PDA

View Full Version : لا استطيع الدخول الي اكونت الانيستا فوركس من خلال منصه التداول

Pages : [1] 2 3

eng mido
12-06-2013, 17:13
لماذا لا استطيع الدخول الي اكونت الانيستا فوركس من خلال منصه التداول مع اني مسجل حساب حقيقي في الانيستا فوركس ولكن لا استطيع الدخول عليه من خلال منصه التداول ارجو المساعده :] وشكرا

aljabal
02-19-2014, 19:27
يمكنك الدخول على موقع الشركه ومخاطبة الدعم الفني لتزويدك بالمعلومات عن حسابك ورقم السيرفر...
وهو مايبدو انك نسيته او ادخلته خاطئا عند تسجيل الدخول ..ستحل بسهوله فقط اتصل بهم ...

forex90
02-19-2014, 19:28
يريت توضح نوع الرسالة التى تظهر لك عندما تسجل دخول لان لو ظهر ليك ان الحساب مغلق كدة انت مع السلمة حسابك طار لو ظهر خطاء تاكد من كتابة رقم الحساب والباسودر بشكل سلم واختار نوع السرفسر اللذى سجلت علية

محمود مرعى
02-19-2014, 19:34
لماذا لا استطيع الدخول الي اكونت الانيستا فوركس من خلال منصه التداول مع اني مسجل حساب حقيقي في الانيستا فوركس ولكن لا استطيع الدخول عليه من خلال منصه التداول ارجو المساعده :] وشكرا
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بص سا اخى اولا لا تقلق من هذا الموضوع فالامر ده عادى جدا انك بس علشان لسه جديد فخايف مفيش اى مشكلة طبعا حضرتك بما انك سجلت فى شركة انستا يبقى انت فعلا ليك اكونت وطبعا البيانات عبارة عن اليوزرنيم والباسورد وكمان بيبقى فيه حاجة اسمها السيرفر وانت اكيد بتدخل السيرفر غلط وهو ده سبب المشكلة

Hossam Samy
02-19-2014, 19:37
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي العزيز
اتأكد انك كاتب المعلومات الصحيحة
وحاول تنسخ الرقم السري ورقم الحساب
افضل من انك تكتبهم واتأكد انك مختار السيرفر الصح

forex90
02-19-2014, 19:38
انصحك اخى الكريم ان تكلم الدعم وشوف نوع الرسالة التى تظهعر لك اثناء فتح الحساب هل هية رسالة عادية ام رسالة تاكد ان الحساب تم اغلقاة لان الحسابت دلوقت بقيت تتقفل على اى سبب تافهة خصوصا لو جايب ارباح كبيرة عايز تسحبها

محمود مرعى
02-19-2014, 19:42
يمكنك الدخول على موقع الشركه ومخاطبة الدعم الفني لتزويدك بالمعلومات عن حسابك ورقم السيرفر...
وهو مايبدو انك نسيته او ادخلته خاطئا عند تسجيل الدخول ..ستحل بسهوله فقط اتصل بهم ...

جل سليم برده يا استاذ انه ممكن يدخل يكلم الدعم الفنى فى الشركة وان شاء الله المشكلة دى تتحل بس انا برده كنت بقول ليه انه ممكن يكون بيدخل السيرفر الخاص بالاكونت غلط مش شرط انه يكون بيغلط فى الاكونت من حيث اليوزر والباسورد ممكن برده يكون بيدخل السيرفر غلط وهو ده سبب المشكلة كلها وربنا يوفقه

mgw
02-19-2014, 22:26
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الكريم
كلم الدعم العربى فى الانستا وشوف المشكله معاهم
او امسح المنصه وحملها من جديد وشوف برده السيرفر
اللى انت مختاره وحاول تغييره وتقبل مرورى يا مان

the best
02-20-2014, 21:33
النظام الذي تختاره يجب أن يكون مبنياً على أساس التداول المتأرجح أو التداول طويل الأمد.
3. تحقق من خلفية المطور.

korbosli
02-20-2014, 22:06
لماذا لا استطيع الدخول الي اكونت الانيستا فوركس من خلال منصه التداول مع اني مسجل حساب حقيقي في الانيستا فوركس ولكن لا استطيع الدخول عليه من خلال منصه التداول ارجويمكنك الدخول على موقع الشركه ومخاطبة الدعم الفني لتزويدك بالمعلومات عن حسابك ورقم السيرفر...
وهو مايبدو انك نسيته او ادخلته خاطئا عند تسجيل الدخول ..ستحل بسهوله فقط اتصل بهم .

يريت توضح نوع الرسالة التى تظهر لك عندما تسجل دخول لان لو ظهر ليك ان الحساب مغلق كدة انت مع السلمة حسابك طار لو ظهر خطاء تاكد من كتابة رقم الحساب والباسودر بشكل سلم واختار نوع السرفسر اللذى سجلت علية

الرد السريع على هذه المشاركة إضافة رد رد مع اقتباس رد مع اقتباس إقتباس متعدد لهذه المشاركة
يوم أمس 05:34 PM #4
محمود مرعى
الملف الشخصي
مشاهدة المشاركات
رسالة خاصة
إضافة إلى قائمة الإتصال
محمود مرعى متواجد حالياً
خبير فوركس مصر الصورة الرمزية محمود مرعى

Accumulated bonus
299.30 USD

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng mido مشاهدة المشاركة
بص سا اخى اولا لا تقلق من هذا الموضوع فالامر ده عادى جدا انك بس علشان لسه جديد فخايف مفيش اى مشكلة طبعا حضرتك بما انك سجلت فى شركة انستا يبقى انت فعلا ليك اكونت وطبعا البيانات عبارة عن اليوزرنيم والباسورد وكمان بيبقى فيه حاجة اسمها السيرفر وانت اكيد بتدخل السيرفر غلط وهو ده سبب المشكلة

الرد السريع على هذه المشاركة إضافة رد رد مع اقتباس رد مع اقتباس إقتباس متعدد لهذه المشاركة
يوم أمس 05:37 PM #5
Hossam Samy
الملف الشخصي
مشاهدة المشاركات
رسالة خاصة
إضافة إلى قائمة الإتصال
Hossam Samy غير متواجد حالياً
عضو نشيط الصورة الرمزية Hossam Samy

Accumulated bonus
15.00 USD

يوم أمس 05:38 PM #6
forex90
الملف الشخصي
مشاهدة المشاركات
رسالة خاصة
إضافة إلى قائمة الإتصال
forex90 متواجد حالياً
عضو ماسى الصورة الرمزية forex90

Accumulated bonus
159.50 USD

انصحك اخى الكريم ان تكلم الدعم وشوف نوع الرسالة التى تظهعر لك اثناء فتح الحساب هل هية رسالة عادية ام رسالة تاكد ان الحساب تم اغلقاة لان الحسابت دلوقت بقيت تتقفل على اى سبب تافهة خصوصا لو جايب ارباح كبيرة عايز تسحبها

يوم أمس 05:42 PM #7
محمود مرعى
الملف الشخصي
مشاهدة المشاركات
رسالة خاصة
إضافة إلى قائمة الإتصال
محمود مرعى متواجد حالياً
خبير فوركس مصر الصورة الرمزية محمود مرعى

Accumulated bonus
299.30 USD

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aljabal مشاهدة المشاركة
جل سليم برده يا استاذ انه ممكن يدخل يكلم الدعم الفنى فى الشركة وان شاء الله المشكلة دى تتحل بس انا برده كنت بقول ليه انه ممكن يكون بيدخل السيرفر الخاص بالاكونت غلط مش شرط انه يكون بيغلط فى الاكونت من حيث اليوزر والباسورد ممكن برده يكون بيدخل السيرفر غلط وهو ده سبب المشكلة كلها وربنا يوفقه

يوم أمس 08:26 PM #8
mgw
الملف الشخصي
مشاهدة المشاركات
رسالة خاصة
إضافة إلى قائمة الإتصال
mgw غير متواجد حالياً
عضو محترف الصورة الرمزية mgw

Accumulated bonus
39.00 USD

اليوم 07:33 PM #9
the best
الملف الشخصي
مشاهدة المشاركات
رسالة خاصة
إضافة إلى قائمة الإتصال
the best متواجد حالياً
عضو محترف الصورة الرمزية the best

Accumulated bonus
61.50 USD

النظام الذي تختاره يجب أن يكون مبنياً على أساس التداول المتأرجح أو التداول طويل الأمد.
3. تحقق من خلفية المطور.

