PDA

View Full Version : بليز نكته

Pages : [1] 2

ابو امير
12-19-2013, 09:20
اخوكم او والدكم ابو امير اي شي على حسب عمرك هههههههههههههه
من السعوديه احب دائما اقدم لكم نصائحي لكوني اكبر منكم فتقبلوها على العموم ولاتزعلو مني
اقول لكم ومن كل قلب صادق احبكم في هذا المنتدى زيكم ماشفت عن جد
واحب شركة انستا واحب ادارة المنتدى والعاملين فيها يارب توفقهم
بس ابغى اقول لكم شي ليش اخوان مانغير الجو شوي لاني في هذا المنتدى كل الي شفته
كويس بس الانسان يمل نبغى نغير الجو شوي وكل واحد يجيب نكته انا اعتقد ان مافي قسم
خاص بالنكت في المنتدى لذالك تعمدت احط الموضوع هنا واتمنى من الاداره ان تعرضه عشان يتغير الجو فعلا
يالله نبي تفاعل كل واحد على حسب مايبتسم يوميا ولامشغولين يالله يالله

eiie
02-16-2014, 18:02
مثال:

إذا توقعت انخفاض سعر (eur/usd)، فستقوم ببيع الزوج أي أنك ستبيع اليورو وتشتري الدولار.

Johnson Dwayn
02-19-2014, 00:11
ففرض على المسلمين وجاءت الأوامر بالقتال والجهاد في كتاب الله وفي سنة الرسول عليه الصلاة والسلام، فصار بعد الإذن في القتال وبعد قتال من قاتل والكف عمن كف، صار بعد ذلك في طور ثالث وهو: فرض القتال والجهاد مطلقاً، لمن قاتلنا ولمن لم يقاتلنا؛ لإخراجهم من الظلمات إلى النور، ولتمكين الإسلام في الأرض، ولإنقاذ النساء والأطفال مما هم عليه من الباطل والكفر، ولفسح الطريق وتمهيد الطريق لانتشار الدعوة الإسلامية بين الناس في مشارق الأرض ومغاربها.

gr53
02-19-2014, 09:57
أسعدك الله لكن الموضوع غريب و لا أدري ما المطلوب منا يعني نكتب نكت و لا نعمل ايه
على العموم هناك مواقع و صفحات منتشرة على الإنترنت خاصة بالنكت يمكنك الدخول عليها

Abo Hamdy
02-19-2014, 10:38
ففرض على المسلمين وجاءت الأوامر بالقتال والجهاد في كتاب الله وفي سنة الرسول عليه الصلاة والسلام، فصار بعد الإذن في القتال وبعد قتال من قاتل والكف عمن كف، صار بعد ذلك في طور ثالث وهو: فرض القتال والجهاد مطلقاً، لمن قاتلنا ولمن لم يقاتلنا؛ لإخراجهم من الظلمات إلى النور، ولتمكين الإسلام في الأرض، ولإنقاذ النساء والأطفال مما هم عليه من الباطل والكفر، ولفسح الطريق وتمهيد الطريق لانتشار الدعوة الإسلامية بين الناس في مشارق الأرض ومغاربها.

السلام عليكم ورحمة والله وبركاته اخي الفاضل بتمنالك كل خير
الردود دي مخالفة لسياسة المنتدي
والقوانين بتقول ان الرد يكون يخص الموضوع مش هو بيتكلم ف حاجة وانت بتتكلم ف حاجة تانية

gr53
02-19-2014, 16:25
والقوانين بتقول ان الرد يكون يخص الموضوع مش هو بيتكلم ف حاجة وانت بتتكلم ف حاجة تانية

و أرى أن الموضوع أيضا مخالف لسياسة المنتدى فلا علاقة له بالفوركس من قريب و لا من بعيد
الأخ الكريم كاتب موضوع طالب منا نكتب نكت و لا أدري هل سيحسب له بونص

salimned
02-19-2014, 17:07
السلام عليكم
اخي المنتدى ليس مختصا بالنكت و نحن هنا
لنتعلم الفوركس و طرق المتاجرة لدلك لا يمكن
عمل مواضيع مثل هده و اتمنى ان تراجع قوانين المنتدى
موفق اخي.

choroukguid
02-19-2014, 17:16
السلام عليكم شكرا لك اخي على الموضووع وعلى النكت انا حبيت اقول
لك ان المنتدى متوفر على النكت دور فقط في القسم رايح تجد وكل رد فيه يساوي 0.5

zinga6
02-19-2014, 17:52
بدلا من ذلك، تم إنشاؤه في وقت لاحق، في عام 1947، في شكل من أشكال الاتفاق العام بشأن التعريفات الجمركية والتجارة،
الذي تم التوقيع عليه من قبل الولايات المتحدة و 23 دول أخرى بينها كندا. اتفاقية الجات شأنه في وقت لاحق

poop4
02-19-2014, 17:59
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اهلا بكم اعضاء المنتدى الكرام
شكرا لموضوعك ولكنى لم اجد اى نصيحه
بالتوفيق للجميع هنا فى المنتدى ان شاء الله

the best
02-20-2014, 05:04
لا تتحيز مستويات فيبوناتشي لأي إطار زمني محدد، حيث أن لها نفس الصلاحية سواءاً أكنت تنظر إلى رسم بياني (جدول) أسبوعي طويل الأمد أو جدول قصير لمدة 5 دقائق.
لنبدأ برسم بياني أسبوعي للدولار الأمريكي مقابل الفرنك السويسري (الدولار الأمريكي/الفرنك السويسري).

osamamamoon
02-27-2014, 14:13
خاص بالنكت في المنتدى لذالك تعمدت احط الموضوع هنا واتمنى من الاداره ان تعرضه عشان يتغير الجو

souheil abed
02-27-2014, 14:25
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخى الكريم اريد ان اعرف ما علاقة ما كتبته بالموضوع المطروح
ببساطة لا شيئ فانت حتى لم تقرئ الموضوع تقوم باضافة ركود هامشية
للحصول على البونص بالتوفيق للجميع و السلام عليكم

payza
02-27-2014, 17:59
بس يوجد قسم للنكت والمرح اخي
الكريم
او اقرا نكتي في توقيعي عن الفوركس

--------------------------------------------------------------------------

عدي
02-27-2014, 18:12
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته .... هههه اخي الكريم موضوع جميل و لكن هذا المنتدي للفوكر فقط و لو حضرتك عايز نكت فالفيسبوك ملئ بيها يا اخي .. تقبل مروري

gr53
03-08-2014, 10:27
خاص بالنكت في المنتدى لذالك تعمدت احط الموضوع هنا واتمنى من الاداره ان تعرضه عشان يتغير الجو

أخي الكريم قوانين المنتدى لا تسمح بنقل الردود كوبي بيست فكيف تنقل الموضوع نفسه
أنت بردك مخالف فاحذر فالبونص لا يحسب كما أنك تعرض نفسك للحظر

latraaa
03-08-2014, 11:44
مشكور أخي الكريم على الموضوع الدي قدمته و على الرأي الدي ابديته و على الفكرة بشكل عام، اتمنى من الإخوة الكرام العمل على التفاعل معها إن شاء الله و هدا لكي نصل إلى ما نريد إ نشاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

nivenomar58
03-08-2014, 11:55
الموضوع فعلا غريب جدا واعتقد انه مكانه ليس فى هذا المنتدى الخاص بكل ما يخص سوق الفوركس والمهتمين به. ومش فهمة ايه المطلوب مننا فى الموضوع ده يعنى حضرتك قصدك نكتب نكت فى الموضوع هنا. اعتقد ان الموضوع ده مكانه ليس هنا.

saad197920
03-14-2014, 01:41
يا اخى الفاضل ان المنتدى لم يفتح بهدف الضحك والنكت هذا كلام غريب لو كنت عاوز تضحك اتفرج على مسرحية
موضوعك مخالف لسياسة المنتدى وارى انه يوجد اعضاء كثيرين ردودهم غير موجهة للموضوع ويتكلمون عن مواضيع
اخرى لا وجود لها ارجو من المشرفين على المنتدى وقف هؤلاء اللصوص الذين يسرقون مجهود غيرهم بدون وجه حق ...

a7med84
03-14-2014, 02:01
للاسف الموضوع بعيد عن مجالنا هنا فى المنتدى وهو ليس له علاقه بالفوركس للاسف المواضيع دى

بتاخر المنتدى وهى سبب فى ان المنتدى هنا اقل منتديات انستا فى تمن الرد فى البونص 10 سنت فقط

ahmed212
03-14-2014, 02:04
بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى الحبيب فى الله هذا منتدى متخصص فى شىء واحد اخى الحبيب وهوة الفوركس اما النكت فما اكتر المواقع المتخصصةفيها

balou1991
03-14-2014, 02:12
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على اشرف الانبياء والمرسلين محمدا و على اله وصحبه و سلم و تسليما اما بعدالفاضل ان المنتدى لم يفتح بهدف الضحك والنكت هذا كلام غريب لو كنت عاوز تضحك اتفرج على مسرحية
موضوعك مخالف لسياسة المنتدى وارى انه يوجد اعضاء كثيرين ردودهم غير موجهة للموضوع ويتكلمون عن مواضيع اتمنى التوفيق للجميع ان شاء الله تعالى

kirozoka
03-14-2014, 02:56
في خناقة دموية بين اربع بنات
واحدة هندية – واحدة سودانية – واحدة خليجية – واحدة ايجيبشن
اتفق التلاتة وقتلوا الهندية … وجت الشرطة وقبضوا عليهم وحكموا على السودانية بتمشيط شعرها لمدة سنة وحكموا على الخليجية انها تستحمى بالصابون لمدة سنة واحتاروا في حكمهم مع الايجيبشن قام طلع القاضي وحكم عليها انهم يربطوا اديها ورجليها ويسيبوا الموبايل يرن جنبها

meroloveme
03-14-2014, 03:52
فكرة حلوة اننا نتكلم عن الفوركس بطريقة مضحكة
لكن هل ستسمح ادارة المنتدي بالنكت والكلام دا عشان نرد علي موضوعك بمل تريد
الافضل ان نتكلم عن فرص ربحنا لهذا اليوم لان هذا هو هدفنا في الفوركس

salimned
03-14-2014, 03:58
السلام عليكم
اخي انا لا اعرف ما فائدة موضوعك لانه
لا يمد باي صلة للفوركس و يمكن ان تطرحه
في قسم الاعلانات كي تتحادث مع الاعضاء هناك و بالتوفيق
تحياتي سلام.

