PDA

View Full Version : مصاريف العمولات:

traading
10-28-2019, 20:42
في الغالب تكون عمولات شراء أو بيع أحد العقود طويلة المدى أقل عن العمولات عند شراء أو بيع أحد السلع الرئيسية.

qqq10
10-28-2019, 21:01
السلام عليكم ورحمه الله
اهلاببك اخي الكريم وبجميع الاعضاء المحترمين
بخصوص موضوعك
الفرق في الصفقات ما هو الا مصلحه للعميل او المتداول الشركه تربح فقط من الاسبريد والاسبريد يتخلف من زوج الي اخر هنا في انستا في حساب البونص الخاص بالمنتدي نجد الاسبريد يعتبر في اغلبيه الازواج الرئيسه حوالي 3 نقاط فقط ثابت في جميع الاوقات
نتمني التوفيق للجميع

snnaky
10-28-2019, 21:07
مرحبا اخى الكريم ويبدوا انك عضةو جديد بالمنتدى وتحتاج الى النصيحة حتى تكون عضو مفيد وفعال بالمنتدى وتستطيع ان تستفيد من حملة البونص بالمنتدى
اولا حضرتك تحتاج الى توازن فى عمل الموضوعات فلا تقوم بأنشاءموضوعات غير مفيدة او مكررة حتى لا تتعرض للأيقاف او الحظر ومن ثم لن تستفيد بأى بونص ولذا عليك ان تقرأ قوانين المشاركة بالمنتدى
حذارى من النسخ للمشاركات ويجب ان تكون حروف مشاركاتك لا تقل عن 500 حرف وفى صلب الموضوع بعيدا عن الأفتتاحيات والتحيات لذا وجب التنبية وشكرا لك

Ahmed Mansour
10-28-2019, 21:17
حاول تستفيد من نصائح الاعضاء ليك وسبق وقد نصحتك انا كمان اذا كنت حابب ان تكمل فى المنتدى وتحصل على بونص تقدر تشتغل بيه اللى انته بتعمله دا غلط اولا مواضيعك كله غير مفيده على الاطلاق بالاضافه الى المعلومات الغلط اللى بتقولها يعنى مش بس مواضيع غير مفيده لا دى مواضيع كمان ضاره ارجوك حاول تنتبه جيدا لما تقدمه من معلومات حتى لا تضر غيرك واضح انك غير مهتم تمام بما تقدمه المهم عندك انك تنشر مواضيع وخلاص ودا غير مسموح بيه لو لسه مش فاهم طريقه عمل المنتدى او لسه جديد فى المجال كليا الافضل ليك انك تشوف المواضيع وتستفيد من الاعضاء الموجودين لحد مايبقى عندك القدره على فهم المنتدى وطبيعه عمله