Murad
02-20-2014, 22:59
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته بالتأكيد هناك شيئ خطأ سواء في رقم الحساب
او في الباسورد او غالبا في السيرفر لابد ان تختار السيرفر حاول ان تجرب اكثر من سيرفر حتي تتمكن من الدخول الي حسابك

hunter_world
02-20-2014, 23:05
السلام عليكم ورحمه الله وربكتو اخواني الكرام ام بعد اخي الكريم ممكن حضرتك تشوف وسيله الدعم الي في الموقع الرسمي بتاع الشركه ومنها تعرف السيرفر بتااعك او ايه المشكله بس وبكدا هتلقي اجابتك

ahmedhawash
02-27-2014, 01:03
المشكله الموجوده معل كل المبتدئيين اللى بيسجلوا دخول لاول مره على منصه المنتدى

وانا كنت واحد منكم فى اول تسجيل دخول على المنصه واختيار السيرفر اللى انت مسجل عليه فى الشركه والله المستعان

gr53
03-01-2014, 22:42
تأكد من السيرفر ادخل بالسيرفرات الموجودة حتى تصل للسيرفر الصحيح الذي حددته من البداية
و إذا لم يفتح الحساب تواصل مع الدعم الفني ليساعدك بحل المشكلة

محمد عز الدين عيد خضري
03-01-2014, 22:43
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم
لا د مت ادخال اليوسر والاسوورد والريسيفر اللي سجلت ه خلال التسجيل
اتمني لك التوفيق
تحياتي

moradovitch
03-02-2014, 00:46
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته أخي الكريم eng mido اعتقد انك ادخلت بيانات خاطئة لذا حاول من جديد و تاكد من السيرفر واذا لم تنجح الرجاء راسل الدعم الفني

forexman3
03-02-2014, 02:34
شوف ياغلى
يجب ان تعلم بان عدم التكمين فى فتح الحساب على المنصة
يكون بسبب خطئ فى رقم الحساب او خطئ فى حروف الباسورد
او يكون السيرفر خطئ او يكون قد تم حظر الحساب

arnold
03-03-2014, 11:43
الــســــلام عــلــيــكــم و رحـــمـــة الــلـــه تــعــالـــى و بـــركــــاتـــــــه ..............
اهلا بك اخي العزيز تاكد انك تكتب الاسم والباسوور وليس تنسخ وتلصق ثم انك تختار السيرفر المحدد لك...لااجع بريدك ومعلوماتك الشخصية

HABIB19
03-03-2014, 11:56
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
كاتب المعلومات الصحيحة
افضل من انك تكتبهم واتأكد انك مختار السيرفر.§§§§

forex4
03-03-2014, 12:26
اخى الكريم
اظن ان سبب عدم استطاعتك لدخول المنصة بسبب احد هذه العوامل
اما ان يكون السيرفر الذى سجلت عليه خطئ او اما ان يكون فى اختلاف
فى رقام رقم الحساب او فى خطئ فى حروف الباسورد لذلك يجب ان تجرب كل ذلك

latraaa
03-03-2014, 14:04
يا اخي الكريم، الدخول على المنصة التداول أمر عادي و له شروط و هي ثلاث فقط، و هي العمل على ادخال رقم الحساب الحقيقي في موقع إنيستا أضف إليه الرقم السري الخاص به و أيضا اسم السيرفر الدي أنت مسجل تحته، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

kaa
03-03-2014, 15:26
يرجى كابة رقم الحساب صح وايضا كتابة الباسورد صح وايضا يجب اختار السيرفر الموجودة عليه حسابك
وانت ان لم تقوم بحل المشكلة يجب الروع الى الدعم لفنى

moto1
03-17-2014, 00:33
لماذا لا استطيع الدخول الي اكونت الانيستا فوركس من خلال منصه التداول مع اني مسجل حساب حقيقي في الانيستا فوركس ولكن لا استطيع الدخول عليه من خلال منصه التداول ارجو المساعده :] وشكرا يمكنك الدخول على موقع الشركه ومخاطبة الدعم الفني لتزويدك بالمعلومات عن حسابك ورقم السيرفر...
وهو مايبدو انك نسيته او ادخلته خاطئا عند تسجيل الدخول ..ستحل بسهوله فقط اتصل بهميريت توضح نوع الرسالة التى تظهر لك عندما تسجل دخول لان لو ظهر ليك ان الحساب مغلق كدة انت مع السلمة حسابك طار لو ظهر خطاء تاكد من كتابة رقم الحساب والباسودر بشكل سلم واختالماذا لا استطيع الدخول الي اكونت الانيستا فوركس من خلال منصه التداول مع اني مسجل حساب حقيقي في الانيستا فوركس ولكن لا استطيع الدخول عليه من خلال منصه التداول ارجو المساعده :] وشكرا

salimned
03-17-2014, 01:30
السلام عليكم اخي عليك ان تراجع السيرفر الدي سجلت تحته في الشركة
لتدخل عليه في حسابك لان ان اخطات فيه لن يدخل لك الحساب.

doola2020
03-17-2014, 14:59
أخي يجب إدخال السيرفر الصحيح الذي قمت باختياره أثناء تسجيلك في موقع شركة انستا فوركس في البداية وان لم تعرفه اتصل بالدعم الفني

zing
03-17-2014, 15:46
التعرف على التاجر الذي تدرب في تحليل حركة السعر. أزواج العملات الفوركس
عموما تنفق المزيد من الوقت في اتجاهات قوية جدا لأعلى أو لأسفل من الأسواق الأخرى، وهذا هو
أيضا ميزة كبيرة لأنها عادة أسهل بكثير لتداول تتجه بقوة

arnold
03-19-2014, 12:07
الــســــلام عــلــيــكــم و رحـــمـــة الــلـــه تــعــالـــى و بـــركــــاتـــــــه ..............
انت ترتكب خطأ في ادخال معلومات حسابك الحقيقي في شركة انيستا تاكد من النعلومات وراجع الدعم

brahimtrader
03-19-2014, 12:29
اخي الظاهر انك مبتدا و اغلب المبتدئين لديهم مشكل عدم الانتباه الى السيرفر الديس سجل به
تاكد منه وان لم هو المشكل اتصل بالدعم . تحياتي لك

abdotitim
03-19-2014, 14:48
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته موضوع مهم جدا نتمنى الاستفاده للجميع
مشكور على الطرح نعم اخي ربما قد يكون لديك مشكل في السرفر حاول تغيره

shimaa33
03-19-2014, 18:37
اخي الكريم حاول ان انت تتاكد ان البيانات الخاصة بالدخول صحيحة يا اخي الكريم
يعني حاول تتاكد ان كلمة السر والاي دي صح ولو استمرت المشكلة دي يا اخي الكريم ممكن تكلم الدعم الفني وهوه ان شاء الله هيفيدك في الموضوع ده

hajarforex
03-19-2014, 18:41
ان كنت جربت الجخول الى الحساب ف يموقع و يدخل بشكل عادي
و لكن ف يبنرمج الميتاتدر لا يدخل فانه سكيون المشكل
في السرفر بحيث انه يجب تغيير السرفر لكي يتم الدخول

baderkhazma
03-19-2014, 18:42
مرحبا اخي الفاضل تاكد من بياناتك التي ادخلتها بالطبع او ماكد انها خاطئة ارجو ان تراجع الشركة وسوف يساعدوك واتمنى ان اكون قد جاوبتك على سؤالك

medro
03-19-2014, 19:04
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته اخى
الموضوع شيق و يستحق فعلا المناقشة جزاك الله خيرا
الله اكبر

romyolove51
03-19-2014, 20:20
اظن ان سبب عدم استطاعتك لدخول المنصة بسبب احد هذه العوامل
فى رقام رقم الحساب او فى خطئ فى حروف الباسورد لذلك يجب ان تجرب كل ذلك

ilyes chaieb
03-19-2014, 20:33
اخى الكريم للدخول على المنصة لازم تدخل بيانات حسابك و هى
رق الحساب
كلمة سر المتاجر و ليس المستثمر
و سيرفر الحساب
و ان لم تكن تعلم بنوع السيرفر اتصل بالدعم الغنى للشركة
تقبل مرورى

................................
....................
...........

hell
03-19-2014, 20:33
مكنك الدخول على موقع الشركه ومخاطبة الدعم الفني لتزويدك بالمعلومات عن حسابك ورقم السيرفر...

lema
03-19-2014, 21:03
اذا كنت لا تستطيع الدخول يكون هناك اساباب مثلا انك لم تدخل الى الحساب من مدة كبيرة وبالتالى حصل للحساب عدم تنشيط
لذا اا تحدثت مع الدعم سيقومومن بحل تلك المشكلة بسهولة شديدة

amermazzen
03-19-2014, 22:15
السلام عليكم ربما كان هناك خطأ فني فقط أو يمكنك الدخول على موقع الشركه ومخاطبة الدعم الفني لتزويدك بالمعلومات عن حسابك ورقم السيرفر التأكد من امعلومت مفيد ظام الذي تختاره يجب أن يكون مبنياً على أساس التداول المتأرجح أو التداول طويل الأمد

moumi20081
03-20-2014, 17:45
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
نعم اخي العزيز اتأكد انك كاتب المعلومات الصحيحة وحاول تنسخ الرقم السري ورقم الحساب افضل من انك تكتبهم واتأكد انك مختار السيرفر او الخادم الصحيحولاتقلق انشاء الله سيحل المشكل بالتوفيق

wentwor
03-20-2014, 18:24
السلام عليكم و رحمة الله اود ان انبهك الى اختيار نفس السيرفر الذي سجلت فيه عند فتح حسابك
وهناك نوعان من كلمات المرور 1للتاجر 2للمستثمر

محمد أبو بكر
03-22-2014, 12:31
السلام علبكم
اللى انت مختاره وحاول تغييره
و بالتوفيق للجميع

houdabluegolden
03-31-2014, 17:57
طالما انت قادر تدخل على حسابك في موقع انستا يبقى المشكلة من السيرفر حاول تتأكد من سيرفرك في الشركة
ولو نسيته او مش فاكره ممكن تكلم الدعم الفني وتسألهم او تدخل على حسابك في الشركة وتعرفه سيرفرك ايه وبالتوفيق اخي

mehildin
03-31-2014, 18:10
السلام عليكم أخي الكريم.
اخي راسل الاستعلامات بشركة انستافوركس وهنن يجاوبوك بنفس اللحظة وان شاء الله بالتوفيق .
دمتم برعاية الله

salimned
03-31-2014, 18:11
السلام عليكم اخي عليك ان تتحقق من رقم حسابك و كلمة السر التي وضهتها في الشركة
كي تعرف ان كانا صحيحن و حاول ان تتدكر السيرفر الدي سجلت تحته في الشركة.

