PDA

View Full Version : هل الخبره مهمه في الفوركس

one12
05-19-2019, 13:59
تلعب الخبرة دورًا حيويًا في نجاح كل مجال مثل تداول الفوركس التجربة هي واحدة من أهم خصائص الشخص تعتبر التجربة إلى جانب التعليم مهمة بشكل خاص لممارسة المهن

trinugroho
05-19-2019, 16:48
أنا مبتدئ ، وأرغب في تكريس حياتي للتداول. ستتبع النتائج تصميمي. اليوم سعيد جدًا للمبتدئين ، حيث أنني ربحت بالفعل 133 دولارًا في 3 ساعات باستخدام اللوت 0.01. تحتاج إلى الكثير من 0.5 لوت في اليوم المستهدف أثناء تعلم الشموع والتقنيات

Abu_Yassin
06-12-2019, 15:08
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة مرحب اخى الحبيب اتفق معك تماما فى كل ما ذكرت بالفعل بمجال سوق الفوركس الخبرة لها دور كبير جدا على عملية التداول ولك ان تتخيل ان الخبرات يتم تحصيلها عند التعرض الى الخسائر وبالتوفيق لك ولجميع اعضاء المنتدى الكريم

Titotroy3
06-12-2019, 18:08
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
طبعا الخبرة مهمة في أي شئ وخصوصا في اافوركس
اذا امتلكت الخبرة تستطيع إدارة حسابك بإحترافية
وزيادة رصيدك والبعد عن الخسارة

A.mustafa
06-24-2019, 22:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته. ...
اتفق معك تماما فى كل ما ذكرت بالفعل بمجال سوق الفوركس الخبرة لها دور كبير جدا على عملية التداول ولك ان تتخيل ان الخبرات يتم تحصيلها عند التعرض الى الخسائر وبالتوفيق لك وللجميع تقبل مروري ...:1f62e:

drahmedmagdy
06-25-2019, 00:01
اكيد طبعا يا اخي و علي حسب درجة الخبرة يكون الربح و عدد الخسارات في الصفقات وراس المال و عدد الصفقات التي تخوضها و تربح منها

Ahmed Mansour
06-25-2019, 10:01
هو سؤال اجابته معروفه والكل هايبقى متفق عليها طبعا الفوركس محتاج خبره مش الفوركس وبس اى بيزنس فى الدنيا محتاج خبره دا شئ طبيعى جدا والخبره دى بتيجى بالممارسه والشغل كتير خاصه فى مجال الفوركس خبرتك هاتبقى تراكميه يعنى كل ا هاتشتغل وتفتح الشارت هاتكتسب خبره بس النجاح الحقيقى هو ازاى تستغل خبرتك اللى انته اكتسبتها دى اشتغل على نفسك كتير وركز واستفيد من خبرتك اللى هاتكتسبها والخبره دى مش هاتكون بين يوم وليله لازم تعرف هاتاخد سنين علشان نقدر نقول انه اصبح تملك خبره