PDA

View Full Version : حب حقيقي بدا من الفوركس

Pages : [1] 2 3

Elrayes
12-02-2013, 23:11
السلام عليكم و رحمة الله

مع اول موضوع ليا لاني دايما بشارك بالردود فقط حبيت اتكلم معاكوا عن موضوع انا شوفته زمان يجي من سنه كدا و الموضوع دا باين من العنوان .. موضوعي ده مهم جدا و بصراحه انا انتابني شعور الغيره لما شوفته من سنه و كان نفسي بجد ده يحصل معايا .. هكلمكم النهارده عن نقطتين مهمين جدا هما :

• الصداقة • الحب

الصداقة في العالم الواقعي بتحصل عادة اما تكون واقف مع حد تعرفه و يبدا هو يعرفك باصحابه و بعد كدا ممكن الدايرة توسع و يكون ليك اصحاب كتير .. هتقولي ايه دخل دا بالفوركس ؟ ببساطه انا شوفت صداقات كتير جدا بدات من الفوركس و كانت البداية صغيره انه واحد بيساعد واحد و كل ما يحتاجله بيلاقيه جنبه و من هنا بتبدا الصداقة و لو المستفاد كانت صداقته لغايه او لمصلحة الموضوع بيكون صحبة مصلحة و مش بتطول لان هو استفاد و اما يوصل لمرحله انه معتش عاوز حاجه اما صاحبه الي كان واقف جنبه يحتاجه مش بيلاقيه اتما لو كانت صداقه حقيقيه الصداقة دي بتدوم طول العمر و بتنفع اوي في الفوركس .. ممكن يشتغلوا سوا و يحللوا سوا و يتبادلوا الافكار سوا و ده بيكون سبب قوي جدا في التطور

طيب ايه علاقة الحب بالموضوع ؟

ببساطه كدا انا زمان كنت شغال في منتدي بونص للمشاركات تبع الفوركس بردوا و لقيت احد الاخوه مهتم بواحده جدا و كان دايما بيعلمها و معاها خطوه بخطوه و زادت الروابط بينهم لصداقه و بعد كدا حب و دي بحد ذاتها كانت اكبر مفجاه في المنتدي يوم ما اعلنوا عن حبهم و طبعا فيه الي فرحلهم و فيه الي غار منهم و انا بصراحه حصلي الاتنين سوا فرحتلهم و غرت منهم

عاوز اقولوكم ان اي حد بيساعد اي حد ميعرفش ايه المستخبي و اللي جاي .. قد تكون صداقه و قد تكون قصة حب و في الحالتين خير ان شاء الله .. اتمني ان الموضوع يكون عجبكم و السلام ختام ♥

hunter_world
02-16-2014, 22:48
السلام عليكم ورحمه الله وبركتو اخواني الكرام ههههههههه مش فاهم ايه دا بس ربنا يزيدك حب وصداقه بس الي دخلني في الفوركس علي فكره حبيبي الي انا حبيتو علشان انا كان نفسي اعمل حاجا علشنها

gr53
02-17-2014, 08:08
أحبك الله أخي و حبب فيك عباده الصالحين لكن الموضوع بالفعل غريب و لا أعلم ما الذي يمكن أن يقال
على العموم هى أمور قد تحدث و العلاقات اإنسانية متطورة لا تسير على وتيرة واحدة المهم الصدق

ahmedhawash
02-17-2014, 16:18
والله انا ممكن ما يعجبنيش الموضوع

او ممكن تقول انى لا اقتنع بالعلاقات اللى تتم بالشكل ده

وده رأيى والله المستعان

norur
02-17-2014, 17:03
السلام عليكم
شكرا على الموضوع الرائع الدي طرحته و هده الكلمات و المداخلة
الرائعة و الجميلة على كل شئ

salimned
02-17-2014, 17:23
السلام عليكم
بارك الله غيك اخي على موضوعك المميز
الدي طرحته لنا بخصوص الصداقة التي تنشا
بيننا و بين الفوركس لانه سوق جيد جدا و يمكن تحقيق احلامنا فيه
موفق اخي.

الاسد التاجر
02-17-2014, 17:29
مافهمت حاجه من موضوعك تقريبن تقصد
الحب للفوركس ولا حاجه زي كذا
اخي الحب موجود بكل حاجه في حيتنا

dont
02-17-2014, 17:55
بلاشك الفوركس اعط لنا روح من التعانانا من خلال الوركس عرفت اشخاص كثيرين
وبدات اكون صداقات فى المنتدى وفى مجال الفوركس

the best
02-20-2014, 22:25
عملية إعادة التسعير في عالم فوركس تعني أن الوسيط الذي تتعامل معه لا يستطيع أو لا يريد أن يعطيك عملية التداول بناءاً على السعر الذي قمت بتحديده. يحدث هذا الأمر في العادة في الأسواق السريعة،

harimeche
02-26-2014, 22:54
السلام عليكم و رحمة الله

مع اول موضوع ليا لاني دايما بشارك بالردود فقط حبيت اتكلم معاكوا عن موضوع انا شوفته زمان يجي من سنه كدا و الموضوع دا باين من العنوان .. موضوعي ده مهم جدا و بصراحه انا انتابني شعور الغيره لما شوفته من سنه و كان نفسي بجد ده يحصل معايا .. هكلمكم النهارده عن نقطتين مهمين جدا هما :

• الصداقة • الحب

الصداقة في العالم الواقعي بتحصل عادة اما تكون واقف مع حد تعرفه و يبدا هو يعرفك باصحابه و بعد كدا ممكن الدايرة توسع و يكون ليك اصحاب كتير .. هتقولي ايه دخل دا بالفوركس ؟ ببساطه انا شوفت صداقات كتير جدا بدات من الفوركس و كانت البداية صغيره انه واحد بيساعد واحد و كل ما يحتاجله بيلاقيه جنبه و من هنا بتبدا الصداقة و لو المستفاد كانت صداقته لغايه او لمصلحة الموضوع بيكون صحبة مصلحة و مش بتطول لان هو استفاد و اما يوصل لمرحله انه معتش عاوز حاجه اما صاحبه الي كان واقف جنبه يحتاجه مش بيلاقيه اتما لو كانت صداقه حقيقيه الصداقة دي بتدوم طول العمر و بتنفع اوي في الفوركس .. ممكن يشتغلوا سوا و يحللوا سوا و يتبادلوا الافكار سوا و ده بيكون سبب قوي جدا في التطور

ببساطه كدا انا زمان كنت شغال في منتدي بونص للمشاركات تبع الفوركس بردوا و لقيت احد الاخوه مهتم بواحده جدا و كان دايما بيعلمها و معاها خطوه بخطوه و زادت الروابط بينهم لصداقه و بعد كدا حب و دي بحد ذاتها كانت اكبر مفجاه في المنتدي يوم ما اعلنوا عن حبهم و طبعا فيه الي فرحلهم و فيه الي غار منهم و انا بصراحه حصلي الاتنين سوا فرحتلهم و غرت منهم

عاوز اقولوكم ان اي حد بيساعد اي حد ميعرفش ايه المستخبي و اللي جاي .. قد تكون صداقه و قد تكون قصة حب و في الحالتين خير ان شاء الله .. اتمني ان الموضوع يكون عجبكم و السلام ختام ♥

الســــــــــــلام عليكم ورحمة الله

أشكرك أخي على هده الكلمــــــات الرائعة

ونحن أيضا نحبك في الله

تحيـــــــاتي وبالتوفيق

gr53
03-01-2014, 21:03

وده رأيى والله المستعان

فعلا أخي الموضوع غريب و لا أدري ما علاقته بالفوركس أو الغرض منه
لكن ما حكى عنه يحدث في الحقيقة و إن كان عليه تحفظات لكن كل له رأيه

doola2020
03-18-2014, 03:32
أهم شيئ إن انت تحب الفوركس عشان الفوركس يحبك حتي لو خسرت في الفوركس اكثر من مرة فلازم تستمر فيه عشان تحقق اللي انت عايزه من ارباح

abdotitim
03-18-2014, 15:41
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته موضوع يهم الجميع شكرا لك
مشكور على الطرح اخي موضووع يبين علاقه الفوركس بالحب والصداقه بالتوفيق لك

a7med84
03-18-2014, 16:40
مش عارف موضوع غريب علاقه حب بسبب الفوركس

والله انا لا اعتقد ان مثل هذه العلاقات من خلال الانترنت ان تكون ناجحه

فى رأيى لااعجب بهذه القصه

ahmedibrahim258259
03-18-2014, 16:43
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والله اخي الحب شيء جميل شيء بيدي الانسان الامل في بكره ولا يمكن الاستغناء عنه واحنا هنا كلنا بحب بعض لله
تقبل مروري

forexman55555
04-02-2014, 21:04
انا بصراحة لا استطيع ان اتخيل ان هناك صداقات تحدث فى الفوركس
لانى حدث معى العكس و هو انى خسرت بعض اصدقائى بسبب الفوركس

brahim.alg
04-02-2014, 21:21
طبعا حب تحقيق الارباح هو ما يجمعنا هنا في هذا المنتدى و في سوق الفوركس الجميع يودون ان يصبجوا اثرياء في اقصر وقت ممكن

ibrahem1979
04-02-2014, 21:31
موضوع مميز ومنفرد اؤهجنا كثيرا يا اخى فهو يعبر عن شيئ نادر الحدوث ان تختلط مشاعر العمل والبزنيس بمشاعر الحب والاحاسيس وهذا حقيقى غريب بعض الشيئ فالواحد منا اثناء العمل والبزنيس سعيا وراء الرزق

---------- Post added at 06:28 PM ---------- Previous post was at 06:26 PM ----------

ينحى احاسيسه ومشاعره جانبا لان العمل فى التجارة يتطلب الجدية وعدم الانشغال سوى بالعمل الجاد الشاق فى سبيل الوصول الى الاهداف المنشودة امام الاحاسيس والعواطف فليس مكانها ولا وقت ممارستها اثناء العمل بالوقت المناسب

