PDA

View Full Version : طلب استراتيجيه سكالبنج مجربه

smartwolf
02-19-2018, 02:06
السلام عليكم ممكن استراتيجيه سكالبنج وتكون مجربه لايف لفتره لا بأس بها ونتايجها جيده لحد ما

ehabbob
02-20-2018, 23:38
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اهلا بك اخى العضو الكريم بالمنتدى للاسف انا لا اعرفها لانى لا افضل تلك الاسترايحيات والافضل منها هى تعلم ادراة راس المال فهى الافضل
والله هو المستعان

DR-olf
02-20-2018, 23:45
والله حضرتم فى استراتيجيه قويه جدا انا بجربها بس هقول لحضرتك عليها اولا الادوات اولا البولنجر باند بأعداداته الافتراضيه ثانيا الموفنج 200 ثالثا فريم 15 دقيقه تمام نقول بقا طريقه العمل فكك من الدعوم والمقاومات شلها من دماغك هتمشي اولا على الاتجاه لما الشموع تلامس خط البلنجر باند سواء بيع او شراء مقلا انا الاتجاه اليومى بيع والاتجاه 4 ساعات بيع اروح على 15 دقيقه انتظر التصحيح الى اعلى للبولنجر باند يتلامس لاعلى مع تشبع شرائي للاستوكاستيك تم تقوم بالابيع وتحط الاستوب فوق البولنجر باند والربح لما يحصل تشبع بيع للاستوكاستك اظن كدا سهله جدا والكلام واضح جدا جدا

sob81
02-21-2018, 14:11
يوجد الكثي رمن الاستراتيجيات الاسكاليبنج الموجودة بالمنتدى والتى يمكن الاستفادة منها فىالتداول ولذلك يجب عليك انت تخحتار ما يتناسب معك ومع
طريقة العمل التى تعمل بة وتجربها اولا

freetrade
02-21-2018, 14:16
يا اخي عليك بالذهاب الي قسم الاستراتيجيات وحتلاقي ان شاء الله استراتيجيات كتير لكن وجب التحذير انه شركة انستا تمنع الاسكالبينج
كما انه لا يخفي علي كل المتداولين اصحاب الخبرة انه الاسكالبينج يعتبر خطير جدا كطريقة متاجرة

mohamed kamal fadel
02-21-2018, 17:52
العرض والطلب يا صديقى من افضل الاستراتيجيات تعلم واعمل عليها
شكرا لك

aym
02-21-2018, 18:39
طلب استراتيجية اسكاليبنج اخى يوجد الكثير من الاستراتيجياتزالتى تستطيع العمل عليها ولكن يجب ان تجرب الاستراتيجية مع اظارة راس المال الخاصة بيك