PDA

View Full Version : سؤال ياشباب

Eman eltaib
01-16-2020, 20:30
هو سوق الفوركس بيقفل امتي بالظبط الجمعه ١٢ صباحا
ولا ١٢ظهرا
ارجو الرد

qqq10
01-16-2020, 20:34
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اهلا بك اختي الكريمه
اسواق الفوركس تبدا من يوم الاثنين الساعه 0 الساعه 12 منتصف الليل يوم الاحد ويستمر العمل طوال فتره الخمس ايام حتى يوم الجمعه الساعه 12 منتصف الليل الاسواق مشهور عندنا تفتح الاحد ليلا وتنتهي الجمعه وهكذا كل اسبوع ما عدا في بعض الاوقات يكون هناك بعض العطلات والاجازات الرسميه وهذه كثيره ولكن تكون في نهايه السنه في شهر ديسمبر اتمنى اكون وفقت في الاجابه على السؤال والسلام عليكم ورحمه الله

Eman eltaib
01-16-2020, 20:42
اهلا بك اختي الكريمه
اسواق الفوركس تبدا من يوم الاثنين الساعه 0 الساعه 12 منتصف الليل يوم الاحد ويستمر العمل طوال فتره الخمس ايام حتى يوم الجمعه الساعه 12 منتصف الليل الاسواق مشهور عندنا تفتح الاحد ليلا وتنتهي الجمعه وهكذا كل اسبوع ما عدا في بعض الاوقات يكون هناك بعض العطلات والاجازات الرسميه وهذه كثيره ولكن تكون في نهايه السنه في شهر ديسمبر اتمنى اكون وفقت في الاجابه على السؤال والسلام عليكم ورحمه الله

مشكور اخي الفاضل علي الرد يعني كلها ٤ساعات والسوق يقفل صح كدا ولا ايه
تمنياتي لك وللجميع واياكم بالتوفيق
تحياتي

mohammedbash
01-16-2020, 23:02
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اولا اسواق الفوركس هي اسواق تعمل على مدار 24 ساعة ابتداء من يوم الاتنين عند الافتاح الساعة ال12 بتوقيت مكة المكرمة وتغلق في عطلتها يوم الجمعة في تمام الساعة 12 ليلا بتوقيت مكة المكرمة يعني بيغل السوق ليلة السبت وفترة العطلة الاسبوعية تكمن في يومي السبت والاحد

gamal mourad
01-16-2020, 23:13
عامتا زي مقال الاخوة الكرام اسواق الفوركس تعمل طوال اليوم من الاثتنين 12 صباحا وحتي الجمعة 12 صباحا
ما عد العملات المشفرة تعمل طوال الاسبوع

Eman eltaib
01-17-2020, 01:27
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اولا اسواق الفوركس هي اسواق تعمل على مدار 24 ساعة ابتداء من يوم الاتنين عند الافتاح الساعة ال12 بتوقيت مكة المكرمة وتغلق في عطلتها يوم الجمعة في تمام الساعة 12 ليلا بتوقيت مكة المكرمة يعني بيغل السوق ليلة السبت وفترة العطلة الاسبوعية تكمن في يومي السبت والاحد

معني كلامك دا السوق شغال دلوقت والحقيقه انه مش شغال والدهب مثلا وقف مع ان النهارده ليلة الجمعه

Sofien
01-17-2020, 01:39
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته ،الفوركس هو سوق عالمي ويبقى مفتوح على مدار الساعة من يوم الأحد على الساعة العاشرة مساءً بتوقيت غرينتش

و يغلق أبواب المتاجرة بسبب إجازة نهاية الأسبوع يوم الجمعة على الساعة العاشرة مساءً بتوقيت غرينتش أرجو أن أكون قد وضحت لك السؤال

sherif hussein
01-17-2020, 01:41
صديقي اهلا بك ... الدهب يغلق نهاية كل يوم من 12 الى 1 ثم تبدأ شمعة اليوم الجديد الساعه 1 بعد منتصف الليل بتوقيت مصر
أما بالنسبة لمواعيد السوق بصفة عامة ..
السوق بيفتح الساعه 12 ليلاً يوم الاحد ما عدا الدهب بيتاخر ساعه ويفتح 1 بعد منتصف الليل
ويغل السوق الساعه 12 يوم الجمعة بما في ذلك الدهب

