PDA

View Full Version : الذكور والإناث و التداول. حصة أسرار

Pages : [1] 2

mustafa3del
11-27-2013, 08:03
الزملاء الأعزاء، مع الأخذ بعين الاعتبار رغبات مستخدمي هذا الفرع، ونحن نقدم لكم في الانضمام إلى مناقشة التداول الذكور والإناث في مقطع آخر، يختلف عما كان عليه من قبل. التركيز الرئيسي ليس على مناقشة الخصائص النفسية والأسرية والاجتماعية وظائف للرجال والنساء، وعلى نهج وأساليب التداول التي يفضلها الجنسين. سيتم اعتبار الفيضانات - رسائل عن الرجال والنساء خارج إطار التداول.

عاشق الفوركس
02-11-2014, 23:20
السلام عليكم ورحمة الله ,شكرا لك اخي الكريم ،على الطرح ،وعلى التقديم الذي قدمته لنا لكن ما الغاية من هدا الموضوع اذا لا يخدم الاعضاء في الفوركس ولم افهم عن مذا تتكلم بكل صراحة ،أتمنى ان نجدك في مواضيع اخرى,قيمة في الفوركس ,ان شاء الله

abdotitim
02-11-2014, 23:27
السلام عليكم اخي شكرا على الموضوع لقد استفدت كتيرا والله اخي انا ايضا معاع طرح ممتاز جدا جدا لانه الاغلبية يجدون صعوبة في التداول واستخدام البونص ومنهم انا

the best
02-21-2014, 01:11
و لا نعني هنا أن نقوم بتكبيرها، بل تصغيرها. لن تتمكن من إرجاعها كلها مرة واحدة، بالتأكيد الأمر ممكن، و لكن و كما هو الحال في كل شيءٍ آخر في فوركس،

ahmedhawash
02-26-2014, 22:20
مش عارف كان فى مواضيع بتقول ان الفوركس مجال صعب يكون للاناث وانه مجال للرجال

نظرا لانه يحتاج الى الثبات الانفعالى طبعا غير المعرفه والدراسه والحجات التانيه وانا ممكن اتفق مع هذا الرأى مش عارف ليه

harimeche
02-26-2014, 22:30
الســـــــلام عليكم ورحمة الله

أخـــي حــاول شرح وتفسير الموضوعــ أكثر

لأنه غير مفهوم إكتبه بطريقتك الخاصة لا داعي

لكي تنسخه من مكانه كما هو

Heisenberg
02-26-2014, 22:36
لم افهم شئ من الموضوع
و الي الخوة التي تعلق عن اي طرح يتحدثون
للاسف الجميع يلهث وراء البونص دون الالتفات الي قيمة المشاركات

moto1
02-26-2014, 23:27
الزملاء الأعزاء، مع الأخذ بعين الاعتبار رغبات مستخدمي هذا الفرع، ونحن نقدم لكم في الانضمام إلى مناقشة التداول الذكور والإناث في مقطع آخر، يختلف عما كان عليه من قبل. التركيز الرئيسي ليس على مناقشة الخصائص النفسية والأسرية والاجتماعية وظائف للرجال والنساء، وعلى نهج وأساليب التداول التي يفضلها الجنسين. سيتم اعتبار الفيضانات - رسائل عن الرجال والنساء خارج إطار التداول.

السلام عليكم ورحمة الله ,شكرا لك اخي الكريم ،على الطرح ،وعلى التقديم الذي قدمته لنا لكن ما الغاية من هدا الموضوع اذا لا يخدم الاعضاء في الفوركس ولم افهم عن مذا تتكلم بكل صراحة ،أتمنى ان نجدك في مواضيع اخرى,قيمة في الفوركس ,ان شاء الله

darsh
02-26-2014, 23:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا شايف ان مفيش فرق كثير بين اساليب مضاربة النساء والرجال ولكن ممكن تقول النساء اكثر صبرا على التعلم وعلى الصبر على الصفقات

anamoody
02-27-2014, 01:50
اخى الفاضل فعلا هذا سيكون امر جيد و خطوة ايجابية فى مجال الفوركس ولكن كثير ما يعتقد ان الفوركس للرجال فقط ولن تتحمله اى امرأة لما فيه من صعوبات و خطورة و اجهاد للاعصاب

ezzedinne26
02-27-2014, 01:56
اعتقد انه لا يوجد فرق كبير بين الدكر و الانثي في المضاربة الفارق الوحيد هو ان
الانثي تصبر كثيرا و متزنة ايضا عكس الدكر المتعصب
تحياتي للجميع

nizar17
03-02-2014, 01:31
اعتقد ان كل الجنسين قادران علي الدخول في مجال الفوركس و النجاح فيه
بشرط توفر العمل و الاجتهاد و التعلم و الصبر
تحياتي للجميع

forexman3
03-02-2014, 02:07
شوف ياغالى
بصراحة انا مش فاهم الهدف من هذا الموضوع
ويجب ان تعلم انه يوجد فى سوق الفوركس متداولات
محترفات وايضا يقمن بطرح توصيات للتداول

faten faried
03-02-2014, 02:11
اخى الكريم ما المق2ود وراء اثارة هذا الموضوع الغريب
فاعتقد ان ما تعرضه للمناقشه ليسا شيئا هاما فى هذا المجال
فالذكور والاناث كلاهما يسعيان للربح والعمل فارجو منك ان تقدم ما يفيدنا
فى هذا المجال

محمود مرعى
03-02-2014, 05:01
بص يا اخى مع كامل الاحترام لشخصك وللموضوع انا فعلا مش عارف انت عايز ايه من الموضوع ده واو تهدف الى ايه انا والله قرأته اكثر من مرة لكن اعذرنى فعلا مش قادر افهم حضرتك تقصد ايه فعلا انا اسف انى مقدرتس افيدك برد مقنع مع كامل الاحترام ليك وتقبل مرورى وربنا يكرمك ان شاء الله

hajarforex
03-02-2014, 05:05
الدور و الاناث فانهم سواء ف يما يخص التداول ف يالفوركس
فالفوركس فهو لللك و للمجيع و الك فيه سواء
وز الفرق بطبيعة الجحلا سكيون للافضل و لمن يحقق فيه ربح اكثر

gamal20
03-02-2014, 07:26
والله يا اخى الكريم نجاحات الفوركس كلها ذكوريه وان كنت متاكد ان هناك فتيات ايضا تحترف الفوركس مثل
الرجال فلا يوجد فارق بيننا فى هذا المجال الكبير وتقبل خالص تحياتى

arnold
03-02-2014, 11:09
الــســــلام عــلــيــكــم و رحـــمـــة الــلـــه تــعــالـــى و بـــركــــاتـــــــه ..............
اتمنى حذف هذا الموضوع وامثاله لانه غير مفهوم على الاطلاق نتمنى من صاحبه ان يضع شيء مقبولا في مشاركاته وان يكون اكثر جدية

naoual
03-02-2014, 11:15
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي الكريم الناجح ناجح لانه يجتهد سواء كان ذكرا ام انثى و كذلك سواء في مجال الفوركس او في كل مجالات الحياة و لا فرق بينهما

kaa
03-02-2014, 12:26
كلامك بصراحة غير مفهوم ويجب انك كتب موضاك تانى حتى نفهم ونستفد
واذا كنت تقصد تاثير الفوركس على الرجال والسيدات نعم الفوركس له تاثير

doola2020
03-21-2014, 04:36
أنا من رأيي متكتبش مواضيع يكون افضل ليك ولينا يا محمد نساء إيه ورجالة إيه اللي انت بتتكلم عنهم يا حبيبي احنا عايزينك تتكلم عن الفوركس

احمدل سالم 22
03-21-2014, 08:29
لم افهم عم تريد التكلم فلم توضح مقصدك من الكلام
ماذا تريد ان تقول
وما المقصود بالكلام الذي ذكرته اتمنى منك التوضيح
اكثر حتى تعلم الفائدة للجميع

zamalkkawy
03-21-2014, 08:53
شكرا لك اخي الكريم ،على الطرح ،وعلى التقديم الذي قدمته لنا لكن ما الغاية من هدا الموضوع اذا لا يخدم الاعضاء في الفوركس ولم افهم عن مذا تتكلم بكل صراحة ،أتمنى ان نجدك في مواضيع اخرى

romyolove51
03-21-2014, 09:02

ebram
03-21-2014, 09:22
بص بصراحه انا قريت الموضوع كله
بس اني افهم كلمه ابدااااا
برجاء اان تقوم بتفسير كيفيه الايستفاده من الموضوع
حتي نتمكن من ان نكون متفاهمين علي الابعاد الحقيقيه للموضع
ولكن مني افضل التحيه

ahmedibrahim258259
03-21-2014, 10:19
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا موش فاهم يعني انت عاوز تقول ان في فرق بين الراجل والست في موضوع التداول والعواطف اثناء العواطف يعني موضوع غير مفيد
تقبل مروري

abdelaziz 10
03-24-2014, 17:37
بالنسبو لمجال الفوركس لا اظن ان هناك فرق فيه بين الرجال والنساء لان الامر لا يحتاج لقوة بدنية مثلا
انما من جهة اخرى ممكن الفوركس يكون فرصة عمل للنشاء المتزوجات داخل بيوتهن فيكون احسن جدا

soooonor
03-24-2014, 17:45
مش فاهمة قصد حضرتك ... اذا كان قصدك مين الاحسن فى التداول الرجال ام السيدات ؟؟فأنا ارى ان من يمتلك الخصائص الذهنية و النفسية التى تؤهله للتداول سيتمكن كمن تحقيق ارباح فى هذا المجال سواء كان ذكرا ام انثى

awa
03-24-2014, 18:06
انا مش فاهم ايه علاقة نوع الانسان ذكر او انثى بالفوركس ؟ يعنى ايه اساليب التداول التى يفضلها الجنسين ؟
هل مثلا الذكر سيفضل نوع متاجرة لانه ذكر ؟ و هل الانثى تفضل المتاجرة بشكل معين لانها انثى ؟

doaa sary
03-24-2014, 22:58
اية التفرقه دى رجال اية ونساء اية
و الفوركس بينقى انا بنت وبعرف ف المجال وبقالى سنة وبكسب

abdelhalim
03-24-2014, 23:00
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اسف عن التدخل ربما ليس مكانه هناك منتدى خاص في منتدانا خاص بالامور مختلفة
لك مني أجمل التحيات
وكل التوفيق لك يا رب

