PDA

View Full Version : استفسار عن البونص !

Ali Mahmoud
11-29-2013, 22:51
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة .......... :)
اللهم صلى وسلم على خاتم المرسلين محمد صلى الله علية وسلم .... :)

متى يتم توزيع البونص على الاعضاء !!

شكرا

tarek ben mansour t
11-29-2013, 22:53
السلام عليكم
اهلا اخي صلاح
شوف جيدا في الصورة التي ارفقتها
انظر كل شركة و النجوم التي بجانبها
يعني تقييمها على 5

اضغط على الشركة و شوف تعليقات الكومنت بتاع الناس الدي جربتها
كل ما انا متاكد منه بخصوص بونص شركة نودر8دولار
بالتوفيق لك و ان شاء الله ان كان احد الاعضاء جربهم يفيدك

Ali Mahmoud
11-30-2013, 06:39
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ..........
اللهم صلى وسلم على خاتم المرسلين محمد صلى الله علية وسلم ....

اخى انا لا افهم شئ على الاطلاق من المشاركة التى قمت انا كنت اسال سؤال واضح جدا متى يتم توزيع البونص على الاعضاء يعنى فى اول الشهر ولا امتة بالبظبط !!!

y4x
11-30-2013, 09:59

اخى انا لا افهم شئ على الاطلاق من المشاركة التى قمت انا كنت اسال سؤال واضح جدا متى يتم توزيع البونص على الاعضاء يعنى فى اول الشهر ولا امتة بالبظبط !!!

انا برضه مفهمتش حاجه من رد الاخ

بس انا هقولك

البونص بيكون موجود عندك فى المنصه اول الشهر

اقصى حد للبونص يوم 10 مش اكتر من كده

ان شاء الله تستلم البونص وتتاجر بيه ونكسب كويس

mohamed talbi
11-30-2013, 11:36
السلام عليكم
اقصى حد للبونص يوم 7 مش اكتر من كده

ان شاء الله تستلم البونص وتتاجر بيه ونكسب كويس

ahmadalali
11-30-2013, 20:16
السلام عليكم
لماذا يحسب لي 10 سنت على المشاركات بدل 20 سنت
وشكرا

mrdark
11-30-2013, 22:08
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة .......... :)
اللهم صلى وسلم على خاتم المرسلين محمد صلى الله علية وسلم .... :)

متى يتم توزيع البونص على الاعضاء !!

شكرا

يتم دفع البونص في الأسبوع الأول من كل شهر جديد

ysf4
12-03-2013, 14:13
يتم دفع البونص خلال الاسبوع الاول من كل شهر فقط تأكد من ربطك لحسابك لإنستا بحسابك في المنتدى
لكن تدرب و تعلم جيدا قبل المتاجرة لكي لا تضيع البونص بتاعك و تتحصل على مكاسب إنشاء الله

good.man
12-05-2013, 00:39
السلام عليكم
كنت عايز استفسر هل يوجد حد ادنى لتحويل البونص لانى معايا 7 دولار فى المنتدى بقالهم كتيييير اوى ومتحولش حاجه لو فيه مشكله ياريت حد يعرفنى وياريت الادمن يعرفنى المشكله ايه ولو فى حد ادنى لتحويل البونص ياريت اعرف كام على العلم ان حسابى متفعل بالوثائق المطلوبه فى حسابى بالشركه
وشكرا لكم

zman17
12-05-2013, 10:56
السلام عليكم اخواني انا جديد على الموقع ولكن السؤال هل يتم ارسال بونص لي وانا جديد جدا على الموقع ارجوا الرد اخوني الله يجزيكم الخير

forex4
12-05-2013, 14:31
اخى الكريم
بالنسبة للبونص فانه يتم تحويله بعد مراجعته فى الاسبوع الاول
من اول كل شهر وحتى لو تاخر فيمكن له ان يصل الى يوم 10 فى الشهر
لذلك ارجو ان لا تقلق من اى تاخير

mrdark
12-05-2013, 22:38
السلام عليكم اخواني انا جديد على الموقع ولكن السؤال هل يتم ارسال بونص لي وانا جديد جدا على الموقع ارجوا الرد اخوني الله يجزيكم الخير

بإذن الله راح تستلم البونص معنا في الشهر القادم لأن البونص يحول في الأسبوع الأول من كل شهر جديد وانت لسه مسجل في هذا الشهر

nabile26
12-07-2013, 20:21
بسم الله الرحمن الرحيم
يتم دفع البونص للاعضا المشاركين في المنتديفي بداية كل شهر
و عليم ان تقوم بجم اكبر مايمكنك من البونص و السلام عليكم .

