PDA

View Full Version : مشكلة فى السحب باللبيرتى

mido95
09-01-2012, 18:35
السلام عليكم

انا كنت عملت حساب و ربطه بالمنتدى هنا و قبل ما استلم البونص كنت عملت ايداع ببايزا (اليرت باى) و قبل ما استلم البونص قمت بتحويل المبلغ كله من الحساب لحساب اخر و اصبح الحساب مصفر الى ان استلمت بونص شهر 7 عليه

و عندما طلبت السحب على الحسابين بالبيرتى لم يقبل الطلب

فسؤالى هو

هل لو عملت ايداع باللبيرتى على الحسابين هينفع اسحب باللبيرتى بعد كدة او اى وسيلة سحب اخرى ؟؟ و لا كدة طريقة السحب هتبقى بايزا بس و مينفعش اغيرها غير بحساب جديد ؟؟

انتظر الرد

thebest
09-01-2012, 18:41
وعليكم السلام
اخي العزيز لازم تسحب كل المبالغ ال انت حولتها عن طريق حسابين و ايداع بايزا
بعدين اعمل ايداع بليبرتي واسحب علية بس انا انصحك الافضل هو انستا واليت افتح حساب جديد وحول الفلوس كلها عليها بعدين اسحبها الي الليبرتي

ibrahimhabony
09-01-2012, 18:43
ممكن طبعا تسحب على الليبرتى
وانا افضل يكون السحب والايداع من الليبرتى لانة اسرع ومش بيطلب حاجات كتير علشان التفعيل

mrdark
09-01-2012, 22:32
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
السحب يكون بنفس وسيلة الإيداع أو ببطاقة إنستا غير ذلك لايمكنك السحب

mido95
09-02-2012, 19:25
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
السحب يكون بنفس وسيلة الإيداع أو ببطاقة إنستا غير ذلك لايمكنك السحب

طب لو سحبت اللى فى الحساب كله و عملت ايداع باللبيرتى ريسيرف هل سيمكن ساعتها السحب عن طريق اللبيرتى ؟؟

ارجو توضيح هذة النقطة و لا هو السحب بيكون بنفس طريقة اول ايداع فقط دون النظر الى الايداعات التالية ؟؟

mrdark
09-02-2012, 22:48
طب لو سحبت اللى فى الحساب كله و عملت ايداع باللبيرتى ريسيرف هل سيمكن ساعتها السحب عن طريق اللبيرتى ؟؟

ارجو توضيح هذة النقطة و لا هو السحب بيكون بنفس طريقة اول ايداع فقط دون النظر الى الايداعات التالية ؟؟

لو عملت إيداع ليبرتي عندها يمكنك السحب على الليبرتي عادي

mido95
09-03-2012, 20:44
لو عملت إيداع ليبرتي عندها يمكنك السحب على الليبرتي عادي
شكرا على اجابتك يا اخى ‏
و لكن اريد ان اعرف ما هو اقل مبلغ يمكننى عمل ايداع به فى اللبيرتى ‏
و هل باى ايداع صغير او كبير سيسمح لي بالسحب بالبيرتى دون مشاكل ؟؟‎

realyone
09-03-2012, 20:52
شكرا على اجابتك يا اخى ‏
انتظر يااخي لاتعمل اي ايداع من ليبرتي ريسيف لأنه عطلان,انا يوم الخميس سحبت الربح واليوم رجعوا فلوسي الى المنصه

mrdark
09-03-2012, 23:22
شكرا على اجابتك يا اخى ‏

الحد الأدنى للإيداع هو 1 دولار لاكن كما قال لك الأخ إنتظر قليلا لأن الليبرتي كان في صيانة وقد يتسبب هذا بمشكلة في الإيداع

2x1
09-06-2012, 04:01
يعني افهم من كدة ان لو فية مبالغ من اكتر من بنك يعني من كذا بنك ممكن واحدهم الليبرتي اني اسحب كل المبلغ علي ليبرتي مش كدة ولا انا فاهم غلط مستني الرد

mido95
09-07-2012, 20:00
الحد الأدنى للإيداع هو 1 دولار لاكن كما قال لك الأخ إنتظر قليلا لأن الليبرتي كان في صيانة وقد يتسبب هذا بمشكلة في الإيداع

هل انتهت مشكة اللبيرتى فى الايداع يا اخى ؟؟

لانى سوف اقوم بايداع ان شاء الله فى بداية الاسبوع القادم يوم الاثنين

mrdark
09-07-2012, 22:08
هل انتهت مشكة اللبيرتى فى الايداع يا اخى ؟؟

لانى سوف اقوم بايداع ان شاء الله فى بداية الاسبوع القادم يوم الاثنين

نعم أخي الكريم بنك الليبرتي عاد للعمل والافضل أن تقوم بالإيداع بداية الأسبوع القادم

hicham07
07-02-2013, 19:33
اخي اللبيرتي تم فصخ العقدها من طرف شركت انستا فوركس لاسباب غامضة
ارجو ان تستعمرل بن الكتروني اخر

خالد على ابو الحمد حميد
07-06-2013, 21:04
السلام عليكم ورحمة الله

كيف احوالكم جميعا

لدى ثلاث حسابات بونص من انستا

وهى مجمعة من منتديات انستا ككل

المهم منذ يوم 11 /7 تم فتح صفقة بيع على الثلاث حسابات مع بعض ووضعت الهدف وبفضل الله تحقق الهدف يوم 20 /7 يعنى بعدها بتسع ايام

