PDA

View Full Version : مساعدة عضو جديد

sameh elemam
12-10-2013, 21:00
السلام عليكم ورحمتة الله وبركاتة
اهلا بيكم اعضاء منتدى فوركس العرب
معلش ياشباب انا عضو جديد ومحتاج المساعدة بس معلش ان كان الموضوع مش ف مكانة ولا لا
انا دلوقت سجلت فى المنتدى وعملت حساب فى انستا فوركس بس دلوقت انا دخلت المعلومات وكلة تمام بس هوة طالب منى صورة البطاقة او الجواز وانا دلوقت مدخلتهاش وفية حاجة تانية انا دلوقت مليش اى حساب فى اى بنوك عادى ولا لازم يبقى لية حساب فى البنوك علشان اقدر اسحب الارباح
ومعلش موضوع البونص دة انا مش فاهم حاجة منة ياعنى دلوقت انا بخد 10 سنت على كل رد طب دى طلع كام ولا اية دى معلش انا طولت عليكو
وشكرا لكم

Ahmed_Atiah
12-11-2013, 00:41
انا ايضا عضو جديد مثلك ولكن لا اعرف يا ريت اي حد من الاخوة الاعضاء يفهمنا الموضوع دة وله جزيل الشكر

ismailmo
12-11-2013, 00:47
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله تعالى
انا ايضا عضو جديد مثلك وأتمنى من أن يساعدنا الأفراض من أجل أن نطور قدراتنا
و أتمنى التوفيق للجميع و شكرا

Tajeer
12-11-2013, 00:50
اخوتي الكرام..
هذا الموضوع بالنسبة لتفعيل الحساب في الشركة...لا زم تقوم برفع صورة من جواز سفر او بطاقة هوية للتعريف بالشخصية وكذلك اوراق البنك...
لا يمكنك سحب المال الا اذا فعلت الحساب فهو ضروري لكن سيتم تحويل البونص الى حسابك من غير تفعييل...
تقبل...

sameh elemam
12-11-2013, 13:33
اولا شكرا لك اخى على الرد معلش طب انا لو صورت البطاقة باموبايل ورفعتها على اونستا فوركس عادى
وهل صورة البطاقة ولا الجواز ممكن يبقى فى خطورة على الواحد
وسؤال تانى معلش انا دلوقتى المنطقة اللى فيها مفيش فيها غير بنك مصر والقاهرة والاسكندرية دول ممكن افتح فيهم حساب
ولا لا
وتحياتى للجميع

mrdark
12-11-2013, 22:42
اهلا بيكم اعضاء منتدى فوركس العرب
معلش ياشباب انا عضو جديد ومحتاج المساعدة بس معلش ان كان الموضوع مش ف مكانة ولا لا
انا دلوقت سجلت فى المنتدى وعملت حساب فى انستا فوركس بس دلوقت انا دخلت المعلومات وكلة تمام بس هوة طالب منى صورة البطاقة او الجواز وانا دلوقت مدخلتهاش وفية حاجة تانية انا دلوقت مليش اى حساب فى اى بنوك عادى ولا لازم يبقى لية حساب فى البنوك علشان اقدر اسحب الارباح
ومعلش موضوع البونص دة انا مش فاهم حاجة منة ياعنى دلوقت انا بخد 10 سنت على كل رد طب دى طلع كام ولا اية دى معلش انا طولت عليكو
وشكرا لكم

أخي الكريم لازم تفعيل الحساب بصورة للبطاقة واثبات للسكن وبخصوص البنك راح تحتاج حساب بأحد البنوك لما تبي تسحب

ysf4
12-12-2013, 22:27
عندما تريد بدأ التداول فإنك لن تحتاج إلى تفعيل حسابك الخاص في إنستافوركس
و أيضا لن تحتاج الى دلك عندما سيتم تحويل البونص بتاعك و لكن ستحتاج إليه عندما تريد
القيام بعمليات سحب الارباح و أظن انك ستحتاج أيضا لفتح حساب بأحد البنوك

Mostafa Haval
12-12-2013, 23:00
السـلام عـلـيكـم ورحـمـة الله وبـركـاته

لم افهم ما سؤالك لكني اسمع مني يجب عليك تفعيل حسابك بأنستا بواسطة وثيقتين تأخذ لهما صورة ضوئية
وايضا ان تجمع بونص محترم من خلال ردك ومشاركاتك وطرح المواضيع

شكـرا لــك .