MR.JPY
03-24-2014, 23:00
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم :
ما هي الفائدة من هذا الموضوع اتمنى من الادارة حذفه بسرعة البرق لانه موضوع سخيف

sadok abed
03-24-2014, 23:09
السلام عليكم و رحمة االله و بركاته
اخى الكريم لا فرق بين الجنسين فى التدواو لفهذا عمل دهنى و ليس عضلى
بالتوقيق لك وللجميع فى عالم الفوركس و السلام

lema
03-24-2014, 23:21
لا يوجد اى فرق بين الذكور والاناث فى التداول المهم ان يشتطيع كل منهم ان يسيطر على المشاعر السيئة التى تجعلهم
ياخذون قرارات خاطئة

karam22
03-24-2014, 23:26
ايه يا جماعة الموضوع بالظبط عشان ارد واشارك مشاركة مفيدة لباقي زملائي الاعضاء
ياريت لو حد فاهم حاجة يقول لي ............................

hasback
03-24-2014, 23:43
يا اخ مصطفيى ان ترجمت مقال اجنب او مشاركة ما عليك اولا ان تحسن الترجمة والا ستبدو في حال سيئة فهذه الركاكة في اللغة لا توجد في اللغة العربية ووحده ترجمة جوجل ما تفعل هذا او تترجم بهذا الالوب الالي

saddem
03-24-2014, 23:53
انا ايضا معاع طرح ممتاز جدا جدا لانه الاغلبية يجدون صعوبة في التداول واستخدام البونص ومنهم ما يعتقد ان الفوركس للرجال فقط ولن تتحمله اى امرأة لما فيه
من صعوبات و خطورة و اجهاد للاعصاب..

ruskoov
03-24-2014, 23:56
كلامك بصراحة غير مفهوم

forexuwk
03-25-2014, 08:51
كان فى مواضيع بتقول ان الفوركس مجال صعب يكون للاناث وانه مجال للرجال

نظرا لانه يحتاج الى الثبات الانفعالى طبعا غير المعرفه والدراسه والحجات التانيه وانا ممكن اتفق مع هذا الرأى

sabah
03-25-2014, 09:10
السلام عليكم ورحمة الله ,شكرا لك اخي الكريم وعلى التقديم الذي قدمته

a7med84
03-25-2014, 15:03
والله الفوركس فى رأيى هو من الاعمال اللى تحتاج الى شخصيه معينه

بها ثبات وقادره على اتخاذ القرارات فى المواقف الصعبه

سواء بقا بنت او ولد المهم انها تكون بهذه الصفقات

forexman55555
04-03-2014, 21:47
لماذا يكون هناك مناقشة تداول بين الذكور و الاناث تحديدا ؟ ام انا فهمت خطأ ؟
انا ارى ان المناقشة فى التداول تكون بين الخبراء و المبتدئين و ليس الذكور و الاناث

mohamed01
04-07-2014, 17:20
سلام عليكم كلامك بصراحة غير مفهوم ويجب انك كتب موضاك تانى حتى نفهم ونستفد
واذا كنت تقصد تاثير الفوركس على الرجال والسيدات نعم الفوركس له تاثير.

salimned
04-07-2014, 17:49
السلام عليكم مشكور اخي على تقديم هده الدورة في افادة جميع الاعضاء بتعليم الفوركس
اتمنى ان ينضم اليها اكبر قدر من الاعضاء كي يستفيدو من شروحاتك التي تقدمها و بالتوفيق.

latraaa
04-07-2014, 19:20
و الله يا اخي الكريم، لم أفهم المغزى من الموضوع الدي قدمته ، ياريت لو قدمت تفاصيل أكثر عن الموضوع لكي تتضح الرؤيا إن شاء الله، ما الهدف و ما الدي تريد أن تصل إليها، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

fte2020
04-07-2014, 20:35
اخي انا ارى انه لا يوجد فرق بين الرجال والنساء في مجال افوركس
كل واحد حسب قدراته الفكرية . بالتوفيق للجميع ان شاء الله

besnisse
04-07-2014, 20:51
اخي الكريم تشكر على المشاركة الا انني لم افهم شيئا مما تريد قوله من خلال المشاركة الخاصة بك
هل تريد ان تتكلم عن الفرق بين القدرات بين الرجل والمراة في عالم الفوركس و مدى تاثير الحالة النفسية لكل منهما في التداول
على العموم تحياتي لك وبالتوفيق .

sabirdaba
04-07-2014, 20:59
موضوع غير واضح المعنى اتوقع ان الشخص الذي قام بوضع الموضوع قام بترجمته من خلال غوغل لهذا الكثير من المصطلحات التي لا معنى لها متداخلة فيما بينها

masry928
04-07-2014, 23:37
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخى الكريم اى واحده متداوله واسالتها فى الردود على المواضيع او اسالتها فى المواضيع التى تنشاها فى صلب الموضوع هتجبر اى شخص يكلمها فى اطار التداول وحتى لو حد تجاوز هى هتوقفه عند حده

gr53
04-11-2014, 09:15
الموضوع يحتاج منك مزيدا من التوضيح حتى نعرف ما تريد و ما الغرض منه
لكن لو كان القصد أنه لا فرق في الفوركس بين الرجال و النساء فهذا حقيقي فهو مجال مفتوح للجميع دون تفرقة

yara alaa
04-11-2014, 09:50
بسم الله الرحمن الرحيم
والله انا اهو بس مش شايفا ان صعب جدا زي ما البعض بيقولوا
هو اه يجنن الواحد بس يستاهل التعب ده
ربنا معايا ومعاكوا كلكم وقريب حزود لكم عدد الأيناث

ilyes chaieb
04-16-2014, 13:22
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته , الموضوع غير واضح و مفهوم هل انت تقصد مدى اهمية الفوركس بالنسبة للرجال و النساء , ام ملذا بالضبط؟؟؟؟؟؟

eletrebi
04-16-2014, 13:36
اية ياعم دا انا مش فاهم حاجة خالص
على اى حال مفيش فرق بين الرجل والمراة فى المتاجرة بدام هناك عقل يفكر ويفهم

nekabde
04-16-2014, 13:41
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته أخي الكريم أما بعد :
شكرا لك على الموضوع المميز جداااا و الفريد من نوعه فمعرفة حصة التداول و تبادل الأسرار
في هذا المجال بين الذكور و الأناث إنه أمر جميل شكراااا بالتوفيق للجميع

gr53
04-16-2014, 13:52
اية ياعم دا انا مش فاهم حاجة خالص
على اى حال مفيش فرق بين الرجل والمراة فى المتاجرة بدام هناك عقل يفكر ويفهم

طبعا لا فرق بين رجل و امرأة في المتاجرة فالسوق متاح للجميع
الفارق يكون بين تاجر و تاجر و كيفية التعامل مع السوق و فهمه له و الربح منه

forex.slayer
04-16-2014, 14:02
انا بجد مش فاه اى حاجه يا اخى الكريم بس بجد كل اللى انا عارفه يا باشا ان كل واحد فينا ليه استراتيجيه معينه فى التداول وبجد اكيد ملتزم بيها عشان يقدر يكمل

forex24day
04-19-2014, 18:12
شوف ياغالى

عدي
04-19-2014, 18:21
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته... شكرا لك اخي الكريم علي الموضوع الجميل بارك الله فيك و مفيش فرق بين الذكور و الاناث

hobmed
04-19-2014, 20:47

عدي
04-19-2014, 23:00
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته... لا اظن اخي ان هناك فرق بين التداول بيم الذكور و الاناث و بالتوفيق ليك ان شاء الله

hssouminabil
04-19-2014, 23:04
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
شكرا أخي الكريم على هذا الموضوع

واتمنى لك التوفيق يا اخي الكريم..