manforex2
03-31-2014, 19:22
السلام عليكم
اخى الحبيب اظن ان عدم استطاعة دخول منصة التداول
بسبب خطئ فى رقم الحساب او خطئ فى الباسورد
او خطئ فى نوع السيرفر الذى سجلت عليه الحساب

a7med84
04-04-2014, 14:26
المشكله المعتاده مع اول مره تفتح بها حسابك فى الشركه

وهى عدم اختيار السبرفر الصحيح لحسابك عليك التاكد فقط اى سيرفر هو لحسابك

وبالتوفيق لك

zakamessi
04-04-2014, 22:06
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله
اخي الكريم انثناء دخولة الى حسابك في الميتاتريد ضروري اختيار السيرفر المناسب الي اخترته عند تسجلك

Rachiiids
04-04-2014, 22:12
أظن أن السيرفور الدي وضعته خاطأ اخي الكريم و اذا كان كل شيء صحيح و لم يدخل
جري الدخول الى غرفة العميل و اذا ما فتح معاك أظن أن حسابك تم حظره كلم الدعم و أسأل عن السبب

mohyedal
04-04-2014, 22:14
للدخول الى الحساب الحقيقي ينبغي ادخال
اللوجن و كلمة السر و اسم السيرفر
اما اذا نسيت هذه الثلاث فمن الواجب
الاتصال بالقسم الفني بانستافوركس

sabirdaba
04-06-2014, 15:16
المشكل هذا اغلب المتداوليين يعانون منه لأنهم حقيقة ينسون ان هناك شيء اسمه سيرفر وهم اختاروا السيرفر الذي يريدون المتاجرة عليه عند التسجيل لهذا انا انصحك بتفقد السيرفر الذي تسجلة عليه والدخول منه اثناء دخولك لحسابك من المنصة

faris
04-06-2014, 15:23
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته - اخى الكريم
الحل بيكون مع الدعم الفنى كلمهم وشوف رأيهم ايه
لان نفس الموضوع حصل معايا

ilyes chaieb
04-06-2014, 15:23
المشكل هذا اغلب المتداوليين يعانون منه لأنهم حقيقة ينسون ان هناك شيء اسمه سيرفر وهم اختاروا السيرفر الذي يريدون المتاجرة عليه عند التسجيل لهذا انا انصحك بتفقد السيرفر الذي تسجلة عليه والدخول منه اثناء دخولك لحسابك من المنصة

بالفعل المشكل هذا سببه السيرفر حتى و تن نساه ممكن يجرب السرفرات الكل وان شاء الله راح يفتح الحساب او ممكن يتصل بالدعم الفنى لمعرفة السيرفر
بالتوفيق للجميع
----------

عاشق الفوركس
04-06-2014, 15:25
السلام عليكم , اخي الكريم ،الخلل بطبيعة الحال هوانك هوعدم ادخال المعلومات الصحيحة للحساب بتاعك ممكن تكون في الموت باس او السيرفير الذي سجلت به

anamoody
04-06-2014, 18:16
اخى الفاضل اتأكد من اسم الحساب و الرقم السرى والسيرفر الذى اخترته ان كان مطابق للسيرفر الذى سجلت فيه
وان شاء الله يستطيع الخبراء و المشرفين على الموضوع ان يوضحوا لك الخطأ فى عدم التسجيل على المنصة

ruse
04-06-2014, 18:41
السلام عليكم

ahmedibrahim258259
04-06-2014, 19:11
السلام عليكم ورحمة الله بوركاته اخي الكريم اتاكد انك مختار السيرفر صح لان ده اغلب المضاربين بينسوا يدخلوا صح وبيتهيألهم ان في مشكلة في الحساب
تقبل مروري

mohyedal
04-06-2014, 19:13
لابد من ادخال اللوجن و كلمة السر بالاضافة
الى اسم السيرفير الذي تبعثه الشركة منذ التسجيل
الى ايمايل صاحب الحساب

Bouani
04-11-2014, 13:40
السلام عليكم و رحمة الله
أخي الكريم هذا الاشكال عادة ما يحصل
عليك بالتثبت من تدفق النت و ادخلاتك الرمزية على الحاسوب
و الا اتصل بالدعم

gehad87
04-24-2014, 10:04
المشكلة الاولى اللي هتواجهك مع المنصة انها تديلك حساب غير صالح
وده حصل معانا كلنا بلا استثناء في الاول
نتيجة انك بتنسى اسم السيرفر اللي سجلت عليه حسابك
الحل
بتروح تتكلم مع الدعم المباشر في موقع انستا
تديهم رقم حسابك
يدولك اسم السيرفر
بعدها هيدخل عادي جدا ان شاء الله

fatoma elsayd
04-24-2014, 10:16
السلام عليكم
استاذى الفاضل اولا اتأكد من الرقم الحساب ومن الباسورد الخاص بك
ثانيا لو الحساب مفتحش غير السيرفر الخاص بالمنصه
وممكن تكلم الدعم يبقى افضل
تقبل مرووورى :happy::yahoo:

asem ebrahim
04-24-2014, 11:58
اخي انتبه ممكن يكون حسابك لاقدر الله اتقفل اتعملك حظر يعني او ممكن انت بتفتح في يوم الجمعه او السبت ودول يوم عطله رسمي في الفوركس لو الحساب مفتحش في الايام العاديه كلم الدعم بتاع الشركه وهم هيدوك الحل الصحيح

حليس مختار
04-25-2014, 01:15
يا اخي الكريم، الدخول على المنصة التداول أمر عادي و له شروط و هي ثلاث فقط،
و هي العمل على ادخال رقم الحساب الحقيقي في موقع إنيستا أضف إليه الرقم السري
الخاص به و أيضا اسم السيرفر الدي أنت مسجل تحته، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

dragonx
04-25-2014, 01:35
غير السيرفر المتوافق مع رقم حسابك وتعرف هذه المعلومة من موقعه انستا فوركس مثلا الحسابات التي تبدأ بالرقم 700..... سيرفر لها : ........

وإن لم تستطيع حل المشكلة تكلم مع الدعم الفني فورا المشكلة بسيطة

samoray13
04-25-2014, 01:50
كما اخبرك الاخوة اخي الكريم لو انك متأكد من انك لم تخطأ في كتابة المعلومات الخاصة بالحساب فعليك ان تتأكد من السيرفر ان تأكدت منه ولم يعمل فلا يبقى امامك الا استشارة الدعم الفني

DRAGON1980
04-25-2014, 03:28
اخي الكريم حاول ان انت تتاكد ان البيانات الخاصة بالدخول صحيحة يا اخي الكريم
يعني حاول تتاكد ان كلمة السر والاي دي صح ولو استمرت المشكلة دي يا اخي الكريم ممكن تكلم الدعم الفني

walid08
04-25-2014, 03:31
السلام عليكم
يمكن ان تكون اخطأءت في ادخال الرقم او الرقم السري او السيرفر
اتصل بالدعم الفني واطرح عليهم الاشكال سيجيبونك باذن الله

marouansat
04-25-2014, 07:46
لا اختلف مع الساد الاعضاء يجب عليك اولا ان تتاكد من معلومات حسابك جيدا
ثانبا يجب عليك تجربة سيرفرات الشركة و اذ لم ينجح الامر راسل الدعم الفني

gr53
04-25-2014, 09:35
تأكد من السيرفر ادخل بالسيرفرات الموجودة حتى تصل للسيرفر الصحيح الذي حددته من البداية
و إذا ظلت المشكلة عليك بالتوجه للدعم الفني و ستجد الحل معهم

lambarkia
04-25-2014, 09:54
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته ،
لما تدخل أخي أضغط على ألأمر الذي تجده في أعلى الجهة اليسرى ،
تظهر لك قائمة أختر منها تسجيل الدخول ، وضع معلوماتك وانتهى الأمر ،

naoual
04-25-2014, 10:01
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي الكريم يمكنك ن تتصل بالدعم اكيد سيحلون لك مشكلتك و اكيد شئ بسيط فقط فالكل يدخل على المنصة عادي

abdelhak redouane
04-25-2014, 11:16
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم مشكور على طرح هذا الاشكال الذي انت واقعفيه حاول الدخول عن طريق تسجيل الدخول من المنصة واختار السوق الذي تتاجرفيه فهناك عدة اسواق للفوركس اختر واحدا فواحد حتى تجد السوق الذي تتداول فيه وسيفتح الحساب من المنصة
بالتوفيق للجميع

ab.mustapha
04-25-2014, 12:59
انصحك اخى الكريم ان تكلم الدعم الفني لارشادك الى الحل النهائي لمشكلتك
بالتوفيق للجميع فى هذا المنتدى الرائع
والله ولي التوفيق

sakouiissam
04-25-2014, 13:01
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد للهالمتفضل بالجود والإحسان والمنعم على عباده بنعم لا يحصيها العد والحسبان انعمعلينا بإنزال هذا القرآن هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان ونصر نبينا محمد صلىالله عليه وآله وأصحابه ببدر وسماه يوم الفرقان واعزه بفتح مكه أم القرى وتطهيرهامن الأصنام والأوثان أما بعد .... مديرتي الفاضلة أساتذاتي المحترمات أخواتي الطالباتالسلام عليكم ورحمة الله وبركاته .فإنه ليسعدنا وليشرفنا نحن طالبات الإذاعة أن نقدملكم إذاعتنا لهذا اليوم آملين أن تحوز على رضاكم ....ومع أولى فقرات برنامجناالإذاعي لهذا اليومالقرآن الكريم *والطالبة/
وخير الهدي هدي الرسولصلى الله علية وسلم وحديث شريف والطالبة/
الحكمة هي خلاصة الفكر والتجربةللإنسان ومع حكمة اليوم والطالبة./

