PDA

View Full Version : كيف تعرفت علي الفوركس؟ ومن ساعدك لتصبح ناجحا؟ وهل انت راضي عن الفوركس؟

ahmedbahaa
12-13-2018, 08:32
كيف تعرفت علي الفوركس؟ ومن ساعدك لتصبح ناجحا؟ وهل انت راضي عن الفوركس؟

احمد نصر 22
12-13-2018, 11:01
انا اتعرفت عن الفوركس من خلال وآخر صديقي وانا غير راضي عن الفوركس لأنه حرام

badr9moumen
12-13-2018, 12:48
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
في الحقيق تعرفة على الفوركس مند أكتر من 7 سنوات بالصدفة في إحدى المنتديات الختصة بالربح من الانترنت و قد جدبني بشكل كبير بعدما تعرفة عليه و فهمت طريقة عمله، و منذ دلك الحين قررت أنه مجال يناسبني و و سأبدل قصار جهدي للنجاح فيه و قد كان لشركة إينستافوركس (https://www.instaforex.com/)دور كبير في مسيرتي بحيت أنه و من خلال بونصاتها و المسابقات كانا يعطياني دائما حافز كبير للاجتهاد و التعلم أكتر ،و بالفعل الحمد لله وصلت لمرحلة و بعد العديد من الامور التي مررتها بها للبدئ في تحقيق أرباح جيدة في المجال ، و أنصح كل من يريد سلك نفس الدرب بالصبر و التعلم و التعلم لأنه أكتر الأشياء الذي سيطور مهاراتك، شكرا لك أخي على الموضوع الجميل و أتمنى التوفيق للجميع

algendy
12-13-2018, 14:14
تحية طيبة و بعد , يا أخى الكريم انا تعرفت على الفوركس من احد المنتديات على الانترنت و كانت المساعدة من متداولين اخرين قليلة و اتجهت بعدها الى التعلم بنفسى من المحتوى التعليمى على الانترنت و حاليا مازلت اكتسب الخبرة فى هذا المجال

emadomda
12-13-2018, 18:49
لهيدج فى معناة انك تفتح صفقتين عكس بعض كنوع من الأمان بحيث تأكد الربح مهما كان السعر وسلوكة لأنك مهما كان السعر صاعد او هابط انت لن تخسر الا عمولة الصفقتين فقط
فى حد معانا بيقول طب وانا استفدت اية من كدة بالعكس انا كدة خسرت العمولة مرتين من صفقتين حقولك اتقل كدة وروح اعمل فنجان قهوة وركز معايا كدة عشان الكلام اللى جاى احنا لسة بنقول ياهادى دة مجرد تعريف بس
طيب نتكلم عن انواع الهيدج

A.mustafa
09-05-2019, 13:36
السلام عليكم ورحمه اللله وبركاته ...
أخى الكريم انا تعرفت على الفوركس من احد المنتديات على الانترنت و كانت المساعدة من متداولين اخرين قليلة و اتجهت بعدها الى التعلم بنفسى من المحتوى التعليمى على الانترنت و حاليا مازلت اكتسب الخبرة فى هذا المجال بالتوفيق للجميع ..

oussala
09-05-2019, 19:46
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
تعرفت عل الفوركس من خلال اليوتيوب
اما عن النجاح فلم اصل اليه بعد