PDA

View Full Version : كشف حساب محفظتين تداول لمدة 18 شهر

LeaderGladiateur
10-08-2019, 01:42
https://www.youtube.com/watch?v=h5q1gcAre4A

Ahmed Mansour
10-08-2019, 04:39
معلش انا اسف فى سؤالى ايه اهميه الموضوع دا يعنى ايه الفايده اللى هاتعود على اى عضو هنا من الموضوع دا انا مايهمنيش ابدا محفظه اى متداول مهما كان ناجح ومهما كانت ارباحه الحقيقه انا لا افضل ابدا هذا النوع من التداول انا افضل التعلم ثم التعلم وانى اجرب ممكن افضل ممكن انجح كل شئ وارد لكن المهم انى اشتغل وللى بيشتغل وبيقدر يكسب وينجح فى المجال دا انسان زى زيه عنده عقل وانا كمان عندى عقل ممكن تختلف بنا القدرات دا شئ موجود عند كل الناس لكى زى ماهو قدر يشتغل على نفسه ويتعلم وينجح انا كمان اقدر اعمل كدا

عبدالرحمن محمد بدوي
10-10-2019, 19:27
بصراحة الرجل الذي يتحدث في الفيديو رجل محترف جدا وتحليلاته اكثر من رائعه وتابعت صفقاته في فترة
من الفترات وبصراحة مناطق دخولها قوية جدا ون الطبيعي ان يكون هذا الربح في محفظته و بالتاكيد
يجب تطبيق كل ما يقول عليه حيث هناك مثل يقول خذ الحكمة من افواه السابقين واسل مجرب ولا تسال طبيب

kamelamin
10-11-2019, 16:15
بصراحة الرجل الذي يتحدث في الفيديو رجل محترف جدا وتحليلاته اكثر من رائعه وتابعت صفقاته في فترة
من الفترات وبصراحة مناطق دخولها قوية جدا ون الطبيعي ان يكون هذا الربح في محفظته و بالتاكيد
يجب تطبيق كل ما يقول عليه حيث هناك مثل يقول خذ الحكمة من افواه السابقين واسل مجرب ولا تسال طبيب