أطع الإله كما أمر واملأ فؤادكبالحذر

أبيات شعرية تقدمها لكم الطالبة/

والان مع هل تعلموالطالبة/

وكلمة الصباح والطالبة /

اذاعه موفقه

منقــوله

mohamead
04-25-2014, 13:33
اشكرك اخي الكريم علي هدا الموضوع الجميل جدا والريع لكني مازلة جديد في انستا
اعتقد ان يجب عليك ان تكلم الدعم الفني في انستا فوريكس وشكرا لك

abo heba
04-25-2014, 15:46
اهلا بك
يمكنك ان تتاكد من كل البيانات وان لم تكن هناك اى فرق يمكنك ان تراسل الدعم الفنى ليساعدك باذن الله
ان تقوم بفتح الاكونت الخاص بك واتمنى ان تحل مشكلتك

سمير تيارت
04-25-2014, 21:32
او في الباسورد او غالبا في السيرفر لابد ان تختار السيرفر حاول
ان تجرب اكثر من سيرفر حتي تتمكن من الدخول الي حسابك

ssnsafi
04-25-2014, 21:36
مشكلتك مشكلة كل من يحاول الدخول الى حسابه الحقيقي في منصة انستا لأول مرة فهم يقومون بادخال رقم الحساب وكلمة السر وينسون السيرفر وبدون السيرفر الصحيح لا يمكن ان ينجح دخولك الى المنصة بحسابك الحقيقي
عليك اخي الكريم ان تدخل رقم الحساب ومن ثم كلمة السر وتختار السيرفر الذي قمت باختياره عندما فتحت حساب مع انستا ولو كنت نسيت اسمه راسل مندوب الشركة في المنتدى وارسل له رقم حسابك وسيعطيك اسم السيرفر الصحيح

yara alaa
05-05-2014, 05:06
بــســــم الله الــرحـــمـــن الـــرحـــيــم
الــســلام عــلـــيـــكــم و رحــمــة الله تــعــالــى و بــركـــاتــه
انت ممكن تككون دخلت السيوز نيم غلط او الباص ورد او الكود

gr53
05-08-2014, 04:11
و لو ظلت المشكلة تواصل مع الدعم الفني و ستجد الرد المناسب

sabirdaba
05-12-2014, 15:40
و لو ظلت المشكلة تواصل مع الدعم الفني و ستجد الرد المناسب نعم اخي هذا هو الحل صحيح عليه تجربة كل السيرفرات المتاحة بالمنصة الى ان يجد السيرفر الخاص به اما ان قام بتجربة الكل ولم يفتح حسابه في هذه الحالة لم يبقى الا استشارة الدعم

الربح من الفوركس
05-12-2014, 16:04
من المؤكد ان هناك خطاء فى الدخول ومن المؤكد انك تقوم بالدخول عن طريق سيرفر خطاء وبالتوفيق للجميع والربح الكبير

omdameeter
05-12-2014, 17:27
من الممكن ان تقوم بارسال رسالة للدعم الفنى للشركة وحاول ان تتابع معهم بس فى الاول حاول التاكد من رقم الحساب والباسورد قبل اى شئ ادخل على الميل عندك هتلاقى مسدج فيها الحساب رقمة كام والباسورد اية وحاول اكثر من مرة والله يوفقك

INTHENAMEOFALLA
05-12-2014, 17:30
وهل معك اسم المستخدم وكلمة المرور ولا حضرتك فتحت الحساب ولم تأخد الاسم او كلمة المرور حاول ان تجمع افكارك وتجيب على هذه الاسئلة الاول

kaa
05-12-2014, 18:57
يرجى كابة رقم الحساب صح وايضا كتابة الباسورد صح وايضا يجب اختار السيرفر الموجودة عليه حسابك
وانت سوف تدخل على حسابك واذ لم تقوم بالدخول على حسابك ارجع الى الدعم الفنى

medo.66543
05-18-2014, 11:48
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته . اخي الكـريم يمكنك ن تتصل بالدعم
اكيد سيحلون لك مشكلتك واكيد شئ بسيط فقط فالكل يدخل على المنصة عادي
تحياتي

abdelaziz 10
05-18-2014, 12:37
ممكن تكون غير قادر على الدخول الى حسابك في المنصة لانك اخطات في بيانات الدخول اي اليوزر او الباسوورد او سيرفر الشركة
من جهة اخرى ممكن تكون اخطات في التداول باحدى الطرق المخالفة لقوانين التداول بالبونص وتم حظر حسابك فلازم تستفسر الدعم

gr53
05-21-2014, 16:59

أظن ان المشكلة قد تم حلها فالموضوع مر عليه عدة شهور
و نتمنى منك أخي أن تعرض لنا ما توصلت له من سبب المشكلة و كيفية الحل

samibms
05-21-2014, 17:07
تاكد من ادخالك بياناتك بشكل صحيح و غير السرفر و ستتمكن من الدخول باذن الله
تحياتي لك و بالتوفيق

maao2008
05-21-2014, 17:08
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

lyes1977
05-21-2014, 17:50
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
نعم اخي الكريم في الحقيقة الكثير من الاعضاء حصلت معهم هذه المشكلة في الاول وانا واحد منهم لكن سرعان ما تم ايجاد الحل وهو الاستعمال الصحيح للخادم او السيرفر المناسب لذالك اخي انصحك بالدخول ببياناتك الشخصية الصحيحة واختيار الخادم المناسب لحسابك

gr53
05-25-2014, 20:22
أظن ان المشكلة قد تم حلها فالموضوع مر عليه عدة شهور ماضية
و نتمنى لمثل هذه الموضوعات أن يعرض اصحابها ما توصلوا إليه من حل لها

ali.22595
05-27-2014, 17:13
السلام عليكم
اخي الفاضل تأكد من السيرفر ادخل بالسيرفرات الموجودة حتى تصل للسيرفر الصحيح
الذي حددته من البداية وإذا ظلت المشكلة عليك بالتوجه للـدعم الفني و ستجد الحل معهم

salmawar
05-29-2014, 14:22
الــســـلام عــلـــيــكــم ورحــــمــــة الله
مـــرحـــبـــا اخـــاوانـــــي الــــكـــــرام
المشكل من عندك اما معلومتك خاطئة او النت عندك ضعيف للانني الحمد لله شغال بالمنصة وكل شيء تمام

xdorex
05-29-2014, 14:37
عليك فقط ان تتاكد من السيرفر الدي تدخل فيه لان مثل هذه المشاكل يقع فيها الكتير من الاشخاص
ولكن حلها سهل فقط كلم الدعم وسيتم تزويدك بالسيرفر الصحيح

el andaloussi
05-31-2014, 00:22
أخي الكريم سلام الله عليكم يبدو ان المشكل في غختيار السرفر
لذالك وجب عليك التأكد من سرفور حسابك على الشركة وإدخاله بشكل صحيح

waleed hassona
05-31-2014, 11:31
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخوانى بمنتدى فوركس العرب الكرام اخى الكريم على الرغم ان
الموضوع قديم ولكن ممكن بقبد اخوة جدد لابد من تجربه السيرفرات كلها حتى تصل للسيرفر الموجود عليه حسابك

hunter_world
05-31-2014, 17:46
السلام عليكم ورحمه الله وبركتو اخواني الكرام اهل المنتدي ام بعد اخي الكريم لازم تكتب السيرفر بتاعك صح الي انت عليه دا مهم اوي

---------- Post added at 02:46 PM ---------- Previous post was at 02:01 PM ----------

السلام عليكم ورحمه الله وبركتو اخواني الكرام اهل المنتدي ام بعد اخي الكريم انا اعتقد ان لازم تختار السيرفر صح كلم الدعم وهما يوضحولك

nivenomar66
05-31-2014, 17:54
السلام عليكم اخى منصة التداول التابعة لشركة انيستا فوركس من المنصات سهلة الاستخدام واذا حاولت الدخول اكثر من مرة لمنصة التداول الخاصة بك ولم تفلح عليك اخى بمخاطبة الدعم الفني التابع لشركة انيستا فووركس وهو طقم فعلا جيد سيجيب عن اى تسا}ل تضعه من خلا المراسلات الالكترونية وهو ايضا متاح باللغة العربية .