---------- Post added at 06:31 PM ---------- Previous post was at 06:28 PM ----------

واعتذر كثيرا ان ترك تعليقى هذا على موضوعك الاثر السيئ على نفسك فانا بالتاكيد لم اقصده ولكنى اعبر عن شخصيتى وطريقتى فى ممارسة العمل وممارسة اعمال العواطف والاحاسيس فانا اقدر مكان ووقت المناسب لكل منهما ولا اخلط ابدا بينهما وعموما موضوعك مميز ومتفرد كما علقت سابقا

marouansat
04-02-2014, 21:32
ههههـ في الواقع أخي أرى أن العنوان المناسب لموضوعك ما أغرب الفوركس حقيقتا أنا أسمع و أقرأ قصصا غريبة في الفوركس
الذي حب في الفوركس كما قلت و الذي أصبح فقيرا بسبب الفوركس و الذي أصبح غنيابسبب الفوركس و الله العجب في هذا الميدان
تبا لك يا أيها الفوركس كم أحبك هههـ

st2s
04-02-2014, 22:21

عاوز اقولوكم ان اي حد بيساعد اي حد ميعرفش ايه المستخبي و اللي جاي .. قد تكون صداقه و قد تكون قصة حب و في الحالتين خير ان شاء الل

السلام عليكم ورحمه الله وبركتو اخواني الكرام ههههههههه مش فاهم ايه دا بس ربنا يزيدك حب وصداقه بس الي دخلني في الفوركس علي فكره حبيبي الي انا حبيتو علشان انا كان نفسي اعمل حاجا علشنها

ruse
04-02-2014, 22:59
السلام عليكم و رحمته وبركاته
الرائعة و الجميلة على كل شئ ..
و بالتوفيق للجميع ان شاء الله ..

saad197920
04-09-2014, 01:27
والله يا اخى الفاضل انت تريد ان تقول من هذا الموضوع الطويل ان الفوركس ممكن ان يكون سبيل لتكوين صداقات
مع الاشخاص وهذا وارد لما لا ....

gr53
04-09-2014, 03:11
لا أدري أخي الموضوع غريب و لا أفهم ما علاقته بالفوركس و التداول
نحن بهذا المجال بحثا عن تحسين الوضع المالي و تحقيق أهدافنا و ليس لتكوين علاقات

Ahmed Alostaz
04-09-2014, 03:19
وعليكم السلام ورحمة الله
أشكرك أخي على هده الكلمــــــات الرائعة
ونحن أيضا نحبك في الله
موضوعك في غاية الجمال
وملئ بالحب والود
ادامه الله علي قلبك له سبحانه وتعالى
وبالتوفيق للجميع ,,,,,,,,,,,,,,,,,

LamiaAbdullah
04-09-2014, 04:00
السلام عليكم ورحمة الله ..
رساله حميمة من اخ لاخوانة واخواتة ، شكرا ع السطور البسيطة والمعبرة من القلب للقلب ..

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين ..

chaablkhadra
04-09-2014, 05:04
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اولا اشكرك على طرح الموضوع نعم اخي انت لن تستطيع ان تعرف ما يخبءه لك الله اي اين سيكون حظك مع شريك حياتك هل بالنت هل بالمنتدى فوركس عرب ام في منتدى اخر هدا عادي اخي و الف مبارك لهما شكرا لك اخي الفاضل و واصل معنا في المنتدى بالتوفيق لك .

ilyes chaieb
04-10-2014, 11:53
كل في المنتدى اخوة في الله و بنحاول نساعد بعض قدر المستطاع
و ان شاء الله نستفيد من خبرات بعض
تقبل مرورى

-----------------------------------------------

masry928
04-10-2014, 12:15
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخى الكريم موضوعك جميل جدا ويحتوى على الكثير من الرومانسيه وعموما مش لازم تكون بنت واساعدها وتنشا بينى وبينها روابط حب من الممكن يكون صديق واساعده وينشا بينا صداقه الى الابدد المهم الواحد يتفانى فى بذل مجهود من اجل الاخرين

algebra55
04-10-2014, 12:23
أهم شيئ إن انت تحب الفوركس عشان الفوركس يحبك حتي لو خسرت في الفوركس اكثر من مرة فلازم تستمر فيه عشان تحقق اللي انت عايزه من ارباح

mahmoudgalal
04-10-2014, 12:24
موفق اخي.

sabirdaba
04-10-2014, 12:56
هههههههههه موضوع لا اعرف اخي ما اقول لك عنه لكن شكرا اولا واخيرا نحن نقدم المساعدة والنصائح فقط لمساعدة الاخرين لا اقل ولا اكثر لكن طبعا كما قلت انت لا احد يعلم ماذا يخبأ له القدر

latraaa
04-10-2014, 22:28
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الرأي و أتمنى دوام الحب و المودة بينكما و السعادة إن شاء الله و تحقيق أفضل النتائج القيمة إن شاء الله على جميع الأضصعدة إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

godfather
04-10-2014, 22:43
السلام عليكم , انا قريت الموضوع و ملقيتش ليه علاقة بالفوركس
برغم ان فيه معلومات جيدة و انا استفدت منها و لكن المنتدى متخصص فى الفوركس

houdabluegolden
04-11-2014, 03:32
قصة جميلة عن هذه العلاقة الإنسانية الجميلة التي تكونت من خلال مجال الفوركس ورأيي أن هذا الموضوع شيق ومختلف عن العديد من الموضوعات الأخرى
وأهم ما أريد أن أضيفه هنا هو أن مجال الفوركس يمكن أن يكون مجال جيد للتعاون بين الأعضاء ويتم تكوين صداقات جيدة من خلال تبال الخبرات

rayeswahbi2
04-11-2014, 03:40
شكرا لك اخي في الحقيقة كلنا اصدقاء و احباء في هذا المنتدى بعيدا عن الاصل و الدين و البلد
فيجب أن نرتكز على بعضنا لنتشارك نقاط قوتنا

SheShe
04-20-2014, 21:24
لا أدري أخي الموضوع غريب و لا أفهم ما هي علاقته بالفوركس و التداول
تقبل مروري ...

sendrela
04-20-2014, 21:26
انا عن نفسى ارى ان الفوركس مجال للعمل وليس للعلاقات ومن ثم من الممكن حدوث مثل تلك الارتباطات ولكن بنسبه ضئيله جدا

وبالتالى هى ليست قاعده عامه ابدا والاساس بالفوركس هو الانشغال التام بالمتاجره فقط على ما اعتقد

تحيتى

loubhan
04-20-2014, 21:45
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته موضوع في غاية الأهمية
مشكوور على الطرح اخي نعم هده هي تجاره الفوركس وحب الشارت الديي قد ينشد عنه عده اشياء

عدي
04-20-2014, 23:42
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته... بصراحه حصلت معي اخي و لكن مينفعش كان يبقي في حب بنا و اتمني لك التوفيق ان شاء الله

abo heba
04-21-2014, 02:14
اكيد الغيب لا يعلمه الا الله ولكن صدقنى لن تاخذ الا نصيبك المكتوب لك فقط ولا تطمع فيما هو ليس ملك لك
وارضى بما قسمه الله لك تكن اغنى الناس

samoray13
04-29-2014, 15:01
طبعا شيء عادي اخي هذا ان العلاقات ممكن ان تتطور في الفوركس انا التقيت الكثير من الناس من خلال المواقع الاجتماعية وكنا نتبادل المعلومات في الفوركس وطبعا تطور العلاقات هذا من القدر

mohamead
04-29-2014, 15:11
اشكرك اخي الكريم علي هدا الموضوع الجميل جدا واتمني لك النجاح في الفوريكس
انا بس حبية اشريك في هدا الموضوع الجميل جدا واتمني لك التوفيق وشكرا لك اخي الكريم

remas
04-29-2014, 17:40
يعنى الفوركس هو شبكه تواصل بين الاعضاء واتعرفنا من خلاله على اشخاص ممتازين جدا
استفدنا من علمهم ومن خبراتهم وبنفيد برضه الناس على اد ما نقدر

جمال محمدين
04-29-2014, 17:51
بسم الله الرحمن الرحيم اهلا وسهلا بك اخي في هذا المنتدي الاكثر من رائع
فعلا اكيد في الفوركس هتكتسب اصدقاء كتيرة وممكن كمان تكتسب حبيب

nivenomar66
04-29-2014, 18:07
السلام عليكم الحقيقة الموضوع غريب جدا ويمكن العنوان هو الذى جذبنى اليه انا الحقيقة مش من النوع الذى يؤمن بالحب من خلال التعارف على النت سواء بقى التعارف ده كان فى المنتدى هنا او فى موقع تانى للتواصل الاجتماعى لكن ممكن انه يكون الفوركس هو وصلة الاهتمام المشتركة بين هذين الشخصين الامر الذى طور العلاقة بينهم.