محمود مرعى
03-14-2014, 05:39
من السعوديه احب دائما اقدم لكم نصائحي لكوني اكبر منكم فتقبلوها على العموم ولاتزعلو مني
خاص بالنكت في المنتدى لذالك تعمدت احط الموضوع هنا واتمنى من الاداره ان تعرضه عشان يتغير الجو فعلا
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بص يا اخى مفيش شك ان الواحد فعلا بيبقى مضغوط فى الشغل سواءكان عمله شخصى او العمل المساعد اللى هو الفوركس وانا عن نفسى بكون مضغوط جدا لانى ما زلت طالب وانا بدرس وبعمل فى الفوركس فى نفس الوقت علشان كده مفيش مانه فعلا اننا نرفه عن نفسنا شوية وعلى الرغم من انى مقتنع بفكرة انه مفيش وقت اصلا للمرح بس علشان نفك شوية وربنا يكرمك

ahmedibrahim258259
03-14-2014, 11:54
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ههههههههه والله فكرة جديدة ومطلوبة لان الواحد المفروض انه يغير من الروتين علشان موش يزهق
بيقولك مرة واحد ماشي في جنازة مراته وبيضحك قالوله بتضحك ليه قال اصل ان متجوزها بقالي 20 سنة اول مرة اعرف رايحه فين
تقبل مروري

ashraf2014
03-14-2014, 12:37
المنتدى لم يفتح بهدف الضحك والنكت هذا كلام غريب لو كنت عاوز تضحك اتفرج على مسرحية
موضوعك مخالف لسياسة المنتدى وارى انه يوجد اعضاء كثيرين ردودهم غير موجهة للموضوع ويتكلمون عن مواضيع
اخرى لا وجود لها ارجو من المشرفين على المنتدى وقف هؤلاء اللصوص الذين يسرقون مجهود غيرهم بدون وجه حق ...

balou1991
03-14-2014, 12:43
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على اشرف الانبياء والمرسلين محمدا و على اله وصحبه و سلم و تسليما اما بعد لك ان المنتدى متوفر على النكت دور فقط في القسم رايح تجد وكل رد فيه يساوي 0.5 اتمنى التوفيق للجميع ان شاء الله تعالى

Asma Atika
03-14-2014, 13:35
كتابة نكتة؟؟؟
انا اخشى الان بعد هذا الرد يتم شطبي من المنتدى

abdotitim
03-14-2014, 14:10
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته فائده مهمه جدا في هدا الموضوع مشكوور
بارك الله فيك على طرح ولكن ان لستت من محترفيي النكت ننتظر ردود خبراء النكت ههههههه

sabirdaba
03-14-2014, 15:05
السلام عليكم
موفق اخي. أخي الكريم هو لا بأس في هذا لأن فعلا احنى محتاجين تغيير الجو مع كثرة الضغوط وندردش في ما بيننا لكن كان اول شيء ان يستشير الاخوة المشرفين قبل ما يفتح هذا الموضوع

shimaa33
03-14-2014, 15:11
انا بعتذر منك اخي الكريم
بس انا للاسف مش فاهمه اي حاجه من الموضوع قراته من اوله لاخره اكتر من مرة وموصلتش بردو للمطلوب
يا ريت تفيدني يا اخي الكريم وتفهمني اكتر لان انا فعل فشلت في الفهم وجزاك الله عنا كل الخير يعني ايه عاوز نكتة يعني ولا ايه مش فاهمه

forexman3
03-14-2014, 17:29
تسلم ياغالى على هذه الفكرة
وبصراحة انا اتمنى ان تقوم الادارة بانشاء شات كتابى اون لاين
كما فى معظم المنتديات الاخرى حتى نستطيع التواصل مع بعضنا
ونستفيد من خبرات بعضنا ويكون التواصل مباشرة

amermazzen
03-14-2014, 18:41
السلام عليكم لماذا النكت في هاد الوقت ادهب للمنتدى واسام متوفرةواستفد مها تعلم الفوركس طالع الاستراتيجات المربحة احسن من النكت التي لا تفيدك بشيء في التجارة بالتوفيقف اخي الكريم

HOPE2014
03-14-2014, 18:44
السلام عليكم اخي هنا في المنتدى قسم خاص بالتحدث عن اي شئ خارج عن المنتدى لكن لا مانع ان يكون طرح المواضيع بشئ من خفة الدم وذكرتني بالاخ مجدى كان يضع مواضيع لها نكهة خاصة بالصيغة المصرية الحلوة خفيفة الدم الموضوع فعلا يستحق المتابعة اتمتنى لكم النجاح والله الموفق

ahmedmomen
03-14-2014, 18:48
اهلا بك اخي الكريم وبكل اهل السعودية لكن ان مش فاهم ماذا تريد من هذا الموضوع هل تريد كل شخص يقول نكتة ام ماذا
واعتقد ان هناك قسم عام للمواضيع الاخرى غير الفوركس وتستطيع ان تنشر فيه اي موضوع اما هذا القسم فهو مختص بالفوركس فقط

ilyes chaieb
03-14-2014, 21:56
اخى الكريم القسم الاخير بالمنتدى هو خاص بالدردشة
يعنى ممكن تطرح موضوعك هناك
بس هذا المنتدى هو للتعليم فقط
تقبل مرورى

hunter_world
03-16-2014, 16:43
السلام عليكم ورحمه الله وبركتو اخواني الكرام اهل المنتدي وام بعد اخي الكريم لو تتحب تغير الجو روح مكان تاني وهكذا لاكن لا يمكن تغير جو المنتدي العاملي لهزار وجو الهزار للعمل وهكذا كل شي له نكهته الخاصه بيه

Bouani
03-16-2014, 16:48
مرحبا بك أخي و شكرا على دماثة أخلاقك
الردود حتى و لو كانت نكت في مكان غير مكانه تعتبر مخالفة
و بالرغم من كونها فكرة جميلة للغاية الا أنها لا تطبق الا اذا خصص مكان لذلك
تقبل مروري

doola2020
03-16-2014, 18:09
واحنا كمان والله بنحب شركة انستا ومنتدي فوركس العرب وكل القائمين عليه من مشرفين سواء silverfoxأو Smart أوengHD أوdodovedo ومدير المنتدي

hunter_world
03-16-2014, 18:47
السلام عليكم ورحمه الله وبركتو اخواني الكرام اهل المنتدي الكريم ام بعد اخي الكريم ممكن اخي فكره جيده لكن انا مش اعتقد في مجال العمل يكون وقت للهزار ولكن ممكن تعجب وينفزوها

saddem
03-26-2014, 19:28
ولتمكين الإسلام في الأرض، ولإنقاذ النساء والأطفال مما هم عليه من الباطل والكفر،
ولفسح الطريق وتمهيد الطريق لانتشار الدعوة الإسلامية بين الناس في مشارق الأرض ومغاربها...

maasofiane
03-28-2014, 03:57
الله يسلمك خويا و لكن الموضوع غريب على هذا القسم و المطلوب منا كتابة نكت و لا نعمل ايه
على العموم هناك مواقع و صفحات موجودة على الإنترنت خاصة بالنكت يمكنك ان تبدل جوك
هناك اذا اردت

forex90
03-28-2014, 20:37
طبعا جو النكت دة فى المنتديات الاخرى لكن هنا للاسف منتدى خاص بالوركس فقط ويمكن ان تكتب
اى موضيع خارج نقاط الفوركس فى القسام خاص بموضيع خارج الفوركس يمكن ان تكتب فيها نكت وحواديدت امنا الغولة

forexman55555
04-03-2014, 22:02
اولا انا احييك على فكرة النكتة و لكن لا يصح ان نجد نكات وسط المواضيع الجادة
لكن ممكن يكون هناك قسم للنكات و انا لست ضد هذا الشئ تماما

marouansat
04-03-2014, 22:16
هو طلب غريب شوية طبعا حسب سياسة المنتدى فهو مخالف لأن مثل هذه المواضيع
تؤدي المنتدى من منتدى تعلم الفوركس إلى منتدى ترفيهي للنكت

soooonor
04-12-2014, 14:14
الحقيقة عندك حق ..الانسان يمل من التعلم المستمر و لكن ابحث فى المنتدى ستجد اقساما تهتم بالموضوعات البعيدة عن الفوركس من باب التواصل بين اعضاء المنتدى و الترفيه عنهم .

nour elhouda
04-13-2014, 05:08

لا مافيش زعل ولا حاجة ومافيش مانع من النكت والضحك بس لكل مقام مقال وانا عاتبة على الاعضاء الافاضل اللى بيرودو ردود ماليهاش علاقة بالموضوع وشكرا

fatoma elsayd
04-13-2014, 05:47
هههههههه
فكره باردو بس المنتدى مش للنكت يااستاذى
اتمنى ان تتقبل مرورى وبالتوفيق ان شاء الله لك وللجميع يارب :yahoo:

salimned
04-14-2014, 15:34
السلام عليكم لابد انك من محبي النكات اخي و لكن المنتدى مختص في تعليم الفوركس
وعليك بطرح مواضيع مختصة به كي يستفيد الاعضاء و بالتوفيق لك اخي الكريم.