rojan22
04-19-2014, 23:12
انا في راي مافي فرق بين الجنسين
في اي مجال من المجالات حتى التدوال
فكل واحد عنده كفائته الخاصة به سواء دهنية او مالية

haffoudhi
04-19-2014, 23:27
البونص موش لعبه هو لما يلاقي التعليق غير مناسب يرجع من مطرح ماجاء فقط الاعظاء النشيطين والمفيدين هم اللي بيستاهلوه لانهم يفكرون في اثراء المنتدى والافاده

abdelaziz 10
04-22-2014, 12:34
طبعا يا اخي بالنسبة للعمل الذي لا يحتاج الى قوة بدنية فممكن طبعا الانثى ايضا تعمل فيه كالفوركس مثلا او التجارة
انما الاناث في الغالب يكون همهن الزواج ولا يفكرن كثيرا في العمل لان هذا الاخير مصدر استغلال لهن في الغالب

salichou
04-22-2014, 13:37
ما المق2ود وراء اثارة هذا الموضوع الغريب
فاعتقد ان ما تعرضه للمناقشه ليسا شيئا هاما فى هذا المجال
فالذكور والاناث كلاهما يسعيان للربح والعمل فارجو منك ان تقدم ما يفيدنا
فى هذا

mohamedalshafai
04-22-2014, 14:58
التداول نفسه بغض النظر عن انه من رجال او من نساء هو عباره عن تركيبه من الاسرار التى تنتج عن الخبره فى الفوركس من خلال التداول
ففى التداول من قبل الرجال او النساء اظن انه لا يوجد اى فرق بين رجل وامراه فى التداول الا بالخبره والتدريب الكثير

حليس مختار
04-24-2014, 00:31
بالنسبو لمجال الفوركس لا اظن ان هناك فرق فيه
بين الرجال والنساء لان الامر لا يحتاج لقوة بدنية مثلا
انما من جهة اخرى ممكن الفوركس يكون فرصة
عمل للنشاء المتزوجات داخل بيوتهن فيكون احسن جدا

st2s
04-27-2014, 18:54
والإناث في مقطع آخر، يختلف عما كان عليه من قبل. التركيز الرئيسي ليس على مناقشة الخصائص النفسية والأسرية والاجتماعية وظائف للرجال والنساء، وعلى نهج وأساليب التداول التي يفضلها الجنسين. سيتم اعتبار الفيضانات - رسائل عن الرجال والنساء خارج إطار التداولالسلام عليكم ورحمة الله ,شكرا لك اخي الكريم ،على الطرح ،وعلى التقديم الذي قدمته لنا لكن ما الغاية من هدا الموضوع اذا لا يخدم الاعضاء في الفوركس ولم افهم عن مذا تتكلم بكل صراحة ،أتمنى ان نجدك في مواضيع اخرى,قيمة في الفوركس ,ان شاء الله

fahd1988
04-27-2014, 18:59
لم أفهم شيئا من موضوعك أعتقد أنه لغز ربما أخي مثل هذه المواضيع ليس لها أي فائدة للأعضاء
فالرجاء قبل طرح الموضوع التثبت من القسم

abdelhak redouane
04-27-2014, 19:11
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم مشكور على هذا الطرح المقدم ولكن التجانس بين الرجال والنساء من سنن الله في خلقه وانا ارى ان للنساء حظوة كبير في عالم الشغل في الفوركس للتداول وحتى في جميع المجالات لذى فلا نجد مكانا لا نجد فيه المرة فقاصبحت لها كامل الصلاحيات للدخول ايما شاءت
بالتوفيق للجميع

fatimaido
04-27-2014, 19:17
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته موضوع يهمني بكل صراحه ويفيد الجميع
طرح للموضوع مهم اخي نعم ولكن اريد ان اعرف علاقه التداول الدكوري والاناث بهدا ممكن توضيح ؟

جمال محمدين
04-27-2014, 19:22
بسم الله الرحمن الرحيم اهلا وسهلا بك اخي في هذا المنتدي الاكثر من رائع
فعلا الذكور بيتداولو ف الفوركس وبردك الاناث واشهر الاناث شيماء عطالله

afillane
04-27-2014, 19:35
التداول او الفوركس هو لكل الاجناس البشرية باختلاف صنفها او لغتها او سنها المهم هو التوفر على التركيز والصبر وبدل المجهود للتعلم

ahmadinho100
04-27-2014, 20:16
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بالنسبة لي يا اي لا اضن انه يوجد فرق بين الدكور و الانات في الفركس فقط يوجد الفرق قي كيية التداول يا اخي

Heisenberg
04-30-2014, 17:15
الـــــسلام عليكم و رحمة الله وبركاتــه
أهلا بيك و بكافة أعضاء المنتدي الكرام
كان فى مواضيع بتقول ان الفوركس مجال صعب يكون للاناث وانه مجال للرجال

abdelmoumin
04-30-2014, 17:24
السلام عليكم و حياكم الله
اخي الكريم يبدة لي المتاجرة في الفوركس تخص الذكوور اكثر من الاناث فغالبا ما تجد المتاجرين ذكور وليسو اناثا كذلك اسرار التجارة يعلمها الذكزر فالانثى مثلا لا تستطيع المنافسة في السوق فهذا ليس من شيمها

mohamead
04-30-2014, 17:32
اشكرك اخي الكريم علي هخدا الموضوع الجميل جحدا انا لسة جحديد في مجال الفوريكس بيس انا حبية اشريك في هدا الموضوع الجميل جدا
وشكرا لي صاحيب الموضوع دا واتمني لك النجاح وشكرا لكل عضو في المنتدي

mariya
04-30-2014, 17:39
صراحة لم افهم شئ من الموضوع
هذا تعليق اعجبني من مشاركتك التي لا معنى لها

prince17
04-30-2014, 17:43
لا أرى خصوصية عن احد الجنسين بقدر ماهو خلاف مرتبط
بعادات وتقاليد مجتمع ما وبيئة ما عن الاخر فهناك اسر تتسم بالانفتاح
واحترام الاراء على طريقة الغرب دون تحفظ وهناك اسر ربما انفتاح
له شروطه ولوازمه وهناك بالمقابل اسر تتسم بالالتزام الزائد عن اللزوم فكل هذه الفروق
هي دافع قوي في خوض المراة لهذا العالم

afillane
04-30-2014, 17:47
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بصراحة تامة لم افهم ماذا تقصد من موضوعك هذا رغم اني قراته عدة مرات وللاسف لم افهم فكرته العامة

gr53
05-03-2014, 01:01
لا فرق بين رجل و امرأة في المتاجرة فالسوق متاح للجميع
الفارق يكون بين تاجر و تاجر و كيفية التعامل مع السوق و فهمه له و الربح منه

rojan22
05-03-2014, 01:06
السلام علیکم، یا اخی التجاره لا یعرف الأناث و الذکور،
المهم إننا نعبر من راحل التعلیم بنجاح،
هناک الکثیر من الإناث یتتاجرون و یتداولون بنجاح و وصلو إلی الحرفیه، بالتوفیق

voodoomedo
05-03-2014, 01:10
مفيش فرق كبير بين الذكور والاناث فيما يتعلق بالتداول
اكيد اللي بيتعلم وبيتدرب .. هايعرف يتعامل
سواء ذكور او اناث

brahim.alg
05-03-2014, 01:18
لم افهم شيئ في هذا الموضوع و لا الفكرة التي وراءه
ان كنت تقصد الاختلاف بين الرجال و النساء في التداول فبين لنا ما هو هذا الاختلاف
او وضح قصدك اكثر

maghribia
05-03-2014, 01:21
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
اخى الكريم
الذكور و الاناث فهم سوزاء في اي ميدان و لهذا فانا
مع المساوات في كل الامرو بهذا الشان وخصوصا ف يالفوركس
تقبل احتراماتيى

gr53
05-27-2014, 09:17
مفيش فرق كبير بين الذكور والاناث فيما يتعلق بالتداول
اكيد اللي بيتعلم وبيتدرب .. هايعرف يتعامل
سواء ذكور او اناث

الفوركس مجال مفتوح لكل من يجتهد و يتعلم و يسعى لتحقيق أهدافه
و لا فرق في ذلك بين رجل و امرأة فالعمل لا ينظر للجنس بل للاجتهاد في العمل

الربح من الفوركس
05-27-2014, 09:47
اخى الحبيب ان عالم الفوركس عمل يصلح للجميع ولالغلب الاعمار ايضا وهذا من ضمن المميزات الكثيرة التى يتمتع بة هذا المجال وبالتوفيق للجميع والربح الكبير

محمد مؤمن
05-27-2014, 09:48
بالنسبة لموضوع الذكور والإناث في مجال الفوركس وتداول العملات ففي رأيي أنه لا يوجد فرق بين الذكور والإناث
لأن هذا المجال يعتمد على التحليل الفني والأساسي وغيره من المهارات وهذا ليس له علاقة بجنس الشخص ولي إحدى الصديقات مستواها متقدم في الفوركس

abo heba
05-27-2014, 11:36
اهلا بك
اعتقد ان التداول فى الفوركس لا يميز بين الرجال والنساء واعتقد ان النساء اكثر صبرا من الرجال
يمكن ان توضح اكثر الهدف من الموضوع لاننى لا اجد اى فرق فى التداول

