PDA

View Full Version : كيفيه ربط حسابين ببعض ؟؟

Ahmed Mansour
06-21-2019, 07:07
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لو سمحتو كنت عايز اعرف ازاى اربط حسابين ببعض
وهل لازم يكونو الحسابين على نفس الشركه ؟
وكل الصفقات اللى هفتحها على الحساب الاساسي هتتفتح على الفرعي كمان ؟
وهل ممكن يكون فى تحكم فى حجم اللوت على الحساب التانى او لا ؟
يعنى ممكن افتح الصفقه على حسابي بـ 0.10 لوت وعلى الحساب التانى نفس الصفقه بـ 0.01 لوت ؟
وايه هى الشروط ؟
وهل الشركه بتاخد عمولات ولا لا ؟
ولو فى صفقه عايز افتحها على الحساب الاساسي ومش عايز افتحها على الحساب التانى ممكن او لا؟

trinugroho
06-21-2019, 16:45
مرحبًا ، أعتقد أنه من السهل استخدام برنامج مشاركة مجاني على سطح المكتب مثل عارض الفريق. يمكنك محاولة نسخته المجانية. قم بتنزيل عارض الفريق في نظامك ونظامه ، ثم قم بتوصيل جهاز الكمبيوتر الشخصي حتى دون تثبيت البرنامج. يمكنك عرض سطح مكتبه والقيام بما تريده على سطح المكتب بما في ذلك مشاركة الملفات ؛ هذا ممكن لمدة 2 جهاز كمبيوتر. بهذه الطريقة ، يسمح لك الإصدار المرخص بتوصيل العديد من الأنظمة. ستكون هذه الطريقة سهلة بالنسبة لك لتوصيل العديد من الأنظمة على النحو المسموح به في النسخة المرخصة من برنامج TeamViewer والتي يمكنك من خلالها فتح منصات MT4 في جهاز الكمبيوتر العميل الخاص بك والتداول.

اقتراح آخر سيكون بدلاً من ربط عدة منصات MT 4 ، البحث عن ربط أجهزة كمبيوتر متعددة من مواقع بعيدة والتي يمكن أن توفر لك نتائج أكثر عملية وأرخص. أتمنى لك كل خير.

asmaamagdy3
06-21-2019, 20:17
هذا الامر بيتم في البداية تقوم عمل حساب انستا و حساب في المنتدي و تقوم بربطهم و يتم الرد بالربط ليكونوا حساب واحد لا غير لتستطيع السحب و الايداع

mohamed kamal fadel
06-21-2019, 23:42
عايز تربط حسابين ببعض فى انستا وشركة تانية والاايه بالضبط وضح السؤال