PDA

View Full Version : هل يتم اضافة البونص فورا بعد الردود؟

ali1984
07-14-2019, 01:57
السلام عليكم هل يتم اضافة البونص بعد الردود ام في نهاية الشهر؟

ولماذا لا يظهر بونص تحت اسمي في المنتدى؟

مع العلم أنني قمت بفتح حساب في انستافوركس واضفته في بروفايلي في المنتدى

ولكن لا زلت لم افعل حسابي في شركة انستافوركس

ali1984
07-14-2019, 03:33
لو سمحتوا ممكن أي حد يجاوبني؟؟

:1f63d::1f60a::1f63d:

elsiafy1
07-14-2019, 03:57
السلامه عليكم اخي البونص يصل يوم 7 او 8 من كل شهر
علي حسب مشاركاتك واعدادها اما بالنسبه للعداد بتاع البونص اللي موجود تحت اسمك هيتغير لما تستلم البونص الخاص بيك وكل شهر بيزيد علي حسب البونص اللي هيجيلك ثالثا البونص ملوش علاقه بتفعيل حساب انيستا ولكن انصحك بالتفعيل ضروري للمارسه العمليات الماليه بالنجاح وسحب اموالك بدون اي عوائق وشكرا

ali1984
07-14-2019, 05:23
السلامه عليكم اخي البونص يصل يوم 7 او 8 من كل شهر
علي حسب مشاركاتك واعدادها اما بالنسبه للعداد بتاع البونص اللي موجود تحت اسمك هيتغير لما تستلم البونص الخاص بيك وكل شهر بيزيد علي حسب البونص اللي هيجيلك ثالثا البونص ملوش علاقه بتفعيل حساب انيستا ولكن انصحك بالتفعيل ضروري للمارسه العمليات الماليه بالنجاح وسحب اموالك بدون اي عوائق وشكرا

وعليكم السلام شكرا جزيلا للأجابة فهمت عليك شكرا لك

theprof
07-14-2019, 10:05
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي الكريم تحيه طيبه وبعدطبعا كما هو معروف انه نظام البونص اتغير منذ ما يزيد عن عام الاول البونص كان بينضاف تحت العداد اسفل الصوره الشخصيه وكان الرد ثابت قيمته ١٠ سنت ولكن بعد تغير النظام اصبح النظام لا يضيف البونص واصبح وصوله يوم ٧ الي ١٠ بالشهر طبعا المحتوي هام جدا جدا عشان تقدر تتخصل علي بونص جيد كمان التنويع واثراء المعرفه في المنتدي ليه دور ف البونص

mido elshabrawy
07-14-2019, 11:34
السلام عليكم و حرمه الله و بركاته
اخي الكريم اولا أحب أن أرحب بك عضو جديد في منتدانا العريق منتدي فوركس العرب
ثانيا أود أن أخبرك بالاجابة علي سؤالك انه يتم أضافه البةنص خلال ال10 ايام الاولي من الشهر و ان كانت يم 10 يوم عطلة و لم يتم نزول البونص
يتم أنزال البونص مع أولي ايام العمل في الاسبوع الجديد
و يتم تغيير عداد البونص بعد الحصول علي البونص و دخوله الي حسابك في شركة انستافوركس و احتساب البونص لك
و يتغير العداد كل شهر تراكمي بعد احتساب البونص شهريا
و بالنسبه لموضوع تفعيل حسابك يتوجب عليك ان تقوم بتفعيل الحساب قبل البدء في عملية التداول و تحقيق الارباح
لانك لن تستطيع ان تسحب اي ارباح ان لم تقوم بفتعيل الحساب للمستويين الاول و الثاني
و يكون ذلك من خلال غرفه العميل في حسابك الشخصي بشركه انستافوركس و الدخول الي بيانات الحسابو تفعيل الحساب و تقوم برفع المستندات المطلوبة و المتوفره معك
ثالثا و هو الاهم لكي تتحصل علي بونص جيد اتمني ان تقوم بعمل مواضيع جيده ذات أفادة للجميع و تحتوي علي معلومات قيمة و جديدة قدر الأمكان
و ان تحاول تدعيم مواضيع بالصور و الشرح المبسط لكي يستفيد المبتدئيين بقدر الامكان
تقبل مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله

doaa sary
07-14-2019, 14:34
انت عامل تقريبا 50 مشاركة بالمنتدى
ومسجل شهر 7 الشهر اللى احنا فية دة
البونص الجديد هيوصل يوم 9 او10 بشهر 8
يعنى كمل ردود ومشاركة بالمنتدى لحد اخ يوم بالشهر الحالى
وحاوال تكبر الرد سطرين عشان يوصلك بونص كويس
بالتوفيق اخى الكريم

mohamed kamal fadel
07-14-2019, 14:36
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخى الكريم لا تشغل بالك بالعداد الى تحت صورتك انتظر البونص من يوم 7 فى الشهر حتى
يوم 10 من كل شهر تحياتى

ali1984
08-02-2019, 14:28
شكرا لردود الجميع واسف اني لم الاحظ الردود المفيدة جدا
لعدم تفرغي الايام الماضية
شكرا لكم