محمد السيد محمد
05-27-2014, 13:26
معذرة زميلي العزيز المقال غير مرتب و استفسارك غير مفهوم بالمرة..
معذرة برجاء اعادة كتابتة الموضوع او الاستفسار على نحو اكثر بساطة وترتيبا وبخط اوضح لامكان قراءته وفهمه والرد عليه

milanowolf
05-27-2014, 13:27
اذا كان قصدك مين الاحسن فى التداول الرجال ام السيدات ؟؟فأنا ارى ان من يمتلك
الخصائص الذهنية و النفسية التى تؤهله للتداول سيتمكن كمن تحقيق ارباح فى
هذا المجال سواء كان ذكرا ام انثى

salmawar
05-27-2014, 13:57
الــســـلام عــلـــيــكــم ورحــــمــــة الله
مـــرحـــبـــا اخـــاوانـــــي الــــكـــــرام
لا اعتقد انه هنالك فرقا بين متاجرة النساء او الرجال للانه نفس الشيء والخبرة هي التي تفرق

alielsefy
06-22-2014, 05:58
ان سوق الفوركس هو السوق الذي يتم فيه تداول العملات من خلال ازواج العملات،
يتم فيها بيع وشراء هذه الازواج من خلال منصات التداول المختلفة، وفي ما يلي سنتطرق الى تعريف
التعريف، فما المقصود بازواج العملات؟ وما المقصود بمنصات التداول؟ وكيف يتم البيع والشراء؟

---------- Post added at 05:50 AM ---------- Previous post was at 05:50 AM ----------

الاول يكمن في ان التجارة في سوق الفوركس تختلف عن غيرها من الاسواق فعلى سبيل المثال ولنأخذ هنا مثالنا اسواق الاسهم،
في حالة اردت ان تقوم بشراء الاسهم فانك تقوم بدفع مبلغ من المال لشراء هذه الاسهم وفي حالة تجاوزت اسعار الاسهم
المبلغ الذي دفعته فانت قد حققت ارباحا اما في حالة هبوط اسعار الاسهم بحيث تصبح اقل من المبلغ الذي دفعته فانت
هنا قد حققت الخسائر، اما في حالة سوق تجارة العملات فانت عندما تقوم بشراء الدولار فانك تقوم في نفس الوقت
ببيع عملة اخرى مقابلها اما اليورو او الين او الجنيه المصري او الريال السعودي، وبالتالي فان عملية
بيع عملة يصاحبها عملية شراء لعملة اخرى ومن هذا المنطلق ظهر مبدأ التداول بأزواج العملات،
ومن اشهر هذه الازواج زوج اليورو دولار وزوج الاسترليني دولار وزوج الدولار ين.

---------- Post added at 05:51 AM ---------- Previous post was at 05:50 AM ----------

اما بالنسبة لجوابنا على السؤال الثاني، سنتحدث بالتفصيل عن منصات التداول، فمنصات التداول هي عبارة عن برامج يتم من
خلالها بيع وشراء ازواج العملات، ففي هذا السوق لا داعي للتواجد المادي فبرامج التداول كفيلة باعطائك القدرة
على البيع والشراء في هذا السوق وانهاء الصفقات وعقدها. ومن اشهر هذه البرامج هو برنامج الميتاتريدر4
الذي يعطي الكثير من المميزات لاسيما في عمليات البيع والشراء، هذا بالاضافة الى المعلومات الكثيرة
التي من الممكن ان تحصل عليها من خلال تطبيق المؤشرات التقنية في البرنامج، مما يسهل عليك
موضوع التحليل الفني الذي ومن خلاله تستطيع ان تحصل على رؤية مبدئية لحركة السوق.

sara ali
06-22-2014, 09:04
مع الأخذ بعين الاعتبار رغبات مستخدمي هذا الفرع، ونحن نقدم لكم في الانضمام إلى مناقشة التداول الذكور والإناث في مقطع آخر، يختلف عما كان عليه من قبل. التركيز الرئيسي ليس على مناقشة الخصائص النفسية والأسرية والاجتماعية

samozein
06-22-2014, 11:15
فعلا فكره هذا الموضوع جميله ونتمنى من الجميع المشاركه
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

abdelaziz 10
06-22-2014, 11:20
موضوعك يا اخي الكريم غير مفهوم ولازم توضيح مبسط للموضوع فما علاقة الاناث والرجال بالفوركس وما الاختلاف في السوق بينهما؟
اتمنى ان نكون اكثر مسؤولية في طرح المواضيع ونراعي الاعضاء المبتدئين في المنتدى بالتالي نبسط الموضوع هذا ان كانت هناك موضوع

Jo.Cena
06-22-2014, 11:48
اهلا وسهلا بك في منتدي فوركس العرب بتمنالك التوفيق وارجو منك تقبل مروري بصدر رحب حتي اذا كان يختلف معك في الرأي
فكرة حلوة لكن انا مش شايف انها المفروض تتنفذ لان مش كل الناس هتفهم صح ولازم يكون التفكير في التداول وليس في اقامة علاقات

modyadyl
06-22-2014, 12:37
بسم الله الرحمن الرحيم
شكرا لك اخي الكريم ،على الطرح ،وعلى التقديم الذي قدمته لنا لكن ما الغاية من هدا الموضوع اذا لا يخدم الاعضاء في الفوركس ولم افهم عن مذا تتكلم بكل صراحة ،أتمنى ان نجدك في مواضيع اخرى,قيمة في الفوركس

rami007
06-28-2014, 22:22
السلام عليكم
أنا من رأيي متكتبش مواضيع يكون افضل
ليك ولينا يا محمد نساء إيه ورجالة إيه
اللي انت بتتكلم عنهم يا حبيبي احنا
عايزينك تتكلم عن الفوركس
سلام تحياتي
بالتوفيق

ansaldo
06-29-2014, 16:11
بس اني لم افهم كلمه ابدااااا
ولكن مني افضل التحيه

selmon
06-30-2014, 20:24
السلام عليكم ورحمه الله وبركتو اخواني الكرام اهل المنتدي ام بعد اخي الكريم مشكور علي موضعك ووضع نقظا هامه لي النقاش وتقبل مروري اخي الكريم

younesboughnim
06-30-2014, 21:33
تحياتي للجميع

baite
07-07-2014, 14:57
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته,نشكر جميع الاخوان على المواضيع الشيقةو المفيدة.

انا اعتبر ان الفوركس لا يعترف بالجنس ان كانرجل اوامراةبل يعترففقطبالاجترافية

اتمنى التوفيق للجميع وتقيل مروري

abdelaziz 10
07-13-2014, 01:25
لو قصدك ان الفوركس مجال ممكن يكون فيه الذكر والانثى ففعلا معك حق ولا فرق بينهما فيه
انما الغريب في الامر اني لم اصادف اي خبيرة فوركس من قبل حاطة موضوع معين للاسف

maao2008
07-15-2014, 22:42

نظرا لانه يحتاج الى الثبات الانفعالى طبعا غير المعرفه والدراسه والحجات التانيه وانا ممكن اتفق مع هذا الرأى مش عارف ليه

ynwa1892
07-15-2014, 22:51
السلام اخي
نرجو منك اعاذة صياغة الموضوع بطريقتك الخاصة لانه غير مفهوم نرجو التوضيح
وفقك الله

بشير حمدان
07-15-2014, 23:03
السلام عليكم
انا حاسس ان الموضوع كده مترجم . يعنى الجمل كده داخله فى بعضها ومفيش جمله مفيده . لو حضرتك ببتتكلم عن الفروق فى التداول بين الرجل والمراءه فهناك من النساء ما يفوق الرجال .

mounim1994
07-15-2014, 23:23
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اهلا و سهلا بكم اخي الكريم
شكرا جزيلا على هدا الموضوع الرائع والقيم و بالتوفيق للجميع

ayoubbouziki
07-16-2014, 00:03
سلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
شكرا لك اخي الفاضل على الطرح

مفيش فرق كثير بين اساليب مضاربة النساء والرجال

جزاك الله خيراً وشكر
سلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

nassr15
07-16-2014, 06:44
بصراحه مش فاهم أنت عايز أيه بس لو قصدك أن في فرق بين الرجل والمرأه في المتاجره فمفيش أي فرق ولأي حاجه

ahmed kabo
07-16-2014, 07:09
مش فاهم بصراحة انت عايز توصل لاية فى الموضوع بس اللى انا شايفة انك بتحاول تعمل زى مقارنة بين طرق تداول الرجال والنساء بالتوفيق للجميع

Bouani
07-16-2014, 08:31
مرحبا أخي الكريم
أنا أول ما رأيت الموضوع لم أفهم القصد المناسب له أو الغاية منه
الأحرى طره في سياق اختلاف نفسية المتادولين حسب الجنس
و لو كان اطار آخر أظن ان المكان غير مناسب
و اعذرني
تقبل مروري

AYYOUB100
07-16-2014, 08:33
السلام عليكم ورحمة الله
الفوركس يعتمد على الصبر والفهم ممكن تجد نساء يبدعون فيه والعكس كذلك والأمر
كله يعتمد على المثابرة فكلما نجد رجال لأقوياء في حاجات نجد النساء كذلك

lartox
07-16-2014, 08:35
لا يوجد فرق كبير بين الدكر و الانثي في المضاربة
بالتوفيق للجميع

marouansat
07-16-2014, 08:39
في الحقيقة لم أفهم ما هو الموضوع بالضبط و ماذا تريد ولا أرى أنه صالحا أصلا
و إذا أتبعت طرقتك هذه في طرح المواضيع فإنك لن و لم تتعلم الفوركس

RomanyMoreed
07-19-2014, 03:12

بص حضرتك نقاشات زي دي متتفحتش في القسم الخاص بتعليم الفوركس عندك حضرتك قسم خاص بالنقاشات

