PDA

View Full Version : تجربتكم تعطينا الدعم....

R.kh
08-16-2019, 13:16
السلآم عليكم ورحمة اللة وبركاته..اجد كثير من الاخوة الاعضاء بالمنتدى لهم تاريخ تسجيل منذ سنة اوسنوات مضت فسؤالي هل استفدتم من البونص المقدم في عملكم وهل الامور من استلام البونص والسحب تجري حسب ماهو معلن ام حدثت مشاكل معكم وهل هناك نصيحة ممكن ان توجه يستفاد منها الاعضاء الجدد....

doaa sary
08-19-2019, 01:22
الحمد لله اخى الكريم قولت كذا مرة فى بوستات سابقه ان تاريخ تسجيلى كما موضح اسفل الصورة الرمزية من 2013 يعنى من6سنين
وطبعا لو مستفدتش طول الفترة دى او الموضوع نصب وتضييع وقت مكنتش هكمل فية يوم واحد لاكن الحمد لله انا من الناس اللى كسبت كتير من بونص المنتدى وشركة انستا ومجموع سحوباتى تخطى ال2000دولار بفضل الله قولو ماشاء الله وعقبال الجميع بالتوفيق للكل

احمد٥٥
08-19-2019, 07:45
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخي الكريم أنا أحييك علي فتح الموضوع القاتل هذا حيث انه من أخطر المواضيع وهو مصداقيه المنتدي والشركه
وانا واحد مجربتش لسه ولسه داخل في الموضوع ده من قريب وعن طريق شخص بارك الله فيه وانا أشكره ولاكن حتي الان لم اسحب بس اكيد خير علشان هو وراني وعرفني واكدلي ده وكمان ساعدي في حاجات كتير انا أشكره مره اخري .

benmezroua1
08-19-2019, 12:17
السلام عليكم و رحمة الله تعالى وبركاته
لقد قمت بالسحب عدة مرات و لم اواجه اي مشكل حتى الآن
المطلوب منك معرفة كيف تتداول بطريقة صحيح و فقط

ehabbob
09-23-2019, 21:10
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
نورت اخى الكريم المنتدى بالتاكيد اغلبنا استفاد من البونص وكمان من سحب الربح من التداول بها فى شركه انستافوركس فهى من افضل الشركات الوساطة ولها مصدقيه فى السحب
والله ولى التوفيق