PDA

View Full Version : هل مسموح بالتداول على العملات الرقمية فى حساب البونص فى انستا فوركس

zeze2017
02-28-2018, 10:28
الساده ادارة المنتدى والساده الاعضاء تحياتى لكم جميعا

فى سؤال مهم اريد الاجابه عليه هل تسمع شركة انستا فوركس بالتداول بحساب البونص على العملات الرقمبة بدون مشاكل ولا ممكن علشان حساب بونص مخصص للعملات الغير رقمية ( العملات العادية ) رغم ان المنصه فيها عملات رقمية بس كان فى موضوع قبل كده لاحد الاعضاء حصلتله مشكله وتم غلق الصفقات من الشركة علشان كده بس عايزه اتاكد لو سمحت فى حد بيشتغل على حساب البونص بالعملات الرقمية ومحصلش معاه مشكله ولا اتقفل حسابه والشركة مقفلتش الصفقات

رجاء من حضرتكم الرد على الموضوع

zeze2017
02-28-2018, 10:42
لو تسمحو يا جماعه بجد الموضوع مهم عايزة اتاكد بس فى حد بيتداول بالعملات الرقمية فى حساب البونص عادى ومحصلش مشكله معاه ولو فى شروط ايه هى رجاء الرد للاهمية

skylol
02-28-2018, 13:01
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

التداول على العملات الرقمية في حسابات انستا (حسابات البونص) مسموح لان لي صديق كان يتداول على العملات الرقمية وما حصل معه اي مشاكل وانت اذا حابب تتأكد تواصل مع الدعم الفني لشركة انستا

zam_bozo
02-28-2018, 13:01
عايزة !! دلوقت إتأكدت إنك أخت .. انا كنت خايف أكلمك بصفة النساء فتتطلعي راجل فيزعل مني
على كل حال إسمحي لي بإبداء ‘جابي بكل مشاركاتك وموضوعاتك .. وأحب أطمنك فيه أخ تقدم بنفس هذا السؤال
للأخ اسمارت وعجبني سؤاله فانضميت اليه وانتي كده تبقي الثالثة بتاعتنا في هذا السؤال

zouga91
02-28-2018, 13:51
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شكرا على سوالك نعم ياعزيزي الفاضل مسموح التداول على عملات رقمية لكن لا تتداول سكالبيغ او هيدج عليه لان قانون بونص ممنوع لكن كنصيحة شخصية لاتتداول عملات رقمية على منصات متتاتيريدر لانه سريعة الحركة كذلك راعفة مالية تلعب دورا كبيرا في مستوى مخاطرة بشكل كبير تداول على منصات خاصة بعملات الرقيمة لانهم لا يعكون روفاع مالية تتداول فقط براس مالك بالتوفيق لك