عندما طلبت سحب الارباح لقيت الشركة رفضت تسليم الربح ومسحوا كمان الحسابات الثلاثة مع بعض

ممكن نفهم ليه السبب

yasserahmed
07-07-2013, 04:57
السلام عليكم
فحص الاكسبيرت لمدة لا تقل عن الشهر على حساب ديمو من اهم الاشياء فى اختباره
صراحه الموضوع ده مهم جدا و انا باذن الله هتعلم البرمجه قريبا و ربنا يوفق
مشكور اخى الكريم

maged mohamed
07-07-2013, 06:59
بسم الله الرحمن الرحيم
على حسب علمى ان السحب بيكون بنفس اسلوب الايداع ونفس البنك ولا يمكن ان تسحب على ينك وان تودغ من بنك اخر على العموم بنك ليبرتى تم اغلاق التعامل معة حبث ثبت بان مديرية يتعامل فى عسيل الاموال وربنا يطفينا الشر

azifek
07-15-2013, 03:20
أخي الكريم
لقد أخطئت لما أدمجت المال الخاص بك مع البونص حيث كان عليك أن تفصل بينهما في حسابين
لو قمت بعمل حساب و أودعت فيه بايزا فقط كان بإمكانك السحب على بايزا (و لا يمكن السحب على بنك آخر )

abo heba
01-29-2014, 00:38
عليكم السلام ورحمه الله وبركاته
كل الخبراء الذين قرات لهم هنا فى المنتدى كانوا بينصحوا بان تكون حسابات البونص بعيده عن حسابات الايداع حتى لا يتم اللخبطه
كما توضح حضرتك وبامكانك ان تنتظر الخبراء لحل مشكلتك
تحياتى لك

abokarem
09-01-2014, 22:48
عليكم السلام
اعتقد ان بنك ليبرتى تم اغلاقه ولا اعرف ان كانت هناك مشاكل قبل الاغلاق ام لا ولكن بامكانك ان تحاول السحب
اى طريقه اخرى واسال الدعم الفنى ان واجهتنا اى مشكله

محمد عبد اللطيف
11-01-2014, 21:37
عليكم السلام
اعتقد انه لابد ان تسحب كل الاموال كما قال لك الاعضاء وان تبدا من جديد ولهذا نصح الخبراء بان تكون الحسابات
للبونص غير الحساات للايداع لمنع اى مشكلات تتكون

KHALDIN ALATRASH
12-21-2014, 21:43
أخي الكريم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته:
أخي أنا لم أفهم ما هو السؤال والجواب هل يمكن أن توضح سؤالك أكثر بالتوفيق أخي تقبل مروري

a7med84
12-22-2014, 04:42
هو الليبرتى مش موجود حاليا كان اكتر بنك بيتم التعامل معه
ولكن هو الان غير موجود وده ممكن نقول عيب فى البنوك الالكمترونيه ان الامان بها قليل الى حد ما

chelsea2
09-29-2015, 21:20
للاسف اخي الكريم ليس لدي معلوات دقيقة بخصوص مشكلتك مع ليبرتي
حاول الاتصال بالدعم الفني ليقدمو لك معلومات اكثر

waleed shaaban
10-17-2015, 21:45
من المفروض ان حساب البونص لا يندرج تحت ان تكون طريقه السحب هى طريقه الايداع اما الحساب الاخر فلابد من السحب من نفس مكان الايداع و الا فالحل هو ان تطلب بطاقه انستا و هنا لن تحتاج الى هذ الشرط و تستطيع السحب ببطاقه انستا

ibrahim fahmy
10-28-2015, 18:27
ممكن طبعا تسحب على الليبرتى
وانا افضل يكون السحب والايداع من الليبرتى لانة اسرع ومش بيطلب حاجات كتير علشان التفعيل

krimokrimo
02-25-2016, 21:55
عليكم السلام
اعتقد ان بنك ليبرتى تم اغلاقه ولا اعرف ان كانت هناك مشاكل قبل الاغلاق ام لا ولكن بامكانك ان تحاول السحب
اى طريقه اخرى واسال الدعم الفنى ان واجهتنا اى مشكله

The_Gahbaz
03-20-2016, 22:21
انت بتقدر تعمل عمليات السحب بتاعتك علي نفس الطريقه اللي عملت بيها ايداع
يعني انت كده وسيله السحب بتاعتك بقت اليرت باي وبمجرد ما تعمل ايداع من اي مصدر اخر المصدر الاخر ده هيتم اضافته لحسابك علشان تسحب عليه بعد كده

ahmed elsawaf
03-30-2016, 00:43
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انت تعمل عمليه سحب نفس الطريقه التى تمت بها الايداع

bilal0007
01-23-2017, 20:40
السلام عليكم
فحص الاكسبيرت لمدة لا تقل عن الشهر على حساب ديمو من اهم الاشياء فى اختباره
صراحه الموضوع ده مهم جدا و انا باذن الله هتعلم البرمجه قريبا و ربنا يوفق
مشكور اخى الكريم

---------- Post added at 08:40 PM ---------- Previous post was at 08:39 PM ----------

بسم الله الرحمن الرحيم
على حسب علمى ان السحب بيكون بنفس اسلوب الايداع ونفس البنك ولا يمكن ان تسحب على ينك وان تودغ من بنك اخر على العموم بنك ليبرتى تم اغلاق التعامل معة حبث ثبت بان مديرية يتعامل فى عسيل الاموال وربنا يطفينا الشر