PDA

View Full Version : هل بونص المنتدي سيفيدك في رحلتك بالتداول ؟

عبدالرحمن محمد بدوي
10-27-2019, 21:38
بالتاكيد اخواني الكرام منتدي فوركس العرب منتدي غني عن التعريف وهو من افضل المنتديات التعليمية لسوق الفوركس , وبصراحة يعطينا فرصة من افضل الفرص الا وهي البونص الذي وبالتاكيد سيفيدنا في بداية رحلتنا بالتداول , حيث يمكننا المنتدي من التعلم + التداول + الربح ايضا بدون ايداع راس المال , ولكن لكي تستطيع الحصول علي بونص مرضي فعليك بكتابة ردود او مواضيع مفيدة وهذا ما احاول فعله في المنتدي الان

zakariacr07
10-28-2019, 12:00
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

نعم بالتأكيد بونيص المنتدى سوف يفيدني في رحلتي بالتداول و يفيد أيضا الكثير من الأعضاء الذين ليس لديهم رأس مال للتداول فالمنتدى يعطي الفرصة لكل مبتدئ و محترف و ذلك بجمع رأس المال عن طريق التفاعل و كتابة المواضيع و الردود كما أن الإستفادة لا تقتصر في البونيص فقط بل في التعلم و إكتساب الخبرة و ذلك عن طريق المواضيع التعليمية الموجودة فيه و المناقشات التي تتم فيه و ذلك بالإجابة عن الأسئلة بالإضافة إلى ذلك أقسام التحليلات التي تساعد المبتدئ على دخول الصفقات و المحترف في التأكد من تحليله فكل الثناء و الشكر للقائمين على هذا المنتدى الرائع.

Ahmed Mansour
10-28-2019, 14:07
المنتدى هنا بيقدم لكل متداول ماده تعليميه متكمله هو انا بعتبره سوق قائم بداته اى متداول هيلاقى كل اللى يحتاجه هنا فى المنتدى عايز تعليم هتلاقى عايز نقاشات وتبادل خبرات هتلاقى عايز فلوس تبداء بيها رحلتك فى الفوركس برضوه هتلاقى يعنى انته مش محتاج اى حاجه خارج المنتدى دا فى الحقيقه وحتى الاخبار السيسايه والاقتصاديه موجوده فى قسم هنا فى المنتدى يعنى انته فى عالم الفوركس دا كله مش محتاج غير الشارت والمنتدى وبس بالنسبه بقا للبونص انته لو ماعرفتش تستثمر البونص وتنجح من خلاله يبقى هاتنجح امتى ولا هاتنجح ازاى لو فشلت هنا يبقى اكيد هاتفضل تفشل علطول