, 18:04
السلام عليكم
اخي البطاقة ستصلك الى العنوان الي سجلت فيه البطاقة الماستركارد وليس
العنوان الحالي

doaa sary
09-23-2013, 18:57
لازم تثبت العنوان اللى ف البطاقة
ممكن تبعتها ع البيت وحد يبعتهالك عادى البلد اللى انت فيها

salwasss
09-23-2013, 20:46
لابد من ان يكون العنوان صحيح وكامل وكذلك رقم التلفون وصندوق البريد

doola2020
11-18-2013, 15:39
عادي يا أخي الكريم إن كنت غير مقيم في العنوان المذكور في البطاقة فهذا حدث معي ولم أكن ساكن في عنواني الموجود في بطاقتي الشخصية

ahmedhawash
11-18-2013, 17:51
مفيش مشكله بعد ما تكتب عنوانك اللى فى البطاقه بيكون فى اختيار بعدها

اذا كان العنوان اللى البطاقه هتتشحن عليه البطاقه مختلف عن عنوانك

اختارها واكتب عنوان الشحن والله المستعان

ashrafshawky
11-18-2013, 17:53
اخى الكريملا اعتقد ان هناك اى مشكلة قم بطلب البطاقة والسحب بها وبالتوفيق والربح من هذا العالم الكبير

---------- Post added at 02:53 PM ---------- Previous post was at 02:52 PM ----------

اخى الكريملا اعتقد ان هناك اى مشكلة قم بطلب البطاقة والسحب بها وبالتوفيق والربح من هذا العالم الكبير والممتع

sondes
11-18-2013, 17:58
السلام عليكم ورحمة الله تعالي وبركاته
أخي العزيز وشكراً جزيلاً لكم أنا جديد هنا إن عنوان يكون على بطاقة الماستر جزاك الله خيراً وشكر

forexman55555
11-18-2013, 22:44
اعتقد ان العنوان اللى فى البطاقة هو للتفعيل اما حين تطلب بطاقة فأنت سوف
تكتب العنوان الذى سوف تستلمها منه حتى لو لم يكون هو عنوانك المكتوب فى البطاقة

Rema Saab
11-18-2013, 22:59
لو سمحتو أنا لما أقدم طلب علي بطاقة الماستر طبعا عاوزين العنوان اللي ساكن فيه والرقم القومي طيب دلوقتي أنا مش مقيم في العنوان اللي مكتوب في البطاقة يعني أنا مسافر حاليا وعاوز البطاقة توصلني علي العنوان اللي مقيم فيه حاليا مش العنوان الرئيسي بتاع بطاقة الهوية

هل يجوز لي إني أكتب عنواني اللي مقيم فيه حاليا ولا لازم عنواني اللي ف البطاقة الشخصية بتاعتي؟؟؟

---------- Post added at 06:51 PM ---------- Previous post was at 03:45 PM ----------

اخي الكريم تحية طيبة .. لست متاكدة من هذه الناحية ولكن من المنطقي ان يتم ارسالها الى عنوان البطاقة التي رفعتها لتفعيل حسابك
عموما يمكنك مراسلة الدعم الخاص بالشركة وطلب منهم ارسال البطاقة الى عنوان محدد جديد غير المذكور مسبقا من قبلك في البطاقة الشخصية

yaranabil
12-11-2013, 01:41
العنوان الذى سوف ترسل عليه البطاقة مش مهم عنوان البطاقه المهم انك تكون ساكن
فى المكان الذى سوف ترسل لعيه لكى تستطيع ان تستلم البطاقه وياريت لو وصلت لك
انا من شهور وخرجت مرتين ولم تصل لى

