PDA

View Full Version : مزايا التداول في سوق الفوركس؟

traading
11-03-2019, 17:11
لقد حصل سوق تداول الفوركس على شعبية ضخمة في الأعوام السابقة ، ولكن لماذا يرى المتعاملين من جميع أرجاء العالم سوق الفوركس فرصة ممتازة للاستثمار؟، وسيتم الإجابة على هذا السؤال عن طريق هذه المقالة ، بالإضافة إلى إننا سنطرح أوجه الاختلاف بين سوق الفوركس، وسوق العقود الآجلة، وسوق الأسهم.

forex_man1
11-03-2019, 20:31
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته حبيب قلبي عامل ايه؟ انت برده؟ هو المنتدي مفيش فيه غيرك النهاردة تكتب وانا ارد عليك !!!!! ماشي عامة انا مش شايف اي موضوع خالص انت مجرد كتبت كلمتين وانا رديت عليك برده بكلمتين اقولك ايه تاني اكتر من كدة ......... مش عارف اديني واحدة شكر واديك انا كمان شكر خليك معايا كدة عالخط ماشي

doaa sary
11-04-2019, 00:04
بالفعل اخى الكريم مميزات الفوركس كتير جدا ودة اللى خلاة انتشر مؤخرا وناس كتير اشتغلت فية واستفادت وغيرت حياتها المادية للافضل
الفوركس ميزتة انة يعمل عن طريق الانترنت والمنزل
انت مدير نفسك
اشتغل اى وقت على مدار اليوم براحتك
لان ايام العمل على مدار 24ساعه يعمل السوق
بخلاف يومين فقط اجازة اسبوعية السبت والحد
افضل مجال مربح

Sofien
11-04-2019, 02:16
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته ، مع سرعة إنتشار المعلومات التي شهدها العالم في السنوات الأخيرة بفضل الشبكة العنكبوتية الانترنت

أصبح عدد المتداولين وشركات الوساطة في الفوركس في تزايد مستمر من جميع أنحاء العمل ومن مميزات هذا السوق أن كل شخص يريد

الإلتحاق بهذا المجال فله الحرية في شالكة بدون أية شروط أو خبرة مسبقا وحتى شهادة دراسية كل ما تحتاجه هو حاسوبك

ammaralwan
11-04-2019, 11:20
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته تحياتي لاعضاء المنتدى المحترم اخي الكريم مشكور على المعلومات فان سوق الفوركس اتاحه للجميع بالعمل في التجاره في العملات ويوجد اشخاص كثيرون يحبون هذا العمل لان لم يقدرون على هذا منذ زمن ف اتت الرافعه الماليه وحلت كل شي جزاك الله خيرا اخي وبالتوفيق للجميع ان شاء الله