SheShe
04-20-2014, 19:01
طبعا جو النكت دة فى المنتديات الاخرى على ان لكن هنا للاسف منتدى خاص بالفوركس فقط
ويمكن ان تكتب اى موضيع خارج نقاط الفوركس و فى القسام خاص بموضيع خارج الفوركس
يمكن ان تكتب فيها نكت وحواديدت امنا الغولة
تقبل مروري ...

kaa
04-20-2014, 20:42
بجد نا مش فاهم الموضع خلاص يجب ان تكتب موضع مفيد لان المنتدى وجود من اجل تعلي الفوركس
وانت قبل ما تفكر كتابة اى موضع يجب انك تفر فى كتابة موضع مفيد

abo heba
04-20-2014, 21:05
اكيد التنويع مفيد للصحه العامه لكن للاسف الوقت لدينا قليل لذا يجب او يكون فى الفوركس ويكون الوقت المشغول هو للعب
والنكت لكننا هنا لتعلم الفوركس فقط

loubhan
04-20-2014, 22:19
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته موضوع في غاية الأهمية
مشكوور على الطرح اخي هناك قسم خاص بالترفييه والنكت هدا قسم خاص بالفوركس

عدي
04-20-2014, 23:25
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته... قشطه يا ماااان انا هقولك علي نكته .. بيقولك مره وااااااااااااحد في وااااااااااااحد يسواوي 1 يا معلم ايه الذكاء ده بايخه انا عارف

med5
04-20-2014, 23:28
سلام عليكم

المنتدى لم يفتح بهدف الضحك والنكت هذا كلام

غريب لو كنت عاوز تضحك اتفرج على مسرحية
موضوعك مخالف لسياسة المنتدى

اتمنى لكم توفيق

Ammar Tayeb abdelkader
04-20-2014, 23:33
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

المنتدى لم يفتح بهدف الضحك والنكت يرجى وضع كل موضوع في مكانه

بالتوفيق للجميع إن شاء الله تقبل مروري

rojan22
04-20-2014, 23:38
وعلیکم السلام، هو طرح جید واحد یغیر جو، لاکن یا اخی العزیز هاذا عندو علاقه بالمال یا اخی ابو امیر ما حد عندو وقت النکات لما یکون هناک مال،

ssnsafi
04-20-2014, 23:40
اهلا بك اخي الكريم طبعا لا مانع من وجود بعض الترفيه لكن الاجمل هو النظام ومن النظام ان لكل قسم مواضيعه الخاصة فمن يدخل قسم الفوركس فرعبته ان يتعلم ومن يريد ان يضحك قليلا ويرفه عن نفسه سيدخل قسم الترفيه وهو القسم العام .. ولهذا من الجميل ان نرى كل موضوع في قسمه الخاص فلا نتوه بين المواضيع كما انك لن ترى تجاوبا على موضوعك في القسم الغير مناسب له وشكرا لك

st2s
04-20-2014, 23:41

gr53
04-21-2014, 12:39
طبعا جو النكت دة فى المنتديات الاخرى على ان لكن هنا للاسف منتدى خاص بالفوركس فقط
ويمكن ان تكتب اى موضيع خارج نقاط الفوركس و فى القسام خاص بموضيع خارج الفوركس
يمكن ان تكتب فيها نكت وحواديدت امنا الغولة
تقبل مروري ...

هههههههههههه حلو حواديت أمنا الغولة دي أسعدك الله فعلا موضوع غريب و لا أعرف كيف تمت الموافقة عليه
الفوركس علم واسع و لو كل من يريد المشاركة بكتابة موضوع كتب معلومة جديدة و مفيدة لكانت الإفادة أوسع

samoray13
04-29-2014, 14:09
انا لا امتلك نكته لاحكيها لكن فعلا الضغط الذي يحدث بسبب المتاجرة والخسارة في السوق يتطلب بعض الترويح عن النفس لان الحياة بهذا الشكل ستصبح اكثر من السجن لحنا عرفين نربح من السوق ولا عرفين نتركوا

ahmed kabo
04-30-2014, 21:02
مع ان الموضوع سامحنى مش على المستوى ولاكن فى قسم هنا خاص بالنكت او بمعنى اخر للترفية ممكن تخش وتعمل اللى انتا عايزه هناك

ahmadinho100
04-30-2014, 21:29
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اصن يا اخي ان الموضوع او الدي تتحت عنه غير قانوني و يخالف المنتدى فقد المنتدى يص الفركس و ما يتعلق به

fatimaido
04-30-2014, 21:43
طرح للموضوع مهم اخي نعم وولكن نحن من اجل الاستفاده بعضنا البعض وليس من اجل النكت ...

walid08
05-01-2014, 00:36
السلام عليكم
نعم الصديق انت يا اخي
بالفعل المنتدى الذي نعمل فيه الان منتدى جدي كثيرا و الفوركس يتطلب هذه الجدية ولكن يمكن ان نضع نكتة مرة من المرات

gr53
05-02-2014, 11:21
موضوع غريب و لا أعرف كيف تمت الموافقة عليه
الفوركس علم واسع و لو كل من يريد المشاركة بكتابة موضوع كتب معلومة جديدة و مفيدة لكانت الإفادة أوسع

anamoody
05-29-2014, 03:42
اخى العزيز انا اتفهم شعورك و اعرف ان المواضيع مقررة كثيرة جدا من المتداولين و عند كتابة الردود
تكون مقررة ايضا لكن يجب عليك ان تخرج من الفوركس للمواقع الاخرى و تجب النكات و كل اساليب الترفيه

Jo.Cena
05-29-2014, 03:48
مثال:

إذا توقعت انخفاض سعر (eur/usd)، فستقوم ببيع الزوج أي أنك ستبيع اليورو وتشتري الدولار.

اهلا وسهلا بك في منتدي فوركس العرب بتمنالك التوفيق وارجو منك تقبل مروري بصدر رحب حتي اذا كان يختلف معك في الرأي
اريد ان اقول لك شيئين الاول ان ردك لن يضاف لانه اقل من سطرين كاملين والشئ الثاني ان ردك ليس له اي علاقة بالموضوع

ebram
05-29-2014, 09:27
اولا مرحبا بيك في منتدانا العزيز وشركتنا العملاقه
ثانيا بالتاكيد المرح موجود بس المهمانه يكون في نطااق السياق العام
بس الواحد متعود وقت العمل مفيش مرح
دي عاتد المتاجر

zezo-89
05-29-2014, 09:35
اكيد التنويع مفيد للصحه العامه لكن للاسف الوقت لدينا قليل لذا يجب او يكون فى الفوركس
تمنياتي بالتوفيق للجميع

aysamiman
05-29-2014, 10:02
لا أدري ما المطلوب منا يعني نكتب نكت و لا نعمل ايه
على العموم هناك مواقع و صفحات منتشرة على الإنترنت خاصة بالنكت يمكنك الدخول عليها

el andaloussi
05-29-2014, 14:45
أخي الكريم سلام الله عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته موضوع جميل
أخي وارجو من الأعضاء والمشرفين أن يتيحو قسمــاً خاصا بالنكت كي نتسلى أخي نكت عن الفوركس وشكراً

Jo.Cena
05-29-2014, 15:08
اهلا وسهلا بك في منتدي فوركس العرب بتمنالك التوفيق وارجو منك تقبل مروري بصدر رحب حتي اذا كان يختلف معك في الرأي
فكرة حلوة واعتقد اننا في حاجة الي نكت لكن هناك فئة هنا من الاعضاء لا تأتي للمنتدي لكي تستفيد من ما يقدم الا البونص فقط

rojan22
05-29-2014, 15:10
وعلیکم السلام، هو طرح جید واحد یغیر جو، لاکن یا اخی العزیز هاذا عندو علاقه بالمال یا اخی ابو امیر ما حد عندو وقت، بالتوفیق لك و للجمیع

gr53
05-29-2014, 15:38
السلام عليكم لابد انك من محبي النكات اخي و لكن المنتدى مختص في تعليم الفوركس
وعليك بطرح مواضيع مختصة به كي يستفيد الاعضاء و بالتوفيق لك اخي الكريم.

النكات لها مواقع و منتديات و صفحات خاصة بها و يمكنه البحث عنها في جوجل
لكن منتدانا خاص بالفوركس و بكل ما يخص تجارة العملات و يجب الالتزام بقوانين المنتدى

ehab_salah
06-05-2014, 21:40
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على اشرف الانبياء والمرسلين محمدا و على اله وصحبه و سلم و تسليما
اما بعد لك ان المنتدى متوفر على النكت دور فقـط في القسم رايح تجد وكل رد فيه يساوي 0.5
اتمنى التوفيق للجميع ان شاء الله تعالى ..

GM.LAVAL
06-06-2014, 08:57
السلام عليكم وحمة الله تعالى وبركاته مرحبا إخوانى الكرام .
بارك الله فيك اخى وفعلا إحنا محجتاجين نرفه عن نفسنا شوى لكن ممكن وضع النكات هنا يكون مخالف لسياسة المنتدى كما قال بعض الاخوة ولكن احييك على مشاركتك العطرة هذه

Sama20
06-06-2014, 09:04
صصصصصصصصصصصصباح الخير اصدقائي
اعضاء منتدي الفوركس
احنا مش بنقول نكت
احنا بنشتغل في الفوركس وسوق التدوال
ممكن تدخل علي مواقع تانيه هتفيدك اكثر من هنا

---------- Post added at 06:04 AM ---------- Previous post was at 06:01 AM ----------

صصصصصصصصصصصباح الخخخير
ازيكم
لي رجاء عند العاملين في المنتدي
تبسيط بعض المعلومات العلميه
الخاصة بالبورصه وسوق التدوال والفوركس
فانا مبتدأواحاول ان اتعلم
ولكم جزيل الشكر

nivenomar66
06-06-2014, 10:13
السلام عليكم اخى يعنى انا بصراحة مش فاهمة حضرتك قصدك ايه اننا نعمل قسم خاص بالنكت فى المنتدى هنا هو فعلا المنتدى لا يوجد بيه قسم خاص بالطرائف والنكت لان اهداف المنتدى بعيدة كل البعد عنها واعتقد انه فى كثير من المواقع والمنتديات المتخصصة فى هذا المجال من الممكن ان تشارك بها وتدخل البهجة فى قلوب الاخرين.

maao2008
06-06-2014, 10:14
السلام عليكم
موفق اخي.