Nadia Hatim
06-09-2014, 23:14
اخـي الفـاضل .. اظن ان سبب عدم استطاعتك لدخول المنصة بسبب احد هذه العوامل اما ان يكون السيرفر الذى سجلت عليه
خاطئ او اما ان يكون فى اختلاف فى رقام رقم الحساب او فى خطئ فى حروف الباسورد لذلك يجب ان تجرب كل ذلك
تحياتي

BOUCHA-AFES
06-11-2014, 18:35
الـسـلام عــلــيـــكــم ورحــمـة الله وبــركـــاتــه
والــصــلاة والــســلام عـلـى اشــرف الــمــرســلــيـن
يمكن اما انك غلطت في معلومات الدخول او ان حسابك قد تم ايقافهم وهاذا امر مستبعد

abdelmadjid41
06-11-2014, 18:41
الدخول على المنصة التداول أمر عادي و له شروط و هي ثلاث فقط، و هي العمل على ادخال رقم الحساب الحقيقي في موقع إنيستا أضف إليه الرقم السري الخاص به و أيضا اسم السيرفر الدي أنت مسجل تحته، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

BrahimForex
06-11-2014, 20:11
ادخل البيانات بشكل صحيح واختر السرفر الخاص بك ان لم تتمكن من الدخول عليك ان تستشير الدعم واطرح مشكلتك عليهم

maao2008
06-19-2014, 18:28
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

RomanyMoreed
06-19-2014, 18:33

شوف حضرتك لازم تتاكد من البيانات كويس واتاكد كويس من السيرفر ولو واجهتك نفس المشكله يبقي تتكلم مع الدعم الفني

تحياتي

Jo.Cena
06-19-2014, 18:46
تقريبا العيب بيكون فى السيرفر يا اخى حاول
تغييره وتشوف غالبا العيب من هنا وبالتوفيق ليك

ahmedibrahim258260
06-19-2014, 19:06
بسم الله الرحمن الرحيم شوف اخي الكريم ممكن تكون موش اخترت السيرفر اللي انت مسجل عليه
تقبل تحياتي

gr53
07-15-2014, 17:38
أظن ان المشكلة قد تم حلها فالموضوع مر عليه عدة شهور ماضية
و نتمنى لمثل هذه الموضوعات أن يعرض اصحابها ما توصلوا عليه من حل

عدي
07-17-2014, 01:09
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ... موضوع جميل اخي الكريم بارك الله فيك و زادك من الخير و بالتوفيق ليك ان شاء الله

mounim1994
07-19-2014, 20:24
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اهلا وسهلا بالاعضاء الكرام اخي الفاضل
انا بصراحة لم اجد احسن من ردود الاعضاء الكرام و شكرا لكم

wanxe
07-19-2014, 20:28
سلام أخي الكريم مرحباً بك في فوركس عربى إنه موضوع جميل ونقاش جيد ومهم لكن خبرتي محددات لأنني مبتدئ ورمضان كريم بكل صحة وعافية

ramdani
07-19-2014, 20:49
السلام عليكم ورحمة الله اخي الكريم ممكن هناك مشكلة في منصتك حاول اعادة تحميلها مرة اخرى ثم قم ومخاطبة الدعم الفني لحل مشكلتك

midosafwat
07-19-2014, 21:52
يجب ان تعلم بان عدم التكمين فى فتح الحساب على المنصة
يكون بسبب خطئ فى رقم الحساب او خطئ فى حروف الباسورد
او يكون السيرفر خطئ او يكون قد تم حظر الحساب

AMLAK
07-19-2014, 22:06
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم كلم الدعم العربى فى
الانستا وشوف المشكله معاهم او امسح المنصه وحملها من جديد وشوف برده السيرفر
اللى انت مختاره وحاول تغييره مع خالص تقديري وتحياتي للجميع

عدي
07-19-2014, 22:44
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته... موضوع مفيد و منسق جميل بارك الله فيك اخي الكريم و زادك من الخير و بالتوفيق ان شاء الله

nassr15
07-20-2014, 06:44
يمكن أخي بتختتار السيرفر غلط حاول تجرب سيرفر ثاني ولو معرفتش راجع الدعم وهو إن شاء الله هيفيديك

sharshabil
07-25-2014, 04:10
فهمت من كلامك ان ممكن ان تدخل الى حسابم في الوقع لكن المنصة لا يشتغل معمم
و اذل كان فهمي صيخ فاكيد انت اخترت سيرفر غل لازم تختر نفس الذي سدلت بيه

fte2020
07-27-2014, 18:11
اخي حاول كتابة رقم الحساب صح وايضا كتابة الباسورد صح وايضا يجب اختار السيرفر الموجودة عليه حسابك

ynwa1892
07-27-2014, 18:21
السلام اخي
مشكلتك حلها يتمثل في استبدال السيرفر الذي انت سجلت فيه اعد مراجعة السييرفر الذي انت فتحت به الحساب وصعه في المصة وباذن الله سيفتح الحساب

BOULBOUL22
07-27-2014, 20:06
عموما تنفق المزيد من الوقت في اتجاهات قوية جدا لأعلى أو لأسفل من الأسواق الأخرى، وهذا هو

kairo14
07-27-2014, 20:10
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته شكرا أيها الإخوة الكرام
على الموضوع المتميز أنتضر المزيد من المواضيعك الجيد، بالتوفيق لك و للجميع إنشاء الله

gr53
08-03-2014, 12:11
أعتقد المشكلة قد تم حلها فالموضوع مر عليه عدة شهور ماضية و لا داع لبقائها
و نتمنى لمثل هذه الموضوعات أن يعرض اصحابها ما توصلوا له حتى تعم الفائدة

zinga
08-04-2014, 15:17
نحن
التجار قد تفقد الصفقات.
وسوف تخسر أبدا القضاء على الصفقات، تماما كما مصنعين أبدا القضاء على الخردة
أجزاء. كنت ببساطة مجرد محاولة للحفاظ على الخردة كحد أدنى، وجزء معقول من
التكاليف الخاصة بك. إذا يحصل سعر الخردة الخاص مرتفعة جدا بسبب الغفلة

yara alaa
08-04-2014, 18:42
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته .......ماشاء الله يا اخى موضوع مهم اوى عن الفوركس موضوعاتك كلها ممتازه عموما يا اخلا تقب تحياتى يا ريييييييييييييييييييييييي يييييييييييت

zinga
08-07-2014, 15:39
يولد معظم الخرافات من الجهل، والخرافة العقود الآجلة ليست استثناء. لمدة طويلة جدا، والعقود الآجلة
تم التداول إما تجاهل أو منبوذة في النصوص والاقتصاد، ونتيجة لذلك، والجمهور العام
لم المتعلمين في أساسيات العقود الآجلة

hegaa
08-08-2014, 02:00
السلام عليكم اخى الكريم
ممكن نه لم تدخل الحساب مشكلة فى الرقم او الباسوورد
او الاحتمال الامثل انه لم تدخل السيرفر صحيح
لانه الكل يخطأ فى ادخال السيرفر
وشكرااا

ayoubmlk
08-08-2014, 02:03
تاكد من ادخالك بياناتك بشكل صحيح
واختار السيرفر الموجودة عليه حسابك
و ستتمكن من الدخول باذن الله
تحياتي لك و بالتوفيق

sharshabil
08-18-2014, 22:50
لازم ان تتاكد من المعلومات للدخول
ليس فقط رقم الحياب و كلمة السر لكن السيرفقر تامد منه ربما لم تختر السيرقر الصحيح المنايسب

ahora
08-19-2014, 01:49
عليك ان تتاكد ان الانترنت تعمل جيدا و ان الرقم المخصص للحساب صحيح و ان الرقم السري صحيح
و انت تختار السيرفر الذي سجلت عليه حتى تستطيع الدخول

sharshabil
08-24-2014, 23:28
لازم تتاكد من السيرفر يا اخي
غالبا يكون المشكل من اختيار السيرفر الغير الخاص بحسابك ز الذي اخترته عند التسجيل .......

Yanal Omar
08-24-2014, 23:53
عند عدم الدخول على حساب انستا فوركس من خلا منصة التداول mt4 أو mt5 يكون هناك خطأ بتنقاية السيرفر الخاص بالحساب ادخل الى قسم العميل الخاص بك وراجع قسم الدعم الفني لانستا واعطهم رقم الحساب واطلب عنوان السيرفر الخاص بالحساب الخاص بك وسوف تحل المشكلة

abdelaziz 10
08-25-2014, 20:56
هناك احتمالات كثيرة يا اخي فممكن انك تكون اصلا ناسي بيانات الدخول الصحيحة
او ممكن تكون تعرضت للحظر اما المؤقت او النهائي او اي سبب اخر وراء ذلك

sharshabil
08-25-2014, 23:17
غالبا مي يكون خطا منك في احتيار السيرفر
خصوصا ان كنت تستطيع الدخول الى الوقع و المنصة لا فلازم تختر السيرفر المناسب

ndoe
08-25-2014, 23:42
يمكنك التحدث مع الشات المباشر من خلال موقع انستا هيردوا عليك والشات العربى بيكون مفتوح صباحا
الدعم لدى انستا جيد نوعا ما

dont
08-26-2014, 01:53
ارجع الى الدعم فى انستا وانت اكيد هتعرف كل المشاكل لتى تدث
وايكد سوف تعرف لما انت مش عارف تدخل على حساك فى المنصة

maghribia
08-26-2014, 02:09
لسلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
اخى الكريم

ان كان فعلا لاتستطيع الدخول الى الحساب
في المنصة فان المشكل يكمن اما ف يالمعولمت او ف يالسرفر
تقبل احتراماتيى

BOULBOUL2
08-26-2014, 20:05

zinga12
08-29-2014, 01:02
بينما يجوز للتاجر
عرض نفسه كتاجر استراتيجية، وهذا لا يمكن أن يكون أبعد عن الحقيقة. ال
أسلوب تاجر تقديرية لا يزال غير المنضبطة، على أساس التخمينات المتعلمين حديثا،
وانه ربما لا يزال فقدان المال.

abdelhalim2015
08-29-2014, 01:03
عالم الفوركس ليس بالسهل
اخي عند ايداع المال من حسابك يتم اضافة نسبة و تصل حتى الى نسبة 80 % و هدا شيء يحفز المستتمرين

lakamora221
09-01-2014, 09:14
أخي الكريم ممكن يكون السبب هو أنك
قمت بأدخال رقم الحساب أو كلمة المرور غلط
أرجوا أن أكون قد أفدتك وتقبل مروري وشكرا

azad aradni
09-01-2014, 11:21
السلام عليكم
الدخول على المنصة التداول أمر عادي و له شروط و هي ثلاث فقط، و هي العمل على ادخال رقم الحساب الحقيقي في موقع إنيستا أضف إليه الرقم السري الخاص به و أيضا اسم السيرفر الدي أنت مسجل تحته، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

asafiforex
09-01-2014, 17:04
وهو مايبدو انك نسيته او ادخلته خاطئا عند تسجيل الدخول ..ستحل بسهوله فقط اتصل بهم

