PDA

View Full Version : عندى مشكلة كبيرة يا ريت حد يساعدنى فى المنتدى

mohamed kamal fadel
12-14-2018, 02:29
السلام عليكم ورحمة الله
المفروض لما بعمل رد بيظهر المستطيل الى بكتب فيه الرد الى بيحصل كلاتى بيحولنى لصفحة كانى بكتب موضوع جديد مرة ومرة اخرى يحولها لاقتباس مع انى لم اضغك على اقتباس غيرت المتصفح
مسحت جوجل كروم ونلته تانى اعمل ايه بالله عليكم مش عارف اشتغل

WASEM DALLOUL
12-14-2018, 12:13
السلام عليكم
يا أخي الكريم انا برأيي لكي تحل هذه المشكلة مؤقتا أنصحك قبل كتابة المشاركة اضغط على الأنتقال الى الوضع المتطور وهناك اكتب مشاركتك وسوف تجري الأمور بشكل جيد انشاء الله وبنفس الوقت بلغ ادارة المنتدى عن هذه المشكلة
وبالتوفيق للجميع

ehabbob
12-14-2018, 12:16
اولا لازم نحدد المشكلة فين عايزك تجرب تدخل من اي كمبيوتر تاني عند حد من اصحابك و تشوف هتحصل نفس المشكلة و لا لا بكدا هنعرف المشكلة في الجهاز بتاعك و لا في الموقع

ثانيا لو المشكلة في الجهاز نزل ويندوز جديد و ياريت يكون نفس الويندوز اللي كان عند صاحبك اللي جربت عنده وماكننش في مشكلة

ثالثا لو المشكلة في الموقع يبقي لازم تكلم الدعم الفني

algendy
12-15-2018, 14:33
تحية طيبة و بعد , يا أخى الكريم هناك برامج خبيثة مهمتها كتابة الردود أليا فى المنتديات التى تعطى بونص على المشاركة بالموضوعات او الردود و لهذا ادارة المنتدى تحاول التنويع فى طرق الكتابة للتصدى لهذه البرامج و ربما يكون هذا فيه تعسير على الاعضاء الراغبين فى الكتابة

golgman
12-15-2018, 15:45
اولا يجب الانتباه الى مكان الذى تكتب فيه الموضوع سواءا فى الوضع السريع والذى يكون فى نفس الصفحه او الوضع المطور والذى ينقلك الى صفحه اخرى وتكون لها اداوت اكثر بكثير من الوضع المبسط والذى احبه يمكنك كتابه عنوان لرسالتك او اضافه اقتباس او اضافه صوره او تغغير حجم او لون الخط او اضافه رابط بطريقه اكثر احترافيه او انشاء اقتباص او ازالته او تعليق على شئ ما واضافه ايموشن لكى يوفر احيانا عليك الكثر من الكتابه

alisheta2000
12-16-2018, 13:59
اشكرك على هذا الموضوع الرائع والشامل لجميع المعلومات حول الموضوع واتمنى ان يستفيد منه جميع اعضاء المنتدى واتمنى لك المزيد من النجاحات في المواضيع اللاحقة

mohamed kamal fadel
12-20-2018, 13:37
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخوانى الكرام شكرا لكل من ساهم برد او تعليق لحل المشكلة لكن المشكلة قائمة ويا ريت حد من الادارة يشوفها
وتمنى لكم التوفيق جميعا

Kareem771
12-20-2018, 19:40
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
انا حصلت لي مشكلة مماثلة وهي عدم القدرة على المشاركة في الرد السريع وانا الان استخدم الوضع المتطور جربها او تواصل مع ادارة المنتدى
بالتوفيق

mohsin000
12-20-2018, 23:12
لازم نحدد المشكلة فين عايزك تجرب تدخل من اي كمبيوتر تاني عند حد من اصحابك و تشوف هتحصل نفس المشكلة و لا لا بكدا هنعرف المشكلة في الجهاز بتاعك و لا في الموقع

