PDA

View Full Version : الفوركس عمل منزلي تمامًا

borisforex
09-24-2019, 14:01
الفوركس عمل منزلي تمامًا ، حيث يمكن لجميع الرجال والنساء الانضمام إلى هذا العمل و دلك بتجربة وإدارة الاستراتيجيات المتعلقة بتداول الفوركس، وبعد حصولي على التعليم الأساسي حول تداول الفوركس ، حصلت على الكثير من النجاح في تجارة الفوركس وأربح ربحًا معقولًا للغاية في عام واحد وأنا جالس في المنزل فقط

doaa sary
09-24-2019, 17:55
صحيح انا مكملة فى الفوركس لانى فى بيتى دايما والفوركس نفعنى فى كدا ينفع للبنات او اى شخص بالمنزل وممكن العمل بالموبيلات من اى مكان مش شرط المنزل فقط كل اللى محتاجينة نت فقط واى جهاز سواء كومبيوتر او موبايل الفوركس مناسب للجميع ودى ميزة كبيرة جدا اننا مش محتاجين ننزل ولا فى مدير يرخم علينا لا احنا المتحكمين بحسابنا وبعدد ساعات العمل

Ahmed Mansour
09-24-2019, 18:14
يعنى انا رأى انه فكره ان الفوركس ممكن تقدر تشتغل فيه من المنزل بس هو اهم شئ او تعتبر اصلا حاجه مهمه خاصه ان الفوركس تقدر تشتغل وانت فى المنزل وانته فى الشغل العادى وانت فى عربيتك وانته فى اى مكان يعنى انا مش شايف ان دى ميزه شئ عادى يعنى ومش معنى انك تقدر تشتغل من المنزل فا اصبح شئ سهل كدا وممكن اى حد قاعد فى البيت يفتح الشارت ويشتغل ويكسب مهما اتعلم وشاف فيديوهات واتشغل على نفسه كتير يبقى الفوركس من اصعب الاعمال واحنا خير دليل على كدا كل واحد من الاعضاء بقاله سنين فى الفوركس وماحدش يقدر يقول على نفسه محترف بنكسب ونخسر وساعات كتير بتتمرجن وبتهيقلى معظم المتداولن بيصرفوا على الفوركس من شغلهم العادى واقدر اقول انا واحد منهم