Bessem_bk
09-01-2014, 17:15
يجب التأكد أولا من حالة حسابك و ذلك من خلال الداعم عن طريق موقع إنستا فوركس مباشرة
إذا تأكدت من صحة حسابك أنصحك بإعاة تحميل المنصة و الدخول من جديد و تأكد أنك قد أدخلت بيانات صحيحة
و إن شاء الله تعمل

mohamed elsliny
09-01-2014, 17:32
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الفاضل بما انك لا تستطيع الدخول الى حسابك فهناك احتمالين اما ان حسابك قد اغلق لا قدر الله وفى هذه الحالة يكون رصيدك انتهى او انك قد نسيت الباسوورد ورقم الحساب وهذا سهل فاما ان تتصل بالدعم الفنى او تدخل على بريدك الالكترونى وستجده فى رسالة التاكيد التى ارسلتها اليك الشركة عند فتح حسابك معها

فوركسوريا
09-01-2014, 18:24

cazanova
09-01-2014, 19:33
يريت توضح نوع الرسالة التى تظهر لك عندما تسجل دخول لان
لو ظهر ليك ان الحساب مغلق كدة انت مع السلمة حسابك طار لو ظهر
خطاء تاكد من كتابة رقم الحساب والباسودر بشكل سلم واختار
نوع السرفسر اللذى سجلت علية سلاام

MMMOOO
09-05-2014, 18:46
السلام عليكم و رحمة الله
سوال جميل ضروري
انا جديد في مجال الفوركس
ولا اعلم في الموضوع
واتمنى لك التوفيق والنجالح والى الامام

abdulrazzaqq marwann
09-05-2014, 22:19
تاكد من السيرفر اخي الكريم

---------- Post added at 07:19 PM ---------- Previous post was at 07:17 PM ----------

جزاك الله خيرا اخي و شكرا لك المعلومات رائعة جدااا

---------- Post added at 07:19 PM ---------- Previous post was at 07:19 PM ----------

اتمنى التوفيق لجميع الاعضاء و العضوات و شكرا

أسماء نعناع
09-05-2014, 22:36
ما هي الرسالة التي تظهر لك عند الدخول يرجى نشرها لمعرفة كيف نساعدك في حلها ممكن تكون مشكلة ناتجة عن ضعف الانترنت

أبو عقبة
09-05-2014, 22:51
السلام عليكم و رحمة الله و ربركاته
حاول أن تغير السيرفر التي تظهر لك أنواعها في القائمة أثناء الدخول ، جرب على كل السيرفيرات حتى تحصل على الواحد المناسب

fosat
09-05-2014, 23:26
كلم الدعم العربى فى الانستا وشوف المشكله معاهم ستحل بسهوله فقط اتصل بهم

صلاح2014
09-05-2014, 23:36
دعيني أنحي قلمي قليلا
أقف أحتراما لكِ
ولقلمك
وأشد على يديك لهذا الابداع
الذي هز أركان المكان
اخى الكريم عادى يمكنك الدخول راجع الدعم او اطرح المشكله على الاعضاء
بس راجع الاوراق والبيانات ممكن منه
وتقبل مرووووووووورى

marwafawzy122
09-05-2014, 23:42
والله مشكلتك غريبة يا اخى الفاضل ولن يحلها لك ال الاتصال بالدعم الفنى للشركة وشرح المشكلة لهم بالتفصيل
وان شاء الله تجد الحل عندهم يا رب وفق الجميع ...

awa
09-20-2014, 19:28
لو الدخول سهل من الموقع و مش راضى يدخل من المنصة يبقى انت
بتكتب السيرفر غلط لذلك راجع السيرفر اللى انت اختارته

saraso
09-21-2014, 18:19
اللى انت مختاره وحاول تغييره وتقبل مرورى

Hassan Owen
09-21-2014, 22:45

الشاعر
09-22-2014, 00:27
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخوتي واحبابي في الله شكرآ لكم
جدآ علي ما قدمتم من شرح وافي وجميل واكثر من رائع للجميع وشكرآ

hellelali2
09-22-2014, 01:03
اخي الكريم غير السيرفر لكي تتمكن من المتاجرة من خلال حسابك والدخول الي حسابك و التداول والله اعلم اخي الكريم ولاكن لا اعتقد انه مشكل في حد داته

ahmed9933
09-22-2014, 09:19
توضح نوع الرسالة التى تظهر لك عندما تسجل دخول لان لو ظهر ليك ان الحساب مغلق كدة انت مع السلمة حسابك طار لو ظهر خطاء تاكد من كتابة رقم الحساب والباسودر بشكل سلم واختار نوع السرفسر

en9med7at
09-22-2014, 09:33
اخى الكريم تاكد من الدخول على السيرفر السليم اذا كنت مختار السيرفر uk عند تسجيلك فى موقع انستافوركس وانشاء موقع حقيقى فعليك الدخول على هذا السيرفر

مصراوى
09-22-2014, 10:07
اخى الكريم اعتقد انة من الافضل ان تقوم بالاتصال بالدعم الفنى وشرح الامر لهم وسيقومون بالمساعدة على الفور وبالتوفيق للجميع

islam2
09-22-2014, 10:24
السلام عليكم
اخى الكريم لا تقلق خير انشاء الله ادخل فى موقع انستا وافتح الاكونت الخاص بك وادخل على بياناتك الخاصة يجب عبيك معرفة السيرفى الخاص بك التى اخترتة وارجع الى منصة التداول الخاصة بأنستا
واكتب الاكونت والباسورد الخاص بك واختر السيرفى الخاص بك الموجود فى الاكونت فى الشركة وسيفتح الاكونت انشاء الله بدون اى مشاكل هذة المشكلة حدثت معى فى الاول والحمد لله دلوقتى فتح
واستطيع التداول فية تقبل مرورى .

ihabblida
09-22-2014, 10:34
أخي الكريم ممكن يكون سبب عدم استطاعتك الدخول
لحسابك هو خطأ في رقم الحساب أو كلمة المرور
أرجوا أ نأكون قد أفدتك وتقبل مروري وشكرا جزيلا

speeder
09-22-2014, 10:52
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته تأكد من بياناتك اخى العزيز
عن طريق رسالة الترحيب التى ترسلها لك الشركة بعد التسجيل مباشرة
تقبل مروري و بالتوفيق إن شاء

Elrayes
09-24-2014, 23:15
في بداية فتح الحساب بيعرض ليك بيانات الحساب اللي انت فتحته و بيبعتلك البيانات علي رقم موبايلك و انت بعد كدا
بتشوف الرقم و الباسورد و (السيرفر) و لو دخلتهم في المنصة بشكل صحيح سوف تتمكن من الدخول

MRN2014
09-25-2014, 02:58
اهلا بكم اعضاء المنتدى الكرام
بالتوفيق للجميع هنا فى المنتدى إن شاء الله

ahmed9933
09-25-2014, 09:08
الدخول على موقع الشركه ومخاطبة الدعم الفني لتزويدك بالمعلومات عن حسابك ورقم السيرفر...
وهو مايبدو انك نسيته او ادخلته خاطئا عند تسجيل الدخول ..ستحل بسهوله فقط اتصل

AMLAK
09-27-2014, 13:41
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على سيدنا وحبيبنا محمد عليه ازكى الصلاة والسلام اخى الكريم يمكنك الدخول على موقع الشركه ومخاطبة الدعم الفني لتزويدك بالمعلومات عن حسابك ورقم السيرفر وهو مايبدو انك نسيته او ادخلته خاطئا عند تسجيل الدخول ستحل بسهوله فقط اتصل بهم بالتوفيق وتحياتي للجميع وننتظر منك الافضل والمزيد ان شاء الله

فريــــد
09-27-2014, 16:10
اخى الكريم
اظن ان سبب عدم استطاعتك لدخول
المنصة بسبب احد هذه العوامل
فى رقام رقم الحساب او فى خطئ فى
حروف الباسورد لذلك يجب ان تجرب كل ذلك

kamalenouveau
09-29-2014, 13:51
بسم الله وأنا ممتن جدا إلى الله لتوفير المعرفة حول الأعمال الفوركس.
آمل أن يكون هذا التفسير من المشاركين في المنتدى يمكن أن تبادل المعرفة حول الفوركس أعمق. أشكر لكم جميعا.

waelo
10-14-2014, 01:59
اخي انتبه ممكن يكون حسابك لاقدر الله اتقفل اتعملك حظر يعني او ممكن انت بتفتح في يوم الجمعه او السبت ودول يوم عطله رسمي في الفوركس لو الحساب مفتحش في الايام العاديه كلم الدعم بتاع الشركه وهم هيدوك الحل الصحيح

forexii
10-14-2014, 19:02
ارجو ان تطلعنا اخي الكريم على رسالة الخطئ التي تظهر لك
من اجل ان نتمكن من مساعدتك ان شاء الله على العموم حاول ابلاغ الشركة بالامر اذا لم تتمكن من الدخول

dalirap
10-14-2014, 19:16
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته و الصلاة و السلام على اشرف الانبياء و المرسلين
أخي حاول تبديل السرفر ربما يعمل معك

payoneer
10-14-2014, 19:19
بسم الله الرحمن الرحيم
اخي الكريم اختار السرفر الصح هناك سرفر الديمو والحقيقي تاكد\

benchou-ahfd
10-14-2014, 20:00
هل دخلت من الخادم (السيرفر) الصحيح تاكد من الخادم و ان لم تكن تعرفه راسل الدعم و هم سيعطوك اسم الخادم الخاص بحسابك

aliali
10-16-2014, 03:29

ecccco
10-16-2014, 03:40
السلام عليكم اخي عليك ان تراجع السيرفر الدي سجلت تحته في الشركة
لتدخل عليه في حسابك لان ان اخطات فيه لن يدخل لك الحساب.

