PDA

View Full Version : يمكنك العمل وفقًا لرغبتك

borisforex
10-12-2019, 18:15
الفوركس هو واحد من أفضل الأعمال التجارية عبر الإنترنت المتاحة بنقرة واحدة على هاتفك المحمول. في تداول العملات الأجنبية ، لا يوجد قيود على السن والجنس وحدودهما. سواء كنت رجل امرأة عجوز او شابة. يمكن للجميع المشاركة بسهولة. لكن هناك وظائف خاصة أخرى يجب عليك منحها وقتًا كثيرا و تستلزم منك الذهاب إلى مكان العمل بشكل يومي و إلزامي. وسيكون هناك وقت محدد للوظيفة الخاصة و يجب عليك أن تلتزم به. الفوركس مختلف تمامًا عن ذلك ، يمكنك العمل وفقًا لرغبتك في أي وقت.

doaa sary
10-12-2019, 20:42
بالفعل اخى الكريم دى ميزة الفوركس متاح للجميع اى شخص وينفع كاهمل اساسى لو معندكش وظيفه ولو تملك وظيفه ينفع كاعمل جانبى
ينفع لطالب لبنت لربة منزل لشخص على المعاش
والميزة انك مش محتاج تروح اى مكان والعمل عنطريق المنزل والانترنت
والوقت انت المسؤل انت مدير نفسك فى اى وقت تحب تدخل صفقاتك طبعا بخلاف يومين السبت والحد الاجازة الاسبوعية

locos
10-12-2019, 20:49
لكن يبقى الفوركس غير مضمون اخي الكريم فمن الافضل ان يكون العمل في سوق العملات بجانب عمل اخر فالفوركس يتميز بنسبة خطورة عالية اثناء التداول ومن الممكن ان تخسر راس مالك مهما كنت محترف في اي لحظة ..لذالك وجبت اليقضة وحسن التصرف في ادارة راس مالك عند التداول والابتعاد على المخاطرة العالية واي طمع في الربح السريع..صحيح العديد اليوم يلتجأ الى العمل من المنزل لكن فلتجعل الفوركس طريقة للدخل الثانوية وليست الرئيسية

one159
10-23-2019, 21:52
السلام عليكم ورحمه الله تعالي وبركاته
اهلا بكل اعضاء منتدي الفوركس العرب
اهلا بكل الزوار الكرام نتمي للجميع التوفيق
العمل في اسواق المال له اكثر من وقت للعمل بيه ولكن يفضل العمل في فترات العمل الاوربيه او الامريكيه ولكن الحذر من اوقات الاخبار القويه

Sofien
10-24-2019, 05:30
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته ، إمكانية العمل بكل حرية هو السبب رقم واحد الذي جعلني أريد أن أتعلم أن أكون متاجر محترف

حيث لا يوجد ناس تتعامل معهم وهذا يعني عمل بدون مشاكل ولا يوجد وقت محدد وهذا يعني راحة البال والحرية التامة في العمل

وحتى الطريقة وقيمة الأرباح التي يمكن الحصول عليها من المتاجرة كل هذه الأمور عائدة إلى قرار الذي يتخذه المتاجر وحدة

Ahmed Mansour
10-24-2019, 08:26
انا بس عايز اعلق على الجزء الخاص بموضوع بنقره واحدة على موبايلك دى يعنى السهوله والبساطه اللى بتتكلم بيها دى حسستنى انى وانا نايم ادوس بس على موبايلى سواء شراء او بيع وهاتبداء الدولارات تنزل فى حسابى بشكل اوتوماتيك ولما ازهق بقا من جمع الدولارات ابقى اخرج ولما احب اجيب دولارات تانى ابقى اعمل نفس الخطوه حاجه بسيطه جدا وبمنتهى البساطه طيب دا كلام يتقال فى حاجه اسمها اتدول بضغه موبايل هو انته بتعمل كدا يعنى انته بتشتغل كدا ياريت كل كلمه نقولها تكون مفيد لكل عضو خاصه الاعضاء الجدد ماتعيشهمش فى الاحلام اوى كدا الموضوع اصعب مليون من من البساطه اللى بتتكلم بيها دى