AMLAK
04-29-2014, 18:08
بسم الله الرحمان الرحيم والصلاة والسلام على حبيبنا محمد صلى الله عليه وسلم اعتقد اخي الكريم ان عملية إعادة التسعير
في عالم فوركس تعني أن الوسيط الذي تتعامل معه لا يستطيع أو لا يريد أن يعطيك عملية التداول بناءا على السعر الذي
قمت بتحديده. يحدث هذا الأمر في العادة في الأسواق السريعة تحياتي للجميع

afillane
04-29-2014, 18:28
و عليكم السلام بالطبع اخي اشاطرك الراي في ما قلته في مقالك وانا شخصيا ولجت الفوركس للربح السريع والطمع وبعد تعلمي اكتشفت روعته والان ادمنته ولا استطيع تركه ابدا

mohamedalshafai
04-29-2014, 19:30
الفوركس لابد من حبه والا لا تستطيع التكمله فيه وهكذا تكون البدايه لان البدايه فى الفوركس تكون صعبه جدا
وتعتبر كلها خساره لان الفوركس صعب جدا فى البدايه والله الموفق مع من صبر وتعلم من الخساره واستطاع ان يكمل رغم الصعوبه فى البدايه

kaa
04-30-2014, 00:48
كلامك كويس جدا نحن هنا فى امنتدى فى حب ومؤدية
وان اتشرف انى موجود فى ذلك المنتدى واشكر اداة المتدى على ذلك المجهود العظيم

besnisse
04-30-2014, 02:51
اخي الكريم و ما دخل موضوع الصداقة عالم الفوركس
حاولت فهم الموضوع فلم اجد علاقة بين ماذكرت و الفوركس
على العموم تقبل تحياتي
في امان الله .

fatoma elsayd
04-30-2014, 03:21
وعليكم السلام
والله اخى هو فى اللى بيحب بجد وفى اللى بيحب عشان مصلحته
وده بيكون على حسب الشخصيه لان دى الحاجه الوحيده اللى بتبقى ف الانسان من يوم ماتولد
اتمنى ان تتقبل مرورى وبالتوفيق :yahoo::happy:

forexman3
05-03-2014, 00:10
تسلم ياغالى على هذا الموضوع
وبالنسبة لى فانا ارى ان من اسباب النجاح فى الفوركس
هو ان يحب المتداول مجال الفوركس فاذا احب المتداول
هذا المجال سيجتهد فيه دون ان يصيبه الملل

brahim.alg
05-03-2014, 00:23
انا لا اثق بالحب عبر الانترنت و خاصة المنتديات اما ان كان هناك اشخاص يبحثون عن الحب هنا فقول لهم هذا ليس المكان المناسب
المنتدى هو مكان اجتماع اشخاص مهتمين بموضوع ما لكي يناقشوا و يحللوا و ليس البحث عن شريك حياة

علي دياب
05-03-2014, 01:08
//////الحب الحقيقي////////
هو الوفاء والثقة والالتزام بحدود الشرع
والصبر في السراء والضراء وليس حديث
عبر النت دون ان يعرف احدهما الاخر سوى بكلمات على شاشة الحاسوب

yara alaa
05-03-2014, 02:02
بــســــم الله الــرحـــمـــن الـــرحـــيــم
الــســلام عــلـــيـــكــم و رحــمــة الله تــعــالــى و بــركـــاتــه
الفوركس حب سهل جدا لمن فهمه وتعلمه واتطقنه جيدا

ahmed morsy
05-07-2014, 20:33
انا عن نفسى ارى ان الفوركس مجال للعمل وليس للعلاقات ومن ثم من الممكن حدوث مثل تلك الارتباطات
ولكن بنسبه ضئيله جدا وبالتالى هى ليست قاعـده عامه ابدا والاساس بالـفوركس هو الانشـغال التام بالمتاجره
فقط على ما اعتقد
تقبل مروري

INTHENAMEOFALLA
05-07-2014, 20:39
هى قصة ظريفة مثل حواديت قبل النوم الذى تحكى للاطفال علشان يناموا ولكن ليس مجالها هنا فى منتدى اقتصادى كبير يعرف الارقام ولا يعرف المشاعر والاحاسيس
ويا رب ينتشر الحب والصداقة الحقيقة بين البشر امين

naoual
05-07-2014, 20:44
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي الكريم مشكور على موضوعك صراحة موضوع جيد جذا لكن ليس في مجال الفوركس و انما في مجالات العلاقات الاجتماعية

didaaass
05-07-2014, 20:45
السلام عليككم ورحمة اللة وبركاتة
الذى طرحتة لنا بخصوص الصداق التى تنشا بيننا
وبين الفوركس لانة سوق جيد جدا ويمكن تحقيق احلامنا فية

gr53
05-11-2014, 23:05
نحن بهذا المجال نعمل على تحسين الوضع المالي و ليس لتكوين علاقات

karam22
05-11-2014, 23:18
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
طيب يا سيدي ونقول يابخت من وفق راسين في الحلال وكدا يعني
ايه علاقة دا بالفوركس
الخلاصة ان الواحد لو عنده معلومة لازم يقولها لاكبر عدد ويخلي اجره علي الله

رفيق محمد
05-11-2014, 23:23
موضوع جميل وشيق ياعزيزى والفوركس جميل والكل فى اسرة واحدة
ملاقيش عندك عروسة طيب وتكسب فيا ثواب
بالتوفيق ياعزيزى فى الفوركس

ahmad moh
05-11-2014, 23:35
أحبك الله أخي و حبب فيك عباده الصالحين لكن الموضوع بالفعل غريب و لا أعلم ما الذي يمكن أن يقال
على العموم هى أمور قد تحدث و العلاقات اإنسانية متطورة لا تسير على وتيرة واحدة المهم الصدق ومشكور

maghribia
05-11-2014, 23:36
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
اخى الكريم
الحب فهو حب وليس له علاقة بالفوركساطلالاق
ولهذا افنه على المتداولان يتداولف يالفوركس بدجوناي علاقات عاطفية

تقبل احتراماتيى

الربح من الفوركس
05-12-2014, 00:02
انا بالفعل احب هذا العمل واتمنى ان يصبح العمل الاساسى لى كما اتمنى ان اصبح من المحترفين فى هذا العمل وبالتوفيق للجميع والربح الكبير

BrahimForex
05-12-2014, 00:08
تكوين الصداقة ومعرفة اعضاء جدد هذا ما يميز الفركس من خلاله سوف نكون اصدقاء وحبنا للفوركس سوف يزداد

rojan22
05-12-2014, 00:15
السلام علیکم، أبدء مشارکتی بهاذا القول،، لیس من الصعب أن تضحی من أجل الصدیق و لكن من الصعب تجد صدیقا یستحق التضحیه،،
فبدایة الصداقه لا بد أن هناك غرض، یا إما من أجل صداقه حقیقیه و هناك أحتمال یكون غرض مخفی، بالتوفیق

MAZROUR
05-18-2014, 03:14
بسم الله الرحمان الرحيم والصلاة والسلام على حبيبنا محمد صلى الله عليه وسلم اعتقد اخي الكريم ان أهم شيئ إن انت تحب الفوركس
عشان الفوركس يحبك حتي لو خسرت في الفوركس اكثر من مرة فلازم تستمر فيه عشان تحقق اللي انت عايزه من ارباح تحياتي للجميع

سمير تيارت
05-18-2014, 12:51
والله يا اخى الفاضل انت تريد ان تقول من هذا الموضوع الطويل
ان الفوركس ممكن ان يكون سبيل لتكوين صداقات
مع الاشخاص وهذا وارد لما لا .

hegaa
05-18-2014, 16:27
مرحبااا اخى الكريم موضوعك حلووو
الله يديم المحبة والصداقة بين الجمييع فى هذا المنتدى
الرااائع والاعضاء الطيبين
وان شاء الله تعم الفااائدة بين الجميع والكل يستفيد من الاخر

hellelali2
05-18-2014, 16:33
موضوعك ليس مهم للمتداولين وليس لهو قيمة يجب التركيز في مواضيع مهمة تمكن المتداول من ربح النقاط والثبات علي رصيد معين كل مدة والله يوفق الجميع لما يحيه ويرضاء

oo0khaled0oo
05-18-2014, 18:43
نعم و لكن ده مبيستمرش لفتره كبييره لاختلاف الاساليب بين المتاجرين هما من الممكن انهم يبقوا اصدقاء بس انما مش في المصلحه او الشغل انما الصداقه ع القهوه

محمد السيد محمد
05-18-2014, 19:27
انت مش فاهم الموضوع كويس .. الستات والفوركس متفقين اصلا في حاجات كتير قوي
وانا يمكن بحب الفوركس يمكن عشان يشبه الستات في انه متذبذب وماتعرفش ترساله على حل زي الستات
وده يمكن اللي اثارني لاني من النوع اللي بيحب التحديات وبحب انتصر مهما كان كان خصمي صعب ..
ههههههههههههههه .. وبانتصر

anawri1996
05-18-2014, 20:18
بسم الله الرحمان الرحيم اما بعد السلام عليكم ورحمة الله تعالي وبركاته اخي الكريم بالنسبة الي موضوعك هذا مشكور عليه واتمني لك النجاح في عملك ودمت وفي لنا والي المنتدي تقبل مروري

payza
05-18-2014, 21:22
ههههههه لا افهم شي من هذا الموضع العجيب
ايه علاقة الحب الفوركس

--------------------------------------------------------------------

maao2008
05-18-2014, 21:26
عملية إعادة التسعير في عالم فوركس تعني أن الوسيط الذي تتعامل معه لا يستطيع أو لا يريد أن يعطيك عملية التداول بناءاً على السعر الذي قمت بتحديده. يحدث هذا الأمر في العادة في الأسواق السريعة،

HOPE2014
05-18-2014, 21:30
مساء الخير ربما نكون الصدقات بحكم اننا اعضاء نساعد بعضنا وممكن يكون هناك اوفياء تجدهم كلما طلبتهم اما عن الحب لا ادرى الا اد كان مجال الحوار هو في غير الفوركس وهنا يصبح الامر بعيد عن المعرفة ويصبح المنتدى كاداة تواصل كباقي الوسائل الاخرى انا اشجع الصداقة الهادفة التي توصل للمعرفة لا الحب سلام

forex forex1
05-18-2014, 21:37
:):) السلام عليكم اخى الكريم طبعا شيء عادي اخي هذا ان العلاقات ممكن ان تتطور في الفوركس انا التقيت الكثير من الناس من خلال المواقع الاجتماعية وكنا نتبادل المعلومات في الفوركس وطبعا تطور العلاقات هذا من القدر تقبل مرورى واحتراااامى :) :) :)

samartota
05-18-2014, 22:28
السلام عليكم ورحمه اللله وبركاته
اشرك على هذا الموضوع الجميل
وانا رأى انا الله قادر ان يجعل اى منتدى وسيله لتعارف شخصين

soooonor
05-18-2014, 23:08
الصداقة الحقيقية تحقق التطور و النجاح فى كل المجالات و ليس الفوركس فقط ... فهى قد تحقق للاصدقاء نجاحا و استقرارا نفسيا و هذا فى حد ذاته شئ ممتاز

