PDA

View Full Version : فوركس هو حياة سعيدة وأفضل

o123
06-07-2019, 23:47
فوركس هو حياة سعيدة وأفضل
نعم ، أنت محق في أن الفوركس يمكن أن يجعل حياتنا أفضل لأن الفوركس عمل جيد للغاية ويمكننا أن نحقق ربحًا جيدًا من الفوركس
أكثر من أي عمل آخر ولكن يجب أن نتداول دائمًا مع إدارة الأموال وبمخاطر منخفضة دون أي طمع
لأن إن الجشع والتجارة بدون معرفة جيدة تقودنا دائمًا إلى الخسارة

theprof
06-08-2019, 10:31
يعتبر الفوركس اداه من افضل ادوات الاستثمار الموجود علي النت وطبعا ممكن يوفر للفرد الحياه الكريمه اللي تخليه سعيد دايما ولكن دا مش بيحصل الا بعد جهد كبير واجتهاد دائم للوصول الي القمه بمعني انه عشان تقول اني ممكن احقق ارباح مرضيه لازم اتعلم صح الاول وامارس لايقل عن سته اشهر واحاول اني اظبط استراتيجي واحاول اني اطورها باستمرار دايم لانه السوق كما تعلم متغير .اتمني اكون أفدتك واخيرا اياك والطمع

goodmastar2
06-08-2019, 15:31
انا راى مختلف انا بحب الفوركس جدا واعمل به لكن انا شايف ان الفوركس من الممكن ان تخسر ارباحك بكل سهولة
وهذا يعنى انك لا يجب ان تعتمد على الفوركس كدخل ثابت او دخل مستمر
لانه مثل التجارة فيه الربح وفيه الخسارة وايضا لكى تحقق ارباح لابد ان يكون حسابك كبيرة
لانك لو التزمت بادراة راس المال مع الحسابات الصغيرة لن تحقق ارباح مرضية
لكن هذه هى الحقيقة

Abu_Yassin
06-08-2019, 23:47
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة مرحب اخى الفاضل مجال الفوركس مجال صعب جدا ولتحقيق الهدف المنشود من مجال الفوركس وهو تحقيق الثراء لابد من التعلم والتدرب جيدا والصبر حتى عند الخسائر والمحاولة من جديد وبالتوفيق لك ولجميع اعضاء المنتدى

A.mustafa
06-15-2019, 11:02
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته. ...
انا بحب الفوركس جدا واعمل به لكن انا شايف ان الفوركس من الممكن ان تخسر ارباحك بكل سهولة
وهذا يعنى انك لا يجب ان تعتمد على الفوركس كدخل ثابت او دخل مستمر
لانه مثل التجارة فيه الربح وفيه الخسارة وايضا لكى تحقق ارباح لابد ان يكون حسابك كبيرة
لانك لو التزمت بادراة راس المال مع الحسابات الصغيرة لن تحقق ارباح مرضية ...

Ahmed Mansour
06-15-2019, 11:31
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بتهيقلى انه فى ملايين من الأشخاص حول العالم مع بنوك مركزيه ومؤسسات ماليه ضخمه بيشتغلوا فى مجال الفوركس من بين الملايين دى بقا مش اكتر من 5% بس اللى ينطبق عليهم موضوعك دا وان الفوركس يمثل ليهم حياه سعيده ويكون أفضل من اى تجاره تانيه وحتى النسبه الصغيره دى الحياه مش ورديه اوى كدا بالنسبلهم التداول مهما كنت محترف بيمثل ضغط كبير على أعصاب ونفسيه المتداول ومن الاخر مافيش فلوس بتيجى سهله والحياه الافضل والسعيده دى مش بتيجى بالسهل ابدا

Gogo86
06-15-2019, 14:04
طبعا يا محترم ده مش شرط اكيد أن الفوركس يقدم حياه سعيده وافضل ولكن الاشخاص اللي بيعرف ازاي يحققون أرباح من سوق الفوركس وكيفيه اداره راس المال واداره المخاطر وبيتداول وفقا لشروط محدده والاستراتيجيات عمل محدده وبيلتزمو بها جيدا هم افضل الناس اللي بينجحو في هذا السوق والعكس طبعا صحيح

ehabbob
06-20-2019, 19:22
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا في رايي الشخصي المتواضع ان الفوركس هو عمل اضافي و ليس عمل اساسي بمعني انك تعمل في وظيفتك بشكل عادي جدا و تتاخد من الفوركس عمل اضافي من المنزل لانه افضل عمل اضافي ممكن ان تجده في حياتك كلها لانه عمل بلا رقيب بلا وقت محدد بلا متطلبات ليست موجودة عندك اي انه عمل انت فيه صاحب العمل و العامل في نفس الوقت و بالتوفيق للجميع