الربح من الفوركس
06-06-2014, 12:31
أنا لا أعتقد ذلك، والنقد الاجنبى مجرد عملية لمجرد الحصول على النجاح. العديد من التجار الذين تتخلى عن لأنه كان منذ سنوات عديدة حتى انه لم يكن الأرباح تتفق أو حتى خسائر. ولكن طالما أننا نريد مواصلة التعلم عن الفوركس أتمكن من تحقيق ثروات

BOUCHA-AFES
06-06-2014, 12:32
الـسـلام عــلــيـــكــم ورحــمـة الله وبــركـــاتــه
والــصــلاة والــســلام عـلـى اشــرف الــمــرســلــيـن
ههههههههههههه نكته حلوه نكسر بيها روتين العمل بس حاول تحطها في قسم النكة :) وبالتوفيق

GM.LAVAL
06-07-2014, 09:40
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته مرحبا إخوانى الكرام .
فعلا فكرة اننا نضع المشاركات المازحة او موضوع لذلك جميلة ولكن ممكن هذا الامر يكون مخالف لقوانين المنتدى واعتقد ان الادارة لن تمانع هذا الامر فى قسم الدردشة فقط

gr53
06-15-2014, 21:33
لكن منتدانا خاص بالفوركس و بكل ما يخص الفوركس و المتاجرة فيه

مصراوى
06-15-2014, 21:46
اخى الحبيب انا افضل مشاهدة الكاميرا الخفية والبرامج المضحكة ولكننى لست من اصحاب النكت التى تحكى وبالتوفيق للجميع والربح من الفوركس

doaa sary
06-17-2014, 01:10
هلا ابو امير
لكن المنتدى تعليمى مفيش داعى للهزار لكى نتعلم وندرس الفوركس وفى قسم فرى
لاى مواضيع ممكن تنقل او تضيف مواضيع النكت هنااك

Jo.Cena
06-17-2014, 04:05
مش شايف نكتة في كلامك يا اخي ارجو ان يكون الرد مضايقكش معلش بس انا بجد مش لاقي اي نكتة او فكاههة خالص في الموضوع

RomanyMoreed
06-26-2014, 21:50

اهلآ بحضرتك استاذي الفاضل ابو امير في عندك قسم الدردشة او المحادثات مش متاكد ممكن تنشر اي نكت او اي حاجه انت عايزها بعيدآ عن الفوركس

محمد المتيم
06-27-2014, 00:39
والله يا اخي موضوعك في محله بش مش عارفه الاداره هل تسمح بوضع النكت ام ايه بالظبط

بس اعتقد ان المنتدي للفوركس بس بس نتمني نشوف ابداعاتكم اخواني

مع خالص الاحترام

BILALBEN
06-27-2014, 01:56
موضوعك مخالف لسياسة المنتدى وارى انه يوجد اعضاء كثيرين ردودهم غير موجهة للموضوع ويتكلمون عن مواضيع اتمنى التوفيق للجميع ان شاء الله تعالى

gr53
07-14-2014, 03:13
لكن منتدانا خاص بالفوركس و بكل ما يخص تجارة العملات

mounim1994
07-14-2014, 03:38
السلام عليك ورحمة الله تعالى وبركاته اهلا وسهلا بكم و الله يا عمي
انا جديد في الميدان و ليست لي اي فكرة و بالتوفيق للجميع

1 million
07-14-2014, 19:37
اعتقد ان الفكرة جميلة لكن لا يمكن تطبيقها بسهولة
لان المنتدى مختص فقط بالفوركس و الاعضاء الذين فيه ينتظرون اي موضوع للتعلم و كذلك لزيادة البونص
بالتوفيق لك اخي الكريم

DABDOUB
07-14-2014, 21:44
طيب هناك قسم في المنتدى خاص بالنكت و الشياء الخارجة عن الفركس
ممكن تشارك فيه بنكتة او معلومة و ممكن تجد بيه نكت تعجبك شكرا لك و تحياتي

awa
08-02-2014, 21:09
لا اعتقد ان النكت هتكون مناسبة فى هذا المنتدى لان المنتدى متخصص
فى الفوركس و صعب تأخذ بونص منه على نكتة

عاشق الفوركس
08-02-2014, 21:37
السـلام عليكـم ورحـمــة الله تعالى وبركاته, اخـي الكـريـم ،نعم هو ب الفعل موجود قسم للنكت ان شاء الله تشرفنا فيه وهلا بك ،بالتوفيق لك ولجميع اعضاء المنتدى الكرام ان شاء الله

gr53
08-12-2014, 03:56
المنتدى يهتم بكل ما يخص الفوركس و نحن ننتظر ما يقدم من معلومات
أما النكات لها مواقع و منتديات و صفحات خاصة بها و يمكنه البحث عنها في جوجل

abdelaziz 10
08-13-2014, 12:56
أما النكات لها مواقع و منتديات و صفحات خاصة بها و يمكنه البحث عنها في جوجل
اوافقك الراي ياا خي فالمهم الان اننا نجد سبل للنجاح في الفوركس وحديثنا حول الاخير فقط
بالتالي النكات والقصص اجد ان مكانها ليس في المنتدى بالذات هذا القسم الجد محترم

iprahem
08-13-2014, 14:33
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الحبيب جزاك الله خيرآآ على الموضوع وهاذى نكته بيقوللك مره اتنين محششين قاعدين بيذاكرو فالنور قطع قام الاول وقاد شمعه فالتانى قله ما تفتح المروحه يا عم وبصله التانى بكل غباء وقاله يا غبى ما انا لو فتحت المروحه الشمعه ها تنطفى هههههههههههـ ☺

ahora
08-13-2014, 16:35
اعتقد ان فيه قسم خاص بالنكت في هذا المنتدى او هناك قسم خاص بالامور غير الفوركسية
لكن شكرا لك اخي الكريم على هذه الفكرة و بالتوفيق لك في التداول

abderrahmenanis
08-13-2014, 23:21
أسعدك الله لكن الموضوع غريب و لا أدري ما المطلوب منا يعني نكتب نكت و لا نعمل ايه

mohamedelbalam
08-13-2014, 23:47
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته و الصلاة و السلام على سيدنا محمد و على اله و صحبه و سلم اما بعد
الموضوع جيد و ممتاز و نتمنى منك المزيد من المواضيع

BILALOU4
08-14-2014, 20:19
اتفق التلاتة وقتلوا الهندية … وجت الشرطة وقبضوا عليهم وحكموا على السودانية بتمشيط شعرها لمدة سنة وحكموا على الخليجية انها تستحمى بالصابون لمدة سنة واحتاروا في حكمهم مع الايجيبشن قام طلع القاضي وحكم عليها انهم يربطوا اديها ورجليها ويسيبوا الموبايل يرن جنبها

habache
08-16-2014, 03:53
شكرا لك اخي لكن والله مافهمت مضمون موضوعك هل تود ان يتم عمل قسم نكث ام ان نكثب نكثة في الرد عن موضوعك

ilyes chaieb
08-16-2014, 04:13
السلام عليكم و رحمة الله
اخى الكريم هذا القسم خاص بتعلم الفوركس
و بالنسبة لللدردشة يوجد في القسم الاخير من المنتدى
بالتوفيق و الارباح للجميع ان شاء الله

ayoubmlk
08-16-2014, 04:41
الـسـلام عــلــيـــكــم ورحــمـة الله وبــركـــاتــه
والــصــلاة والــســلام عـلـى اشــرف الــمــرســلــيـن
انا افضل مشاهدة الكاميرا الخفية والبرامج المضحكة
وبالتوفيق للجميع والربح من الفوركس

AMLAK
08-28-2014, 18:22
لسلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم مشكور اخى الفاضل على هذا الموضوع فكرة حلوة اننا نتكلم
عن الفوركس بطريقة مضحكة لكن هل ستسمح ادارة المنتدي بالنكت والكلام دا عشان نرد علي موضوعك بمل تريد الافضل
ان نتكلم عن فرص ربحنا لهذا اليوم لان هذا هو هدفنا في الفوركس بالتوفيق تقبل مرورى مع خالص تقديري وتحياتي للجميع

Elrayes
09-20-2014, 15:01
اعتقد ان هذا مخالف فالجميع موجود هنا في هذا المنتدي لهدفين اولها التعلم و لكن اكثر الموجودين و العاملين في هذا المنتدي
من اجل البونص و لا يوجد شخص متفرغ ولا يوجد قسم للنكات

eragon
09-20-2014, 15:15

مفيش نكته احسن من اللي احنا عايشنها :d
عموما بالفعل تم افتتاح قسم مخصص للدردشه ولكن الاعضاء يستخدمونه بشكل خاطيء :))

forexmonim
09-20-2014, 15:23
شكرا اخي الفاضل على ها الموضوع الرائع و لكن اظن لو بدلت هدا
المجهود في كتابة موضوع او نصيحة و استفاد الجميع لكان احسن

mohamedsaber
09-20-2014, 15:40
السلام عليكم اخي موضوع جديد وفعلا لازم يكون في موضوع زي ده لان الفوركس بيعلم المتاجر الانطوائية والانفصال عن الاصدقاء
النكتة هي مرة واحد بمجرد فتحه لصفقة السعر عكس عليه 100 نقطة و مرجن الحساب في دقيقة او اتنين
تقبل مروري اخي