---------- Post added at 06:21 PM ---------- Previous post was at 06:20 PM ----------

مشكوووووووووووووووووووووو وووووووووور ..

inqmif
12-10-2013, 09:50
تحدير تحدير تحدير احدر كل شخص اودع او سيودع اي مبلغ لصالح شركة xforex والتي تداول في الاسهم مثل الذهب والعملات وهذا موقعهم http://www.xforex.com/ar/ ان يتراجعو وعدم ايداع اي مبلغ ولو كان 100 دولار اكتشفت ان الخسارة في هدة الشركة مربح لنفس الشركة تداولت معهم واغروني بالكسب الممتاز تبين لي انهم يتعمدو الخسارة لتكون مكسب لهم خسرت 72000الف دولار خلال فترة بسيطة وعذرهم الحرب في سوريا هي اللي هوت في الاسهم اكتشفت من مصدر قريب منهم لاتوجد لديهم اي مصداقية ومسميات الشركات كثيرة ولاكن الام وحدة هي xforex ارجوكم ارجوكم الابتعاد عن هدة الشركة لان الشركة اكتشفت بانها غير مصرحة وكل اللي موجود في موقعم من التصاريح اللي يخدعوا بها الناس كلها وهمية وكذب وخداع والله العظيم وبفضل من الله تراجع الكثير والكثير عن التداول معاهم والله العظيم تراجع منهم ناس لو حسبت الايداعات لهم اكثر من ستمائة الف دولار والحمد لله ولازلت احدر الكثير والكثير لايغركم جمال الاسلوب واللباقه في الحديث في اول الاشتراك والمكالمات معهم هذا من اجل انكم تودعون لهم الفلوس فقط وبعد كدا يتغير اسلوبهم معكم للعكس واضيف ايضاً الكثير يتوهم مصداقيتهم لانهم معلنين في مواقع صحف كبيره ومعروفه مثل سبق وعاجل والوئام وهذي اكبر مصيبه النشر في مثل هذه الصحف الكبيره والعملاقه لذلك احذركم منهم بقوة كما يوجد لدي ارقام اللي تراجعو عن الايداعات والدي حاب ان يتواصل معي علي الوات سب حاضر 0500055305 انا خسرت والله يعوض بس ما ابغا احد يخسر وتروح فلوسة بالغش او النصب والله علي ما اقول شهيد اخوكم عمر العربي .
Warning Warning Warning Ahdr each person or deposited any amount will be deposited in favor of the company xforex which trading in shares and currencies such as Dahab and this http://www.xforex.com/ar/ that Atrajau their site and not to deposit any amount, even if it was discovered that $ 100 loss in the rut The company profitable for the same company that handled them and Agruna gain excellent showing me they Atamdo loss to be a benefit to them lost 72,000 thousand dollars during the period of simple excuse of the war in Syria, is what I plunged in stocks discovered from a source close to them No they have any credibility and names the companies many ćáÇßä parent unit is xforex ÇŃĚćßă please, get away from the rut of the company because the company discovered that it is declarative and all who exist in Moukam permits who outwit their people are all fake and lie and cheat and great God and the grace of God dropped a lot more about trading with them and the great God dropped them people if calculated deposits them more than six hundred thousand dollars and thankfully I still Ahdr lots and lots of Aagrkm beauty style and tact in talking in the first subscription and call them this for you Todon them the money only after the CDA changed their style with you to reverse and also add a lot fancy their credibility because they are advertisers in locations newspapers large and well-known, such as the above and urgent and harmony and these are the biggest a disaster publication in such newspapers large and giant so warn you of them as strongly as I have figures who Trajau for deposits and my father holders to communicate with me on the ampersands Sep lectured 0500055305 I am lost and God compensated, but what Abga one lose and go his money fraud or monument and God is my witness brother Omar Arabi.

Kendrici
12-17-2013, 22:13
وعلكيم السلام ورحمة اله وبركاته ايخ

يتم توزيع البونص بعد كل مشاركة وارسالها للموقع بداية كل شهر

imaddine1986
12-17-2013, 22:26
يتم دفع البونص اخي اول 10 ايام من كل شهر جديد
مثلا بونص شهر ديسمبر يتم دفعه في 10 ايام اولا من شهر جانفي
ويتم اقتطاع كامل البونص في اول يوم من شهر جانفي وذلك من اجل
مراقبة الردود

mghorab
12-17-2013, 22:29
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يتم دفع البونص خلال الاسبوع الاول من كل شهر فقط تأكد من ربطك لحسابك لإنستا بحسابك في المنتدى لكن تدرب و تعلم جيدا قبل المتاجرة لكي لا تضيع البونص بتاعك و تتحصل على مكاسب إنشاء الله