abdelawal abdelrahman
01-20-2020, 22:10
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته حياك الله اختي الكريمة
سوق الفوركس يعمل على مدار 24 ساعه سبعه ايام في الاسبوع يعني العطله الاسبوعيه السبت والاحد بيقفل الساعه 12 بالليل يوم الجمعه بيفتح الساعه 12 بالليل يوم السبت.
مع تمنياتي للجميع بالتوفيق والنجاح الدائم ان شاءالله
تقبلوا تحياتي

moniem elaribi
01-21-2020, 00:39
السلام عليكم و رحمة الله تعالى
سوق الفوركس يشتغل من احد ساعة 10 بتوقيت غرينتش و يبقى مفتوح 24 ساعة حتى يوم الجمعة على ساعة 10 بتوقيت غرينتش و تحياتي إليك و تقبل مني مروري

ashrafshaqwer
01-21-2020, 22:48
سوق الفوركس اختي الكريمه يعمل من الاثنين منتصف الليل الي الجمعه في منتصف الليل علي مدار خمسة ايام اي 24 ساعه تحياتب لك واتمني ان اكون وفقت في المعلومه. تقبلوا مروري.

Eman eltaib
01-21-2020, 23:23
صديقي اهلا بك ... الدهب يغلق نهاية كل يوم من 12 الى 1 ثم تبدأ شمعة اليوم الجديد الساعه 1 بعد منتصف الليل بتوقيت مصر
أما بالنسبة لمواعيد السوق بصفة عامة ..
السوق بيفتح الساعه 12 ليلاً يوم الاحد ما عدا الدهب بيتاخر ساعه ويفتح 1 بعد منتصف الليل
ويغل السوق الساعه 12 يوم الجمعة بما في ذلك الدهب

مشكور اخي الفاضل علي الرد حيث انك افادتني كثيرا فكنت لا اعرف معلومة متي يغلق الدهب ومتي تبدأ شمعته الجديده
تحياتي

Eman eltaib
01-21-2020, 23:26
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته حياك الله اختي الكريمة
سوق الفوركس يعمل على مدار 24 ساعه سبعه ايام في الاسبوع يعني العطله الاسبوعيه السبت والاحد بيقفل الساعه 12 بالليل يوم الجمعه بيفتح الساعه 12 بالليل يوم السبت.
مع تمنياتي للجميع بالتوفيق والنجاح الدائم ان شاءالله
تقبلوا تحياتي

مشكور اخي الفاضل علي الرد ولكني اود التوضيح لك بمعلومة عرفتها فسوق الفوركس يعمل ٢٤ساعة طيلة خمسة ايام يبدأ من يوم الاثنين ١٢صباحا وينتهي الجمعه ١٢ مساءا اي ١٢ بداية يوم السبت فاجازته يومي السبت والاحد
تحياتي

egypt3030
01-21-2020, 23:36
يوم الجمعة الساعة 12 بالليل او 1 صباحا بتوقيت مصر بيغلق السوق
وبيفتح في نفس الوقت مع بداية يوم الاثنين
حضرتك هاتحسب فرق توقيتك علي حسب الدولة اللي حضرتك عايش فيها

Mohamed taata
01-22-2020, 00:28
صديقي انه سؤال رائع
وسوق الفوركس يغلق من 12منتصف الليلمن يوم الجمعه حتي يوم الاحد12 ليلا اما الدهب فيتاخر قليلا

Mohamed taata
01-22-2020, 00:43
صديقي انه سؤال رائع
وسوق الفوركس يغلق من 12منتصف الليلمن يوم الجمعه حتي يوم الاحد12 ليلا اما الدهب فيتاخر قليلا
وتقبل مرورى

elsiafy1
01-22-2020, 10:27
اي الفاضل هذه الاسواق تبدا من يوم الاحد الساعه 12 منتصف الليل ويستمر العمل طوال فتره 5 ايام حتى يوم الجمعه الساعه 12 منتصف الليل الاسواق تغلق مشهور عندنا تفتح الاحد ليلا وتنتهي الجمعه وهكذا كل اسبوع ما عدا في بعض الاوقات يكون هناك بعض العطلات والاجازات الرسميه وهذه كثيره ولكن تكون في نهايه السنه في شهر ديسمبر وشكرا نورت منتدي العرب

doaa sary
01-22-2020, 12:22
اخى الكريم سوق الفوركس يعمل 5 ايام بالاسبوع من يوم الاتنين الى الجمعه منصة التداوال عادة بتغلق 11 او 12مساءا يعنى بليل مش الصبح اللى هو يعتبر بداية ليوم السبت ويوم السبت والاحد اجازة اسبوعية وبيفتح السوق يوم الاحد 12مساءا يعنى اللى هو بداية يوم الاتنين