BrahimForex
09-21-2014, 22:56
السلام عليكم اخي الكريم ان كنت تبحت عن النكت فهناك العديد من المواقع الخاصة بالنكت ابحت في الانترنيت وستجدها بسرعة

haffoudhi
09-21-2014, 23:01
لو امرنا يتعلق بالنكت كنا رحنا لمواقع النكت نحن هنا نبحث بكل جد ن المعلومه لمفيده يا سيدي الكريم ونريد تعلم التجاره اللي انت ما زلت لا تعرفها اصلا والا لكنت افدتنا من خبر تك يا كبير وانت صغير

أسماء نعناع
09-22-2014, 16:23
اعتقد ان الجو مش جو نمكت بس عموما الفكرة حلوة لا ن الجانب النفسي بردوا مهم في التداول لو الهدوء يمتلك الكتداول هيتخذ قرارات سليمة

ynwa1892
09-22-2014, 17:01
السلام اخي الفكرة جيدة لكي تعم السعادة والترويح عن النفس بعد تعب الفوركس الذي يتعب العقل نرجو من الادارة التنبؤ لهذه الفكرة
وفقك الله

benchou-ahfd
09-22-2014, 17:38
نعم انت محق هنا لا نشم الا رائحة النقود و الجد الزائد احيانا عن اللزوم لماذا مثلا لا نذكر مقالب و طرائف وقعت لنا في الفوركس ادت الى الخسارة او الربح او التفكه

AMLAK
09-24-2014, 14:12
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على سيدنا وحبيبنا محمد عليه ازكى الصلاة والسلام اخى الكريم اعتقد ان فيه قسم
خاص بالنكت في هذا المنتدى او هناك قسم خاص بالامور غير الفوركسية لكن شكرا لك اخي الكريم على هذه الفكرة
و بالتوفيق لك في التداول بالتوفيق وتحياتي للجميع وننتظر منك الافضل والمزيد ان شاء الله

haffoudhi
09-24-2014, 14:34
ممكن انت سعودي تكرم عليك الله بالثراء فاصبحت لا تبحث الا على النكت والحال اننا هنا نحن نبحث عن اي وسيله ممكن ترفع دخلنا شويه لاننا في حاجة الى عائدات اضافيه موش زيك يا غني يا نتريش روح شوف نكتك في مكان اخر وسيبنا الله يفتح عليك

feras abo dimmu
09-24-2014, 14:35
هذا المكان للنقود والتجارة والربح والخسارة وليس للنكت أخي

nihadmad
09-25-2014, 16:03
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...
بوركت اخي ...
وتقبل منا ومنكم الاعمال الصالحة ...
واصل لا تفاصل بانتظار جديدك بحول الله ...
تحياتي لك ... جزاك الله خيرا وبارك فيك

walter white
09-27-2014, 23:50
اخي انا لا اعرف ما فائدة موضوعك لانه
لا يمد باي صلة للفوركس
موضوعك مخالف لسياسة المنتدى وارى انه يوجد اعضاء كثيرين ردودهم غير موجهة للموضوع

vaaas
10-13-2014, 13:09

ahmed mostafa ali
10-13-2014, 14:51
الاسبوع الماضي
بدايه سيئه ونهايه جيده هذا هو عنوان الاسبوع الماضي للدولار الامريكي حيث فوجئ لمستثمرين باجتماع الفومك الامريكي الذي اشار لعدم الرغبه في رفع الفائده

BYE
10-13-2014, 14:58
اهلا وسهلا بك في منتدي فوركس العرب اعتقد ان فيه قسم خاص بالنكت في هذا المنتدى او هناك قسم خاص بالامور غير الفوركسية وشكراً والي الافضل بأذن الله

vaaas
10-13-2014, 17:04
لا تتحيز مستويات فيبوناتشي لأي إطار زمني محدد، حيث أن لها نفس الصلاحية سواءاً أكنت تنظر إلى رسم بياني (جدول) أسبوعي طويل الأمد أو جدول قصير لمدة 5 دقائق.
لنبدأ برسم بياني أسبوعي للدولار الأمريكي مقابل الفرنك السويسري (الدولار الأمريكي/الفرنك السويسري).

mghorab90
10-13-2014, 19:45
طبعا جو النكت دة فى المنتديات الاخرى لكن هنا للاسف منتدى خاص بالوركس فقط ويمكن ان تكتب اى موضيع خارج نقاط الفوركس فى القسام خاص بموضيع خارج الفوركس يمكن ان تكتب فيها نكت وحواديدت امنا الغولة

vaaas
10-16-2014, 21:39
ممكن انت سعودي تكرم عليك الله بالثراء فاصبحت لا تبحث الا على النكت والحال اننا هنا نحن نبحث عن اي وسيله ممكن ترفع دخلنا شويه لاننا في حاجة الى عائدات اضافيه موش زيك يا غني يا نتريش روح شوف نكتك في مكان اخر وسيبنا الله يفتح عليك

may0
10-16-2014, 22:03

مصطفى حمدان
10-20-2014, 13:32
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بالفعل اخى الفاضل اى جو عمل لابدان يتخلله بعض المرح ولكن هناك بالمنتدى بعض الاقسام الاخرى التى يمكن طرح هذا الموضوع بها وطرح بعض الفكاهة والمرح والله الموفق

مروة
10-25-2014, 17:13
بحثت فى الكتب الالكترونية عنةقسم النكت ما لقيتش وطبعا انت ما تقصدش النكد لان الفوركس
علم مش نكد على النت فيه مواقع كتير متخصصة بالنكت لوكان الجو محتاج يفك بنكت
تحييييياتى

nnanbv
10-25-2014, 21:11
تحيه طيبه على اعضاء المنتدى الكرام وبعد
كل واحد فينا لازم يتعلم من اخطائوا
بالتوفيق للجميه يا رب هنا فى هذا المنتدى العملاق

ام زياد
10-25-2014, 22:06
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته اخى الكريم مشكور على هذه المبادره ولكن هنا مش مكانها هنا مكان للافاده والاستفاده بمععنى لو تحب تشوف نكت تلاقى كتير بالمواقع بس هنا تطرح سؤال مش عارفه حد يطرح حاجه محتار فيها كده يعنى

Murad
10-25-2014, 22:09
جيد اخي هذه الفكرة نحتاج الي بعض الدعابة بدلا من الحياة العملية الصارمة هذه
ولكن حقيقة ليس لدي نكتة الان سوف ابعتلك نكته على الخاص :)

forexabdo2014
10-25-2014, 22:29
مرحبا بكم اعضاء المنتدى الكرام
بالتوفيق للجميع هنا فى المنتدى إن شاء الله

anwarladmhammad
10-25-2014, 22:36
والله اخي عندما تخسر لا يكون الحال مرضيا مما لا استطيع حتى ان ابتسم وربما امتنعت عن الطعاه هههههههه
لو ربحت لكنت عادل امام في المنتدى ولالفت مسرحية فوركسية تليق بالمقام الفوركسي
شكرا اخي على الالتفاتة

aliali
10-27-2014, 02:06
السلام عليكم
موفق اخي.
تحياتى لك

Wassa04
10-27-2014, 22:54
مرحبا اخي الكريم هو فعلا فكرة حلوة لكن
المنتدى خاص بالتحليل افضل تقبل مروري

eslamsallam
10-27-2014, 23:19
لسلام عليكم
موفق اخي.

فوزي فوزي
10-27-2014, 23:33

DABDOUB
11-03-2014, 13:35
والله يا اخي موضوعك في محله بش مش عارفه الاداره هل تسمح بوضع النكت ام ايه بالظبط
بس اعتقد ان المنتدي للفوركس بس بس نتمني نشوف ابداعاتكم اخواني
مع خالص الاحترام

downlaod3
11-06-2014, 16:11
سلام عليكم
موفق اخي.

alyelsawy79
11-06-2014, 19:43
اهلا بك اخي الكريم وبكل اهل السعودية لكن ان مش فاهم ماذا تريد من هذا الموضوع هل تريد كل شخص يقول نكتة ام ماذا
واعتقد ان هناك قسم عام للمواضيع الاخرى غير الفوركس وتستطيع ان تنشر فيه اي موضوع اما هذا القسم فهو مختص بالفوركس فقط

abdelhak redouane
11-06-2014, 21:41
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الكريم على هذه النكتة المميزة عن طلبات تغيير الجو لانه في بعض الاحيان يتعب الانسان من التجارة
بالتوفيق للجميع

الاسد التاجر
11-06-2014, 21:46
هلا والله باخوي ابو امير وانا برضو من سعوديه
وليه الشرف ان اكون في هذا المنتدى العظيم
وبين احلا شعب الشعب المصري الطيب
وبلنسبه للنكت ماعندي والله وماعرف اسوق نكته بطريقه مضحكه ماتضبط معي ههههههههه