تحياتي

aysamiman
07-19-2014, 13:16
التقديم الذي قدمته لنا لكن ما الغاية من هدا الموضوع اذا لا يخدم الاعضاء في الفوركس
ولم افهم عن مذا تتكلم بكل صراحة ،أتمنى ان نجدك في مواضيع اخرى,قيمة في الفوركس ,ان شاء الله

mohamed bnali
07-19-2014, 14:02
تشكر عزيزي المحترم على هدا الموضع الدي ادبيت فيه رايك ورايك محترم
الا اننا لم نفهم ما تقصد من التداول بين النساء والرجال وفيضان من الرسائل الاجتماعية والاسرية وزدها حتى الجنسية
فاالتداول اعهد للرجاال وان كانت النساء نصف الرجال وهن معدات لما اعد لهن الرجال ويمتزن بالصبر والجلد
فلو اوضحت كتيرا عما تريد من سؤالك لاستطعنا الاجابة عنه عن رغبة وطواعية
ولكنا عاجزون عن الاجابة لاننا لا نعرف مقصدك
وعلى كل رايك مقبول

Ahmed2020eg
07-19-2014, 16:08
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته... موضوع مفيد جدا جميل بارك الله فيك اخي و زادك من الخير و اتمني لك التوفيق ان شاء الله

DABDOUB
07-19-2014, 18:43
بالنسبة س ليس هناك شيء خاص بالرجال و مجال اخر خاص بالنساء
كل انسان و له خاصياته و ميولاته التي هي من تقرر ان كان يستطيع النجاح في مجال ما ام لا

maha elsayed
07-19-2014, 18:59
السلام عليم و رحمة الله و بركاته مفيش فرق بين راجل وست المهم
الاتنين يكونوا شغالين عموما تقبل تحياتى يا اخى يا رييييييت

gr53
07-26-2014, 22:34
و لا فرق في ذلك بين رجل أو امرأة لكن الفرق بين تاجر و تاجر من حيث المهارة

1 million
07-26-2014, 22:51
مرحبا اخي الكريم ان كنت تقصد الفرق بين الرجال و النساء في التداول في سوق الفوركس
فلا يوجد لدي اي معلومات بالتوفيق في بحثك على الاجابة

sharshabil
07-27-2014, 00:51
لا ارى اي فرث يا اخي كل انسنان كان اننثى اة ذكر له خصائصه انفسية و الاصرار
و الظروقف المحيطة التي نخليه ينجح او ل اينجح في الفوركس ... تحياتي

AMLAK
07-27-2014, 00:54
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم لو قصدك ان الفوركس مجال ممكن
يكون فيه الذكر والانثى ففعلا معك حق ولا فرق بينهما فيه انما الغريب في الامر اني لم اصادف اي
خبيرة فوركس من قبل حاطة موضوع معين للاسف مع خالص تقديري وتحياتي للجميع

samih
07-27-2014, 00:54
بسم الله الرحمن الرحيم
شكرا يا غالى على المعلومات على الموضوع الرائع هذا وجزااك الله على تعبك هذا
( سبحان الله وبحمده *** سبحان الله العظيم )

mohyedal
07-27-2014, 01:28
مسالة التمييز بين النساء و الرجال في مجال التداول في الفوركس تعتبر مسالة مغلوطة من الاساس و لا قيمة لها لا منطقيا و لا علميا لانها تجاوزت منذ زمان بعيد بل هي تحيلنا الى عصور الانحطاط البشري لانه في الواقع لا وجود لاي فرق بين الرجل و المرأة في جميع المجالات

hema2013
07-27-2014, 01:33
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة اخى العزيز مشكور على هذا الموضوع المفيد ولابد من عمل الاستراتيجيات الهامة والتى تعمل على الكسب وتقليل الخسارة ولابد من عمل التحليل الاساسى الجيد للصفقات
والسلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة

zidan
07-27-2014, 01:42
لكل من الذكور و الاناث فى السوق نصيب فى التجارة و عليهم ان يتعلمو طرق التداول الصحيحة و التى تؤهلهم الى تحقيق الارباح فى هذا المجال على النهج المطلوب بشكل سهل جدا

moh721
07-27-2014, 03:50
من المكن انه السيدات تعمل فى الفوركس مثل الرجال
ولكن الخبرة هى اهم ش مطلوب فى الفوركس لكى يحقق التاجر الربح ويجب ان نتعلم الفوركس

rafik23
07-27-2014, 04:13
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخي الكريم ...اهلا و سهلا بكم اخي الفاضل
شكرا جزيلا على هده المعلومات الرائعة على أية حال أتمنى لك التوفيق و للجميع إن شاء الله ...

gr53
08-06-2014, 01:12
و لا فرق في ذلك بين رجل و امرأة فالفرق يكون بين مهارات تاجر و آخر

AMLAK
08-21-2014, 18:53
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم شكرا لك أخي الكريم على هدا الموضوع لم افهم شئ من الموضوع و الي الخوة التي
تعلق عن اي طرح يتحدثون للاسف الجميع يلهث وراء البونص دون الالتفات الي قيمة المشاركات تقبل مروري مع خالص تقديري وتحياتي للجميع

sharshabil
08-21-2014, 20:49
ليس هناك اي فرق نت ناحسو الجنس
كل انسان و له خصائصه هتك من يجد طرقه بسرعة في الفوركي و هناك من يتطلب وقت طويل

الاسد التاجر
08-21-2014, 20:55
مدري وش فايده من موضوعك
والمشكله الاكبر الي همهم البونصص يعطي رد وخلاص
حتى مايقرا ايش الموضوع بلضبط وهذي مشكلتنا في المنتدى

Sherif Fares
08-21-2014, 20:58
السلام عليكم أخي الكريم مع الأسف أنا مش فاهم حاجة من الموضوع ممكن توضح أكثر

lakamora221
09-07-2014, 23:22
السلام عيلكم ورحمة الاله وبركاته
أخي الكريم موضوعك غير مفهوم من فضلك وضح موضوعك
أرجوا أن أكون قد أفدتك وتقبل مروري وشكرا

AMLAK
09-15-2014, 17:14
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على سيدنا وحبيبنا محمد عليه ازكى الصلاة والسلام اخى الكريم بالنسبة لمجال الفوركس
لا اظن ان هناك فرق فيه بين الرجال والنساء لان الامر لا يحتاج لقوة بدنية مثلا انما من جهة اخرى ممكن الفوركس يكون فرصة
عمل للنشاء المتزوجات داخل بيوتهن فيكون احسن جدا بالتوفيق وتحياتي للجميع وننتظر منك الافضل والمزيد ان شاء الله

hunter_world
09-16-2014, 01:28
السلام عليكم ورحمه الله وبركتو اخواني الكرام اهل المنتدي ام بعد اخي الكريم مشكور اخي علي موضعك وتقبل مروري اخي الكريم

أسماء نعناع
09-16-2014, 15:27
اي فرد يمكنه التداول في الفوركس سواء كانوا ذكورا او اناثا المهم ان يمتلك العلم والخبرة التي تؤهله للتداول في هذا السوق دون خلل باي شيء

Lobna Mohamed
09-16-2014, 16:16
لو انت بتقصد ان فى فرق بين الرجال والسيدات فى التحكم فى العواطف فده يعتبر عنصرية بحتة لان ده بيرجع للشخصية مش للنوع وياما ذكور كتير العاطفة بتحكمهم وبالمثل نساء كثير اكثر عقلا

haffoudhi
09-16-2014, 16:46
حاولت ن افهم ما ترمز اليه في موضوعك ونظرا لصياغته بشكل مظطرب لم استطع ان اكون اجابة افيدك بها فأعذرني على المرور بدون افادة

md5diablo
09-16-2014, 16:59
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته صديقي العزيز انا اشكرك على طرح الموضوع لكن انا بصراحه لا ارى فيه ايه فائده للاعضاء في هذا المنتدى

magic777
09-16-2014, 19:01
اي فرد يمكنه التداول في الفوركس سواء كانوا ذكورا او اناثا المهم ان يمتلك العلم والخبرة التي تؤهله للتداول في هذا السوق دون خلل باي شيء

اكيد اخي المجال مش مرتبط بنوع هنا اي حد ممكن يعمل فيه طالما فهم المجال واتعلمه كويس هيقدر يواصل فيه بالطبع ولكن من غير تعلم اكيد
مش هيكون فيه شغل سليم ولا نجاح

lyes1977
09-16-2014, 19:56
السلام عليكم ورحنة الله تعالى وبركاته
نعم اخي الكريم اعتقد ان فكرتك حول التداول بين الذكور والاناث غير واضحة تماما وغير مفهومة وماذا تقصد من وراءها حاول ان تبسط الموضوع وتحدد الهدف منه وعلى العموم اشكرك جزيل الشكر اخي الكريم على هذا الموضوع واتمنى لك التوفيق والنجاح

hunter_world
09-17-2014, 00:57
السلام عليكم ورحمه الله وبركتو اخواني الكرام اهل المنتدي ام بعد اخي الكريم مشكور اخي غلي موضغك وتقبل مروري بخالص الشكر

abdulrazzaqq marwann
09-18-2014, 21:19
الفوركس للجميع للرجال و النساء
و لكن سؤال مهم هل الفوركس حرام ام حلال هذا اهم شيء
يجب الانتباه لع

بيهوززز
09-18-2014, 21:26
السلام عليكم ورحمة الله..
تحية طيبة اخوتي بالمنتدى..
انا اعتبر ان الفوركس لا يعترف بالجنس ان كانرجل اوامراةبل يعترف فقط بالاجترافية ..