ashrafko
12-17-2013, 22:30
اخى الكريم البونص يتم تجميعة ونقلة الى الحساب فى انستا فوركس اول 7 ايام من الشهر الجديد الى الحساب الحقيقى للتداول

yehia2014
12-18-2013, 16:48
ازاى الدفع فى اول اسبوع من كل شهر واخد البونص اسحبها على طول الى اى بنك الكترونى ولا اتاجر بها فى
الشركة وازاى احصل على كارت شركة انتسا فوركس

merengue
12-21-2013, 17:17
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
لقد كسبت من المنتدي 15 دولار و خسرتها
هل بالامكان ان اربح 100 دولار او فقط 75
لان المنتدي يعطيك فقط 100 دولار

alvarix1987
12-21-2013, 19:20
السلام عليكم نفس الشيئ الذي قاله أخي zman17 انا جديد على الموقع ولكن السؤال هل يتم ارسال بونص لي على الموقع ارجوا الرد اخوني الله يجزيكم الخير لاتنسونا

mrdark
12-21-2013, 23:07
السلام عليكم نفس الشيئ الذي قاله أخي zman17 انا جديد على الموقع ولكن السؤال هل يتم ارسال بونص لي على الموقع ارجوا الرد اخوني الله يجزيكم الخير لاتنسونا

البونص يرسل لحسابك في شركة إنستافوركس في الأسبوع الأول من كل شهر

ysf4
12-22-2013, 01:56
تأكد فقط من ربطك لحسابك في المنتدى بحسابك في انستافوركس ليتم تحويل البونص بتاعك اليه
و دلك إنشاء الله خلال الاسبوع الاول من كل شهر و بالتوفيق لك و لكل أعضاء منتدانا الرائع

snnaky
12-25-2013, 16:29
دائما ما يكون الأرسال للبونص كما علمنا من معلومات منتشرة ان يكون الأرسال فى الأسبوع الأول من الشهر الجديد وقد يزيد قليلا على حسب الحالة وربما العطلات الخاصة بأعياد الميلاد لذا وجب التنبية

karam22
12-25-2013, 16:46
البونص يتم توزيعه علي الاعضاء في حساباتهم اول 5 ايام من اول كل شهر
بالتوفيق للجميع ان شاء الله

mohammed.abumwais
12-26-2013, 13:02
شكرا اخي على الموضوع بارك الله فيك وجعله في ميزان حسناتك

قال الله تعالى: (وَمَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً*وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِب )

Ali Mahmoud
02-02-2014, 09:36
البونص يرسل لحسابك في شركة إنستافوركس في الأسبوع الأول من كل شهر

مشكور اخى الكريم وبالتوفيق للكل انشاء الله

---------- Post added at 06:33 AM ---------- Previous post was at 06:33 AM ----------

البونص يتم توزيعه علي الاعضاء في حساباتهم اول 5 ايام من اول كل شهر
بالتوفيق للجميع ان شاء الله

شكرا اخى على ردك على الموضوع مشكور وبالتوفيق للجميع انشاء اللة

---------- Post added at 06:35 AM ---------- Previous post was at 06:33 AM ----------

اللهم صلى وسلم على خاتم المرسلين محمد صلى الله علية وسلم

شكرا اخى على ردك على الموضوع مشكور وبالتوفيق للجميع انشاء اللة

---------- Post added at 06:36 AM ---------- Previous post was at 06:35 AM ----------

تأكد فقط من ربطك لحسابك في المنتدى بحسابك في انستافوركس ليتم تحويل البونص بتاعك اليه
و دلك إنشاء الله خلال الاسبوع الاول من كل شهر و بالتوفيق لك و لكل أعضاء منتدانا الرائع

اللهم صلى وسلم على خاتم المرسلين محمد صلى الله علية وسلم

نعم اخى انا رابط حسابى وعرفت من باقى الاعضاء ان البونص يتم تحويلة فى اول اسبوع من كل شهر وشكرا على ردك على الموضوع :)

Ali Mahmoud
02-03-2014, 12:57
اللهم صلى وسلم على خاتم المرسلين محمد صلى الله علية وسلم .

