PDA

View Full Version : الفوركس عباره عن دخل اضافيه لا اكثر

Ahmed Mansour
10-15-2019, 03:32
المشاكله دى فى الغالب هاتكون للاعضاء الجدد والمتداولين الجدد لو كنت فاكر نفسه داخل مجال الفوركس علشان بعد شهر ولااتنين ولاحتى بعد سنه هتلاقى نفسك مليونير نصيحه منى ماتكملش فى المجال دا علشان هاتتدم بحاجات لايمكن كنت تتخيلها وانا عن نفسى ماعرفش حد وصل للمرحله دى احب اقولك انته فى مجال من اكتر المجالات صعوبه فى العالم وفكره بس انك تنجح دى فى حد ذاته مش سهله فابرمج نفسك كدا من البدايه ان دا مشروع ليك بيكبر بالتراكم يعنى مش بين يوم وليله وهو عباره عن دخل اضافى مش اكتر وبعد سنين كتيره ممكن يعنى الفوركس يحق ليك جزء من الرفاهيه برضوه لحد دلوقتى فكره انك تبقى مليونير دا تقريبا كدا مستحيله كل اللى بنقوله انه بعد سنين كتيره من الخبره والتعلم والاجتهاد ممكن توصل لمرحله انك تقول انك بقيت مرتاح ماديا بس

Sofien
10-15-2019, 05:15
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته، بنسبة لنا نحن أصحاب الحسبات الصغيرة والتي لا تفوق 1000 دولار في أحسن الأحوال لا يمكن ربح مبالغ كبيرة تجعل من الفوركس مصدر دخل يلبي لك كل حاجياتك

المادية وأكثر , حتى ولو كنت محترفاً . ولهذا لو كنت تريد أن تعمل على الفوركس بدوام كامل يجب أن يكون في ذهنك أن قمة 10000 دولار هي القيمة المناسبة لتجعل من تجارتك مصدر لدخلك بالكامل