PDA

View Full Version : تحويل رأس المال الصغير إلى ربح كبير

borisforex
12-12-2019, 18:40
يمكن لبعض المتداولين تكوين ارباح أكبر بمجرد استثمار 10 دولارات فقط في حسابهم و يكون على وشك كسب المال. إذا كانت لديك مهارة جيدة فمن السهل تحويل رأس المال الصغير إلى ربح كبير. ما عليك القيام به هو الاستثمار و تأكد من أنه يمكنك كسب المال برأس مال صغير ومن ثم يمكنك المتابعة برأس مال كبير بمجرد تحقيق ربح جيد بنجاح على الحساب التجريبي. نعم ، الحساب التجريبي مهم حقًا لأنه سوف يمنحك الثقة في التداول وتحتاج إلى ثقة جيدة في هذا النشاط التجاري.
و يمكن أن يساعد المتداولين الآخرين على أن يصبحوا ناجحين!

Ahmed Mansour
12-12-2019, 19:08
دا انته فى الحاله دى عايز واحد يمتلك قدرات خاصه سواء من خلال العامل النفسى انه يقدر يتحكم فى نفسه بالشكل الخرافى دا وانه يبقى قنوع لدرجه يعنى مش موجود فى بشر فى الفوركس تقدر تشتغل باى مبلغ وخلينا فى ل10$ اللى بتقول عليها لكن متوقع ربح اد ايه لو انته متداول صح يعنى وبتشتغل بناءا على خطه محكمه واداره راس مال تعرف انك لو حققت 10% بس من راس مالك كل شهر تبقا انته كدا عبقرى دى نسبه مش قليله على فكره دا انته لو مش عايز تجازف ومش عايز تخرج من السوق فى اى ضربه من ضربات السوق معنى كدا انك هاتعمل واحد دولار بس فى نهايه الشهر اى متداول دا اللى يشتغل 20يوم فى الشهر علشان فى النهايه رصيده كان 10$ دلوقتى بقا 11$ لا اعتقد ابدا ان فى حد يقدر على كدا دا كل واحد فينا مع كل صفقه نفسه يبقى مليونير بسبب الصفقه دى

benmezroua1
12-12-2019, 21:56
السلام عليكم و رحمة الله تعالى وبركاته
أن تحويل رأس المال او تكبيره يمكن أن يكون
بسرعة و لكن تكون مخاطرة كبيرة بالنسبه للحساب
و لهذا من الافضل التريث في التداول