ProForex
11-07-2014, 11:49
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخي الكريم المكان ليس مخصص لنكت انتبه هنا نتعلم الفوركس ونضع مواضيع خاصة بالفوركس

sharshabil
11-09-2014, 18:16
الله يسلمك خويا و لكن الموضوع غريب على هذا القسم و المطلوب منا كتابة نكت و لا نعمل ايه
على العموم هناك مواقع و صفحات موجودة على الإنترنت خاصة بالنكت يمكنك ان تبدل جوك
هناك اذا اردت

belhadj
11-09-2014, 18:59
ممتاز جدا أخي الكريم على موضوعك الشيق والرائع هذا كما ننتظر منك الجد يد أخي العزيز كما في وجهة نضري أن هده الموضوعات تفيد جميع الأعضاء وبلخصوص الأعضاء الجدد

marwanmedhat
11-09-2014, 19:07
مرة مدرس رياضيات خلف ولدين واستنتج التالت

مرة واحدة ست كل اما تقوم من النوم تلاقى وشها مبلول راحت للدكتور قالها افضلى صاحية لحد أما تصحى و تشوفى و هى كانت نائمة شافت جوزها بيتفرج على التليفزيون ويقول هى ديه الستات مش انت اتفوه

مره اتنين واحد اسمه محمود والتانى محمد ساكنين فى الدور ال112 تلعو الول والتانى لحد ما وصلوا للدور ال111فمحمود بيقول لمحمد اقولك خبرين واحد حلو والتانى وحش انى الاول قاله محمد قول الحلو الاول قاله الخبر الحلو ناقصلنا دور ونتلعه شقتنا قاله والخبر الوحش قاله دى مش عمارتنا

dellos
11-09-2014, 19:09
السلام عليكم
مرحبا اخي الغالي نعم جيد ان تكون هناك موضوع خاص باستراحة يعني البعد عن الفوركس قليلا فكرة رائعة وانا معك
تحياتي لك

breakss08
11-10-2014, 23:44
السلام عليكم
نعم الصديق انت يا اخي
بالفعل المنتدى الذي نعمل فيه الان منتدى جدي كثيرا و الفوركس
يتطلب هذه الجدية ولكن يمكن ان نضع نكتة مرة من المرات

downlaod3
11-11-2014, 15:47
السلام عليكم
نعم الصديق انت يا اخي
بالفعل المنتدى الذي نعمل فيه الان منتدى جدي كثيرا و الفوركس
يتطلب هذه الجدية ولكن يمكن ان نضع نكتة مرة من المرات

ahmed mahmoud abdelhady
11-13-2014, 04:04
فرض على المسلمين وجاءت الأوامر بالقتال والجهاد في كتاب الله وفي سنة الرسول عليه الصلاة والسلام، فصار بعد الإذن في القتال وبعد قتال من قاتل والكف عمن كف، صار بعد ذلك في طور ثالث وهو: فرض القتال والجهاد مطلقاً، لمن قاتلنا ولمن لم يقاتلنا؛ لإخراجهم من الظلمات إلى النور، ولتمكين الإسلام في الأرض، ولإنقاذ النساء والأطفال مما هم عليه من الباطل والكفر، ولفسح الطريق وتمهيد الطريق لانتشار الدعوة الإسلامية بين الناس في مشارق الأرض ومغاربها.
تقبل مروري

doola2020
11-14-2014, 14:24
والله يا أخي الكريم المنتي خاص بالفوركس وليس بالنكت فأي موضوع مخالف لمواضيع الفوركس قد تؤدي إلي حظرك حظر نهائي

lola12
11-14-2014, 14:55

realyone
11-21-2014, 18:32
اعتقد ان صاحب الموضوع فتح الموضوع عشان يخفف ضغط النفسي للمتداولين في الفوركس أعتقد فكرته جميله عادي يعني اذا حد عنده نكته يكتبه وخلينا ننسى شوي ضغط السوق والتوتر النفسي اللي يسببه الفوركس

3s2lany
11-22-2014, 04:37
السلام عليكم
موفق اخي.

gr53
12-06-2014, 00:32

sendrela
12-06-2014, 00:47
معك حق اخى المنتدى ينقصه قسم للترفيه عن الاعضاء خصوصا وان الفوركس مجال يزيد فيه الضغط العصبى والتوتر

اشكرك اخى على ااقتراح واتمنى ان تأخذه الاداره بمحمل الجد

تحيتى

belhadjnokia
12-06-2014, 00:49
مرحبا صديقي عضو منتدى الفوركس الجميل جدا و
المفيد للجميع أشكرك على موضوعك الرائع والذي إستفدت منه
كثيرا شكرا ولكم مني أجمل التحية والاحترام و التقدير

md5diablo
12-06-2014, 01:04
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكوم و رحمه الله و بركاته ،،هناك مواضيع للدردشه اخي الكريم و هناك مكان خاص لها و هناك ستجد الكتير من النكت و الاخبار الرياضيه و ما إلى دلك

madmax07
12-06-2014, 01:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكرا اخي الكريم على الموضوع المهم.لي نكة في الموضوع. هذا احد التجار اشترى 5 اطنان من البطاطس لبيعها في السوق وفي الصباح الباكرلبس ملابسه في قلق مسرعا الى السوق لكن تعجب عندما راى اصدقاءه ينظرون الى ثيابه ويضحكون فنظر الى نفسه والمفاجاءة انه ارتدى سروال زوجته الداخلي.

selmi
12-06-2014, 02:50
هذا كلام غريب لو كنت عاوز تضحك اتفرج على مسرحية
موضوعك مخالف لسياسة المنتدى وارى انه يوجد اعضاء كثيرين ردودهم غير موجهة للموضوع !!!!

lyes1977
12-06-2014, 11:53
اهلا وسهلا بك اخي العزيز معنا بالمنتدى الغالي ، ساقول مثلا في يوم من الايام حاولت عمل صفقة وكان رصيدي 22 دولار واللوت كان ب 5 دولارات وانا لم انتبه وفي كل مرة تقولي الرصيد غير كافي حتى اعتقدت ان الحساب مصفر على 22 دولار هل هذة مثلا نكتة جميلة ههههههههههه، شكرا جزيلا اخي المحترم على الموضوع وبالتوفيق

dalirap
12-06-2014, 12:14
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته و الصلاة و السلام على اشرف الانبياء و المرسلين
أخي هذا القسم غير مخصص للنكت ، نحن هنا فقط للعمل ، هناك القسم الخاص للنقاشات والحوارات الخارجة عن الفوركس ، سوف تجد فيها كل ما تريد

madmax07
12-06-2014, 12:21
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.هذه فكرة جميلة نكتة للواحد فينا تكفي لنضحك انت كان تتكلم عن موضوع الفوركس علاش لا.

DANDOUNE
12-07-2014, 04:19
والقوانين بتقول ان الرد يكون يخص الموضوع مش
هو بيتكلم ف حاجة وانت بتتكلم ف حاجة تانية

forex44
12-08-2014, 16:40
اشكرك اخى الكريم على هذا الموضوع
وانا معك بان الجو اصبح ممل جدا بين الخسارة
والضغط العصبى لذلك اتمنى من اخوانى الكرام التفاعل مع الموضوع

hicham1991
12-19-2014, 21:35

aissa00
12-19-2014, 23:00
السلاااام عليكم ورحمة الله
أسعدك الله لكن الموضوع غريب و لا أدري
ما المطلوب منا يعني نكتب نكت و لا نعمل ايه
على العموم هناك مواقع و صفحات منتشرة على
الإنترنت خاصة بالنكت يمكنك الدخول عليها ..
تقبل مرووري

hpacer
12-21-2014, 00:35
أخي المنتدى ليس مختصا بالنكت و نحن هنا
موفق اخي.

shabanhh
12-21-2014, 01:05
اعتقد ان الموضوع دا مفيهوش اى فكاهه خاى اكريم ف تقبل تحياتى لك اخىك الرميو تقبل شكرى لك شكرا لك بواتلوفيق انشاء اله وقتبل تحياتى لكشكرا لك خاىك الرمي
تقبل احترامى لك
شكرا لك

kazemyy
12-21-2014, 01:12
اعتقد ان املوضوع املهم دااخى اكلرمي بشكلك بير تقبلت حياتى على الموضوع دا بشكل كبير خاى اكلرمي وتقبل تحياتى لك اخى اكلرمي
شكرا لك واتلوفيق انشاء الهل
شكركا لك اخى اكلريمي
تقبل تحياتى

Mohamed Morsy
12-21-2014, 15:39
المنتدى يهتم بكل ما يخص الفوركس و نحن ننتظر ما يقـدم من معلومات
النكات لها مواقع و منتديات و صفحات خاصة بها و يمكـنه البحث عنها في جوجل
تحياتي ...

donya22z
12-21-2014, 16:03
الموضوع فعلا غريب جدا واعتقد انه مكانه ليس فى هذا المنتدى الخاص بكل ما يخص سوق الفوركس والمهتمين به. ومش فهمة ايه المطلوب مننا فى الموضوع ده يعنى حضرتك قصدك نكتب نكت فى الموضوع هنا. اعتقد ان الموضوع ده مكانه ليس هنا.

osama4o
12-23-2014, 01:02
الموضوع فعلا غريب جدا واعتقد انه مكانه ليس فى هذا المنتدى الخاص بكل ما يخص سوق الفوركس والمهتمين به. ومش فهم ايه المطلوب مننا فى الموضوع ده يعنى حضرتك قصدك نكتب نكت فى الموضوع هنا. اعتقد ان الموضوع ده مكانه ليس هنا.

ahmed mahmoud abdelhady
12-23-2014, 22:21
السلام عليكم
-
-
تقبل مروري ♥♥♥

haytham2304
12-23-2014, 22:26
يوجد منتديات كثيره للنكت يا اخي يمكنك الاشتراك فيها
لا اعتقد ان هنا ستجد ما تريد