antonioforex
10-16-2014, 03:43
السلام عليكم
اخي تستطيع الدخول لموفع الشركة و تعمل على رؤية بياناتك من هناك لان المنصة
مخصصة الا للعمل و اتمنى لك النجاح في علك.

vaaas
10-16-2014, 10:36
او في الباسورد او غالبا في السيرفر لابد ان تختار السيرفر حاول ان تجرب اكثر من سيرفر حتي تتمكن من الدخول الي حسابك

ProForex
10-16-2014, 10:41
أخي الكريم تأكد من البيانات وقم بتغيير السيرفر جرب كل السيرفرات التي تشاهدها أمامك إلى أن تدخل إلى حسابك وبالتوفيق

algeria
10-17-2014, 21:58
أخي الكريم غالبا ما يكون سبب عدم استطاعتك الدخول لحسابك
في المنصة بسبب اختيارك السيرفر الخطأ
أرجوا أن أكون قد أفدتك وتقبل مروري وشكرا جزيلا لك

medo2013
10-17-2014, 22:00
ممكن اخى على عدم استطاعتك الدخول الى الاميل بيكون انك اختلات السيرفر الخطاء وكمان يجب ان تختار نوع المنصة الجيدة الذى يربحك ويجعلك تربح اكتر وتدخل الصفقات الصح بدون ما تخسر فيها وتكسب

ahfirnet
10-17-2014, 22:04

DABDOUB
11-03-2014, 16:21
الذي حددته من البداية وإذا ظلت المشكلة عليك بالتوجه للـدعم الفني و ستجد الحل معهم

downlaod3
11-06-2014, 00:21

esshazly
11-07-2014, 15:31
السلام عليكم .. شوف المعلومات بتاعه تسجيل الدخول اولا هي صح ولا لأ .. وبعدين شوف السيرفر اللي انت علية .. بيكون موجود اكتر من سيرفر بس الاسوء اظن انه اليو كي وهو اللي انا علية

downlaod3
11-13-2014, 16:41
شكرا اخى الكريم على هذه المعلومات القيمه جد ا التى تخص الفوركس بشكل عام وفى انتاظر المزيد من المشاركات ولك لكالتحيه والتقدير وانشاء الهل فى المزيد من التقدم ولك كل الشكر والواجب

sasa11
11-15-2014, 18:01
السلام عليكم

ali 9
11-15-2014, 18:01
من الممكن ان تقوم بارسال رسالة للدعم الفنى للشركة وحاول ان تتابع معهم بس فى الاول حاول التاكد من رقم الحساب والباسورد قبل
اى شئ ادخل على الميل عندك هتلاقى مسدج فيها الحساب رقمة كام والباسورد اية وحاول اكثر من مرة والله يوفقك

worldg04
11-18-2014, 14:09
فهمت من كلامك ان ممكن ان تدخل الى حسابم في الوقع لكن المنصة لا يشتغل معمم
و اذل كان فهمي صيخ فاكيد انت اخترت سيرفر غل لازم تختر نفس الذي سدلت بيه

may0
11-18-2014, 14:09
تقريبا العيب بيكون فى السيرفر يا اخى حاول
تغييره وتشوف غالبا العيب من هنا وبالتوفيق ليك

aliali
11-20-2014, 13:48

mohamedbaki
11-20-2014, 13:48
عليك ان تتاكد ان الانترنت تعمل جيدا و ان الرقم المخصص للحساب صحيح و ان الرقم السري صحيح
و انت تختار السيرفر الذي سجلت عليه حتى تستطيع الدخول

ahmed_com
11-20-2014, 13:52
اهلا بكم اعضاء النتدى

عند فتح الميتا ترادر عليك اختيار السيرفر الذي سجلت عليه

شكرا جزيلا موضوع جميل تبارك الله
السلام عليكم

halla15a
11-20-2014, 14:19
اما انتى نسيت الباسورد او الايمال فابعت ايمال الي شركه انيستا فوركس وهي تبعتلك علي ايمايلك الياهو او الهوت ميل اللايمال من اول تاني والبلااسور لذالك لا تخف يا استاذي

tawfik200
11-20-2014, 14:32
سلام عليكم ورحمة الله وبراكته اخواني الاعزاء اتمنى ان تكونوا بالف خير اخي الكريم انا دخلت الى موقع شركة و خاطبتهم و الحمد لله زال مشكل و تحياتي لك من المغرب اخي و شكرا

arabien
11-20-2014, 14:39
سلام عليكم ورحمة الله
أخي قم بتغير السرفير سيفتح إنشاء الله حسابك .
إن لم يكون ذلك قم بمرسلة الدعم الفني .
أرجو أن أكون أفدتك

ahmed_com
11-20-2014, 16:07
اهلا بكم اعضاء المنتدى

عليك بتغيير السيرفر

شكرا جزيلا موضوع جميل تبارك الله
بالتوفيق اخي الخالي الله معك

alimohamed
11-20-2014, 17:41
يرجى كابة رقم الحساب صح وايضا كتابة الباسورد صح وايضا يجب اختار السيرفر الموجودة عليه حسابك وانت ان لم تقوم بحل المشكلة يجب الروع الى الدعم لفنى

maha mass
11-20-2014, 20:40
الســــــــــلام عل ـــيكم ورحـــمه الله وبركاته ....... شكرا يا اخى على طرح الموضوع
الاكتر من رائع والمفيج عن لازم تكتب السيرفر الخاص يا اخى بالشركه

amenaali
11-23-2014, 18:52
توضح نوع الرسالة التى تظهر لك عندما تسجل دخول لان لو ظهر ليك ان الحساب مغلق كدة انت مع السلمة حسابك طار لو ظهر
خطاء تاكد من كتابة رقم الحساب والباسودر بشكل سلم واختار نوع السرفسر

monayaa
11-23-2014, 18:52
يجب التأكد أولا من حالة حسابك و ذلك من خلال الداعم عن طريق موقع إنستا فوركس مباشرة
إذا تأكدت من صحة حسابك أنصحك بإعاة تحميل المنصة و الدخول من جديد و تأكد أنك قد أدخلت بيانات صحيحة
و إن شاء الله تعمل

salichou
11-23-2014, 19:29
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد:
عليك بالتثبت في السيرفر متاعك او الاتصال بالدعم الفني

tedjboyka
11-23-2014, 23:41

Wassa04
11-23-2014, 23:49
مرحبا اخي الكريم عليك بالتاكد من ان السيرفر
صحيح الذي ادخلته بالتوفيق لك تقبل مروري

bibou
11-28-2014, 11:18
توضح نوع الرسالة التى تظهر لك عندما تسجل دخول لان لو ظهر ليك ان الحساب مغلق كدة انت مع السلمة حسابك طار لو ظهر
خطاء تاكد من كتابة رقم الحساب والباسودر بشكل سلم واختار نوع السرفسر

boymajid
11-28-2014, 11:19
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ..
قم حاليا بمراسلة الدعم الفني للموقع عبر الاميل الذي قمت بالتسجيل به في الشركة ..

BILALOU4
11-28-2014, 13:59

ihab331
11-28-2014, 18:11
أخي الكريم ﻻ تستطيع الدخول للمنصة بسبب أختيارك للسيرفر الخطأ طبعا
أرجوا أن أكون قد أفدتك وتقبل مني أطيب التحيات و التمنيات بالنجاح

OLSOPIDRO
11-28-2014, 19:22
سلام الله عليكم يريت توضح نوع الرسالة التى تظهر لك عندما تسجل دخول لان لو ظهر ليك ان الحساب مغلق كدة انت مع السلمة حسابك طار لو ظهر خطاء تاكد من كتابة رقم الحساب والباسودر بشكل سلم واختار نوع السرفسر اللذى سجلت علية وشكرا لكم..

