PDA

View Full Version : هل تحب تجاره الفوركس

kirollos.budggie
09-21-2019, 22:50
هل تري ان تجاره الفوركس سوق سهل لجلب المال؛فهناك الكثير ممن يقومون بهذا العمل والبعض نجح فيه فعلا والبعض الاخر خسر؛فأن تجاره الفوركس تعد من اهم وافضل الاعمال لدي وانت يا اخي؟ ما رأيك

احمد٥٥
09-22-2019, 00:07
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخواني الكرام اعضاء المنتدي مرحبا بكم. انا من عشاق الفوركس
لان الفوركس من أنجح المجالات اللي وجدتها علي الانترنت بس يحمل المخاطر ولكن ان في مرحله تعلم وانشاء الله سوف اعمل حاجه.
وشكرا

zizoo
09-22-2019, 00:22
تسألني اخي العضو المحترم لمادا احب الفركس احب الفركس لان فيه كل شيئ متاح الربح متاح والخسارة متاحة
وبلوغ التروات متاح كل دلك متيسر لكل انسان يدخل الى الفركس وهو محب للفركس ومخلص للفركس فادا حصل على المعارف و هي الاساس وبالمعارف النظرية يطرحها على ارض الواقع بالخبرة والتجربة والممارسة والصبر والتبات حتى ينال المهارة ويتق بنفسه ويقف امام السوق ويعرف من اين يدخل وكيف يخرج وكيف يسدد الهدفوكيف يضع استوب لوز ائتمانا من الخسائر وهدا هين لكل واحد تحلى بالصبر والقناعة فمن صبر وتانى نال ما تمنى
وتقبل احترامي

doaa sary
09-22-2019, 12:35
افضل مجال للربح من النت جربتة واستمريت فية سنين هو الفوركس بحبة جدا دة ادمان مش مجرد وظيفه العمل الوحيد اللى تتمنى يكون بيعمل 7 ايام بالاسبوع
ومفيش ايام اجازة وتفضل متابع للشارت وتكسب المزيد من الاموال مفيش احسن من كدا
بالنسبة للسهولة ممكن طبعا يكون سهل وتحقق مكاسب كبيرة شرط
تتعلم كويس جدا
يكون معاك راس مال مناسب
تلتزم بالقواعد

qqq10
09-22-2019, 12:50
السلام عليكم جميعا
اهلا بيك اخي الكريم شكر خاص ليك علي طرح هذا الموضوع
بالرغم من انها جميله وممتعه الا انها قويه وتحتاج الي عامل نفسي قوي بسبب المخاطره العاليه