PDA

View Full Version : في ناس هنا في المنتدي كل همها تصيد الأخطاء لبعض

Maro3030
12-22-2019, 21:27
انا ملاحظه أن في بعض الأعضاء هنا نسيت الهدف الرئيسي للمنتدى اللي هو أساسا تعليم الفوركس والنقاش حول الفوركس وأي حاجه تخص الفوركس وابتدي تحاول أن تصيد الأخطاء للبعض واتشغلت اكتر بأن الشخص عنده كام شكر بدل ما نساعد وندعم بعض للأسف في اعضاء قليله ب تحاول أن تضايق أعضاء من دون وجه حق

ashrafshaqwer
12-23-2019, 00:19
اتفق معك اختي الكريمة وياريت كل واحد يخليه في حاله ويسيب الناس تشتغل بدل ما بتستناهم علي غلطه.

مصطفي السيد
12-23-2019, 01:10
نظرا لغياب المشرفين وتوجيهاتهم يقوم بعض الاعضاء بالوصايه والاشراف علي البعض الاخر بحجه ان بعض الاعضاء ينسخ الردود او غيره من المخالفات والواجب ان يقوم السيستم بكشف من يقوم بالنسخ بدلا من ان نتهم بعض بذلك وتسود الكراهيه يجب ان نحافظ علي المنتدي والروح الطيبه بين اعضاؤه

Maro3030
12-23-2019, 02:04
نظرا لغياب المشرفين وتوجيهاتهم يقوم بعض الاعضاء بالوصايه والاشراف علي البعض الاخر بحجه ان بعض الاعضاء ينسخ الردود او غيره من المخالفات والواجب ان يقوم السيستم بكشف من يقوم بالنسخ بدلا من ان نتهم بعض بذلك وتسود الكراهيه يجب ان نحافظ علي المنتدي والروح الطيبه بين اعضاؤه

فعلا كلامك صح جداا في ناس ب تحاول تضايق ناس ولا تعرفهم ولا بتابعهم لمجرد انها ما بتعرفهمش فبتعطي نفسها الحق أنها ممكن تقيم او تكون هي مكان الاداره وبتضايقهم وخلاص ولا تراعي شعورهم واحنا كلنا هدفنا نتعلم من بعض الفوركس ومشكور أخي علي ردك

doaa sary
12-23-2019, 15:42
والله عندك حق كلة عامل فيها مشرف على هذا المنتدى ويتصيد الاخطاء لغيرة
لكن الحقيقة برغم ان شيء مش حلو الا ان الاخطاء بالفعل ابتدت تزيد وطبيعى لما نشوف حد بينسخ مثلا نقولة ونواجهه ولو استمر طبيعى نبلغ عنة
لان ساعتها لو البونص اتاخر بسبب الناس دى اللى بتنسخ وشغلها غلط كلنا هنضر مش هما بس
فا كل شخص يكون مسؤل عن نفسة ويحاوال يكون افضل وميعملش اخطاء عشان الكل مركز
عايزين المنتدى يكون افضل ونرتقى بة

Bahaeddine
12-23-2019, 18:16
والله عندك حق المفروض اننا نتعلم من بعض ونساعد بعض سواء على التعلم او الربح لكن في ناس كل همها انها تفسد على الاخرين بدون اي سبب او فائدة

ouss2020
03-18-2020, 22:01
للأسف في اعضاء هنا عملهم هو تحطيم الأعضاء و منشوراتهم بدون أي غرض ولا هدف و أيضا لولا هناك مواضيع صحيحة و لا توجد فيها أخطاء ولا نواقص لما كان هناك ردود و نقاش فالعلم الى حد الأن في تطور بسبب أخطاء و نقائص كل مرة يتم الكشف عنها و تصحيحها نسبيا و لكننا كمتداولين و كاتبين للمواضيع حول الفوركس في هدا المجال الكبير يجب علينا التعاون و تشديع بعضنا بتحفيز و التصحيح المحفز لا بالنقد السلبي و نشاء الله يكون في العون أخوتي في الله

Elli
03-18-2020, 22:30
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اختي
اتفق معكي تماما ولكن هذا قد يكون بسبب ضعف في نفوس البعض، فمن الصعب السيطرة على كل الأشخاص والتحكم بأفعالهم، وقد يرجع الأمر لغياب أو سهو من المشرفين.
ولكن نحن سنركز على الهدف الأساسي للمنتدى وهو تعلم الفوركس ومشاركة النصائح الهامة حول المجال وتحقيق أرباح جيدة للجميع
تقبلي مروري.. تحياتي