Asmaa_sema
12-11-2013, 07:31
نعم يمكنك كتابة عنوان الاقامة لانة قد يختلف ودا عادى ...انا كان نفسى استفسر عن بطاقة انستا فوركس هل هنا حد عرف ياخودها وهى سهلة اننا نجيبها
انا بعت طلب ولكن لم يتم الرد علي

xdorex
12-22-2013, 03:25
اخي الكريم انا تسجلت ولم تصلني البطاقه في البدايه على العنوان الدي قدمته لهم فبعد دالك اعطيتهم عنوان جديد
غير العنوان الدي في البطاقه وكلمت الدعم وارسلوها لي يعني الامر عادي اعمل العنوان الدي تحب

katm alasrar
12-22-2013, 06:44
كتابت بينات التسجيل واثبات شخصيتك عشان تفتح حساب غير انهم عوزين عنوان يبعتولك علية اكارت بالعقل مهم عندهم بيناتك من قبل كدة مكنوش هيسالوك تانى اصل محدش في الدنيا بيرطبت بمكان سكنة وبيتقيد بية اديهم العنوان ال انتا فية

احمد سلامه
12-22-2013, 08:53
شكرا اخي الكريم علي الموضوع وارجو منك الجديد دائما
مع تمنياتي بنجاح الدائم

bodse
12-22-2013, 10:20
اثبات العنوان دا امر تانى غير البطاقة يعنى مثلا اى شركة بتطلب تفعيل الام ودا بالبطاقة اما العنوان بتثبتة باى شئ اخر
لانة بيكونوا عارفين ان العونوان ممكن يكون مختلف عن البطاقة فبتثب بفواتير

زهرة 124
12-23-2013, 08:20
طيب انت ممكن تغير العنوان بالبطاقة افضل حسب العنوان الجديد
او تذهب لاقرب بريد من عنوانك القديم وتتفق مع الساعي عند وصول بريد يخصك ان يبلغك به وتذهب وتستلمه
بالتوفيق

waleedhafez
12-23-2013, 10:55
بما انك لازم تضع العنوان المسجل على البطاقه
فاقتراحى لك هو ان تجعل شخص امين يستلم لك هذه النقود
حتى تعود الى بيتك ان شاء الله

زهرة 124
12-23-2013, 14:36
الافضل طبعا ان يكون عنوان البطاقة هو نفس عنوان السكن لان المستوي الاول للتفعيل بيتراجع وممكن الاختلاف يتسبب في عدم قبول التفعيل
لو انتقالك لمحافظة اخري شيء مؤقت يبقي مفيش مشكلة اكتب عنوان الموجود بالبطاقة واكيد تعرف حد يستلمها لك
اما لو كان انتقال نهائي يبقي يا ريت تغير محل الاقامة بالبطاقة

Moro_Mezo
12-23-2013, 16:01
تقصد الاموال ام البطاقة نفسها فأن كنت تقصد العنوان فالاموال لا تحول الي العنوان انما الي البطاقة نفسها
اما اذا كنت تقصد البطاقة نفسها فمن الضروري كتابة نفس العنوان الموجودة في بطاقة تحقيق الشخصية

Sin1
03-21-2014, 04:50
جزاكم الله خيرا شباب استفدت من هذا الموضوع الكثير من المعلومات فى الفوركس فالنقاشات اللتى تدور هنا تكسبنا بعض الايضحات حودل اللتى تدور فى الفوركس وتحياتى لكم وإن شاء الله الكل يربح
.
.................................................. ............................

soooonor
03-21-2014, 11:35
العنوان اللى على البطاقة مهم جدا يكون هو اللى يكون فى بياناتك وقت طلب بطاقة الماستر .... لكن ممكن تعمل محاولة للتواصل مع الدعم الفنى لشركة انستا و تستفسر منهم عن وجودك خارج البلاد و رغبتك فى استلام البطاقة فقد يكون عندهم الحل ...حاول

ashrafko
03-21-2014, 11:50
اخى الحبيب اعتقد انة من الافضل مراسلة الدعم الفنى للشركة والاستفسار منهم عن هذا الامر والتاكد من البانات المطلوبة بكل دقة وبالتوفيق

نور المعرفه
03-21-2014, 14:55
أنا أقترح أن تذهب للسفارة الخاصة ببلدك وضح لهم الموضوع وأحصل على وثيقة رسمية بالأمر وأرفقها للشركة ، ثم إنتظر ردهم ، وإن شاء الله ربنا يجيب العواقب سليمة ، بارك الله فيكم جميعاً .