Hassan Owen
12-24-2014, 18:15

nassim126
12-24-2014, 18:21
السلام عليكم صراحة فكرة جيدة ودالك للترفيه و فط ضغوط الفركس لامن انا كان قسم خاص بالترفيه مرحبا به شكرا

walla2a
12-24-2014, 18:57
والله يا اخي معك حق نريد ان تغير الجو شوي ولكن سوق العملات يأخذ كل وقتنا ولا يوجد لدينا اي وقت لمتابعة النكت :d بارك الله فيك يا اخي انت دائما تحب المرح :)

yasmenyy
12-24-2014, 19:27

ibrahim forex
12-24-2014, 20:13
اخى انت كاتب الموضوع فى المكان الخطأ المكان هنا للتعليم والنصائح فقط اذا كان احد يريد
تن يعرف معلومة او يضيف معلومة بتبقى هنا انت واضع الموضوع فى المكان الغلط

swhaa9d
12-24-2014, 23:08
الموضوع غريب و لا أدري ما المطلوب مننا يعني نكتب نكت و لا نعمل ايه على العموم هناك مواقع و صفحات منتشرة على الإنترنت خاصة بالنكت يمكنك الدخول عليها
راعى ربنا فى مواضيعك مش اى حاجة بتتكتب
بالتوفيق :)

tedjboyka
12-30-2014, 03:47
السلام عليكم ورحمه الله وبركتو اخواني الكرام اهل المنتدي الكريم ام بعد اخي الكريم ممكن اخي فكره جيده لكن انا مش اعتقد في مجال العمل يكون وقت للهزار ولكن ممكن تعجب وينفزوها

yasmenyy
12-30-2014, 16:54
الموضوع فعلا غريب جدا واعتقد انه مكانه ليس فى هذا المنتدى الخاص بكل ما يخص سوق الفوركس والمهتمين به. ومش فهمة ايه المطلوب مننا فى الموضوع ده يعنى حضرتك قصدك نكتب نكت فى الموضوع هنا. اعتقد ان الموضوع ده مكانه ليس هنا

katagoroumma
12-30-2014, 17:29
السلام عليكم
اهلا بك اخي الكريم وبكل اهل السعودية لكن ان مش فاهم ماذا
تريد من هذا الموضوع هل تريد كل شخص يقول نكتة ام ماذا
واعتقد ان هناك قسم عام للمواضيع الاخرى غير الفوركس
وتستطيع ان تنشر فيه اي موضوع اما هذا القسم فهو مختص بالفوركس فقط
بالتوفيق للجكيع
شكرا

hossam56
12-30-2014, 17:59
اعتقد اخى الكريم وا نالنكته دى للزام ميكونش مكناه ه نااخى الكرمي وان الموضو عالمه موان لموضوع دا لزام نقدر نحقق الكثثير م نلخاله اخى الكريم وباتلوفيق كلاخىا لكرمي وا ن الموضو عامله ماد ب
اتلوفيق كل اخى الكريم
شكرالك

mesteraden
12-30-2014, 18:08
اخي الكريم اشكرك على طرحك لهذا الموضوع الترفيهي وياريت يكون النكات عن مواقف مضحكة للمتداولين,فأعتقد كل متداول مر عليه مواقف مضحكة في الفوركس,واتمنى لك والجميع التوفيق
تقبل مروري

mayadaxx
12-31-2014, 06:59
اعتقد اخىالكريم لزام نقدر نعرف الموضوع دا اخى الكريم وان الموضوع دا لزام نقدر نعرف اخى الكريم من خلاله بشكل كبيرو ان الموضوع اد لزام نقدر نحققق اكلثير بشكل كبير وان المووضوع دا مش مكانته هنا

باتلوفيق لك اخى الكريم
شكرالك

mohamed9004
12-31-2014, 09:58
السلام عليكم ورحمه الله .. للاسف يااخى هذا ليس القسم المناسب لسرد النكت بل هوة قسم لنتناقش فيه عن الفوركس المؤشرات والاستوب لوز وادارة المخاطر لكن لو عاوز تقول نكتة او تتكلم بره الفوركس عندك قسم free dialoug تقدر تتكلم فيه

sawsan5a
01-04-2015, 17:16
نورت اخى الكريم
بس سامحني انا لم افهم قصد بالتحديد
يا ريت توضيح أكثر ربنا يباركلك
وبالتوفيق لك وللجميع

esshazly
01-06-2015, 16:26
السلام عليكم ... على النكت انا حبيت اقول لك ان المنتدى متوفر على النكت دور فقط في القسم رايح تجد وكل رد فيه يساوي. خمة سنت ... اتمني للجميع التوفيق في التداول والمنتدي الرائع

omar20
01-06-2015, 19:50
للاسف الموضوع بعيد عن مجالنا هنا فى المنتدى وهو ليس له علاقه بالفوركس للاسف المواضيع دى

بتاخر المنتدى وهى سبب فى ان المنتدى هنا اقل منتديات انستا فى تمن الرد فى البونص 10 سنت فقط

A Alhalim SD
01-06-2015, 19:58
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي الكريم
انا لا امتلك اي خبرة في مجال الفوركس و احاول ان استفيد من هذه المنتديات لزيادة الخبرة ولكن لا اعتقد ان مثل هكذا موضوع سيفيدني بشيئ
تقبل مروري

Mahmoud Hussain
01-06-2015, 20:01
اخى الكريم
هذا ليس المكان المناسب للنكت هذا مكان عمل وربح وخساره
اتمنى ان تقوم برفع شئ مفيد المره القادمه
شكرا لك على مرورى
سلام

hananll
01-07-2015, 17:46
لنبدأ برسم بياني أسبوعي للدولار الأمريكي مقابل الفرنك السويسري

nabilyon
01-07-2015, 17:55
لك كل الاخترام اخى الكريم لكن هذا المنتدى يختص بالفوركس وما يدور فية من تغيرات نحن ناتى الى هنا كى نتعلم ونشارك فى المعلومات اما موضوع النكت فهناك الكثير من المواقع تعرض الكثير منها فى النهاية طالما تواجدنا هنا لابد ان نتعلم شئ جديد

sara..
01-07-2015, 18:06

omar20
01-07-2015, 18:19

ro2a22
01-07-2015, 18:27

kokou
01-10-2015, 04:20

ramoc
01-10-2015, 19:32

hamoeslam
01-10-2015, 20:24
اعتقد اخى الكريم ان الموضوعدا مش مكانه هنا اخى الكرمي لزام نقدر نستفيد من خلال الموضوع دا الكثير جدا ف انا اسف جدا لازم ان احاننقدر نستفيد من خلال الموضوع دا بالتوفيق لك اخى الكريم
شكرالك

nagwann
01-13-2015, 13:12
نكت ايه الله يهديك احنا داخلين نضحك فى مواقع كثيرة للنكت
وموضوعك يعتبر مخالف لقوانين المنتدى التزم بالقوانين يا ابو امير
ربنا يوفقك

Yamen123
01-23-2015, 15:58
بالتوفيق للجميع هنا فى المنتدى ان شاء الله.

amnyya
01-31-2015, 22:32
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى الكريم شكرا على الموضوع يا اخى الكريم تقبل مرورى يا التوفيق ايا اخى الكريم

ahmed7afifi
02-05-2015, 04:39
الســـلام عـلـيـكـم ورحـــمـه الله وبـركــاته .
اخى الفاضل اشكرك جدا على موضوعك الرائع بل اكثر من ممتاز
لكى نستفيد منه وان نعمل عليه
والموضوع محتاج تفسير للجميع
وان يساعدنا الاعضاء القداما المتميزين بخبراتهم التى من الممكن ان نستفيد منها
وانا لسه عضو جديد هنا فى المنتدى لكن بحاول ان استفاد من الجميع
وتحياتى لك ولجميع الاعضاء الافاضل
وشكرا○◘♣☻☺♦•

hamdochi
02-05-2015, 11:45
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اعزائي الاعضاء الكرام اعتقد ان الكل سيمشكرك اخى الفاضل على هذا الموضوع فكرة
حلوة اننا نتكلم عن الفوركس بطريقة مضحكة لكن هل ستسمح ادارة المنتدي بالنكت والكلام دا عشان نرد علي موضوعك بمل
تريد الافضل ان نتكلم عن فرص ربحنا لهذا اليوم لان هذا هو هدفنا في الفوركس بالتوفيق للجميع ان شاء الله

younesbaleeg1195
02-05-2015, 12:17
انا لا اعرف ما المقصود من ذلك السؤال هل تريد ان يقوم شخص بكتابه نكته ام قام شخص اخر بكتابه نكته وانت مستاء من ذلك الامر ارجو من سيادتك اخى ان توضح اكثر من ذلك حتى نقوم بالاجابه على سؤالك اخى

payza
02-05-2015, 15:59
مش دا القسم المناسب ان كنت تبحت عن النكت فهناك العديد من المواقع الخاصة بالنكت ابحت في الانترنيت وستجدها بسرعة او قسم المجاني في المنتدي .....

against
02-05-2015, 18:33
☺☺السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مشكور اخي الكريم على المجهود الاكثر من رااائع
اتمني الاستفاده للجميع والعمل على اقوي النقااط الهامه
اتمني للجميع الربح
تقبل مروري ♣

killer007
02-13-2015, 14:45
نحن في قسم تعلم و تكلم عن مجال الفوركس وليس لقول نكت اخي على العموم
موفق اخي

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ilham2
02-13-2015, 18:10
أخي الكريم ليس هناك مايمنع ان تجرب مجال الفوركس وكلنا في البدايه دخلنا هذا المجال كتجربه ومع مرور الزمن تعمقنا في هذا المجال واصبح هذا المجال جزء من حياتنا اليوميه وانت جرب واذا ماناسبك هذا المجال يمكنك بعد ذلك ان تتركه واتمنى لك التوفيق

walidqse
02-14-2015, 13:04
اخي انا لا اعرف ما فائدة موضوعك لانه لا يمد باي صلة للفوركس و يمكن ان تطرحه في قسم الاعلانات كي تتحادث مع الاعضاء هناك و بالتوفيق تحياتي سلام.

