PDA

View Full Version : القنوات السعرية---

zeze2017
02-17-2018, 13:38
https://www.youtube.com/watch?v=m3BXOcsk5dg

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته رجاء مشاهدة محتويات الموضوع لكى يستفيد الجميع من الموضوع والعمل على التجربة وفتح حساب تجريبي للتاكد والتدرب بدون مخاطرة مع كيفية التدرب على ادارة راس المال والضغط على شكرا وتقييم من فضلكم تقبلوووو مرورى

mostafa24fa
02-27-2018, 00:50
سلام عليكم
شاهدت هادا الفيديوا بمسمى القنوات السعرية فيديوا جميل مفيد لازم اشوفوا عدة مرات لكي أحفضه جيدا
شكرا وبالتوفيق والمزيد. من العطاء

engayman
10-11-2019, 14:04
القنوات والسعرية لها اهمية كبيرة فى التداول فى الفوركس وهى التى تساعد المتاجر على التداول والدخول فى الصفقات القوية عليها ولكن يجب التاكد من تحديد نقط الدخول القوية وايضا التاكد من تكون القناة على الشارت والعمل عليها

Ahmed Mansour
10-11-2019, 21:50
الحقيقه انى سمعت كتير عن موضوع القنوات السعريه لكن ماجربتش اشتغل بيها ولو حتى على علشان تجريبى من باب التجربه يعنى لكن انا شايف ان القنوات السعريه ماهو الا مجموعه من الترندات يعنى انا افضل طبعا اشتغل من خلال الترند واعتقد نسبه كبيره جدا من المتداولين بيشتغلوا من خلال الترند فا القنوات الشعريه هو انك بتحط حركه الشموع او حركه الزوج يعنى بين خطين وهما فى الاساس خطوط ترند وبتباء تشتغل من خلال الخطين دول اول مافيش مشكله او فى حاله كسر السعر لاحد الخطين بتعرف الاتجاه رايح فين فا باختصار انا شايف ان كل دا هو برضوه راجع لفكره الترند يعنى برضوه الترند هو اللى متحكم بس فى الحاله اللى احنا فيها دى مغيرين بس الاسم وقالوا عنها قنوات سعريه