كنت عايز استفسر هل يوجد حد ادنى لتحويل البونص لانى معايا 7 دولار فى المنتدى بقالهم كتيييير اوى ومتحولش حاجه لو فيه مشكله ياريت حد يعرفنى وياريت الادمن يعرفنى المشكله ايه ولو فى حد ادنى لتحويل البونص ياريت اعرف كام على العلم ان حسابى متفعل بالوثائق المطلوبه فى حسابى بالشركه
وشكرا لكم

yassoo011
02-03-2014, 13:20
يتم استلام البونص شهريا من يوم 1 الى يوم 10 شهريا ويكون التحوي
للحساب المربوط بالمنتدى ويسمح بتغييره كل شهرين

mkamal
02-03-2014, 14:14
السلام عليكم , البونص بيتوزع ابتدائا من اول كل شهر , و تقدر تتاجر بيه و تكسب لكن المهم انك تكون متدرب كويس عشان متخسرش البونص بتاعك في التداول , و بالتوفيق , للمعلومة ناس كتير متعرفهاش , البونص مش بيتسحب من الموقع , لكن المكاسب اللي بتحققها من المتاجرة بالبونص بتاعك هي اللي ليك الحق انك تاخدها , و شكراً

masrour
02-03-2014, 14:42
السلام عليكم , البونص بيتوزع ابتدائا من اول كل شهر , و تقدر تتاجر بيه و تكسب لكن المهم انك تكون متدرب كويس عشان متخسرش البونص بتاعك في التداول , و بالتوفيق , للمعلومة ناس كتير متعرفهاش , البونص مش بيتسحب من الموقع , لكن المكاسب اللي بتحققها من المتاجرة بالبونص بتاعك هي اللي ليك الحق انك تاخدها , و شكراً

كلامك صحيح 100%

thaermzmz
02-07-2014, 02:24
مشكورررررررررررررررررر

faridfaroud
02-07-2014, 05:13
مشكور أخي على هدا الشرح البسيط من خلال هدا الشرح إتضحت لي كتير من الأمور الغامضة التي كانت تواجهن في مجال الفوركس بارك الله فيك مشكوووور جزاك الله خيراً

lionhurt1978
02-07-2014, 19:58
انتظر اول 7 ايام من اول كل شهر
الحد القصى 100 دولار

hakimmanita
02-08-2014, 23:14
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
متى يتم توزيعو و كيف تتم عملية تحويل الأموال راجياً منكم مدي بالصحيح في أقرب وقت و شكراً

chomehdi
02-09-2014, 00:52
أخي ما علاقة أنستا مع هدا المنتدى

MASTERH5
02-09-2014, 16:34
طيب لو انا عملت ربط للحسابين على الشركة والمنتدى بعد اول اسبوع هاضطر استنى للشهر اللى بعده علشان يتم تحويل البونص؟

waelmma
02-09-2014, 16:36
:p:p:ok: ى حقيقة اخى الكريم وخلى بالك ان اى دولار
هتخسره من فلوس البونص يجب عليك ان ترجعه تانى وجزاك الله خيرا

aymen bekocha
06-01-2014, 18:18
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا في 9 مشاركات ولم يصلني شيئ لحد الان
هل هذا طبيعي ؟؟

Smart
06-23-2014, 01:10
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا في 9 مشاركات ولم يصلني شيئ لحد الان
هل هذا طبيعي ؟؟

هل تقصد لم يحسب عليهم بونص ؟
اذا كان ده قصدك فيجب ان تتاكد انك تكتب فى الاقسام التى يحسب عليها بونص
والمشاركة لا تقل عن سطرين

nihed trabelsi
07-27-2014, 08:51
أخي الكريم في البداية اريد ان اطمنك حتّى لا تشغل بالك بأمر البونص اذ احرص على عدم مخالفة ا
لقوانين و هو ان شاء الله سيصل في موعده و الذي هو عادة ما يكون في الاسبوع الاول من كل شهر

mohamed ghardallou
07-27-2014, 16:25
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركتو وصلاة وسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلام مشكور على المشاركة بالموضوع أنا جديد ومازلت أتعلم شكراً

nader ezzat
07-28-2014, 04:30
اول اسبوع من كل شهر يتم توزيع البونص لجميع اعضاء المنتدى وشكرا اخى الفاضل

djnasro
08-06-2014, 01:49
يتم دفع البونص في العادة في الاسبوع الاول من الشهر
ولكن حذاري من تضييعه

nihed trabelsi
08-14-2014, 22:35
السلام علكم و رحمة الله و بركاته اخواني الكرام اود ان انبهكم الى انه و في يوجد بعض شركات الوساطة بروكرز
ليست صادقة و لا امينة فهي تسهل عملية الشحن و تشجّع عليه و تصعب السحب و قد تلغي حسابات
لا اريد ذكر اسماء و لكن بالتجربة

كلامك صحيح 100%

Smart
08-15-2014, 10:07
يغلق ................