لو المشكلة في الموقع يبقي لازم تكلم الدعم الفني

asmaamagdy3
12-20-2018, 23:16
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته نرجو من الله حسن التوفيق و بسم الله الرحمن الرحيم و به نستعين و الصلاة والسلام على افضل المرسلين ان لم يفيدك احد انصحك ان تتجه الى الادارة لكى يفيدوك اكتر

A.mustafa
08-15-2019, 01:42
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته. ...
يجب الانتباه الى مكان الذى تكتب فيه الموضوع سواءا فى الوضع السريع والذى يكون فى نفس الصفحه او الوضع المطور والذى ينقلك الى صفحه اخرى وتكون لها اداوت اكثر بكثير من الوضع المبسط والذى احبه يمكنك كتابه عنوان لرسالتك او اضافه اقتباس او اضافه صوره او تغغير حجم او لون الخط او اضافه رابط بطريقه اكثر احترافيه او انشاء اقتباص او ازالته او تعليق على شئ ما واضافه ايموشن لكى يوفر احيانا عليك الكثر من الكتابه ...

benmezroua1
08-15-2019, 13:01
لسلام عليكم ورحمة الله و رحمة الله تعالى و بركاته
جرب كتابة الرد عبر الوضع المتطور و ان لم ينجح الامر
حاول تغيير الجهاز الذي تستعمله فقط للتجربة و ان استمر الامر راسل الادارة

احمد٥٥
08-17-2019, 17:05
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
اخي الكريم عليك بتغير الكمبيوتر او الهاتف ثم حاول الخروج من المنتدي وسجل دخولك مره اخره .
واذا لم تحل المشكله انا انصحك بالتوجه الي احد من اداره المنتدي وسوف تحل انشاء الله .
واتمنالك التوفيق.

doaa sary
08-18-2019, 15:44
لسة المشكلة عندك اخى الكريم ولا اتحلت؟غريبة جدا انا بستخدم جوجل كروم وبكتب الرد فى المربع اللى اسفل الموضوع وبدوس على اضافه الرد السريع وبيتضاف ربما عندك مشكلة فى اعدادات المتصفح ممكن تمسحة خالص من السى وتسطبة من اول وجديد او نزل موزيلا فايرفوكس او اوبرا ولو لسة موجودة نفس المشكلة انصحك تغير وندوز نسخة الكومبيوتر كان بيحصل معايا اخطاء زى كدا ولما غيرتها بقى افضل

goodmastar2
08-18-2019, 15:50
السلام عليكم اخى الكريم من الواضح انك تستخدم متصفح قديم سأسهل عليك الامر قليلا
عند الدخول للموضوع وتريد عمل مشاركة انزل للاسفل من ناحية اليسار هتلاقى الجملة
+ Reply to Thread
اضغط عليها وان شاء الله ستحل الامر بدون اقتباس او اى شئ اخر

kamelamin
08-18-2019, 20:53
لسة المشكلة عندك اخى الكريم ولا اتحلت؟غريبة جدا انا بستخدم جوجل كروم وبكتب الرد فى المربع اللى اسفل الموضوع وبدوس على اضافه الرد السريع وبيتضاف ربما عندك مشكلة فى اعدادات المتصفح ممكن تمسحة خالص من السى وتسطبة من اول وجديد او نزل موزيلا فايرفوكس او اوبرا ولو لسة موجودة نفس المشكلة انصحك تغير وندوز نسخة الكومبيوتر كان بيحصل معايا اخطاء زى كدا ولما غيرتها بقى افضل

A.mustafa
02-01-2020, 19:53
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته. ..
يا أخى الكريم هناك برامج خبيثة مهمتها كتابة الردود أليا فى المنتديات التى تعطى بونص على المشاركة بالموضوعات او الردود و لهذا ادارة المنتدى تحاول التنويع فى طرق الكتابة للتصدى لهذه البرامج و ربما يكون هذا فيه تعسير على الاعضاء الراغبين فى الكتابة بالتوفيق للجميع. ...