PDA

View Full Version : وقف الخسارة؟!

LeaderGladiateur
12-31-2019, 23:58
https://www.youtube.com/watch?v=CzRNCbJgVhE

engayman
01-01-2020, 14:35
وقف الخسارة لها اهمية كبيرة فى التداول فى الفوركس فى المحافظة على الرصيد للمتاجر فى خحالة انعكاس السعر على اتجاه الصفقة ولذلك يجب وضع امر وقف الخسارة فى الاماكن الصحيحة على الشارت بطريقة صحيحة وبالتوفيق للجميع فى التداول فى الفوركس وتحقي قالارباج فى التداول

kamelamin
01-01-2020, 17:55
وقف الخسارة لها اهمية كبيرة فى التداول فى الفوركس فى المحافظة على الرصيد للمتاجر فى خحالة انعكاس السعر على اتجاه الصفقة ولذلك يجب وضع امر وقف الخسارة فى الاماكن الصحيحة على الشارت بطريقة صحيحة وبالتوفيق للجميع فى التداول فى الفوركس وتحقي قالارباج فى التداول

Ahmed Mansour
01-02-2020, 08:17
هو وقف الخساره مش واصفه هاتقولى عليها فالما انفذها هاكسب او هابقى بكد اسمى باستخدم وقف الخساره اوعى تفتكر انى من كلامى دا بقول ان وقف الخساره مش مهم الاستوب لوز باختصار هو النجاه ليك فى السوق المخيف دا بس هو مين اللى يقولى على وقف الخساره مين اللى يحددلى الاستوب لوز بتاعى انته ولا انا استراتيجيى اللى بدخل بيها وبشتغل بيها واللى بتدينى اشارات الدخول ولا استراتيجيتك انته بس هى دى النقطه فا انا متفق معاك جدا فى اهميه وقف الخساره ومافيش اى خلاف فى النقطه دى لكن الخلاف هنا في انى انا اللى احد وقف الخساره الخاص بصفقاتى مش اى حد تانى