اشكرك على موضوعك و فى انتظار موضوعات اخرى عن اساسيات الفوركس و التحليل الفنى و الاساسى

maha elsayed
05-18-2014, 23:44
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته صح ممكن اتنين يحبوا بعض
من خلال التعامل مع بع عن طريق الفوؤركس يا اخى والله اعلم

anawri1996
05-19-2014, 01:12
بسم الله الرحمان الرحيم اما بعد السلام عليكم ورحمة الله تعالي وبركاته اخي الكريم بالنسبة الي موضوعك هذا مشكور عليه واتمني لك النجاح في عملك ودمت وفي لنا والي المنتدي تقبل مروري

msiwi
05-19-2014, 01:15
هو كل واحد وله اموره الخاص في هذا وهناك من يمكن ان
يجني ارباح وهذا ما جعلك تحب هذا الفوركس بشكل كبير هو
انك تجني ارباح كبير يمكن ان تستمر على هذا مع هذا الاسلوب

Ammar Tayeb abdelkader
05-19-2014, 01:36
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

أهم شيئ إن انت تحب الفوركس عشان الفوركس يحبك حتي لو خسرت في الفوركس

بالتوفيق للجميع

تقبل مروري

mohd5ash
05-19-2014, 01:39
موضوع جميل ورائع , ولا امانع ان احب فتاة تعمل في نفس مجالي
ع الاقل لن اجدها مستقبلا تنزعج من الشارت او تغار من الميتا تريدر
والله يوفق الجميع يا رب

kaa
05-19-2014, 01:57
وان اتشرف انى موجود فى ذلك المنتدى واشكر اداة المتدى على ذلك المجهود العظيم وقد نتعلم من بعض الفوركس

Ebtsam Forex
05-19-2014, 02:56
:)::) السلام عليكم اخى الفاضل طبعا شيء عادي اخي هذا ان العلاقات ممكن ان تتطور في الفوركس انا التقيت الكثير من الناس من خلال المواقع الاجتماعية وكنا نتبادل المعلومات في الفوركس وطبعا تطور العلاقات هذا من القدر اتمنى ان تتقبل مرورى اخى وبالتوفيق لك وللجميع باذن الله :dance::yahoo:

kaa
05-19-2014, 05:08
وليس فى المنتدى فقط بل فى كل مجال الفوركس انا شخصيا عرفت اصحب كتير اووى من خلال الفوركس

dont
05-19-2014, 05:28
بلاشك الفوركس اصبح مجال من احدى المجالات التى نعرف منها اصدقاء
انا بالفعل عرف اشخاص كثيرين جدا فى مجل الفوركس م مصر وخارج مصر

maasofiane
05-23-2014, 14:16
عملية إعادة التسعير في عالم فوركس تعني أن الوسيط الذي تتعامل معه
لا يستطيع أو لا يريد أن يعطيك عملية التداول بناءاً على السعر الذي
قمت بتحديده. يحدث هذا الأمر في العادة في الأسواق السريعة،

doaa sary
05-23-2014, 14:44
جايين نحب ولا نتعلم هههه
انا علمت ناس كتير هنا بس بصد اى حد اكيد سيبك من الحب والكلام الفارغ دة تضييع للوقت مفيش احلى من حب الفوركس نفسى
خلى الحياة العاطفية حاجة والفوركس ش تانى

tazi larbi
05-23-2014, 14:48
السلام عليكم اخي انا اامن ان تتكون صداقات بين الاعضاء نساعد بعض اما ان يتطور الامر الى الحب فاجده بعيد لاننا نركز على العمل ولا وقت لاي عواطف ربما ما حدث هنا حالة فريدة والاكيدانهما لم يكمالا في المجال لان الفوركس يجب ان تغرم به وحده لتتقنه ان صح التعبير اتمنى لكم النجاح والله الموفق

8150017
05-23-2014, 14:52
السلام عليكم : الواحد مايعرفش ربنا مخبى ايه للبنى ادم بس اكيد كله خير ، عادة الصداقه بتتولد او الحب بيتولد عن طريق وجود حاجه مشتركه فى التفكير والتطلع بين الاصدقاء وبين اى اتنين بيحبوا بعض لان ربنا خلق القلوب ومنها ما اختلف ومنها ما أأتلف ، والقلوب علشان تتألف لازم يكون حاجه مشتركه جذبت طرف للاخر وفى موضوعنا طبعا اللى انشأت الصداقه او الحب والشئ اللى كان مشترك هى الفوركس .

zezo-89
05-23-2014, 17:50
انا ارى ان من اسباب النجاح فى الفوركس
هو ان يحب المتداول مجال الفوركس فاذا احب المتداول
هذا المجال سيجتهد فيه دون ان يصيبه الملل
تمنياتي بالتوفيق للجميع

abdelaziz 10
05-23-2014, 18:12
عادي جدا يا اخي فالعلاقات ولو كانت عبر النت ممكن تتطور ما بين اثنين وتتحول الى صداقة او تتعداها الى ابعد من ذلك
بالتالي في الغالب العلاقة ما بين الذكر والانثى تميل اكثر الى الجانب الرومانسي اكثر من جانب الصداقة او الزمالة طبعا

عدي
05-23-2014, 18:25
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته.... موضوع اكثر من رائع احييك اخي و بالتوفيق ليك ان شاء الله و لجميع الاعضاء

sara ali
05-23-2014, 18:31
موضوع جميل جدا
بارط الله فيك
وتقبل خالص مروري
وتحياتي لك اخي الفاضل

salah belacel
05-23-2014, 18:45
السلام عليكم هههههههههههههه اعجبتني قصة الحب الفوركسية هذه و هي فعلا رومنسية فمن قال ان الفوركس فقط لربح المال و المتاجرة فها نحن نشاهد فيه قصص حب اتمنى لهذين المتحابين مزيدا من السعادة في علاقتهما فالحب قد يأتي من حيث لا ندري فهو دخل الفوركس لربح المال و هي كذلك فشآت الاقدار ان يتلاقيا فيتحابا

rojan22
05-23-2014, 18:46
السلام علیکم، أبدء مشارکتی بهاذا القول،، لیس من الصعب أن تضحی من أجل الصدیق و لكن من الصعب تجد صدیقا یستحق التضحیه،،
فبدایة الصداقه لا بد أن هناك غرض، یا إما من أجل صداقه حقیقیه و هناك أحتمال لغیر ذالك، بالتوفیق

ahmed kabo
05-23-2014, 20:05
موضوعك متميز اخى الكريم وربنا يجعلة فاتحة خير عليك وعلينا باذن الله واللى شدنى فى موضوع الالوان وكمان الترتيب بالتوفيق للجميع

alaeddine
05-23-2014, 20:16
أحبك الله أخي و حبب فيك عباده الصالحين لكن
الموضوع بالفعل غريب و لا أعلم ما الذي يمكن
أن يقال على العموم هى أمور قد تحدث و العلاقات
اإنسانية متطورة لا تسير على وتيرة واحدة المهم الصدق.

mol_kaskot
05-23-2014, 20:18
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة على اشرف المرسلين
هــــــــــلا بــــــــــيـــــك اخــــــــــي
انا على عكسك اخي الفوركس لم يؤثر ولا اعتقد انه سوف يثر على علاقاتي العاطفية

msamir2013
05-23-2014, 20:39
اخى انا شايف ان الموضوع لية جانبين واكيد هيكون جانب ايجابى واخر سلبى

فى اكيد موجود موضوع الصحوبية المصلحة ودى موجودة للاسف بكترة فى الايام اللى احنا فيها

وفى نفس الوقت انا شايف ان لو اقدرت تطلع بصاحب واحد بس فى الدنيا دى راجل بجد انت ملكت حاجة الناس هتحسدك عليها فانا شايف انك تعامل الناس باخلاقك ولاتنتظر منهم المقابل

OLSOPIDRO
05-23-2014, 20:40
السلام عليكم عملية إعادة التسعير في عالم فوركس تعني أن الوسيط الذي تتعامل معه لا يستطيع أو لا يريد أن يعطيك عملية التداول بناءاً على السعر الذي قمت بتحديده. يحدث هذا الأمر في العادة في الأسواق السريعة،بالتوفيق للجميع وشكرا

ali.22595
05-24-2014, 19:47
السلام عليكم
الصداقة الحقيقية تحقق التطور و النجاح فى كل المجالات و ليس الفوركس فقط
فهى قد تحقق للاصدقاء نجاحا و استقرارا نفسيا و هـذا فى حد ذاته شئ ممتاز اشكرك
على موضوعك و فى انتظار موضوعات اخرى عن اساسيات الفوركس و التحليل الفنى و الاساسى

soula
05-24-2014, 19:50
السلام عليكم
ونحن أيضا نحبك في الله
تحيـــــــاتي وبالتوفيق

walid08
05-24-2014, 21:21
السلام عليكم
شكرا لك اخي الكريم على الموضوع
في الحقيقة انا ايضا تولدت لي صداقة و حب كبيرين للفوركس و للمنتدى ايضا
فلا يمكن ان تترك الفوركس بعدما دخلت فيه

poop3
05-26-2014, 02:37
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اهلا وسهلا بكم اعضاء منتدى فوركس العرب الكرام
موضوع جميل اخى الكريم عن الحب فى الفوركس
بالتوفيق للجميع هنا ان شاء الله

shir
05-26-2014, 02:44
طرحته لنا بخصوص الصداقة التي تنشا
الوسيط الذي تتعامل معه لا يستطيع أو لا يريد أن يعطيك عملية التداول بناءاً على السعر الذي قمت بتحديده
بيننا و بين الفوركس لانه سوق جيد جدا سوا و يتبادلوا الافكار سوا و ده بيكون سبب قوي جدا في التطور

