PDA

View Full Version : ادخلوا ضروري

ENGOMA
11-05-2019, 11:46
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
دلوقتي و انا بفعل حسابي في شركة انستا فوركس
قدمت للمستوى الاول صورة البطاقة و اتفبل
و المستوى التاني صور جواز السفر و اتقبل
بعدها ظهرلي مستوى تحقق تالت
انا اول مرة اشوف و اعرف ان في مستوى تالت
طيب ده ارفعله مستندات ايه؟؟؟

ammaralwan
11-05-2019, 11:55
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته تحياتي الى اعضاء المنتدى المحترم اخي الكريم في التحقيق الاول هوي ارفاق صوره الهويه على الوجهين او جواز سفر والتحقيق الثاني هوي ايصال فاتوره مياه او كهرباء او حساب بنكي مدفوع لا يوجد تحقق ثالث تاكد من هذا هذا الذي اعرفه بخصوصك ارجو ان اكون افدتك في هذه المعلومات وشكرا وبالتوفيق للجميع

doaa sary
11-05-2019, 21:26
بص جرب الاول انك تسحب اى ارباح بدون تفعيل المستوى التالت اذا تم السحب يبقى عادى تمام مش محتاج تفعل المستوى التالت اما لو فى مشكلة وحولك لصفحة التفعيل فا انت مطالب تتصور سيلفى وانت ماسك البطاقة بايدك

forex_man1
11-05-2019, 22:45
بص زي ما قولت لك قبل كدة المستوى الاول البطاقة او الباسبور والمستوى التاني لازم وصل كهرابا او مياه او غاز او كشف حساب بنكى او اى حاجة تثبت العنوان والصور دي لازم تكون واضحة والجودة عالية والحجم اقل من 2 ميجا والحواف باينة في الصورة وهما مستووين بس مش تلاتة حتلاقى فيه مستوى مش مقبول عشاان كدة طلب مرة تانية انك ترفع المستندات عامة ارفع صورة بالكلام دا وان احاول افسر لك ايه المطلوب منك

Sofien
11-06-2019, 05:20
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته ، أخي الكريم دع أمر تفعيل المستوى الثالث في حاله في الوقت الراهن وإبدأ في التداول على حسابك عادي

بدون مشاكل حتى يأتي اليوم الذي ستسحب فيه إذا طلب عليك الحساب تفعيل المستوى الثالث قبل السحب فقم برفع صورة سلفي مع بطاقات التعريف

الوطنية الخاصة بك وإن لم يطلب منك الحساب تفعيل المستوى الثالث فلا توجد مشاكل وسيصلك المبلغ المطلوب في ضرف يوم أو يومين كأقصى تقدير

alym
11-06-2019, 12:46
اخي الكريم بالنسبه لتفعيل المستوى الاول والثاني وكما ذكرت انه تم قبول التفعيل فانني انصحك
بعدم تفعيل المستوى الثالث الان الا اذا طلبت منك الشركه تفعيله لانه يوجد بعض الاعضاء هنا في
المنتدى قد قاموا بتفعيل المستوى الاول والثاني وعندما قام بتفعيل المستوى الثالث الغت الشركه المستوى
الاول او الثاني مره اخرى لذلك لا تقم بتفعيله الان الا اذا طلبت منك الشركه تفعيل المستوى الثالث
واعتقد ان المستوى الثالث لن يتم طلب التفعيل منك و انك تستطيع سحب ارباحك بدون اي مشاكل لكن
المستوى الثالث سوف يطلب منك تفعيله بعد فتره من الوقت