PDA

View Full Version : Asics-kengät tarjoavat sinulle varmuuden



yaweocop
09-25-2019, 06:18
Päällimmäinen on uskomattoman turvallinen ja myös hyväksi osaksi valtavaa osaa sileälle asettelulle, joka käytännössä on kuin jalkapallon lajikkeet. henkilön kanssa. On olemassa pieni taso kankaan / pehmustuksen suhteen, jossa ympäröi koko korkeampi tämän bootin kanssa, ja tämä tarjoaa myös sukkamaisen mielen. Roadhawkin ainoa jäykkä / vahvistettu osa on erityisen korkealla kantapäällä. Erityisen korkea kantapää potti on melko vahva, erityisesti verrattuna muihin korkeampiin, mutta minun kumppanini ja minä kuitenkin tunnistin, että tietty puku on turvallinen. Heti kun oma jalka. oli samoin kuin boot on liitetty, oma korkea kantapää on ollut täysin Asics Mexico 66 Paraty kengät suljettu perustettu.

Roadhawkin yläosa on melko hengittävä. Siksi tämä ei yksinkertaisesti ole mitään vedenkestävää käynnistystä. Työskentely tai ehkä lenkkeily käytännöllisesti katsoen minkä tahansa kostean turvan avulla aiheuttaa todennäköisesti kostean jalkan. lähes joka hetki. Vaikka en todellakaan näe Roadhawk FF: tä, jotta siitä tulee suodatinrunko, erityinen sukkamainen mieli, jossa on korkeampi, auttaisi pysäyttämään käytännöllisesti katsoen kaikki poissaolot tai ehkä muutkin huolenaiheet, vaikka kumppanini ja minä olemme työskennelleet.

Siinä tapauksessa mitä korkeampi on ollut joustamattomampi, erityisesti jalkapohjan yli. uskon, että voisin todella kokea useita merkittäviä kysymyksiä. Kuitenkin, koska se osoittautui, tällainen käynnistys on ollut todella turvallista, jotta voisimme käyttää myös työskentelemään sisällä. Yhteensä, uskon, että tietty ASICS Roadhawk FF on erinomainen käynnistys. Se on todella turvallinen Asics Gel-Quantum 90 -jalkine ja se on myös tehty kunnolla kaduilla eri harjoitusrutiinien aikana.

Ainoat lenkkeilijät, jotka ohjaavat pois tällaista käynnistystä, ovat yleensä ihmisiä, joilla on nimenomaan laajat varpaat tai ehkä ne, jotka ylittävät tason, joka todella haluaa pysyvää käynnistystä. Itse yksinkertaisesti ongelmat, jotka liittyvät tiettyyn ASICS Roadhawk FF: hen, eivät ole bootin kapeudessa. Kannatan kaikkia nolla-pudotuskäynnistyksiä tai ehkä vähäisemmässä määrin todella matalampaa käynnistystä, joka ei ole vain ominaisuus Roadhawk FF: n kanssa. Tämä ei ole varsinkin väärin, kun käynnistys tapahtuu, mutta vielä yksi asia, joka on otettava huomioon, jos tarvitset käynnistystä pienellä syksyllä.

Erityisen ASICS Roadhawk FF: n Asics-kengät tarjoavat sinulle varmuuden kuin kevyt, turvallinen, joustava käynnistys, Fila Mindblower 2.0 tennarit (https://www.jimamyymala.com/fila-mindblower-20-c-1_89_101.html) jossa Asics-lenkkeilykengät voivat käyttää monia erilaisia ​​harjoitusrutiineja ja myös kilpailuja. Tyypillinen Roadhawk FF, pari, joka kuitenkin saapuu 100 dollariin, voisi olla ensimmäinen ASICS-tuote, johon sisältyy kaikki täyspitkä FlyteFoam Push-välipohja. ASICSin mukaan tällainen erittäin joustava TPS-elastomeeri parantaa hyppyjä ja myös toe-offia. Aivan kuten alkuperäinen Roadhawk epäilemättä, tietty Roadhawk pari osoittaa voimakasta matkaa, mikä tahansa työteho, joka on sovitettu vaivattomiin töihin, laajennetut teokset, harjoitusrutiinit ja myös kilpailut.

Ammattimaisesti pidän mieluummin tiettyä laitetta ja myös toe-offia sovitettavan Roadhawkin sisällä. Erityinen keskipitkäistuin ylläpitää varpaitasi oikein. Mitat eivät toimi, ja myös pohjapakkausalue riittää, vaikka Asics Gel-Nimbus 20 -kengän bittisuodatin. Ulkopohjan sitkeys, ASICS Large: n takia Hampaiden vaurioituminen Muovi AHAR, ei todellakaan saa olla huolestuttavaa - se ei välttämättä ole minulle henkilökohtaisesti tähän mennessä.