LAVAL
05-26-2014, 03:17
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ::: اسعد الله وقتك اخى الكريم
قصة جميلة فعلا والله ومسلية مع انها قصيرة لكن إن شاء الله خيرا للجميع يا اخى وكل ما يشاء الله للعبد هو خير إن شاء الله وربنا يسطر

faridblilid
05-26-2014, 12:40
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة على اشرف المرسلين
بـــــســـــم الله الــرحــــمــــن الــــرحــــيـــــم
انا في الفوركس بدء هنالك صداقة وعندي كثير اصدقاء بسبب الفوركس ولاكن حب لااعتقد ذالك :)

bassemxboy
05-26-2014, 12:44
الموضوع بالفعل غريب و لا أعلم ما الذي يمكن أن يقال في هذا الموضوووع ولاكن ربنا يوفقق
على العموم هى أمور قد تحدث وليس لنا يد بها المهم الصداقه

mohd5ash
05-26-2014, 12:56
كل ما اقراء عناوين الحب
اجد قلبي يدق بلهفة وتعطش الى الانسة اللتي ستكون رفيقتي
ما زلت ابحث عنها وادعو الله ان يجمعني فيها قريباً

aysamiman
05-26-2014, 13:51
على العموم هى أمور قد تحدث و العلاقات اإنسانية متطورة لا تسير على وتيرة واحدة المهم الصدق

benchou-ahfd
05-26-2014, 14:37
لا توجد اية صداقة او محبة خاصة و انما هي المصلحة التي تحكم علاقاتنا فلو مانت هناك فائدة حقيقية هناك اقبال بنهم و ان كانت هناك فائدة قليلة قل الاهتمام و الاقبال كثيرا

magic777
05-26-2014, 19:26
لا توجد اية صداقة او محبة خاصة و انما هي المصلحة التي تحكم علاقاتنا فلو مانت هناك فائدة حقيقية هناك اقبال بنهم و ان كانت هناك فائدة قليلة قل الاهتمام و الاقبال كثيرا

ليه اخي فيه عادي احنا زملاء عمل وفيه ناس بترتاح لبعضها ليه لا ده مجال يه زي اي مجال عمل فيه صداقات وارتباط بين الناس
ايه المشكله مش علشان النت وكده فيه ناس بيكونوا عارفين بعض

gr53
06-10-2014, 23:39
موضوع غريب و لا أفهم ما علاقته بالفوركس و التداول و اهتمامات المنتدى
فنحن نحتاج لموضوعات تساعدنا على الرقي بمستوانا و معرفتنا بالسوق و ليس للحديث عن العلاقات

BOUCHA-AFES
06-11-2014, 14:13
الـسـلام عــلــيـــكــم ورحــمـة الله وبــركـــاتــه
والــصــلاة والــســلام عـلـى اشــرف الــمــرســلــيـن
ههههههههههه روعه بس انا بسبب الفوركس عقدت صداقات كثير اما بخصوص الحب لااضن ذالك :)

ahmadinho100
06-11-2014, 16:13
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته نعم يا اخي كلنا نحب الفركس فهو مجال رائع و ممتع لانه لاتعرف مالدي سيحتد منبعد بالتوفيق لكم

RomanyMoreed
07-12-2014, 21:29

مع احترامي لك المجال ده احنا هنا عشان نتاجر وندور علي لقمة العيش وده همنا الاول والاخير او ده بالنسبة لي انا

eslamsallam
07-13-2014, 01:04
عملية إعادة التسعير في عالم فوركس تعني أن الوسيط
الذي تتعامل معه لا يستطيع أو لا يريد أن يعطيك عملية التداول بناءاً
على السعر الذي قمت بتحديده. يحدث هذا الأمر في العادة في الأسواق السريعة،

abdelhak redouane
07-13-2014, 01:17
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم مشكور هاة هذا الطرح المقد ان الدخول الى عالم الفوركس يعلمك كيفية التعامل مع الآخرين ويكسبك صداقات كثيرة وعلى هذا الاساس فان تصبح شديد الولع بهؤلاء الاصدقاء وتحبهم وتحاول وتجتهد في مساعدته في النكسات التيس يقعون فيها وهذا هو الحب الحقيقي في الفوركس
بالتوفيق للجميع

amermazzen
07-13-2014, 17:00
السلام عليكم ورحمة الله مشكور أخي الكريم على موضوعك المميز الذي طرحته لنا بخصوص الصداقة التي تنشئ بيننا و بين الفوركس لانه سوق جيد جد المهم يبقى التعلم الجيد هو الأساس من أجل بناء قاعدة قوية تمكن من المتاجرة كل حرية في الفوركس .
بالتوفي للجميع.

1 million
07-13-2014, 17:28
مرحبا اخي الكريم انا لا اعرف اشخاصا يتاجرون في الفوركس
لكن اعرف الكثير منهم اونلاين بسبب وجودنا في المنتديات الخاصة بالتداول

gr53
07-23-2014, 21:37
فنحن نحتاج لموضوعات خاصة بالفوركس و طرق التداول فيه

abdelaziz 10
07-25-2014, 04:49
ممكن طبعا يا اخي الامر يحصل فهناك من تزوج بمعلمته وهناك من تزوجت بتلميذها الخ
بالتالي العلاقات الانسانية تتكون من دون اي تخطيط ولا دراسة فقط كل ياخد نصيبه

moh721
07-25-2014, 06:19
الفوركس مجلا كويس جدا خاصة مع ها الجو الرائع لنا ف المنتدى
واكيد المنتدى بيكون فية فرص كبيرة جد لكى يكون فية صادقة

dalito
07-25-2014, 07:01
السﻻم عليكم
مشكور اخي الكريم على الموضوع
واعتقد ان حب الشيء هو الطريق الاساسي لفهمه
كذلك الفوركس عليك ان تحبه لتفهمه
وتقبل مروري

zidan
07-25-2014, 18:43
انا بحب التجارة فى الفوركس لانها اكيد بتحقق لى ارباح كبيرة من هذا المجال و بدون حب لى فى هذه التجارة لا يمكننى ان احقق ارباح و ذلك لسهولة التجارة فى الفوركس مع انستا

BOULBOUL2
07-26-2014, 14:21

mounim1994
07-26-2014, 18:27
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اهلا و سهلا بكم اخي الفاضل
شكرا جزيلا على هدا الموضوع الرائع وبالتوفيق للجميع

gr53
08-06-2014, 18:02
فنحن نحتاج لموضوعات عن الفوركس و التجارة فيه و أخبار العملات و غير ذلك

zinga
08-09-2014, 13:36
بيع الاستراتيجيات والمؤشرات وكتابة الرسائل الإخبارية؟ لماذا لم تكن أنها غنية؟
لماذا لم تكن أنهم المتجهة الى الحلقات الدراسية على لير الطائرات الخاصة بهم؟
لا أحد يعرف أين يذهب السوق هو

abdelaziz 10
08-09-2014, 18:18
الحب يا اخي بصراحة لا اؤمن بوجوده اصلا لان الحب هو في الحقيقة اعجاب بامر ما في الشخص الاخر
بالتالي لو ازيح ذلك الشيء مصدر الاعجاب بالاخر فالاكيد ان الحب انذاك المزعوم سيتحول الى كره

mohamed9004
08-09-2014, 18:25
ربنا يوفقك الجميع ان شاء الله لكل اللى فيه خير
بس انا عن نفسى مش بحب الصداقات اللى بتكون عن طريق النت

moroo
08-09-2014, 18:35
قصة جميلة عن هذه العلاقة الإنسانية الجميلة التي تكونت من خلال مجال الفوركس ورأيي أن هذا الموضوع شيق ومختلف عن العديد من الموضوعات الأخرى
وأهم ما أريد أن أضيفه هنا هو أن مجال الفوركس يمكن أن يكون مجال جيد للتعاون بين الأعضاء ويتم تكوين صداقات جيدة

محمود مرعى
08-09-2014, 18:49
السلام عليكم و رحمة الله

• الصداقة • الحب

اولا يا اخى ربنا يسعدهم و يوفقهم فى حياتهم الشخصية ان شاء الله وفعلا رب صدفة خير من الف ميعاد وهو كمان انسان ليه طبع محترم لانه اصلا فى البداية حب انه يعلمها
لوجه الله تعالى من غير اى حاجة وكمان لما كانت بتسأله كان بيجاوبها وبيشرح ليها كل النقاط اللى هى بتسفسر فيها وربنا يكرمهم ان شاء الله وبالتوفيق فى كل حاجة ان شاء الله

yara alaa
08-09-2014, 18:49

ماشا الله يا اخى معلومات ممتازه يا اخى عن الفوركس عموما يا رييييييييييييييييييييييت تتقب تحياتى يا ريييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ت

azad aradni
08-13-2014, 02:11
الصداقة الحقيقية تحقق التطور و النجاح فى كل المجالات و ليس الفوركس فقط فهى قد تحقق للاصدقاء نجاحا و استقرارا نفسيا و هـذا فى حد ذاته شئ ممتاز اشكرك
على موضوعك و فى انتظار موضوعات اخرى عن اساسيات الفوركس و التحليل الفنى و الاساسى

cian s
08-13-2014, 02:42
اشكرك على هذا الموضوع الرائع فعلا الصداقه والحب فى العمل مهمين جدا للاستمراريه وعدم الحقد على الاخرين والتوفيق للجميع

