PDA

View Full Version : سؤال؟

R.kh
08-07-2019, 05:12
السلآم عليكم ورحمة اللة وبركاته...أنا لم افتح حساب واربطه بالمنتدي بسبب عدم جهوزية المستمسكات الرسمية نتيجة الفقدان ويحتاج وقت مدة اسبوعين لاكمال المعاملة فهل يضاف البونص لهذا الشهر لبونص الشهر الحالي في حال فتح الحساب نهاية هذا الشهرام يلغى؟

benmezroua1
08-07-2019, 12:08
السلام عليكم و رحمة الله تعالى وبركاته
لم افهم موضوعك جيدا اخي الغالي و لكن
ما اعرفه أن ربطت حسابك في انستافوركس بالمنتدى هذا الشهر
فالبونص سيأتي في الشهر المقبل و ان ربطته في شهر جويلية فالبونص سيأتي هدا السهر

snnaky
08-07-2019, 13:21
مرحبا اخى الكريم
بالنسبة لأستفسار حضرتك مش واضح بالشكل اللى يخلينى اجاوب على حضرتك بشكل مفيد
اولا حضرتك لازم تفهم الفرق بين ربط الحساب وتفعيل الحساب لأن الفرق كبير جدا وعشان اوضح لحضرتك الفرق
ربط الحساب يعنى حضرتك عملت ربط لحساب المنتدى وانت بتسجل فية بالشركة من خلال كلمة توضح فى خانة داخل الأبلكيشن تدل على انك تابع للمنتدى
اما التفعيل فهذا يعنى انك اتبعت الطريقة الصحيحة للتسجيل وربط الحساب ولكن لم يتم تفعيلة بالأوراق الثبوتية زى بطاقة الهوية وايصال المرافق ( كهربة او مياة وا ايصال نت )
الحالة هنا تختلف فنرجوا من حضرتك ان تقوم بالتوضيح

one159
08-11-2019, 13:39
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اهلا بيك اخي الكريم
لايوجود اي مشكله من ربط حسابك بالمنتدي حتي وان كان مفعل كل ما عليك هو ربطه قبل نهايه الشهر وفعل في اي وقت لا تحتاج التفعيل الا وقت سحب الارباح هنا لابد من التفعيل حتي يتم تنفذ السحب موفق ان شاء الله

ehabbob
09-17-2019, 00:39
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخى العضو الكريم اشكرك على المشاركة وعلى سؤالك الاساس فى تحويل البونص هو ان يكون حسابك فى انستافوركس مرتبط بحسابك فى المنتدى ده الاهم حتى لو لم يكون حسابك لم يفعل على المستوى الثانى والتفعيل بيتم عن المواقفه على الاوراق السليمه له والله المستعان

Sofien
09-17-2019, 03:09
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته ، أخي الكريم على حسب معرفتي فإن البونيس لا يتم احتسبه حتى يتم ربط حساب المنتدى

بحسابك في الانستا فوركس ، على كل حال قم بمراسلة الإدارة لتتحصل على الإجابه الصحيحة والمؤكدة بتوفيق