bibou
11-29-2014, 11:49

houcin
12-03-2014, 10:50
يا اخي الكريم، الدخول على المنصة التداول أمر عادي و له شروط و هي ثلاث فقط، و هي العمل على ادخال رقم الحساب الحقيقي في موقع إنيستا أضف إليه الرقم السري الخاص به و أيضا اسم السيرفر الدي أنت مسجل تحته، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

aissa00
12-03-2014, 11:57
السلام علكم ورحمة الله
انصحك اخى الكريم ان تكلم الدعم وشوف نوع الرسالة التى تظهعر لك اثناء فتح
الحساب هل هية رسالة عادية ام رسالة تاكد ان الحساب تم
اغلقاة لان الحسابت دلوقت بقيت تتقفل على اى سبب تافهة
خصوصا لو جايب ارباح كبيرة عايز تسحبها تقبل مروري

nassar.ali
12-03-2014, 12:16
اخى لابد انك اخطئت فى خطوات الدخول وقمت بكتابه حرف خطاء او نسيت الباسورد ويمكنك الاتصال بالدعم الفنى وسوف يقوم بحل مشكلتك فى اسرع وقت والله الموفق والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ahlamtyu
12-03-2014, 12:17
يمكنك ان تتصل باداره شركه انيستا فوركس وهي ممكن تساعدك
او انك تاخذ الايمايل الخاص باحد مشرفين المنتدي وتتصل بيه وتقوله علي المشكله وان شاء الله حيحلها ليك

zeko220
12-03-2014, 12:20
رقم السيرفر ممكن يكون اتغير ركز شويا واهتم واتصل باحد السئولين عشان ترعف ابعن رساله ليهم من المنتدى ونصيحه منى كمان يجب أن تتاجر علي حساب تجريبي لمده لا تقل عن 3 شهور و لا يجب حتي أن يخطر ببالك ان تفتح حساب حقيقي قبل ذلك الوقت عشان تحقق ربح وثقة بالنفس كمان

nizar hidouri
12-03-2014, 12:21
اخي الفاضل بعد القيام بعملية التسحيل و فتح حساب حقيقي ترسل لك الشركة رسالة اما على البريد الالكتروني او الهاتف
تحتوي على رقم الحساب و كلمة سر و السرفر الذي يشتغل عليه حسابك
و ما عليك الا ادخال تلك المعلومات على المنصة و سينفتح لك حسابك ان شاء الله
و ان ادخلت المعلومات بشكل صحيح و لم تنجح العملية اتصل بالادارة ستجد لك حلا
وارجوا ان اكون قد افدت

koukou1
12-03-2014, 12:52
الرد السريع على هذه المشاركة إضافة رد رد مع اقتباس رد مع اقتباس إقتباس متعدد لهذه المشاركة شكراً
02-20-2014 07:33 PM #9
the best the best غير متواجد حالياً
Banned

الصورة الرمزية the best تاريخ التسجيل
Feb 2014
Accumulated bonus
100.60 USD
شكراً
0
3. تحقق من خلفية المطور.
الرد السريع على هذه المشاركة إضافة رد رد مع اقتباس رد مع اقتباس إقتباس متعدد لهذه المشاركة شكراً

waelee
12-04-2014, 22:52
لا عالم اخى الكريم اين المشكله ان الموضوع دا فين اخى الكريم واان مش شايف ان المنصه دى كيفيه الاستخدام فيها خاى الكريم مازلت فىالبدايه وانا مش فادر انى اعرف اى شىء شكثيرا عن الموضوع دا شكرا لك وبالتوفيق

maha mas
12-05-2014, 00:39
لســـــــلام عليكـــم ورحــمه الله وبركـــاته .....موضــوع رائــع وممتـــاز يا اخــى وشيـــق جداااعن
الفوركـــس وموضـــوع ممكن نسيب السيرفر لالخاص يا اخى

gr53
12-12-2014, 13:49
أعتقد المشكلة قد تم حلها فالموضوع مر عليه عدة شهور ماضية
و نتمنى لمثل هذه الموضوعات أن يعرض اصحابها ما توصلوا له حتى تعم الفائدة

swhaa9d
12-12-2014, 17:57
ممكن تتدخل يكلم الدعم الفنى فى الشركة وان شاء الله المشكلة دى تتحل بس انا برده كنت بقول ليه انه ممكن تكون بتدخل السيرفر الخاص بالاكونت غلط مش شرط انك تكون بتغلط فى الاكونت من حيث اليوزر والباسورد ممكن برده يكون بتدخل السيرفر غلط وهو ده سبب المشكلة كلها بالتوفيق

adil17
12-12-2014, 18:27
اخي الكريم مشكور على طرحك لهذا الموضوع القيم و المفيد و بالفعل استفدنا منك و من ردود الاخوة عليك و جزاكم الله بالربح الوفير من هذا السوق

yacrao
12-12-2014, 18:30
اخي الكريم الكثير من المتداولين يعانون من نفس المشكلة التي ذكرتها واول خطا هو عدم اختيار السيرفر الخاص بالاكونت يجب ان تتاكد منه

retared10
12-12-2014, 18:35

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة ، اخي الكريم
تأكد من السيرفر الخاص بك و برضوا حاول تكلم الإدارة
اتمني لك التوفيق و تقبل مروري

aouragh
12-12-2014, 18:35
مشكور اخي الفاضل على الموضوع نتمنى شرح واضح من الاخوان تقبل مروري
بالتوفيق للجميع انشاء الله

hicham1991
12-15-2014, 21:16

Hassan Owen
12-15-2014, 21:27

haythem99
12-15-2014, 21:33
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة ، اخي الكريم
تأكد من السيرفر الخاص بك و برضوا حاول تكلم الإدارة
اتمني لك التوفيق و تقبل مروري

Hassan Owen
12-15-2014, 21:36

karam22
12-15-2014, 21:39
نفس المشكله المكررة
يجب ان تكتب رقم الحساب وكلمة المرور وبعد ذلك اسم السيرفر الذي سجلت عليه ويجب ان يكون هو بالظبط وليس سيرفر اخر

abeer forex
12-15-2014, 21:40
اخي الفاضل
للاسف كنت اتمنى ان اقوم بالرد علي استفسارك هذا وافادتك
ولكنى في الحقيقه ليست لدي اي معلومات عن استفسارك واتنمى من احد المسؤلين ان يقوم بالرد عليك
تحياتى

hossam56
12-16-2014, 05:27
اعتقد ان الموضوع دا مش دايم انه يحصل بشكل كبير خاى الكرمي لزام تبقا عندنا القدره ان احان نبقا عارفين نحقق الموضوع دا بشكل كبير شكرا لك بوالتفويق انشاء الله
شكرا جزيلا

shabanhh
12-16-2014, 05:37
اعتقد انها مشكله انا مش قادر انى افيدك بيها اخى الكرمي الكثير من الاسباب المهمه الى لازم ان احنا نقدر نحققها اخى الكريم بالتوفيق انشاءالله
شكراا لك اخى الكريم

belhadjnokia
12-16-2014, 06:31
افضل من انك تكتبهم واتأكد انك مختار السيرفر الصح.وتقبلوا مني

merft17
12-16-2014, 09:01
االسلام عليكم ورحمه الله وبركاته .. اخى الكريم بما انك عضو فى شركه انيستا فوركس فمن اهم مزايا شركه انيستا التى تقدمها للمتداوليين هى توافر الدعم الفنى 24 ساعه لحل مشاكلك لذلك عليك التواصل مع الدعم وشرح لهم مشكلتك شرح وافى وبالتأكيد سيجدون حلا يرضيك

sameas
12-16-2014, 09:23
السلام عليكم وانت بتعمل حسابك الشخصى بدلا من ان تكتبها اعمله نسخ فى الورد لان ممكن حرف او رقم غلط يجعله لا يفتح الحساب واذا حولت ولم تفتح اتصل بالدعم الفنى لتاكيد الحساب والرقم الخاص بك والله ولى التوفيق

malkj01
12-16-2014, 17:41
أظن أن السيرفور الدي وضعته خاطأ اخي الكريم و اذا كان كل شيء صحيح و لم يدخل
جري الدخول الى غرفة العميل و اذا ما فتح معاك أظن أن حسابك تم حظره كلم الدعم و أسأل عن السبب

ABDULRHMAN ZOUBDLA
12-16-2014, 17:55
السلام عليكم اخي الكريم تحقق من خلفية المطور وان تكلم الدعم الفني والتاكد من ان السيرفر صحيح وشكرا

شبه منحرف
12-16-2014, 18:52
اعتقد ان هذا العطل انه من خلال السيرفر انك لم تدخل السيرفر الصحيح للتداول جرب مرة اخرى اخى الكريم وسوف تنجح باذن الله تعالى

Mohamed Fadhel
12-16-2014, 19:37
موضوع مميز و غاية في الأهمية
تقبل مروري و بالتوفيق

donya22z
12-17-2014, 04:33
ان كنت جربت الجخول الى الحساب ف يموقع و يدخل بشكل عادي
و لكن ف يبنرمج الميتاتدر لا يدخل فانه سكيون المشكل
في السرفر بحيث انه يجب تغيير السرفر لكي يتم الدخول

katagoroumma
12-17-2014, 07:11
السلام عليكم
يرجى كابة رقم الحساب صح وايضا كتابة الباسورد
صح وايضا يجب اختار السيرفر الموجودة عليه حسابك
بالتوفيق لك اخي
شكرا

hpacer
12-17-2014, 08:22
اللى انت مختاره وحاول تغييره وتقبل مرورى يا مان...

amink01
12-17-2014, 14:27
اخى الفاضل اتأكد من اسم الحساب و الرقم السرى والسيرفر الذى اخترته ان كان مطابق للسيرفر الذى سجلت فيه
وان شاء الله يستطيع الخبراء و المشرفين على الموضوع ان يوضحوا لك الخطأ فى عدم التسجيل على المنصة

عاشق الفوركس
12-18-2014, 00:55
الســــلام عليكـــــم ورحـمــــــة الله تعالــى وبركاتـــه , اخـــــي الكـريــــم ...اضن ان مثل هذه المشكلة تتكرر مع الديد من الاعضاء هنا والمشكل غالبا سيكون في ادخل السيرفير الصحيح الذي سجلت به

chouai
12-19-2014, 20:22

hamza01
12-20-2014, 20:46

DANDOUNE
12-21-2014, 04:45

nakil
12-21-2014, 18:08
و إن شاء الله تعمل

payza
12-21-2014, 19:26
مرحب بيك يا باشا بص شوف لازم تتاكد من البيانات كويس واتاكد كويس من السيرفر ولو واجهتك نفس المشكله يبقي تتكلم مع الدعم الفني.......اقبل مروروي اخي العزيز