PDA

View Full Version : سؤال تجميع البونص في شركه انيستا العملاقه

DR-olf
03-02-2018, 22:13
بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال برجاء الرد هل في شركه انيستا عند ارسال البونص من المنتدا يتم تخزينه وعدم التداول به هل يتم حزفه بعد 40 يوم ام يتم تخزينه
وعدم حزفه من المنصه
سؤال تانى هل لو عملت ايداع بمبلغ على حسابى البونص سيتم حزف البونص ام لا والشروط هتبقا هيه هيه ولا هتتغير

محمود احمد حسن
03-02-2018, 22:29
ساء الخير انا والله احتارت فى موضوع التسجيل اولا انا سجلت فى انستا فوركس تمام وثانيا طلبت البونص تمام بعتلى باص ورد ورقم حساب تانى اصبح فى حسابين فى انستا فوركس وبعدين خرجت من الحساب وقلت ادخل على الحساب بتعاع البونص مش عارف الاقى نفسى داخل على الاكونت الى من غير البونص والاقى مافيش بونص وثالثا ادخل على المنصه مش عايزه تفتح عملت نسيت الرقم السرى وبعتولى رقم سري وايضا لم يفتح حتى الموبايل نفس النطام مش عايز يفتحياريت لو حد0000 يعرف المشكله يفدنى لانى مش عارف التداول ولا فى الكمبيوتر ولا المنه ولا عارف افتح حساب البونص وشكرا عشان تعبت

DR-olf
03-04-2018, 01:52
تحدث او تواصل مع خدمه العملاء هيقلك المشكله فين ناس محترمين جدا وراجع تانى الحساب والارقام السريه الصحيه اخى الكريم

ابوفؤاد
09-10-2019, 04:58
ليس هناك حذف للبونص و لكن لزيادة التمان من الممكن ان تعمل و لو صفقة واحدة في الشهر بسنت للنقطة و الخروج بعد خمس دقائق بعد الثانية عشر ليلا لان هذا الوقت تنعدم السيولة و الحركات السوق ضعيفة و اقصها سيكون خسارة ١٠سنت و بهذا تامن حذف البونص و ان كنت لم اري اي تنبية بههذا من قبل الشركة و لي حساب منذ عام و عليه مبلغ قليل لم يتم حذفه
و بخصوص الايداع ممنوع اضافة مال لحساب البونص لان لك الحق بفتح حساب او اكثر علي الشركة و لان المال المضاف سيعامل معاملة البونص و لا اري داعي لهذا.