هشام عادل 2013
03-21-2014, 15:50
اخي العزيز هم يريدون ان يرسلوا اليك البطاقة وبالتالي لا يهمهم المكان الموجود علي بطاقة الهوية بقدر ما يهمهم المكان الذي تسكن فيه الان بالفعل ولمزيد من المعلومات يمكن ان تراسل الشركة نفسها ... بالتوفيق ان شاء الله

harimeche
03-21-2014, 17:42
الســــــــلام عليكم ورحمة الله

على مـــــــــا أعتقد يا أخي يجب أن تضع لهم عنوان

البطــــــــــاقة لكي يتأكدو هدا على حسبي علمـــي والله أعلم

a7med84
07-18-2014, 08:53
هو من حوالى كام شهر الشركه وقفت التعامل بها اخى الكريم

علشان كده الافضل فى الوقت الحالى التعامل مع البنوك الالكرتونيه وطبعا الافضل هو المونى بوكرز

zyzo
07-18-2014, 09:38
الحمد لله رب العالمين
استاذنا الكريم الفاضل المطلوب العنوان اللى انت
مقيم فيه حتى تصلك البطاقه عليه شكرا لك
و بالله التوفيق للجميع

chokrito
07-18-2014, 16:55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على اشرف الانبياء والمرسلين
اكتب اخي العنوان الي مقيم فيه حاليا لان التسجيل في الماستر كادر بيمنحك فرصة تغير العنوان

RomanyMoreed
07-26-2014, 18:49
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

شوف حضترك في المسئلة دي الوحيدين اللي يقدروا يفيدوك هم الدعم الفني توجهم ليهم واسئلهم بخصوص الموضوع ده

chokrito
07-27-2014, 02:27
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على اشرف الانبياء والمرسلين
نعم اخي الباطة بتتيحلك هي الخاصية يمكن ان تغيره في صفحة التسجيل

ishytower
08-27-2014, 19:49
السلام عليكم اخي الكريم اي مشكله مثل هذه انصحك بان تتواصل مع الدعم الفني الخاص بدولتك سوف تعطيك معلومات وارشادات وما ينبغي ان تفعل اكثر مننا بكثير بالتوفيق

gehad87
09-16-2014, 14:00
في خيار شحن على غير عنوان الاقامة لان اصلا كده كده بيكون في عملاء مكان الاقامة غير العنوان اللي في اثات الهوية
وكمان اطلب انك تستلمها بالببريد الخاص مقابل 60 دولار تقريبا

awa
10-20-2014, 20:38
اعتقد انك بتبعت عنوان معين و عليه هتوصل البطاقة دة بغض النظر
عن عنوان بطاقته ايه هو لان انت ممكن تبعت بطاقة اصلا لشخص اخر

محمود محمد محمد
10-22-2014, 23:11
السلام عليكم
العنوان مهم جدا حتي يتم ارسال البطاقة لك وممكن تبعتلهم ايصال نور او تليفون مثلا المهم عناون ثابت لارسال البطاقة

samiam2012
10-22-2014, 23:16
العنوان اللى فى البطاقة ملهوش لازمة اخى العزيز المطلوب لانهم هيطلوبو منك اثبات للسكن
وده ممكن تبعته بالعنوان اللى انت متواجد فيه وهو جه اللى هيتم ارسال البطاقة بتاعتك عليه
والاثبات ده لابد ان يكون باسمك يعنى مثلا ممكن فاتورة غاز او كهرياء او تليفون حسب هما طالبين ايه وبالتوفيق ان شاء الله

antonioforex
02-26-2015, 03:31
السلام عليكم
طبعا اتخي عليك ان تكتب العنوان الدي تستطيع الستقبال البطاقة فيه اي
اتلدي تعمل به في القوت الحالي و بالتوفيق لك اخي الكريم سلام

moutanabbih mohammed
03-28-2015, 17:56
الســـــــلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
و الله العظيم ما عندي ادنى فكرة للجواب على سؤالك اتمنى من الاخوة الخبراء
و المشرفين الرد على ااستفسسارك مع تمنياتي لك بالنجاح والتوفيق دائما
:(