Amine27482
08-13-2014, 02:51
ربنا يرزقنا ويرزق الجميع بالرزق الحلال وشكرا على موضوعك الرائع والشرح الوفي و القيم و المفيد
وان شاء الله نستفيد منه جميعا
بالتوفيق للجميع ان شاء الله

dont
08-13-2014, 03:04
بلاشك الفوركس اصبح مجال من احدى المجالات التى نعرف منها ا
واكيد فى الفوركس فرص كويسة جدا لكى يون فية تعاون مشتر ك مابين كل الناس

Amine27482
08-13-2014, 03:07
ربنا يرزقنا ويرزق الجميع بالرزق الحلال و أكيد في الفوركس فرص جيدة لتحقيق دخل محترم
بالتوفيق للجميع ان شاء الله

gr53
08-13-2014, 08:09
الحب يا اخي بصراحة لا اؤمن بوجوده اصلا لان الحب هو في الحقيقة اعجاب بامر ما في الشخص الاخر
بالتالي لو ازيح ذلك الشيء مصدر الاعجاب بالاخر فالاكيد ان الحب انذاك المزعوم سيتحول الى كره

على الرغم من المناقشة و الموضوع بعيد تماما عن الفوركس لكني أختلف معك اخي
الحب الحقيقي هو ارتباط روحي بشخص و ليس بسمة ما فيه و من الصعب أن يتحول يوما لكره

bombasasa
08-13-2014, 08:23
أعتقد لا يمكن كسب أرباح التجار إذا جعل تحليل جيد
و التجار دون تحليل جيد وسوف يكون تعتمد على الحظ وهي ليست موثوقة.

abderrahmenanis
08-19-2014, 15:21

awa
09-01-2014, 20:22
السلام عليكم انا بصراحة قريت البوست و مفهمتش خالص ايه علاقة
الحب و الصداقة بتجارة الفوركس و حركة الاسعار و التحليلات

xwolf806
09-01-2014, 20:31
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته . الله يبارك لكنما علاقة هذا بالفوركس . اصلا من اعداء الفوركس هو المشاعر و الاحاسيس
يجب تركها جانبا و ايضا الرومنسية لانك سترى الخراب امامك .

أسماء نعناع
09-01-2014, 20:55
عموما يعنى الموضوع كويس مجمله كلنا نساعد بعض سواء من دواعي الصداقة او الحب وربنا يوفقنا كلنا للخير ونستفيد من بعض ونحقق كل احلامنا باذن الله

gehad87
09-20-2014, 20:05
اخي العزيز المشاعر الانسانية هتلاقيها في كل مجال
ليه بقا تستكثر انك تلاقيها في مجال عمل زي الفوركس
طالما مفيش حاجة تمنع من كده
فربنا يوفقهم

midooo258261
09-20-2014, 20:25
اهلا وسهلا اخواني بالمنتدي الكريم ممكن اه يحصل ايه المشكلة لان مجمتمع الفوركس فيه الولاد والبنات وبيحصل تعارف اكيد
تقبلو دي واحترامي

mohamed.atef
09-30-2014, 00:50

فريــــد
09-30-2014, 03:37
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والله اخي الحب شيء
جميل شيء بيدي الانسان الامل في بكره ولا يمكن
الاستغناء عنه واحنا هنا كلنا بحب بعض لله
تقبل مروري

forexii
10-12-2014, 17:19
من المهم في كل الحالات اخي ان نساعد بعضنا دائما بغض النظر على خبرتنا
و مواقفنا من الاخرين لان ذلك يمثل دافع ايجابي على المستوى النفسي و الاجتماعي و على مستوى علاقاتنا بالاخرين طبعا

Sama20
10-12-2014, 17:24
السسسسسسسسسسسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
رغم ان موضوعك ملوش علاقه بالفوركس
ولكن ما علينا
مساعد المسلم اخيه المسلم فرض
وسوف يجزيك الله خيرا عليها
لذا عليك اخي مساعدة اعضاء المنتدي باي معلومه جديدة ممكن تعرفه
وخاصه للمبتدئين في الفوركس
والله الموفق للجميع
يا صاحب المشاعر الرقيقه

marach
10-12-2014, 17:26
اذا كان خبير في الفوركس وتبع تعليمها خطوة بخطوة يعني عندو فلوس ليش ما يكملو الموضوع ويتزوجو ويصير المنتدى عندو هدف ثالث ههههه في الحقيقة الحب بين اعضاء المنتدى موجود فعلا ويصر المنتدى عندو هدف رابع وهي التاخي بين الاعضاء

antonioforex
10-12-2014, 18:04
السلام عليكم
نعم اخي اغلب الاعضاء لديهم تعلف كبير بالفوركس لانه ربما يحقق لهم بعض الامنيات
عند العمل فيه لما لا نتطور فيه دائما للحسن.

Ahmed2020eg
10-12-2014, 18:19

belhadj
10-12-2014, 19:57
مرحبا صديقي العزيز عضو منتدى فوركس العرب الرائع لك مني أجمل وأفضل التحية والشكر على موضوعك الرائع هذا وننتضر منك الجديد أخي العزيز للستفادة والتوعية

محمد عز الدين عيد خضري
10-12-2014, 20:04
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم
ههههههههه والله انت فاضي حب ايه وعلاقات ايه دا الفوركس كلوا توتر ومشاعر متذبذبة
اتمني لك التوفيق
تحياتي

mghorab90
10-12-2014, 20:29
السلام عليكم ورجمه الله وبركاته
انا بحب التجارة فى الفوركس لانها اكيد بتحقق لى ارباح كبيرة من هذا المجال و بدون حب لى فى هذه التجارة لا يمكننى ان احقق ارباح و ذلك لسهولة التجارة فى الفوركس مع انستا

محمود مرعى
10-12-2014, 20:58
السلام عليكم و رحمة الله

• الصداقة • الحب

الموضوع مش حب يا اخى الفاضل كل ما فى الموضوع اننا شوفنا فى مجال الفوركس المنقذ الوحيد والتجارة الوحيدة اللى ممكن تحقق احلامنا خصوصا فى الظروف اللى احنا
بنعيشها فى البلد والاحوال الاقتصادية الضعيفة جدا والرواتب اللى اصبحت مفيش تقريبا فكلنا حطينا كل احلامنا وطموحاتنا فى المجال ده فاصبحنا متعلقين بيه جدا جدا

mody555
10-12-2014, 21:24
القصيرة هذه، ونظرًا الى عدم اختبار حكومة الولايات المتّحدة اي عجز، عادة ما يعتبر ذلك بمثابة معدّل العائدات "الخالي من المخاطر

AMLAK
10-17-2014, 19:51
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على سيدنا وحبيبنا محمد عليه ازكى الصلاة والسلام اخى الكريم عملية إعادة التسعير في عالم فوركس تعني أن الوسيط الذي تتعامل معه لا يستطيع أو لا يريد أن يعطيك عملية التداول بناءاً على السعر الذي قمت بتحديده. يحدث هذا الأمر في العادة في الأسواق السريعة بالتوفيق وتحياتي للجميع وننتظر منك الافضل والمزيد ان شاء الله

BYE
10-17-2014, 19:53
اهلا وسهلا بك في منتدي فوركس العرب واكيد فى الفوركس فرص كويسة جدا لكى يون فية تعاون مشتر ك مابين كل الناس وشكراً والي الافضل بأذن الله

md5diablo
10-17-2014, 20:17
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله ، كما حدث و دعاني احد اصدقاءي الى الموقع اخي العزيز فانا وجدت هنا اصدقاء و عائله كبيره مهتمه بموضوع واحد و مصلحه جماعيه واحده و هي النجاح

afillane
10-17-2014, 20:21
مشكور اخي على المقال الرائع والسرد الاروع و العلاقة بين الفوركس والصداقة والحب
تقبل مروري وبالتوفيق للكل

alsatry85
10-17-2014, 20:27
تحياتي لك اخي العزيز على هذا الموضوع وفعلا اهم شيء بالدنيا الحب والصداقه موضوع راءع تحياتي مرة اخرى

ahfirnet
10-17-2014, 23:27

ranou
10-18-2014, 22:56

balou
10-19-2014, 00:00
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
علاقة فوركس معي تلوقي علاقة عمل
و كدح اترويضه حسب استراتجية خاصة

اتمنى لكم النجاح و التوفيق في هذا المجال

payza
10-19-2014, 07:31
لا مش حب يا غالي دا وصل الي درجة ادمان الذي لا يمكن تركه حتي لو مش معاك فلوس تلاقي نفسك شغال علي الديمو برضه سبحان الله والله الموفق .......

ميمو
10-19-2014, 08:06
السلام عليكم اخي الكريم انا برأيي ان العلاقات لاتتم بهزا الكل ولكن شكرا على الحب دا كله وتقبل مروري

mghorab90
10-19-2014, 10:08
شكرا على الموضوع الرائع الدي طرحته و هده الكلمات و المداخلة الرائعة و الجميلة على كل شئ ونحن أيضا نحبك في الله تحيـــــــاتي وبالتوفيق

adil17
10-19-2014, 10:10
اخي الكريم مشكور على كل حال على مشاركتك لكن لا اعتقد ان هنا من سيستفيد في مجال الفوركس من مشاركتك

ahmed mohamed10
10-19-2014, 11:01

وده رأيى والله المستعان

mghorab90
10-19-2014, 14:33
الصداقة الحقيقية تحقق التطور و النجاح فى كل المجالات و ليس الفوركس فقط فهى قد تحقق للاصدقاء نجاحا و استقرارا نفسيا و هـذا فى حد ذاته شئ ممتاز اشكرك على موضوعك و فى انتظار موضوعات اخرى عن اساسيات الفوركس و التحليل الفنى و الاساسى

AMLAK
10-23-2014, 13:19
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على سيدنا وحبيبنا محمد عليه ازكى الصلاة والسلام اخى الكريم عملية إعادة التسعير في عالم فوركس تعني أن الوسيط الذي تتعامل معه لا يستطيع أو لا يريد أن يعطيك عملية التداول بناءاً على السعر الذي قمت بتحديده. يحدث هذا الأمر في العادة في الأسواق السريعة بالتوفيق وتحياتي للجميع وننتظر منك الافضل والمزيد ان شاء الله