mons
02-15-2015, 15:03
اخي الكريم اعتقد هذا الموضوع ليس له علاقة بمجال الفوركس ولن يساعد الأعضاء في مجال الفوركس وهذا الموضوع مكانه ليس هنا في منتدى يختص بمجال الفوركس لهذا يجب ان تنقل الموضوع الى قسم اخر او ان يغلق الموضوع وتقبل مروري

ilham2
02-15-2015, 18:15
نصحية منى انك تدخول السوق بعد ان تعرف فقط كيف تتعامل مع الفوركس وتتعلم كل شئ فيه ويجب عليك ان تتعلم اولا وعدم المخاطرة
وانة تطبق الىل اتعلمته على حساب ديمو فى الاول لحد ما تحقق ربح جيد لقترة على الديمو وبعدين ممكن تدخل السوق

payza
02-15-2015, 19:28
ياا خي صاحب الموضوع النكت دة فى المنتديات الاخرى لكن هنا للاسف منتدى خاص بالوركس فقط ويمكن ان تكتب اى موضيع خارج نقاط الفوركس.........بالتوفيق

aseer
02-16-2015, 13:06
السلام علىكم ورحمه الله وبركاته اخى الكريم بعد التحيه ثم بعد موضوع رائع

هههههههه اخى الكريم المنتدى هنا بالفوركس وللفوركس فقط لا غير واتمنى ان الجميع يكون عارف ده

chamss
02-16-2015, 20:25
شكرا على الموضووع اخي الكريم حتى تتداول صح ليس بكثرة المؤشرات او الترند أو الأستراتيجيات المهم أن تصل لأستراتيجية خاصة بك تعمل عليها وتتداول من خلالها لكي تحقق النجاح
ولا تشتت تركيزك بين مؤشرات كثيرة ربما بعضه بالتوفيق

netteler
02-17-2015, 20:40
السلام عليكم ورحمه الله بركاته اخى الفاضل جزاك الله خيرا على مشاركتك معا
ممتاز موضوعك يا اخي بصراحة لم يكن عندي ادنى فكرة عن الفروقات بين سوق البورصة وسوق الفوركس موضوعك يلخص اهم مزايا الفوركس مقارنة بسوق البورصة ولكن على ماسمعت ان سوق الفوركس اخطر بكثير مقارنة بسوق البورصة والاسهم ولا اعرف ماصدق هذا الكلام !!!

hunter_world
02-17-2015, 21:14
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ام بعد اخي الكريم مشكور علي موضعك انا ل اهتم غير بجمع بونص للعمل بشكل جاد اخي

sherouk55
02-17-2015, 21:30
بالتوفيق للجميع هنا فى المنتدى ان شاء الله

مامون سباعنة
02-18-2015, 02:04
أخي الكريم ......
أما بعد :
أخي الكريم صراحة لا ارى ان موضوعك له فائدة . اتمنى منك ان تطرح موضوع مفيد او الاستفسار الذي تريده ضمن أحكام وشروط المنتدى , لكي لا تعرض نفسك للحضر ....
تمنياتي لك بالتوفيق أخي
تحياتي .....

adkins
02-19-2015, 02:37
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
انا سعيد بأني عضو في هدا المنتدى الكبير و الرائع و الاول على المستوى العربي
و قد أخدت معلومات كثيرة من خلال الاسئلة و أجوبة الاعضاء الكرام
مشكور للكل

---------- Post added 02-19-2015 at 12:37 AM ---------- Previous post was 02-18-2015 at 03:49 PM ----------

السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
أنا لسة مبتدئ، و اشطر جميع الاعضاء لاثراء هدا المنتدى من أسئلة أو الاجوبة
بارك الله فيكم

salem11
02-19-2015, 12:40
انا شايف ان الفوركس هو مجال لتداول الاموال حول العالم و بسهولة تامه جدا لذلك هو مجال من الممكن ان يؤدى بنا الى ارباح كبيرة فى هذا المجال التى سوف تساعدنا على الوصول الى الارباح المستقبلية

deyaa24
02-19-2015, 13:05
كل تاجر فى الفوركس عايز ان يحصل عى نصائح كثيرة
التدالو فى الفروكس لن يكو سهل وكلن التحلى بالصبر هو افضل شى فى الفوركس واكد سوف نتعلم

محمد ابراهيمم
02-21-2015, 17:37
لنبدأ برسم بياني أسبوعي للدولار الأمريكي مقابل الفرنك السويسري (الدولار الأمريكي/الفرنك السويسري). و بالرغم من كونها فكرة جميلة للغاية الا أنها لا تطبق الا اذا خصص مكان لذلك
تقبل مروري

shaheen96
02-21-2015, 17:41
بســــــم الــله الرحمن الرحيم اخي الفاضل
إذا توقعت انخفاض سعر (bbc/ar)، فستقوم ببيع
الزوج أي أنك ستبيع اليورو وتشتري الدولا

mimrose164
02-21-2015, 17:47
هل ستسمح ادارة المنتدي بالنكت حتى نرد علي موضوعك لكن اظن انه ان لن توافق الادارة ما كان ليعرض و تكون الموافقة على عرضه حتى لا ننحرف عن هدف المنتدى

antonioforex
02-21-2015, 17:58
السلام عليكم
الخي عليك ان تضع لنا مواضيع في اطار الفوركس كي نستفيد منها لان النكت
و الاحاديث العامة لها قسم مخصص بها في المنتدى و بالتوفيق لك اخي.

LOTFIHSE
02-22-2015, 15:14
لكن هل ستسمح ادارة المنتدي بالنكت والكلام دا عشان نرد علي موضوعك بمل تريد الافضل ان نتكلم عن فرص ربحنا لهذا اليوم لان هذا هو هدفنا في الفوركس

heroo252
02-22-2015, 15:26
يا اخى احبك الله الى احببتنا فيه
لكن ايع علاقه ده بالنكتانا شفت سم الموضوع
افتكرت انك هتقول نكت ليها علاقه بالفوركس والتداول وكده يعنى
بس عموما مشكور على موضوعك واتمنالك التتوفيق

rahim8
02-22-2015, 17:28
تكون علي حسب الفريم الزمني اللي انت فاتحه
فاذا كنت فاتح فريم 4 ساعات فانه تفتح شمعة تداول جديدة كل 4 ساعات
و اذا فاتح فريم ربع ساعة فانه تفتح شمعة تداول جديدة كل ربع ساعة
و هكذا

oday4ever11
02-22-2015, 22:39

chouai
02-26-2015, 14:20

محمد حسن 2
02-26-2015, 19:04
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم جزاك الله خيرا على مشاركتك معا اما بعد
انا افضل مشاهدة الكاميرا الخفية والبرامج المضحكة
تحياتى لك ولجميع اعضاء منتدى فوركس العرب الكرام
تقبل مرورى

kokou
03-02-2015, 20:20
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على اشرف الانبياء والمرسلين محمدا و على اله وصحبه و سلم و تسليما اما بعدالفاضل ان المنتدى لم يفتح بهدف الضحك والنكت هذا كلام غريب لو كنت عاوز تضحك اتفرج على مسرحية

Hend salah
03-03-2015, 00:02
تحيااتي اخي العزيز::
اشكرك اخي الكريم على مرورك الرائع ..
اتمنى لك ولجميع الاعضاء التوفيق والنجاح
تحياتي للجميع

mn3m
03-03-2015, 20:09
السلام عليكم ...اهلا بكم اعضاء المنتدى الكرام شكرا لموضوعك ولكنى لم اجد اى نصيحه
بالتوفيق تقبل مروري

احمد محمد عبد الصبور
03-03-2015, 20:20

---------- Post added at 05:20 PM ---------- Previous post was at 05:11 PM ----------

احب دائما اقدم لكم نصائحي لكوني اكبر منكم فتقبلوها على العموم ولاتزعلو مني

ابرا.مح
03-03-2015, 21:27
موفق اخي.

user_21
03-04-2015, 23:54
مره صعيدي مسافر الصين وي هو في المطار لقي مراية بتقول معاد الطيارة واسم المعكوس وقف قدمها قلتلو اسمك حسنين محمدين الجبالي طيارتك الساعة 12

لف راح لبس قميص وبنطلون قلتلو اسمك حسنين محمدين الجبالي طيرتك الساعة 12
لف راح لبس بدلة وجرفتة قلتلو اسمك حسنين محمدين الجبالي طيرتك الساعة 12
لف راح لبس فستان قلتلو اسمك حسنين محمدين الجبالي طيرتك الساعة 12 اقعد اتمرقع لحد ما الطيارة تفوتك

kokou
03-09-2015, 12:26

hamdochi
03-14-2015, 16:47
مرحبا بجميع اعضاء المنتدى المحترم اعتقد ان الكل سيمشكرك اخى الفاضل على هذا الموضوع فكرة حلوة اننا نتكلم عن الفوركس بطريقة مضحكة لكن هل ستسمح ادارة المنتدي بالنكت والكلام دا عشان نرد علي موضوعك بمل تريد الافضل ان نتكلم عن فرص ربحنا لهذا اليوم لان هذا هو هدفنا في الفوركس شكرا لك اخي الكريم على الموضوع الجميل

adele
03-14-2015, 17:49

ayman nasr
03-15-2015, 04:34
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة بتمنا التوفيق لكل اعضاء المنتدى
واتمنا تقبل مرورى

fifi w mody
03-15-2015, 21:03
حقيقي اخي انت غيرت من شكل الموضوعات المتكرره وجزاك الله كل خير وبالتوفيق للجميع انشاء الله
تقبل مروري

abdelaziz 10
03-16-2015, 13:39
في الواقع النكت ممكن الذي عمل ارباح في هذا الاسبوع انه يتفاعل معها ويكون رايق جدا
انما الناس للاسف التي كان اسبوعها احمر ففعلا لا مزاج لديها للنكت ولا القصص