PDA

View Full Version : لماذا كل من يخسر في السوق يقول عنه شغل حرام ؟

Najmi
04-14-2018, 13:58
مرحبا أخي الكريم
أولا إذا كنت خسرت مبالغ مالية أقول لك الله يعوض عليك خيرا منها بس بلاش حكاية اذا خسرت خرام ولو ربحت حلال تعلم جيدا وطور لنفسك استراتيجية وحدة والتزم بها وبشروطها وصفقة واحدة بشروطها تكفيك يوميا ولا تتسرع وتغامر اعمل بهدوء وادارة جيدة لراسالمال

renaldo
07-28-2019, 19:01
السلام عليكم اخي الكريم ?ارى ان الفوركس من افضل الاعمال الموجوده على الانترنت اخى الحبيب انصحك بالدخول الى القسم التعليمى الموجود بالمنتدى والتعرف من خلالة على ما تريد وبالتوفيق للجميع والربح الكبير وارى ايضا انه عمل جيد ومفيد اتمني اني اكون فيدتك اخي

ASMA FAHMY
07-28-2019, 19:04
مرحبا أخي الكريم
أولا إذا كنت خسرت مبالغ مالية أقول لك الله يعوض عليك خيرا منها بس بلاش حكاية اذا خسرت خرام ولو ربحت حلال تعلم جيدا وطور لنفسك استراتيجية وحدة والتزم بها وبشروطها وصفقة واحدة بشروطها تكفيك يوميا ولا تتسرع وتغامر اعمل بهدوء وادارة جيدة لراسالمال

البعض بيتعامل مع الفوركس علي انه قمار مش تجاره بيدخلوا بشكل عشوائي وبتهور وبيبقي متوقع انه يحقق من ١٠ دولار الف دولار ارباح
وبمجرد خسارته يقرر انه ده سوق حرام
لكن اللي بيتعامل مع الفوركس علي انه تجاره ليها ضوابطها هيقدر يحقق ارباح معتدله حتي مجال الخساره مش هيبقي كبير لان هو دارس السوق وفاهم يعني ايه تجاره عملات بعيد عن الطمع او المجازفه

Abu_Yassin
08-03-2019, 20:32
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة مرحب أخى الكريم لا أتفق معك تماما فى كل ما ذكرت بالفعل بمجال سوق الفوركس هناك العديد من المتداولين من يجدون صعوبة فى المجال ويتعرضوا للخسارة ولاكن ليس الكل يقول انه حرام وبالتوفيق لك ولجميع أعضاء المنتدى الكريم

Adnan Mustafa
09-27-2019, 16:25
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
العبض فى الفةركس يتعامل على انه حظ فا يدراك انه حرام لان اذا وضعت الحظ فى رب الفكروس سوف يتحول الى مقامره
اما البقى من الاشخصا يقول انه حرام لسبب انه يريد الجميع ان يتوق عن التداول باى شكل .