وفقكم الله وتقبلوا مروري وفائق شكري وتقديري..

mohamed.atef
09-30-2014, 12:23
االسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
خى الفاضل فعلا هذا سيكون امر جيد و خطوة ايجابية فى مجال الفوركس ولكن كثير ما يعتقد ان الفوركس للرجال فقط ولن تتحمله اى امرأة لما فيه من صعوبات و خطورة و اجهاد للاعصاب

islam2
09-30-2014, 12:50
السلام عليكم
اخي الكريم شكرا لك على هذا الموضوع الرائع لقد استفدت كتيرا واتمنى ان يستغاد منة
الجميع ان شاء الله بالتوفيق .

forexii
10-10-2014, 12:01
الفوركس في اريي هو مجال يمكن ان يخوض فيه الذكور
و الاناث دون تفرقة لانه مجال للكسب لكل من يريد التعلم و الاجتهاد

amermazzen
10-12-2014, 12:47
السلام عليكم ورحمة الله أخي الكريم حخسب رأيي لايوجد فرق في المتاجرة بين اساليب مضاربة النساء والرجال ولكن ممكن تقول النساء اكثر صبرا على التعلم وعلى الصبر على الصفقات التعلم الجيد في الفوركس اسا النجاح من خلال كسب الخبرة الكايفية التيب ستاعد في المتاجرة الحقيقية.

AMLAK
10-17-2014, 19:12
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على سيدنا وحبيبنا محمد عليه ازكى الصلاة والسلام اخى الكريم فعلا هذا سيكون امر جيد و خطوة ايجابية فى مجال الفوركس ولكن كثير ما يعتقد ان الفوركس للرجال فقط ولن تتحمله اى امرأة لما فيه من صعوبات و خطورة و اجهاد للاعصاب بالتوفيق وتحياتي للجميع وننتظر منك الافضل والمزيد ان شاء الله

DABDOUB
11-03-2014, 16:39

downlaod3
11-06-2014, 00:16
تحياتي للجميع

Wassa04
11-06-2014, 00:28
مرحبا اخي الكريم شكرا لك على هذا المجهود
لكن هذا غير مفيد بالنسبة لنا في الفوركس تقبل مروري

mogelvo
11-06-2014, 00:55
لم افهم شئ من الموضوع
للاسف الجميع يلهث وراء البونص دون الالتفات الي قيمة المشاركات

mooha
11-06-2014, 02:01

nass
11-06-2014, 03:32
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته .. مشكور على موضوعك الرائع اخى الكريم بس من وجهه نظرى ان مفيش فرق بين الذكور والنساء فى التداول لان طريقه التداول واحدة مبتختلفش بس ممكن يبقى فيه فرق فى الاسباب للمكسب والخسارة وبالتوفيق للجميع

ahmed1a
11-06-2014, 04:31
اخى الكريم انى ارى ان الموضوع لا يوجد به اهميه كبيرة لان طريقه التداول لا تختلف بين الذكور او النساء ممكن اللى يفرق ان الذكور ممكن يتعلموا الفوركس اسرع ويبقى عندهم ثقه فى التداول اكثر من النساء وبالتوفيق للجميع باذن الله

downlaod3
11-06-2014, 12:38
السلام عليكم ورحمة الله أخي الكريم حخسب رأيي لايوجد فرق في المتاجرة بين اساليب مضاربة النساء والرجال ولكن ممكن تقول النساء اكثر صبرا على التعلم وعلى الصبر على الصفقات التعلم الجيد في الفوركس اسا النجاح من خلال كسب الخبرة الكايفية التيب ستاعد في المتاجرة الحقيقية.

magic777
11-06-2014, 14:08

احنا ااساسا الي بيخلينا نستعجل المكسب وومنصبرش السوق اللي احنا فيه والتذبذب علشان انت ممكن تكون محقق مبلغ كويس بالفعل ربح ويجي
السوق يعكس عليك فجأه وتخسر كل حاجه مان

noureldin777
11-08-2014, 11:02
مفهمتش موضوعك اوي ولكن لو حسب اللي فهمته
انا رجل احب التداول علي العملات فقط خصتا اليورو دولار
وممكن برضو العمله الاستراليه جميله
بالتوفيق

haythem99
11-08-2014, 11:20
رأيي لايوجد فرق في المتاجرة بين اساليب مضاربة النساء والرجال
ولكن ممكن تقول النساء اكثر صبرا على التعلم وعلى الصبر على الصفقات التعلم الجيد في الفوركس
بالتوفيق

benchou-ahfd
11-08-2014, 11:21
اخي لم افهم شيئا مما طرحته في موضوعك هل تقصد المنافسة بين الرجال و النساء في التداول ام تقصد خصائص النداول لدى النساء و الرجال ام تقصد تاثير الاسرة في التداول لدى النساء و الرجال ام هو نفسية المراة و الرجل في التداول

Emad Aiad
11-08-2014, 16:21
لا استطيع ان افهم اي شي مما تقول ولا علاقة لذلك بالفوركس لماذا لا نتكلم عن التعلم بالفوركس وادواته والاستراتيجيات وايضا ادارة راس المال وكيفيه التداول علي الديمو

sharshabil
11-08-2014, 19:29
اخى الكريم اى واحده متداوله واسالتها فى الردود على المواضيع او اسالتها فى المواضيع التى تنشاها
فى صلب الموضوع هتجبر اى شخص يكلمها فى اطار التداول وحتى لو حد تجاوز هى هتوقفه عند حده

breakss08
11-11-2014, 20:47

mayali
11-13-2014, 10:43
اشكرك اخي الكريم علي هخدا الموضوع الجميل جحدا انا لسة جحديد في مجال الفوريكس بيس انا حبية اشريك في هدا الموضوع الجميل جدا
وشكرا لي صاحيب الموضوع دا واتمني لك النجاح وشكرا لكل عضو في المنتدي

if1
11-13-2014, 12:53
في الحقيقة يمكن القول ان الخصاص النفسية للذكور تمكنهم من اتباع سوق الفوركس اكثر
مما تهتم به الاناث بشكل عام و هذا ما نراه فعلا اذ يفوق عدد المتاجرين الرجال عدد النساء

antonioforex
11-13-2014, 17:05
السلام عليكم
نعم اخي هده فكرة جيدة للعمل بها في مجال التداول كي نستطيع تطوير مستوانا بكلا
الجنسين و اتمنى لك النجاح في عملك اخي الكريم.

مصراوى
11-13-2014, 17:13
اخى الكريم العمل فى مجال الفوركس يصلح للجميع ما هم فوق عمر 18 عام كما انة الافضل على الاطلاق على الانترنت من بين جميع الاعمال

payza
11-13-2014, 20:09
يا اخي انا حاسس ان الموضوع كده مترجم . يعنى الجمل كده داخله فى بعضها ومفيش جمله مفيده . لو حضرتك ببتتكلم عن الفروق فى التداول بين الرجل والمراءه............

ProForex
11-13-2014, 21:09
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته التداول لا يختلف بالنسبة للرجال وايضا بالنسبة للنساء نفس الشيء المهم أن نتعلم ونصبر وبالتوفيق

aber
11-13-2014, 21:49
انا مش فاهم ايه علاقة نوع الانسان ذكر او انثى بالفوركس ؟ يعنى ايه اساليب التداول التى يفضلها الجنسين ؟ هل مثلا الذكر سيفضل نوع متاجرة لانه ذكر ؟ و هل الانثى تفضل المتاجرة بشكل معين لانها انثى ؟

hpacer
11-13-2014, 21:53
السلام عليكم ورحمة الله
وبركاته أخي العزيز أشكرك
على موضوعك الممتاز والجميل جدا و
أتمنى لك التوفيق في أعمالك
و أتمنى لك التوفيق في الفوركس
الأعضاء الكرام على ردودهم الشيقة

ali 9
11-15-2014, 02:02
لسلام علیکم، یا اخی التجاره لا یعرف الأناث و الذکور،
المهم إننا نعبر من راحل التعلیم بنجاح،
هناک الکثیر من الإناث یتتاجرون و یتداولون بنجاح و وصلو إلی الحرفیه، بالتوفیق

sasa11
11-15-2014, 02:02
مع الأخذ بعين الاعتبار رغبات مستخدمي هذا الفرع، ونحن نقدم لكم في الانضمام إلى مناقشة التداول الذكور والإناث في مقطع آخر،
يختلف عما كان عليه من قبل. التركيز الرئيسي ليس على مناقشة الخصائص النفسية والأسرية والاجتماعية

ahmed mohsen92
11-15-2014, 02:03
جزاك الله خيرا اخى الفاضل على هذا الموضوع الرائع
مع تمنياتى لجميع اعضاء المنتدى بالنجاح والتوفيق

ام زياد
11-15-2014, 02:10
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته اخى الكريم الفاضل ليه لغه الهجوم والاستنكار على السيدات لدخولهم فى هذا المجال بالعكس انا شايفه انه مجال ملائم للسيدات بدرجه اولى لانه بيعفيهم من النزول لعمل والاختلاط وتعب المواصلات بالعكس حاجه بتعملها من بيتها واظن ان الستات وصلو من العلم ماجعلهم توصلو لاعلى المناصب مش هيفهمو علم من العلوم اللى وصلولها واظن الفوركس قايم ع الاقتصاد وشويه دراسات حره اخرى مش حكر على عضلات الراجل الهمام يعنى