ProForex
10-23-2014, 19:31
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته موضوع مهم أخي الكريم حول الصداقة التي تنتشر بيننا وبين الفوركس انها حقا رائعة تحياتي لك

tedjboyka
10-23-2014, 19:44

Jek_So
10-23-2014, 19:44
تاكذ اننا جميعا نحن بعضنا البعض ونحب الخير والرزق لبعضنا
صوبصراحة انت اول عضو في حياتي مع الفوركس قابلته واضعا مثل هذا الموضوع
باركك الله اخي

mida2014
10-24-2014, 12:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكرا لك اخي على القصة الرائعة والتي فيها عبرة كبيرة اي ان الفوركس يعمل صداقات وحب بيين الاشخاص
اتمنى لك التوفيق اخي الكريم

mohamed bnali
10-24-2014, 13:00
السام عليكم ورحمة الله تسلم صديقي المحترم على هذا الموضع القيم الدي نحن في حاجة اليه والعالم كله في حاجة اليه
فالحب والصداقة والعطف والحنان والتاخي من ركائز المجتمع يحتاج اليه الاسر والشعوب والمجتمعات لكي تبقى محصنة متماسكة يشد ازر بعضها البعض وتلجا الى بعضها البعض فترى الابن يحب اباه والابن يحب ابنه والااخ كدلك والجمعيات كدلك هناك جمعيات الصداقة والتاخي
وهدا ما دكرنا بالفركس فعند انخراطي في الفركس شعرت بالمحبة والصداقة بين اعضاء المنتدى احبوني واكرموني
وافادوني فسرت احب الفركس واعضاء الفركس ولولا المحبة والصداقة والتازر ماتعايشنا
واحببنا الفركس لانه جمعنا وقوانا
وتقبل عزيزي المحترم محبتي

fte2020
10-27-2014, 20:38
لسلام عليكم و رحمته وبركاته

maha forex
10-27-2014, 21:09
الســـلام عليــــكم ورحـــمه الله وبركاتــه ....... شكرا يا اخى ع طرح موضوع الاكتر من رائع
والمفيد والمهم لاى عضو يا ااااخىة ووهووو حب حقيقى فى الفوركس

samieh
10-27-2014, 22:27
اقل ما يقال على موضوعك هذا انه بلا معنى او فائدة يعنى اول موضوع تكتبه
زى ما انت قلت تكتبه عن الحب والصداقة واحنا مالنا اذا كانوا حبوا بعض ولا اتجوزوا حتى
احنا عايزين معلومات تفيدنا للربح من السوق

حسنى صادق
10-27-2014, 23:13
الصراحة انى اعتقدت انك تعرفت على صديقة و بدات هكذا الى ان تطور الموضوع الى علاقة معروفة و منة الى تعمل فى السوق و من ثم حب حقيقى

fte2020
10-28-2014, 00:27

Mostafa Haggag Magico
10-28-2014, 00:36

هههههههههههه

اتفق معك يا صحبي انا لا افهم لماذا هذا الموضوع في منتدى الفوركس الافضل ان نكون واضعين مقالات خاصة بالفوركس للنقاش وهكذا

ادعوا من الله التوفيق للجميع

forexabdo2014
10-31-2014, 04:01
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الكريم
مشكور اخى الفاضل على هذا الموضوع واتمنى ان يستفيد منه الاخوة
بالتوفيق للجميع
تقبل مرورى

DABDOUB
11-01-2014, 13:41
السلام عليكم اخي انا اامن ان تتكون صداقات بين الاعضاء نساعد بعض اما ان يتطور الامر الى الحب فاجده بعيد لاننا نركز على العمل ولا وقت لاي عواطف ربما ما حدث هنا حالة فريدة والاكيدانهما لم يكمالا في المجال لان الفوركس يجب ان تغرم به وحده لتتقنه ان صح التعبير اتمنى لكم النجاح والله الموفق

breakss08
11-12-2014, 01:20

mayali
11-12-2014, 17:58
موضوعك ليس مهم للمتداولين وليس لهو قيمة يجب التركيز في مواضيع مهمة تمكن المتداول من ربح النقاط
والثبات علي رصيد معين كل مدة والله يوفق الجميع لما يحيه ويرضاء

tawfik200
11-12-2014, 18:02
سلام عليكم ورحمة الله وبراكته اخواني الاعزاء اتمنى ان تكونوا بالف خير ان اريد معرفت الجواب متلك واتمنى ان اعرف الاجاب من الخبراء و شكرا

dellos
11-12-2014, 18:04
السلام عليكم
مرحبا اخي العزيز نعم معك حق والماسف ان عندما تسال بعض المتداولين ناجحين كيف بدئت وماهي العراقل التي واجهدتك لا يقوم برد عليك
باجابة صادقة

sameas
11-12-2014, 19:59
الفوركس يعتبر من امتع الاشياء الى انت ممكن تتعامل بيها فى حياتك وان دا شىء مهم جدا لازم تبقا عارف بشكل كبير ولازك على الكل انه يبقا واخد النوع دا من المجالات فى المتعه والتشوق ف بالتوفيق للجميع انشاء الله وتحققو الى انت عايزينه

sasa11
11-16-2014, 02:02
السلام عليكم اخي انا اامن ان تتكون صداقات بين الاعضاء نساعد بعض اما ان يتطور الامر الى الحب فاجده بعيد لاننا نركز على العمل ولا وقت لاي عواطف ربما ما حدث هنا حالة فريدة والاكيدانهما لم يكمالا في المجال لان الفوركس يجب ان تغرم به وحده لتتقنه ان صح التعبير

ali 9
11-16-2014, 02:02
وان اتشرف انى موجود فى ذلك المنتدى واشكر اداة المتدى على ذلك المجهود العظيم وقد نتعلم من بعض الفوركس

ynwa1892
11-16-2014, 02:06
السلام اخي يجب ان تعتمد على نفسك وتتعلم التحليل الفني والاساسي والرقمي هذه هي الصداقو والحب عندي وفقك الله وشكرا على الموضوع

chouaib1
11-17-2014, 12:23

Tro
11-19-2014, 09:25
الانسانيه بشكل عام بتخلي الناس تحب بعض
وتساعد بعض حتي لو هم مش عارفين بعض
ولكن عشان الرحمه و الروح الطيبه بيساعدوا بعض
تحياتي ,,,

mela
11-19-2014, 10:50
والله يا اخى الفاضل انت تريد ان تقول من هذا الموضوع الطويل ان الفوركس ممكن ان يكون سبيل لتكوين صداقات
مع الاشخاص وهذا وارد لما لا

chouaib1
11-19-2014, 13:14
الانسانيه بشكل عام بتخلي الناس تحب بعض
وتساعد بعض حتي لو هم مش عارفين بعض
ولكن عشان الرحمه و الروح الطيبه بيساعدوا بعض
تحياتي ,,,

محمود مرعى
11-19-2014, 13:38
السلام عليكم و رحمة الله

• الصداقة • الحب

عليكم السلام ورحمة الله وبركاته والله يا اخى على الرغم من ان الموضوع بعسد كل البعد عن الفوركس وعن الاخبار والاستراتيجيات واى حاجة تخص الفوركس الا انه حلو
لانه فعلا صدفة غريبة انها تحصل كده بس نرجع ونقول انه نصيب وممكن يكون الموفع ده كان معمول مخصوص بتدبير ربنا سبحانه وتعالى علشان يكونوا من نصيب بعض وربنا يوفق

esshazly
11-19-2014, 13:58
السلام عليكم .. الموضوع مختلف جدا وكمان كويس جدا وعجبني خالص واتبسطت لما قرات الموضوع .. اتمني لك الخير اننش شاء الله بس ياريت يكون زواج علي طول افضل من الهري

ahmed mahmoud abdelhady
11-19-2014, 14:16
السلام عليكم
موفق اخي.
تقبل مروري ♫♫

letasena
11-19-2014, 14:19
حب الفوركس يحبكويديك اربح تخلى الحب يزيد عندك المهم الفوركس الافضل نتعلم وكل حاجة عنوا مثال التحليل الفنى والرقمى والاساسى والفلكى وكل المصطلحات والوط والميرجن واليفيرج هو دة اهم حاجة

Rachiiids
11-19-2014, 14:33
شكرا أخي الكريم على هذا الموضوع الرائع و الأكثر من هذا أنهأكثر موضوع منظم في
في هذا المنتدى و ان شاء الله نرى مواضيع أخرى منك أكثر تنظيما

mustapha99
11-19-2014, 15:06
السلام عليكم ورحمة الله
حب الفوركس يكون عندما تكون النتائج جيدة اي ارباح جميلة
فيما سيكون الفوركس كابوس لن تستفيق منه ادا ما تم الانهيار الخاص بالراس المال الشخصي

مصراوى
11-19-2014, 15:10
مشكور اخى الكريم على الموضوع وبالفعل موضوع خفيف ومتغير وننتظر منك الكثير من المواضيع التى تفيد فى التعرف على اتجاة السوق

mor
11-20-2014, 00:00
انا شخصيا احب الفوركس كثيرا وارى ان الفوركس من الممكن ان يساعدني كثيرا في حل مشكلة البطالة
ويساعدني على تحقيق ما اريده في حياتي من ارباح ساعدتني كثيرا

hichamhiya
11-22-2014, 17:04
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أعزائي اخواني أخواتي الكرام
لي الشرف أن أكون عضوا جديدا معكم في هدا المنتدى الرائع والشيق والدي يحتوي على الكثير من المعلومات التي تفيدنا جميعا
وأشكرك أخي الكريم على موضوعك الرائع هدا .كما أشكر الأصدقاء المشركين بتعليقاتهم وبافاداتهم لنا
وشكرا