MFO100
12-13-2013, 15:34
معلش يا جماعه عايز انا بردوا اسأل سؤال : عنوانى مختلف عن عنوان البطاقه الشخصيه لإنى عزلت هل فيها مشكله ولا عادى ؟ وكمان عايز اعرف طريقه التفعيل فى إنستا ازاى ؟

mrdark
12-13-2013, 22:04
معلش يا جماعه عايز انا بردوا اسأل سؤال : عنوانى مختلف عن عنوان البطاقه الشخصيه لإنى عزلت هل فيها مشكله ولا عادى ؟ وكمان عايز اعرف طريقه التفعيل فى إنستا ازاى ؟

ارفع البطاقة الشخصية لتفعيل الهوية وارفع اي وثيقة اخرى لإثبات السكن

fatilahcen
12-13-2013, 22:40
اشكرك اخي على الموضوع ما يجب القيام به هو تفعيل حسابك على انستا فوركس او الاتصال بالاعضاء المشرفين او الادارة

yehia2014
12-18-2013, 16:53
كيفية دفع البونص خلال الشهر وهل لبونص بيتحول من خلال المنتدى او من خلال موقع الشركة
وكيفية تحويله تكون ازاى وهل بتتسحب على اى بنك ولا لازم اتاجر بيها
ازاى الدفع فى اول اسبوع من كل شهر واخد البونص اسحبها على طول الى اى بنك الكترونى ولا اتاجر بها فى
الشركة وازاى احصل على كارت شركة انتسا فوركس

ashrafko
12-18-2013, 17:20
اخى الكريم البونص يحول الى الحساب فى انستا اول 7 ايام من الشهر الجديد ولا يمكن سحبة وانما يتم سحب الارباح التى تتعدى البونص وبالتوفيق

---------- Post added at 02:20 PM ---------- Previous post was at 02:20 PM ----------

اخى الكريم البونص يحول الى الحساب فى انستا اول 7 ايام من الشهر الجديد ولا يمكن سحبة وانما يتم سحب الارباح التى تتعدى البونص وبالتوفيق والربح الكثير من تلك المهنة الممتازة

AmarRamoul
12-26-2013, 02:10
انا ايضا عضو جديد و اريد جوابا على اسئلة الاخ الكريم و لو ممكن احالتنا الى رابط معين لفتح حساب في انستا فوركس هكذا يكون كل شيئ واضح للجميع
و شكرا جزيلا

akomoto
12-26-2013, 02:10
وانا كمان استلمت البونص مع انه قليل بس انا الحمد الله راضي بيه
والف الف مبروك لجميع الاعضاء اللي استلموا البونص
وان شاء الله تحققوا كل اللي تتمنوه

mohammed.abumwais
12-26-2013, 13:06
هل يجب ان افعل حسابي لكي استطيع الحصول على البونص

mrdark
12-26-2013, 21:45
هل يجب ان افعل حسابي لكي استطيع الحصول على البونص

أخي الكريم راح تحصل على البونص حتى لو حسابك في الشركة مش مفعل ولاكن راح تحتاج التفعيل لما تطلب سحب الأرباح

akomoto
12-26-2013, 21:48
افضل يوم الاتنين في المتاجرة و ايضا يوم الخميس دي احسن الايام بالنسبة لي و يكون السوق مليء بالصفقات و ايضا تكون التنبؤاة صحيحة فقط قليل من التحليل
و من بين اخطر الايام هو يوم الجمعة تكون فيه التحركات قوية و في الاتجاهين

هالة
12-26-2013, 22:08
ممكن تتواص مع ادارة المنتدى أو الأعضاء القدامى

KHALDIN ALATRASH
12-14-2014, 23:30
يا أخي أولا يجب عليك أن تضع صورة جواز السفر لإثبات الهوية ومن ثم يحب فتح حساب لك حتى تستطيع أن تستقبل الأموال و لا تنسى أن تربط الحساب بالمنتدى و شكرالك