PDA

View Full Version : موضوع مهم للاعضاء الجدد

Ahmed Mansour
12-08-2019, 19:07
انا لاحظت فى الفتره الاخير وجود اعضاء جدد كتير طبعا اهلا وسهلا بيهم فى المنتدى وربنا يكرمهم ويقدروا ينجحوا ويحققوا اكتر ما يتخيلوا هنا فى المنتدى وفى الفوركس عموما يعنى فى بعض النقاط حبيت انحصكوا بيها علشان بس تقدروا تستفيدوا انا شوفت ان فى اعضاء كتير وهما بيكتوب ردود بتكون قصيره جدا دا غير ان فى سلام وتحيه وكل دا ياجماعه لا يتم احتسابه انا مش عايزك تتعب على الفاضى وفى اخر الشهر تلاقى نفسك واخد بونص ضعيف علشان تقدر تحصل على بونص كويس على الاقل الرد بتاعك مايقلش عن سطرين كاملين من غير بقا الفواصل الكبير والمسافات والكلام دا والسطرين دول يكونوا من غير التحيه والسلام يعنى عايز تبداء الرد بتاعك ب السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ماشى مافيش مشكله بس دا غير محسوب فى الرد عايز تشكر العضوا صاحب الموضوع عادى بس برضوه دا غير محسوب يعنى فى النهايه عايز على الاقل سطرين كاملين بخصوص الموضوع وطبعا اوعى تكتب نفس السطرين دول فى كل موضوع لازم طبعا مع كل موضوع جديد تكتب تعليق ورد مناسب للموضوع دا وماتكبرش ردك من خلال المسافات يعنى ماتكتبش تلات ولا اربع كلمات وتعملى مسافه وتنزل على السطر اللى بعده تكتب تلات ولا اربع كلمات كمان وهكذا لا طبعا تكتب سكرين او اكتر كاملين من غير الفواصل دى
احنا هنا بنحاول نساعد بعض على اد ما نقدر واللى يشوف عضو ماشى غلط بنحاول نوجه علشان تقدر تحصل على بونص كويس يساعدك فى تداولاتك وربنا يكرم الجميع

Abdallahmohmed
12-08-2019, 19:11
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مجهود رائع لموضوع شيق ومهم وشرح مبسط
في انتظار المزيد
تمنياتي لك بالتوفيق

Maro3030
12-09-2019, 02:03
بجد انا بحترم جداا وموضوعك مميز لأنك بحاول تساعد كتير من الأعضاء يارب كل الناس تدخل تقرأ موضوعك وتستفيد لأن فعلا في ناس كتير مش بتبقى عارفه الموضوع لأنه فعلا موضوع مهم حتي للاستفادة من المواضيع هنا في المنتدي ومشكور أخي علي الموضوع

ashrafshaqwer
12-09-2019, 21:27
فعلا انا لاحظت نفس الكلام من الاعضاء زاشكرك علي هذا التنبية لكي يستفيد منه اعضائنا الكرام واشكرك اخي علي هذه النصائح ومنتظر منك كل جديد للافادة والتعلم
تقبل مروري

benmezroua1
12-09-2019, 22:02
السلام عليكم و رحمة الله تعالى وبركاته
اعتقد بان لكي يتم احتساب المشاركات في البونص
يجب أن يكون طول الرد سطرين او اكثر و ايضا لا
ننسى انه كلما كان الرد مفيد كلما تحصل على المزيد من الاعجابات