PDA

View Full Version : هل الفوركس ب يحتاج تفرغ تام ؟

Maro3030
12-14-2019, 02:30
انا اللي أعرفه أن أغلب المتداولين بيكون عندهم وظيفه اساسيه والفوركس ب يعتبر مصدر تاني للرزق هل علشان أنجح في الفوركس لازم تتفرغ تفرغ تام وبالتوفيق للاخوه الاعضاء

Eman eltaib
12-14-2019, 03:20
اخي الكريم الفاضل عشان تنجح في الفوركس لابد من التعلم والدراسه الجيده..ولكن لا يجب ان يكون مصدر دخلنا الوحيد خصوصا وان عالم الفوركس ملئ بالمفاجات والاسرار ويحمل المكسب والخساره
تمنياتي بالتوفيق
تحياتي

Ahmed Mansour
12-14-2019, 08:29
بص هو الربح فى الفوركس مابيكونش بالمده يعنى انا فضلت ادام الشارت مثلا ساعتين فاهاكسب اد كدا انته فضلت ادام الشارت عشر ساعات فاهاتكسب اكتر منى لا خالص ياريت كان كدا كنت فضلت ادام اشارت 24 ساعه وماقومتش ممكن واحد يدخل فى ربع ساعه يحلل زوج واتنين ويفتح صفقاته وبس ومايرجعش يفتح الشارت تانى غير تانى يوم علشان يحلل لليوم الجديد وفى الغلب دا اللى بيقدر يحقق ارباح كوبسه ويبعد نفسه عن التوتر والضغط العصبى والنفسى اللى بيحصل لينا واحنا ادام الشارت الفوركس مش محتاج تفرغ خالص الفوركس محتاج انسان عنده قدره على فهم السوق اللى هو فيه عامل نفسى تمام مع اداره راس مال وخلاص وتفتح صفقاتك وتروح تعيش حياتك بشكل طبيعى خالص

moisaid
12-14-2019, 13:53
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
أهلا يا طيب
في سوق تجارة العملات يمكن العمل فيه كمتاجر متفرغ أي تكون المتاجرة هي العمل الوحيد
و ممكن العمل فيه كعمل اضافي بجانب عملك الثاني لكن اذا كانت اذا استطاع المتاجر أن يصل الى الخبرة التي يحتاجها سوق تجارة العملات حينها ممكن التفرغ للسوق و العمل فيه دون عمل آخر
المهم هو الانضباط و الالتزام
خير ان شاء الله للجميع
بالتوفيق و السداد

3omda00723
12-14-2019, 15:22
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

لا يحتاج الفوركس الى ان يكون اساسى فى حيات الانسان ولكن يحتاج الى تعلمه جيدا جدااا
بالتوفيق