خيرالدين مهدي
11-15-2014, 03:37
هل هذه دعابة ام ماذا
الفوركس للذكور والاناث ؟؟؟؟؟؟
هل هو موضوع تعلمي يخص الذكور والاناث ام طريقت تعاملهم مع الفوركس
حقيقتا لم افهم؟

Sama20
11-15-2014, 08:45
السسسسسسسسسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخي الفاضل
الفوركس والتدوال يصلح للنساء والرجال علي حد سواء
ايه هي المشكله من تدوال النساء
يمكن تكون النساء اكثر حرصا علي الاموال
ولا تغامر الابعد دراسه وتاني وهذا هو المطلوب في المتاجرة
والله الموفق للجميع

chouaib1
11-16-2014, 01:32
السسسسسسسسسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخي الفاضل
والله الموفق للجميع

chouaib1
11-17-2014, 13:44
اخي الفاضل
والله الموفق للجميع

pacMAN
11-17-2014, 13:45
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
إنا أعتقد أن الفوركس مفتوح للجميع بمختل أعمارهم و أجناسهم و كفى
إن شاء الله بالربح الوفير و طاب يومك

mustapha99
11-17-2014, 13:56
اخي الغالي
انا لم افهم مضمون موضوعك بشكل جيد
هل تقارن النساء بالدكور في الدخول لعالم الفوركس هل هدا هو قصد ك ؟
اعتقد انه لا فرق
بل بالعكس قد تكون البنت اكتر ايجابية من الرجال في نضري
موفق

Tro
11-19-2014, 10:55
لا اعتقد انه يوجد فرق بين الذكور و الاناث
في المتاجره لان لو كل واحد شال مشاعره اوقات المتاجره
هيكون زي التاني و ده اللي مفروض يحصل اوقات لامتاجره
تحياتي ,,,,,

chouaib1
11-19-2014, 13:04
اخي الفاضل
والله الموفق للجميع

gr53
11-20-2014, 23:39
و لا فرق في ذلك بين رجل و امرأة لكن الفرق يكون بين تاجر و تاجر و في مدى الفهم الصحيح للتداول

hichamhiya
11-21-2014, 21:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أعزائي اخواني أخواتي الكرام
لي الشرف أن أكون عضوا جديدا معكم في هدا المنتدى الرائع والشيق والدي يحتوي على الكثير من المعلومات التي تفيدنا جميعا
وأشكرك أخي الكريم على موضوعك الرائع هدا .كما أشكر الأصدقاء المشركين بتعليقاتهم وبافاداتهم لنا
وشكرا

amenaali
11-22-2014, 00:57

monayaa
11-22-2014, 00:57
لو انت بتقصد ان فى فرق بين الرجال والسيدات فى التحكم فى العواطف فده يعتبر عنصرية بحتة لان ده بيرجع
للشخصية مش للنوع وياما ذكور كتير العاطفة بتحكمهم وبالمثل نساء كثير اكثر عقلا

esshazly
12-02-2014, 20:27
السلام عليكم ... موضوع اهبل ومحبش اني اشارك فية .. ياريت تختار موضوعات كويسة وتفيد الاعضاء لان موضوع زي دة مش لية اي لازمة ... اسأل الله التوفيق لكل اعضاء منتدانا الجميل

gr53
12-13-2014, 21:31
و لا فرق في ذلك بين رجل و امرأة بل بين تاجر و تاجر بناء على فكره و طريقته

tamaha
12-13-2014, 21:34
لســـــــلام عليكـــم ورحــمه الله وبركـــاته .....موضــوع رائــع وممتـــاز يا اخــى وشيـــق جداااعن
الفوركـــس وموضـــوع التداول فى عالم الفوركس يا اخى

ASMAA TAHA
12-14-2014, 23:39
الفوركس للجميع سواء كان ذكر او انثى او كبير او صغير او عاطل او يعمل
الفوركس لكل الناس ولكن الذكور دائما يستطيعون ان يتفرغوا للفوركس اكثر من النساء بكثير
لان النساء وراها اشياء كثيرة جدا اعمال منزلية كثيرة وبالتالى لا تستطيع ان تعمل طوال الوقت فى الفوركس

juba7abood
12-15-2014, 00:09
-
تقبل مروري ♥♥♥

kaa
12-15-2014, 00:37
كلامك بصراحة غي مفهوم ويجب انك كتب موضاك تانى حتى نفهم ونستفد
واذا كنت تقصد تاثير الفوركس على الرجال والسيدات نعم الفوركس له تاثير والفوركس عايز شخص يكون له تاثر قوى على التحكم فى نفسه

adil17
12-15-2014, 10:07
اخي الفاضل مشكور على طرحك لهذا الموضوع القيم و الذي استفدنا منه و من ردود الاخوة عليك و نتمنى لكم النجاح و التوفيق جميعا

hamada1a
12-15-2014, 13:29
الفوركس للجميع سواء كان ذكر او انثى او كبير او صغير او عاطل او يعمل الفوركس لكل الناس ولكن الذكور دائما يستطيعون ان يتفرغوا للفوركس اكثر من النساء بكثير لان النساء وراها اشياء كثيرة جدا اعمال منزلية كثيرة وبالتالى لا تستطيع ان تعمل طوال الوقت فى الفوركس

magic777
12-15-2014, 16:38
الفوركس للجميع سواء كان ذكر او انثى او كبير او صغير او عاطل او يعمل
الفوركس لكل الناس ولكن الذكور دائما يستطيعون ان يتفرغوا للفوركس اكثر من النساء بكثير
لان النساء وراها اشياء كثيرة جدا اعمال منزلية كثيرة وبالتالى لا تستطيع ان تعمل طوال الوقت فى الفوركس

عادي كل من يستطيع ان يفهم المجال ده كويس ويتعلم كويس عهيقدر يعمل به بس متافيش حد بيكون عنده الصبر للمواصله اخ لالا لو فعلا بيحب
العمل في المجال ده وناوي يواصل فيه صح

chouai
12-20-2014, 11:52
تحياتي للجميع

mnalmm
12-20-2014, 12:26
لو انت بتقصد ان فى فرق بين الرجال والسيدات فى التحكم فى العواطف فده يعتبر عنصرية بحتة لان ده بيرجع
للشخصية مش للنوع وياما ذكور كتير العاطفة بتحكمهم وبالمثل نساء كثير اكثر عقلا

DANDOUNE
12-21-2014, 05:42
الســـــــلام عليكم ورحمة الله

أخـــي حــاول شرح وتفسير الموضوعــ أكثر

لأنه غير مفهوم إكتبه بطريقتك الخاصة لا داعي

لكي تنسخه من مكانه كما هو

sawsnss
12-21-2014, 05:48
اعتقد انك تقصد انه هل النساء او المرأة بصفة عامة قادرة على دخول عالم الفوركس
اكيد طبعا ممكن فمنهن من تتمتع بالذكاء والقدر على التعليم الجيد والمستمر بشكل اكثر من الرجال

Wassa04
12-21-2014, 23:35
مرحبا اخي الكريم الموضوع ليس فيه اي
افادة لنا من ناحية التداول لذلك ارجو منك التثبت قبل طرح موضوع اخر

chouai
12-27-2014, 15:25
ماذا تريد ان تقول

jamal01
12-30-2014, 01:33
أنا من رأيي متكتبش مواضيع يكون افضل ليك ولينا يا محمد نساء إيه ورجالة إيه اللي انت بتتكلم عنهم يا حبيبي احنا عايزينك تتكلم عن الفوركس

the professor
01-11-2015, 04:57
انت عارف اغلب الناس مبتدئين و تبحث عن المعلومة الكاملىة و الواضحة
اتمنى ان نراك في مواضيع اكثر افادة
تقبل مرورى

ro2a22
01-12-2015, 00:59

oday4ever11
01-15-2015, 22:00
السلام عليكم اخي شكرا على الموضوع لقد استفدت كتيرا والله اخي انا ايضا معاع طرح ممتاز جدا جدا لانه الاغلبية يجدون صعوبة في التداول واستخدام البونص ومنهم انا

sabreenss
01-15-2015, 23:51
اعتقد ان كل الجنسين قادران علي الدخول في مجال الفوركس و النجاح فيه بشرط توفر العمل و الاجتهاد و التعلم و الصبر

m7.shagar
01-15-2015, 23:53
السلام عليكم .. شكرااا يا اخى على طرح الموضوع ولا كن كل موضوع بيكون بيفيد الاعضاء ولا هذا الموضوع اىهوه اللى مستفاد منه وتقب مرورى وبالله التوفيق
. ادعو لجميع الاعضاء بالتوفيق في المنتدي الجميل وكحساب التداول

hamadaali12
01-16-2015, 01:18
اخي الكريم فعلا موضوع هام جدا لتعلم اساسيات التداول وكيفية تحقيق الربح فيه واعتقد ان اهم سبب لتحقيق الربح هو وتعلم الفوركس جيدا وعدم تسرع الربح والاستفادة من الخسارة وتقبل مروري