مصراوى
03-28-2015, 17:58
فى الحقيقة لم اتعامل من خلال تلكك البطاقة واتعامل من خلال بنك نتلر واعتقد انة الافضل على الاطلاق وبالتوفيق للجميع

rachadcom
09-27-2015, 18:09
بســـــــم الله الرحمـــــــان الرحيـــــــم ...الســــــلام عليكـــمــ و رحمـــــة الله و بركاتـــــه ...

اذا تم بعثه الى عنوان السابق بفلاخص أن لم يتم بالععث حدث عنوانك يا غالي... تقبـــــــل تحياتـــي و مـــــــروري .

kirollosroumany
10-19-2015, 23:52
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته

انا معنديش خلفيه بالحكاية دي بس من الافضل انك تتواصل مع الدعم الفني الخاص بالشركة وقولهم وهل تقدر تغير عنوانك ولا مش هتقدر تعمل كدة

anasstig
10-19-2015, 23:53
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
بطاقة الماستر ممكن تقوم بالشحن و السحب
لأنه من الأحسن أن تشحن و تسحب بنفس الطريقة مثلا النيتلر أو سكريل..
تحياتي لك

marwanadam
10-22-2015, 22:05
ممكن اخى ان تتصل بالدعم الفنى الخا بالبنك
وان تفسر لهم الامر وسيخبروك بالحل اخى الافضل
وبتوفيق

anasstig
10-22-2015, 22:06
بسم الله الرحمان الرحيم
مشكور اخى على هذه المعلومات القيمة و الرائعة ضاروري العنوان أخي
وأتمنى لك مزيدا من التقدم وجزاك الله خيرا
بارك الله فيك أخي العزيز

rachadcom
10-23-2015, 14:32
بســـــــم الله الرحمـــــــان الرحيـــــــم ...الســــــلام عليكـــمــ و رحمـــــة الله و بركاتـــــه ...

اذا تم بعثه الى عنوان السابق بفلاخص أن لم يتم بالععث حدث عنوانك يا غالي... تقبـــــــل تحياتـــي و مـــــــروري .

katreenaziz
10-23-2015, 21:07
اخى الفاضل بصراحة انا معرفش موضوع انهم محتاجين البطاقة دا انا كنت طلبت بطاقة نتلر ومبعتش صورة البطاقة بعت العنوان فقط وفعلا العنوان بتاعى مش الى مكتوب فى البطاقة ووصلنى على العنوان الى انا عايزاة اتمنى حد يساعدك اكتر من الاخوة وبلتوفيق

MahmoudNofal
10-24-2015, 14:09
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته ابعتلهم اى فاتورة على العنوان الى انت عايزه و اتصل بيهم على الموقع واسالهم اكيد هيفيدوك

---------- Post added at 01:09 PM ---------- Previous post was at 01:07 PM ----------

لو سمحت انا كنت عايز اسال على بطاقة نتللر دى ايه التفاصيل وو صلتلك فى خلال قد ايه و بتسحب بيها بالدولار ولا بالمصرى اتمنى الرد

karam sawan
02-22-2017, 23:08
بسم الله الرحمن الرحيم اخي الكريم انت بامكانك تقدم اي ورقة او مستند يثبت العنوان الى عاوز تبعت عليه المبلغ طبعا ده مش صعب ممكن ترسل مستند فاتورة غاز او كهرباء او سند اقامة مختوم من المختار

nour3iny
02-23-2017, 00:21
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
اخى الكريم اللى ممكن يفيدك فى الموضوع ده هو الدعم الفنى ادخل عن طريق حسابك بالشركه وراسل الدعم الفنى

