PDA

View Full Version : التحليل الفني الاسبوعي للعملات من 2 ديسمبر الى 6 ديسمبر 2019

عبد الحميد1969
12-26-2019, 16:12
التحليل الفني الاسبوعي للعملات من 2 ديسمبر الى 6 ديسمبر 2019
https://youtu.be/9F0ODBs3xzY

Ahmed Mansour
12-26-2019, 17:56
تانى على فكره النهارده 26 ديسمبر معلش انا عارف ان يوم6 من 26 مش فارقه كتير يادوب يعنى 20 يوم عادى يعنى اى حد ممكن يشتغل على التحليل اللى انته تاعب نفسك ونشره دا حتى احتمال كبير يلاقى نفس الاسعار اللى موجوده من 20 يوم واكتر لسه موجود لحد دلوقتى فاتحليلات دى هاتبقى مفيده يعنى لسه صالحه للاستخدام ينفع اللى بيحصل دا معقول يعنى يوصل الشغل لدرجه دى اى حاجه وخلاص بس المهم يكون فى مواضيع ويكون فى نشر مواضيع وخلاص حتى لو هايبقى اى كلام بالشكل دا

lskander
12-26-2019, 20:52
تانى على فكره النهارده 26 ديسمبر معلش انا عارف ان يوم6 من 26 مش فارقه كتير يادوب يعنى 20 يوم عادى يعنى اى حد ممكن يشتغل على التحليل اللى انته تاعب نفسك ونشره دا حتى احتمال كبير يلاقى نفس الاسعار اللى موجوده من 20 يوم واكتر لسه موجود لحد دلوقتى فاتحليلات دى هاتبقى مفيده يعنى لسه صالحه للاستخدام ينفع اللى بيحصل دا معقول يعنى يوصل الشغل لدرجه دى اى حاجه وخلاص بس المهم يكون فى مواضيع ويكون فى نشر مواضيع وخلاص حتى لو هايبقى اى كلام بالشكل دا

هههههه معليش شكرا للانتباه انا كنت فاكر من 2 ديسمبر الى 26 ديسمبر 2019

mamin
12-27-2019, 16:36
السلام عليكم شكرا على هذه التحليلات المتميزة لحركة الاعملات التي تعطي للتاجر نظرة عن كييفية التعامل مع سوق والاستفادة منه.

mamin
12-27-2019, 16:43
السلام عليكم شكرا على هذه التحليلات المتميزة لحركة الاعملات التي تعطي للتاجر نظرة عن كييفية التعامل مع سوق والاستفادة منه.

عبد الحميد1969
12-29-2019, 17:28
هههههه معليش شكرا للانتباه انا كنت فاكر من 2 ديسمبر الى 26 ديسمبر 2019

اهلا اصدقائي الاعزاء انا اسف جدا على هذا اللبس ... وكما قال الاخ اسكندر انا كنت فاكر ان التحليل يشمل يوم 26 ديسمبر حيث اني اطلعت عليه فجأة ولم انتبه الى التاريخ ... استسمحكم مرة اخرى وشكرا على التفهم.

zezo3
12-29-2019, 22:41
كشفت بيانات شركة بيكرهيوز المتخصصة في رصد بيانات إنتاج النفط في الولايات المتحدة الأمريكية تراجع منصات التنقيب عن النفط بنحو كبير لتصل إلى 789 منصة بانخفاض 11 منصة، وهو أكبر تراجع في عدد منصات الحفر منذ بداية العام الجاري. فيما ارتفع عدد منصات التنقيب عن الغاز الطبيعي بمقدار منصتين لتصل إلى 186 منصة خلال الأسبوع الجاري. ويعكس انخفاض منصات الحفر والتنقيب عن النفط بالولايات المتحدة الأمريكية تباطؤ النشاط الاقتصادي، والذي يأتي متزامنا مع تراجع الطلب على النفط. من جهة أخرى فرضت الولايات المتحدة عقوبات على أكبر مجموعة قابضة للبتروكيماويات في إيران يوم الجمعة لدعمها الحرس الثوري الإيراني، في خطوة قالت إنها تهدف إلى تجفيف منابع تمويل القوة العسكرية الإيرانية إلا أن محللين قالوا إنها رمزية إلى حد كبير.