mouhib92
01-16-2015, 01:28
لا أعتبر الجنس سيكون محط تقييم
فالربح عن طريق فوروكس لا يتم إلا بالمثابرة و العمل و الاجتهاد و الله المستعان

nosaesla12
01-16-2015, 01:48
اخي الكريم هذه فعلا حطة كفيدة جدا عن التداول وعن تعلم كيفية الربح منه مشكور اخي الكريم علي نصائحك الهامة لكل متدداول واتمني لك دوام الصحة وتحقيق الربح من الفوركس

ssnsafi
01-16-2015, 02:04
عفوا ولكن هل من شرح لما كتبته وهل موضوعك يخص الفوركس اذ اني لم اجد كلمة واحدة في الموضوع تخص الفوركس الا كلمة تداول وحتى هذه الكلمة جاءت غريبة في موضوع يتكلم عن فرق بين الناص و الذكر ... يا اخي سامحك الله لو انك تعبت هذا التعب بموضوع مفيد لنا جميعا لا ان تتعب بموضوع لا يقدم ولا يؤخر على الاقل تشعر بانك كسبت البونص بحق بعد تعب بكتابة مواضيع جيدة وردود جيدة

eslamsallam
01-16-2015, 06:21

FullyActive
01-16-2015, 07:55
لا فرق بين الاثنين الذكور والإناث فى التداول بالفوركس
كلنا بشر ولهم نفس ظروفنا النفسية والاجتماعية
الفوركس يحتاج الى فهم وتفكير وليس عضلات او حديد

alimidoali
01-16-2015, 09:11
انا بشوف ان مجال الفوركس بيكون مناسب للرجال اكثر من النساء وده بسبب ان الرجل مش بيكون عنده عواطف زي النساء واعتقد العواطف ممكن تتحكم في النساء وتخسر بسببها

mesteraden
01-16-2015, 10:11
اخي الكريم مجال الفوركس للجميع يعني تناسب الرجال وتناسب النساء,لأن مجال الفوركس مجال يحتاج الى الذكاء والذكاء متوفر لدي الرجال ولدي النساء ولايقتصر على الرجال فقط وفي بعض النساء تفوقوا على الرجال من ناحية الذكاء واتمنى لك التوفيق

sarass11a
01-16-2015, 16:47
نورت المنتدى اخى الكريم
كان نفسى افيدك لكنى جديدة فى هذا المجال
يارب حد يقدر يفيدك من الاعضاء
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

hunter_world
01-16-2015, 22:51
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ام بعد اخي الكريم عادي ما في فرق بين زكور واناث عادي اخي تجاره عادي وتقبل مروري اخي

hicham1991
01-16-2015, 22:53

mons
01-17-2015, 00:08
اللي اشوفه ان مجال الفوركس للجميع يعني مايقتصر على الرجال فقط وحتى النساء ممكن يمارسوا مجال الفوركس لأن مجال الفوركس مايحتاج الى جهد عضلي ولكنه يحتاج الى جهد ذهني فقط وتقبل مروري

hamdochi
01-17-2015, 00:10
سلام الله عليكم اعزاء الاعضاء اعتقد ان التقديم الذي قدمته لنا لكن ما الغاية من هدا الموضوع
اذا لا يخدم الاعضاء في الفوركس ولم افهم عن مذا تتكلم بكل صراحة ،أتمنى ان نجدك في
مواضيع اخرى,قيمة في الفوركس ,ان شاء الله بالتوفيق ان شاء الله

sanadiab
01-17-2015, 00:27
السلام عليكم ورحمه الله بوركاته
صراحه اخى الكريف مش فاهمه حاجه من موضوعك
يا ريت تشرح وتوضح اكتر من كده وان شاء الله موفق
تقبل مرورى

rajae02
01-17-2015, 00:40
ماذا تريد ان تقول

ibrahim forex
01-17-2015, 00:49
اخى الفاضل فعلا هذا سيكون امر جيد و خطوة ايجابية فى مجال الفوركس ولكن كثير
ما يعتقد ان الفوركس للرجال فقط ولن تتحمله اى امرأة لما فيه من صعوبات و خطورة و اجهاد للاعصاب

maliko
01-17-2015, 00:53
ماذا تريد ان تقول

معتصم سباعنة
01-17-2015, 01:08
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ،،،
تحية طيبة ،،،
اخي الكريم موضوعك غير واضح حاول التوضيح ، واعتقد ان كان موضوعك لا يخص الفوركس فإنه مخالف ، فيوجد اقسام اخرى خاصة بهذه المواضيع

sarass11a
01-17-2015, 17:52
نورت اخى الكريم
بس سامحني انا لم افهم قصد بالتحديد
يا ريت توضيح أكثر ربنا يباركلك
وبالتوفيق لك وللجميع

kimoaa14
01-17-2015, 17:56
السلام عليكم رحمة الله وبركاتة اخى الكريم شكرا لك على موضوعك و بجد تفكير جيد و خطوه ايجابية فى عالم الفوركس تقبل تحياتى لك شكرا

dalom
01-17-2015, 21:27
اسف عن التدخل ربما ليس مكانه هناك منتدى خاص في منتدانا خاص بالامور مختلفة
لك مني أجمل التحيات
وكل التوفيق لك يا رب

rajae02
01-19-2015, 16:13
فالفوركس فهو لللك و للمجيع و الك فيه سواء
وز الفرق بطبيعة الجحلا سكيون للافضل و لمن يحقق فيه ربح اكثر

donya22z
01-19-2015, 16:24

ansaldo
01-20-2015, 15:27
بس اني افهم كلمه ابدااااا
ولكن مني افضل التحيه

tazi larbi
01-20-2015, 15:30
السلام عليكم اخي من العنوان طننت انك تقارن العمل في الفوركس بين الجنسين الااان موضوعك غير مفهوم ومبهم نرجو من كل لاعضاء كتابة مواضيع جيدة اتمنى لكم النجاح والله الموفق

nagwann
01-20-2015, 21:03
أهلا وسهلا بحضرتك نورت المنتدى وعالم الفوريكس
انا أسفة يا مصطفى انا فهمى على قده مفهمتش حاجة من موضوعك
ممكن تكتبه تانى بشكل مرتب ومحدد علشان افهم
وفقك الله

emona
01-20-2015, 21:12

شكرا على مشاركتك معنا هذا الموضوع ولكن هذا الموضوع يحتاج الى ايجاز لتفيد الاعضاء الكرام

تقبل مروري

brahim19
01-24-2015, 23:38
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخى الكريم اى واحده متداوله واسالتها فى الردود على المواضيع او اسالتها فى المواضيع التى تنشاها فى صلب الموضوع
هتجبر اى شخص يكلمها فى اطار التداول وحتى لو حد تجاوز هى هتوقفه عند حده

abdallah7
01-24-2015, 23:38
لا يوجد اى فرق بين الذكور والاناث فى التداول المهم ان يشتطيع
كل منهم ان يسيطر على المشاعر السيئة التى تجعلهم
ياخذون قرارات خاطئة

ramezali12
01-25-2015, 18:19
لازم نقدرن حققق الكثير اخى اكلريم بشكلك بيرع لى الموضوع املهم دا اخى اكلرمي تقبلت حياتى لكاخى اكلرمي باتلوفيق لك وقتبتل حياىت لكاخى اكلريم
شكراكل

yasme
01-25-2015, 18:21
مش عارف كان فى مواضيع بتقول ان الفوركس مجال صعب

audi19844
01-25-2015, 19:03
لم افهم ماذا تقصد وماا تريد ان نتكلم عليه بصراحه
ولكن دعني اقول لك ان كنت تقصد ان الفوركس يمكن ان يعمل به الاناث ايضا فهذا صحيح هناك اناث خبراء ويحققون مكاسب عاليه جدا فلا يقتصر الفوركس علي جنس معين ذكر او انثي
المهم شخص متعلم جيد لهذا السوق ومخاطره

maha kz
01-25-2015, 20:06
ش عارف كان فى مواضيع بتقول ان الفوركس مجال صعب يكون للاناث وانه مجال للرجال

maimonhaged3810
01-25-2015, 20:42
لا يوجد اى فرق بين الذكور والاناث فى التداول المهم ان يشتطيع
كل منهم ان يسيطر على المشاعر السيئة التى تجعلهم
ياخذون قرارات خاطئة
هو المفترض ان يكون لدي اي متداول القدره في السيطره علي العواطف لكن انا بشوف الرجل بيكون اقوي في السيطره علي العواطف اما المراءه يكون من الصعب السيطره علي العاطفه وخصوصا الخوف

mhtab
01-25-2015, 20:53
اخى الفاضل فعلا هذا سيكون امر جيد و خطوة ايجابية فى مجال الفوركس ولكن كثير ما يعتقد ان الفوركس للرجال فقط ولن تتحمله اى امرأة لما فيه من صعوبات و خطورة و اجهاد للاعصاب

roar
01-25-2015, 21:16
فالفوركس فهو لللك و لجميع و كلنا فيه سواء
ولا يوجد الفرق بطبيعة الحال سكيون للافضل و لمن يحقق فيه ربح اكثر

al7assen
01-25-2015, 21:34
لم أفهم شيئا من موضوعك أعتقد أنه لغز ربما أخي مثل هذه المواضيع ليس لها أي فائدة للأعضاء
فالرجاء قبل طرح الموضوع التثبت من القسم