PDA

View Full Version : انا لحد دلوقتى البونص مانزليش ياترى انا بس ولا فى غيرى

Ahmed Mansour
12-10-2019, 19:54
هو فى مشكله فى البونص الشهر دا ياجماعه ولا ايه انا لحد دلوقتى مانزليش البونص

snnaky
12-10-2019, 20:41
مش لوحدك فى ناس واضح من المواضيع انهم كمان لسة موصلهمش البونص فى الغالب حكاية وقت يعنى ممكن النهاردة متأخر او بكرة او بعدة محدش بقى عارف حاجة فى المنتدى بصراحة ومن سيء الى اسؤ ولا فى حد بيرد ولا حد بيعبر من الأدارة لية محدش فاهم

Ahmed Mansour
12-10-2019, 20:44
مش لوحدك فى ناس واضح من المواضيع انهم كمان لسة موصلهمش البونص فى الغالب حكاية وقت يعنى ممكن النهاردة متأخر او بكرة او بعدة محدش بقى عارف حاجة فى المنتدى بصراحة ومن سيء الى اسؤ ولا فى حد بيرد ولا حد بيعبر من الأدارة لية محدش فاهم

فعلا الموضوع بقا غريب اوى والمشكله الاكبر ان مافيش حد من المشرفين بيدخل ويرد على الاعضاء ويعرفنا المشكله فى ايه

amrelkomy
12-10-2019, 21:00
هو فى مشكله فى البونص الشهر دا ياجماعه ولا ايه انا لحد دلوقتى مانزليش البونص

هو حضرتك العداد عندك متغيرشي ولا ايه

Ahmed Mansour
12-10-2019, 21:12
هو حضرتك العداد عندك متغيرشي ولا ايه

الحقيقه مش فاكر العداد على الموقع كان كام انابكون متابع اكتر على المنصه وفى كل مرا بلاقى البونص على المنصه وبعد كدا برجع الموقع اشوفه

Ahmed Mansour
12-10-2019, 21:14
وبعدين هو انا مثلا لو فاتح صفقات مش هاينزل البونص يعنى الصفقات الاقديمه اللى مفتوحه دى هاتمنع مثلا نزول البونص

amrelkomy
12-10-2019, 21:26
وبعدين هو انا مثلا لو فاتح صفقات مش هاينزل البونص يعنى الصفقات الاقديمه اللى مفتوحه دى هاتمنع مثلا نزول البونص

لا طبعا ملهاش علاقة بس عمتا العداد اتغير المغربية ممكن علي الفجرية يوصل علي المنصة

elateri
12-10-2019, 21:27
أنا لم يصل بعد مع أنه هنالك أخوة تحصلوا على بونص شهر 11
الله المستعان .

Ahmed Mansour
12-10-2019, 21:28
لا طبعا ملهاش علاقة بس عمتا العداد اتغير المغربية ممكن علي الفجرية يوصل علي المنصة

ربنا يسهل طيب هو الموقع نفسه الخاص بشركه انستا مايظهرش فيها البونص اوحتى ممكن اعرف نزل بونص اد ايه لحد ماينزل على المنصه

amrelkomy
12-10-2019, 22:29
ربنا يسهل طيب هو الموقع نفسه الخاص بشركه انستا مايظهرش فيها البونص اوحتى ممكن اعرف نزل بونص اد ايه لحد ماينزل على المنصه

لا طبعا لازم ينزل علي حسابك في المنصة الاول علشان يتسجل في الشركة