Wassa04
11-22-2014, 17:11
مرحبا اخي الكريم اعتقد الموضوع خارج قليلا
عن الفوركس اسف بالتوفيق لك و للجميع تقبل مروري

salichou
11-22-2014, 17:18
اولا السلام عليكم و رحمة الله وبركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد:
شكرا لكم علي المشاركاة و علي هذا الموضوع الجيد و السلام عليكم اخواني الاعزاء

amenaali
11-23-2014, 01:52
عملية إعادة التسعير في عالم فوركس تعني أن الوسيط الذي تتعامل معه لا يستطيع أو لا يريد أن يعطيك عملية التداول بناءاً
على السعر الذي قمت بتحديده. يحدث هذا الأمر في العادة في الأسواق السريعة،

monayaa
11-23-2014, 01:52
بلاشك الفوركس اصبح مجال من احدى المجالات التى نعرف منها ا
واكيد فى الفوركس فرص كويسة جدا لكى يون فية تعاون مشتر ك مابين كل الناس

marina
11-23-2014, 21:35
مش عارف موضوع غريب علاقه حب بسبب الفوركس

والله انا لا اعتقد ان مثل هذه العلاقات من خلال الانترنت ان تكون ناجحه

فى رأيى لااعجب بهذه القصه

salichou
11-23-2014, 21:38
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد :
نعم ان الفوركس هو حب حقيقي علينا ان نستعمله و هذا ما علينا تعلمه

chouaib1
11-23-2014, 23:15
انا شخصيا احب الفوركس كثيرا وارى ان الفوركس من الممكن ان يساعدني كثيرا في حل مشكلة البطالة
ويساعدني على تحقيق ما اريده في حياتي من ارباح ساعدتني كثيرا

downlaod4
11-23-2014, 23:27

amrs
11-24-2014, 00:34
اعتقد ان الفوركس هو مجال كلنا حبيناه من قلبنا و فى وقت الخساره والمكسب وان دا امر طبيعى انه بيحص طبعا علشان الفوركس تعتبر من اهم المجالات الى حنا اتعودنا عليه بالتوفيق لك انشاء الهل اخى الكريم

marina
11-24-2014, 14:56

Hassan Owen
11-24-2014, 15:03

tedjboyka
11-24-2014, 16:38
حبك الله أخي و حبب فيك عباده الصالحين لكن الموضوع بالفعل غريب و لا أعلم ما الذي يمكن أن يقال

worldg04
11-25-2014, 00:45

allh
11-25-2014, 03:17
الفوركس هو اصبح داخل وجداننا وان الفوركس اصبح جزء لا يتجزء فى حياتنا ف دا امر هام جدا لازم كلنا نبقا عالين حسابنه فيه وان الفوركس يعتربر من اه مالميزات الى هتقدر تفيدنا بشكل كبير ف بالتفويق لك انشاء الله وتحياتى للجميع

kimo.san
11-25-2014, 03:34
انا الحب الفوركسى ياتى من خلال المكسب بس انت لو خسرت منها معتقدش انك هتحبها بالشكل الى بنت بتقول عليه دا من وجهه نظرى اخىالكريم وانك سوف تحتاج الى المزيد من الوقت علشان ترجع الثقه ما ببينكو

zoza
11-25-2014, 06:38
اعتقد انه موضوع هادف جدا اخى الكريم ف الحب فى الفوركس اصبح الى درجه الجنون والادمان وان الموضوع دا بيطور فى فكرته كبيره اوى وان كل ويم بتحب الفوركس عن اليوم التالى ف بالتفويق لك انشاء الله اخى الكريم وتحياتى لك

monya0
11-25-2014, 10:26
الصداقة الحقيقية تحقق التطور و النجاح فى كل المجالات و ليس الفوركس فقط فهى قد تحقق للاصدقاء نجاحا و استقرارا نفسيا
و هـذا فى حد ذاته شئ ممتاز اشكرك على موضوعك و فى انتظار موضوعات اخرى عن اساسيات الفوركس و التحليل الفنى و الاساسى

ebrhim
11-25-2014, 10:26
انا بحب التجارة فى الفوركس لانها اكيد بتحقق لى ارباح كبيرة من هذا المجال و بدون حب لى فى هذه التجارة
لا يمكننى ان احقق ارباح و ذلك لسهولة التجارة فى الفوركس مع انستا

خيرالدين مهدي
11-25-2014, 10:50
قصة رائعة
اتمنا ان تدوم الفرحة بينهم
نعم هنالك امور تحصل في العالم الافتراضي
تنتقل الى العالم الواقعي ومنها الصداقة والحب والزواج
فانا ايضا لدي اصدقاء من جميع دول العالم سواء في الحقيقة او العلم الافتراضي

wallo
11-25-2014, 10:52
انا بصراحة لا استطيع ان اتخيل ان هناك صداقات تحدث فى الفوركس
لانى حدث معى العكس و هو انى خسرت بعض اصدقائى بسبب الفوركس

soso11as
11-25-2014, 11:57
السلام عليكم الصدقة موجودة فى كل مجال للتجارة او الشركات اى مكان ممكن يجمع اكثر من شخص لابد من ان يودى الى الصدقة والاحترام ومساعدة الاخرين وبالتالى طبعا ممكن يودى الى حب وممكن يودى الى اكثر ويبقى السبب فوركس

ahmed22as
11-25-2014, 12:26
طب الحمد لله ان الفوركس كان سبب فى تجميعك مع انسان يحبك يساعدك يتخطى معاك الصعاب يساندك يمدك بالمعلومات شريك فوركس بالمعنى الحقيقى وربنا يوفقك ولك منى خالص التقدير والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ibrahim forex
11-25-2014, 13:45
اخى الكريم هذا الموضوع مكانه ليس هنا ولكن انا عندى وجهة نظر لولا الحب ماكنش حد هيعمل فى الفوركس
اذا احبت الشئ الذى تعمله اكيد هتتقدم فيه بسرعة وتنجح اتمنالكم التوفيق

xdorex
11-25-2014, 13:58
مرحبا موضوع غريب قليلا الى انه لطيف نوعا ما وكما قلت يا غالي اي مساعده للاخرين قد تعود عليك بالخير ان شاء الله
ارجو لك التوفيق شكرا على الوضوع

hakim12
11-25-2014, 16:27

كرم الطائي
11-25-2014, 16:29
اخي العزيز شكرا لك على طرح هذه المعلومات ومشاركة المفيدة والقيمة التي تفيد الجميع . تقبل مروري
وجزاك الله خيرا في الدنيا والآخرة
مع فائق الشكر والتقدير لك ولجميع الاعضاء منتدى فوركس العرب واتمنى التوفيق والنجاح الدائم للجميع

lyes1977
12-10-2014, 10:24
اهلا وسهلا بك اخي العزيز والله قصة الحب هذة التي نشئت بسبب الفوركس جميلة جدا وتستحق كل الاحترام والتقدير وستبقى ذكريات جميلة جدا بينهما في كل مرة يقوم احدهما بالتداول ههه ، شكرا جزيلا اخي على هذة المشاركة وبالتوفيق للجميع

amink01
12-10-2014, 13:14
أحبك الله أخي و حبب فيك عباده الصالحين لكن
الموضوع بالفعل غريب و لا أعلم ما الذي يمكن
أن يقال على العموم هى أمور قد تحدث و العلاقات
اإنسانية متطورة لا تسير على وتيرة واحدة المهم الصدق.

hamada1a
12-10-2014, 14:53
طبعا حب تحقيق الارباح هو ما يجمعنا هنا في هذا المنتدى و في سوق الفوركس الجميع يودون ان يصبجوا اثرياء في اقصر وقت ممكن

osama4o
12-10-2014, 15:07

aouragh
12-10-2014, 18:09
مشكور اخي العزيز على الموضوع لكني لا ادري شيء بهذا الخصوص اتمنى ان هذا الحب تقبل مروري
بالتوفيق للجميع انشاء الله

ايمان الباز
12-10-2014, 19:21
اهلا بك وبكل الاعضاء في المنتدي كيف اخباركم
شكرا اخي علي موضوع جزاك الله خيرا
وبالتوفيق للجميع في المنتدي ان شاء الله

swhaa9d
12-10-2014, 20:21
عادى يعنى مفيش حاجة جديدة الحب بيتولد عن طريق كل حاجة فى حياتنا وفى الاول والاخر ده بيبقى نصيب
ولكن انا مش بحب العلاقات الى بالشكل ده
ربنا يوفق الجميع

sharshabil
12-10-2014, 20:25
شكراعلى القصة يا اخي يعني عندما يقرر القدر
ان يلتقي اتنان تجمتع الامور و تلاقيهم اياكانت الظروف جيدة او سيئة
بالتوفيق لك

nakil
12-11-2014, 16:10
فنحن نحتاج لموضوعات عن الفوركس و التجارة فيه و أخبار العملات و غير ذلك

chouai
12-17-2014, 16:10

said32
12-17-2014, 18:38
اعتقد ان الفوركس يعتبر عامل مهم جدا اخىالكرمي هيقدر يحقق لناالكثير بشكل كبير وان الموضوع دا ليه يمزات كبيهر اخىاكلرمي وان داالى هيقدر يحقق لناالكثير بشكل كبير شكرا لك اخى اكلرمي
بالتوفيق انشاء الله

nada 200
12-17-2014, 23:05
لســـــــلام عليكـــم ورحــمه الله وبركـــاته .....موضــوع رائــع وممتـــاز يا اخــى وشيـــق جداااعن
الفوركـــس وموضـــوع الحب الحقيقى يا اخى فى الفوركس

---------- Post added at 08:05 PM ---------- Previous post was at 04:39 PM ----------

لســـــــلام عليكـــم ورحــمه الله وبركـــاته .....موضــوع رائــع وممتـــاز يا اخــى وشيـــق جداااعن
الفوركـــس وموضـــوع الحب الحقيقى اللى بدا من الفوركس يا اخى