PDA

View Full Version : الاختيار المفيد

kirollos.budggie
09-24-2019, 17:43
نتعلم سواء في المنتدي او سواء من فيديوهات علي الانترنت والاهم هو تجربتنا الشخصيه مع الفوركس ما يجب تجنبه وما هو الاختيار المفيد ولا نعمل علي التوصيات لاننا نحتاج الي النظر في قيمه حسابنا وفي اهدافنا وكذلك وضعنا المالي.

Ahmed Mansour
09-24-2019, 18:03
بالنسبه لموضوع التوصيات دا انا اتفق معاك طبعا ان التوصيات مهما كانت مفيده وان كانت لفتره ما نتيجتها فى الاخر الخساره وان كانت التوصيات مفيده بشكل مستمر اعتقد كان الجميع اتجه للتوصيات وبداء فى جنى الارباح وخلاص وانا شايف ان التداول فى ح ذاته بغض النظر ان المكاسب او الخسائر انا عن نفسى بحس بمتعه وانا فاتح الشارت وبحاول قرأت الزوج واشوف الاتجاه صاعد ام هابط وابداء اشتغل وايا كانت النتيجه التداول فى حد ذاته الواحد بيستمتع ب الشغل فكره التعلم ونفيد بعض هو دا هدف المنتدى ولازم الكل يشارك فيه على اد ما يقدر وماحدش يبخل ب اى معلومه او استراتيجيه تقدر تفيد حد مش لازم الكل يستفيد لو واحد بس من اعضار المنتدى استفاده دا يعتبر مكسب للشخص اللى طرح الموضوع والشخص اللى استفاده منه ونجاح وتحقيق لهدف المنتدى بشكل عام

qqq10
09-25-2019, 15:17
السلام عليكم ورحمه الله
اهلا بالجميع الاعضاء والزوار الكرام
هنا في المنتدي وجدنا المزيد من الاشروحات البيسطه والمتقدمه ولكن مع الوقت تجد الامور جيده جدا في المجال