PDA

View Full Version : مواعيد المنتدى

ENGOMA
11-11-2019, 00:15
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
طبعا احنا عارفين ان في بعض البرامج او المنتديات بيكون بداية اليوم لها بداية من الساعه ٢ صباحا بتوقيت مصر
بالنسبة لمنتدى فوركس العرب عايز اعرف بداية اليوم الجديد فيه تكون الساعه كام

Sofien
11-11-2019, 05:31
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته ، هنالك إختلاف في التوقيت بين مصر و بلدي الذي اقطن فيه لهذا أخي الكريم سأجيبك على سؤالك بإستخدام التوقيت العالمي غرينتش

وقم أنت فيما بعد بتغير الوقت على حسب حاجتك ، الساعة 00:00 في المنتدى تكون على ساعة 23:00 بتوقيت غرينتش وليست متأكداً

ولكن على حسب ما أعتقد أن التوقيت في مصر يتأخر على التوقيت العلمي ب-3 ساعة والله أعلم ، تأكد من الأمر

doaa sary
11-11-2019, 15:13
خلينى اقولك ان وقت المنتدى مش هيفيدك بشيء يعنى مثلا انت كتبت رد الساعه 2مساءا لكن بتوقيت المنتدى هى12مساءا يعنى فارق ساعتين مثلا
دة مش هيفدنا اصلا اللى يفدنا معرفة مواعيد الفوركس اللى هو من12صباحا يوم الاتنين الى الجمعه12مساءا
اة بص على الساعه عندك وقت ماتكتب مشاركة وبص على تاريخ المشاركة نفسها هتلاقى الفرق

Abu_Yassin
11-12-2019, 10:44
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة مرحب أخى الكريم على حسب خبرتى فأن مشاركات اايوم الجديد بتتحسب بعد الساعة الثانية صباحا بتوقيت مصر ولو فى معلومة أخرى أتمنى المشاركة وبالتوفيق لك ولجميع أعضاء المنتدى الكريم

عبد الحميد1969
11-12-2019, 13:12
السلام عليكم ورحمة الله
انا ارى ان الموضوع ليس مهما اخي لان المنتدى شغال 24 ساعة على 24 وليس هناك اي اهمية لموعد البداية او النهاية هههه
على كل حال شكرا على المشاركة وبالتوفيق