PDA

View Full Version : سلام عليكم

Hala Abdo
07-23-2019, 04:46
سلام عليكم
انا كنت بشتغل هنا من فترة و كان عندي اكونت على الانستا بس للاسف حصل ظروف و مشتغلتش تاني لكن دلوقتي عايزة ارجع اشتغل تاني و للاسف نسيت كل حاجه نسيت ازاي اعمل اكونت على الانستا و نسيت ازاي اربطه بحسابي هنا ممكن الاقي حد يساعدني و يفكرني؟ الموضوع مش هيبقى صعب لاني بالطبع اشتغلت فترة كبيرة و اول ما افتكر حاجة مش هتبقى صعبة عليا ولا على اللي هيفكرني و ذاكرتي هترجع بسهولة
و كمان شغل المنتدى اتغير حاسة اني تايهه مش ده الشكل اللي متعودة عليه
و لو مش ده المكان اللي المفروض اكتب فيه الموضوع ده ياريت الادمن ينبهني أكتبه فين
و شكرا جزيلا

goodmastar2
07-23-2019, 10:48
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته المنتدى بالفعل تم تغيير التصميم الخاص به لكن يمكنك اعادة التصميم القديم من الاعدادات
setting - general Setting - وتبحثى عن الثيمث القديم
وبخصوص انستا فوركس انا جربت من قبل مثل حضرتك وحليت المشكلة انى عملت حساب الاول عادى ومن داخل الحساب عملت اكونت جديد
وظهر لى كما كنت اسجل من قبل فى انستا فوركس
واظن بقا بعد كده تقدرى تربطى حسابك بالمنتدى بسهولة ودى سهلة
اتمنى اكون افاتك

Abu_Yassin
07-23-2019, 11:02
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة مرحب أخى الفاضل أهلا برجوعك مرة أخرى للمنتدى والمنتدى مليئ ب المواضيع الهادفة والتى بها شرح لكل شئ أبحث فى المواضيع التعليمية وهتلاقى الشرح المناسب وبالتوفيق لك ولجميع أعضاء المنتدى الكريم

doaa sary
07-23-2019, 11:42
اهلا بيكى منورة من جديد
الموضوع بسيط هتعملى حساب عادى ف انستا ببيناتك اللى بتطلب اسم عنوان اميل رقم فون
ولما تعملى الحساب بتفعلية بوصل نور مترجم وصورة للبطاقة الشخصية
لاثبات الاسم والسكن ومتنسيش كود الدعايا portalforum
وتدخلى صفحتك الشخصية بالمنتدى
كلمة بونص فور بوست تحطى رقم الحساب والباسورد بتوع انستا واوك وريفرش وهيظهر الرقم بحسابك ومبروك

theprof
07-23-2019, 16:48
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي الكريم تحيه طيبه وبعد نورتي المنتدي مره تانيه اختي الكريمه طبعا انتي عملتي حساب المنتدي مطلوب تعملي حساب انيستا وتربطيه في المنتدي تانيطبعا نظام البونص اتغير خالص الاهم ناو انه مواضيعك تكون هامه وجاذبه للانتباه ويكون محتواها هام جدا جدا.تقبل تحياتي اختي الكريمه

himaya
07-23-2019, 16:59
ان كنت نسيت معلوماتك الخاصۃ بأعد طلبها او اعد التسجيل من جديد ولا تنسی كود portalforum حتی تستطيع ربطه بمنتدی فوركس العرب وبعد دلك اربطيه عن طريق دخول لبياناتك الخاصۃ

algendy
07-23-2019, 17:17
السلام عليكم و رحمة الله ,
يا أختى الكريمة اذا كنت انشأت حساب فى انستافوركس بدون ربطه بالمنتدى فيمكنك عمل حساب أخر و عند التسجيل تقومى بربطه بالمنتدى و بالنسبة لموضوعك فالافضل طرحه فى قسم الدعم و ستجدى ادارة المنتدى ترد عليك ان شاء الله