PDA

View Full Version : هل نسبة 1% مقابل التعدين يعتبر عادل لجميع المعدنين؟

traading
10-29-2019, 00:09
نعم بالتأكيد. حيث أن تزايد العرض النقدي الإجمالي مكافأة السك، يحتفظ جميع مالكي عملة بيركوين المشاركين في عمليات السك بنسبتهم من الشبكة، بخلاف أن المشاركين في السك بنسب أكبر يأخذون كميات أكبر من قطع بيركوين مقابل رهنهم لعملاتهم للتعدين.

doaa sary
10-29-2019, 14:29
انا مدخلتش فى حوار التعدين قبل كدا لكن ليا اصدقاء كان عندهم اجهزة التعدين وكان الربح من فترة من سنة 2015 وكدا كان سهل ومربح اما حاليا نسبة الربح من التعدين قليلة حتى متجيش تمن الكهربا اللى بيحبها اى جهاز وطبعا التعدين من خلال جهاز الكمبيوتر فاشل وتضييع وقت التعدين لية اجهزة معينة
مشكور على الموضوع

qqq10
10-29-2019, 18:16
السلام عليكم ورحمه الله تعالي وبركاته
اهلا بكل اعضاء منتدي الفوركس العرب
التعدين اهم مهم هذه الايام وفي المستقبل النسب دي هتتغير تماما وسوف يصبح التعدين وسيله هامه جدا لتحقيق للارباح بشكل كبير
نصيحه للجميع الالترام بادراه راس المال والله الموفق للجمييع
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

Ahmed Mansour
10-29-2019, 20:38
يعنى انا اجيب اجهزه متطوره وامكانيات عاليه جدا باسعار مرتفعه جدا دا غير مصاريف التشغيل المتعلقه باجهزه التعدين من كهرباء والضوضاء اللى بتكون ناتجه عن هذه الاجهزه وفى الاخر انتظر 1% بس ياراجل دا اسمه كلام دا مين اللى مختل عقليا دا اللى ممكن يشتغل بالطريقه دا يعنى ينفع اجى اقولك عندى مشروع ليك هاندفع فلوس اد كذا وكهرباء دا غير التعب والجهد والضوضاء اللى مضطر تستحملها والارباح فى النهايه هاتبقى 1% تفتكر منتظر رده ايه دا بالشكل دا انا اوفر على نفسى كل دا واروح احط فولسى فى البنك يعنى مش هاقولك هاشوف اى مشروع تجارى اخر هايكسبنى اضعاف اضعاف الكلام دا لا هاروح زى عامه الشعب احط فولسى فى البنك ونا مرتاح واخد نسبه فايده 10 اضعاف الكلام الفاضى دا وانا مرتاح