Mony Ezzat
02-23-2017, 01:39
بسم الله الرحمن الرحيم
مش عارفه بصراحه اي معلومات عن الموضوع ده بس متهيألي تقدر تكتب اي عنوان انت مقيم فيه عادي جدا

mid0killer
02-23-2017, 17:33
والله يا غالي انا لا اعرف ولكن المفروض العنوان اللى هتوصلك عليه يكون هوا الموجود بالبطاقه اللى سجلت بيها واللى موجود ايضا بالصفحه الشخصيه

him
02-24-2017, 00:28
العنوان المسجل علي البطاقه لانو يعتبروك محتاج
ولا اعتقد ان الكارد يسصلك تقبل مروري وتحياتي لكم جميعا بالتوفيق للجميع

green man
02-25-2017, 00:46
لابد وان يكون نفس العنوان اللى موجود فى البطاقة حتى تتم عملية التوثيق وارسالها بشكل صحيح
اتمنى ان تصلك بشكل سريع

saroonah
02-25-2017, 11:31
ضروري العنوان يكون نفس العنوان اللي سجلت عليه وقت التفعيل حتى يتم التطابق بينهم أو بإمكانك مراسله أحد المشرفين وبالتالي سيعطوك النصائح التي تساعدك

Hala Abdo
03-04-2017, 02:23
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
اخي الكريم عندي معلومة لكن مش متاكده منها بتقول ان العنوان المطلوب هو اللي بيكون في الايصال المقدم او الرخصة او الباسبور

Bouabdallah youssef
03-04-2017, 13:17
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
الله يوفقك وتاخدي الكارت ..و تتهني بربحك
مع التمنياتي لك بالتوفيق الدائم

him
03-04-2017, 15:37
فعلا اهم شئ عنوان الاقامه الحالي لان الي في البطاقه الشخصيه ده ممكن يكون من فتره وغير الي انت ساكن في دلوقتي ونصحيه لا تعتمد علي البريد المصري في ارسال البطاقه لانها ممكن تضيع عن تجربه تقبل مروري وتحياتي لكل اعضاء المنتدي الكرام

Mahamme
03-04-2017, 17:52
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته... اخي الكريم عنوانك الحقيقي مهم جداً لان مثل هذه الأشياء تحتاج الى معلومات واقعية لانها ادارة اموال وهكذا او عليك بتغيير العنوان الخاص بك ثم تطلب الماستر بعد ذلك

Ahmed Anwar
03-04-2017, 18:08

المنتدي ممتاز جدا ولكن يحب ان يتم زياده البونص المخصص للموضوع بحيث يصبح مثلا ٢٠ سنت وكل رد علي الموضوع يتم اضافة ١ سنت لحساب

mrramy
03-08-2017, 08:52
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته بعد التحيه لازم العنوان اخى الفاضل لسببين مممن يعتبروك كدا محتال او بتزور اوراق فيقفلوا الخساب مباشرة
تقبل مروور ى

him
03-08-2017, 12:54
فعلا اهم شئ عنوان الاقامه الحالي لانه الي في البطاقه الشخصيه ده ممكن يكون من فتره وغير الي انت ساكن فيها دلوقتي ونصيحه بلاش نعتمد علي البريد المصري في ارسال البطاقه لانها ممكن تضيع
تقبل مروري

grow
03-08-2017, 19:26
محدش يا اخي يقدر يفيدك ف الموضوع
دا واديك شاايف كل عضو بشكل ورائي خاص بيه
ان تراسل الدعم الفني وهو هيفيدك الافاده الصحيحه
تقبل مروري تحيااتي لك بالتووفيق للجميع