PDA

View Full Version : مشكله

belalelsaid
03-03-2020, 14:41
لو عايز اصفر الحساب افتح صفقه بلوت كبير ولا صفقات كتير بلوت صغير ؟

tohamy4
03-03-2020, 15:59

مرحبا اخى هل خسرت مبلغ وعايز تمرجن الحساب حتى تعوض البونص
ممكن اعرف الحساب خضرتك اخى بكام حاليا تقريبا انت اخى استلمت 106 دولار تم الباقى حاليا من الحساب
وهل الصفقات ضربت استوب اما قفلتها يدوية
حتى نستطيع نساعدك اخى
ربنا يوفقك ان شاء الله وتستلم هذا الشهر بونص جيد
وربنا يعوض عليك

amrelkomy
03-03-2020, 16:25

السلام عليكم ورحمة وبركاته
خلي بالك كده كده لازم تعوض الخسارة حتي لو صفرت الحساب الا اذا الصفقات قفلت لوحدها من غير تدخل منك
انما لو انت الي قافلها او ضربت استوب كده كده لازم تعوضها نصيحة اخوية سيب الباقي لحد لما البونص الجديد يتضاف عليه ده غير أن كمان جيلك ٤ دولار جايزة المسابقة

belalelsaid
03-03-2020, 16:34
السلام عليكم ورحمة وبركاته
خلي بالك كده كده لازم تعوض الخسارة حتي لو صفرت الحساب الا اذا الصفقات قفلت لوحدها من غير تدخل منك
انما لو انت الي قافلها او ضربت استوب كده كده لازم تعوضها نصيحة اخوية سيب الباقي لحد لما البونص الجديد يتضاف عليه ده غير أن كمان جيلك ٤ دولار جايزة المسابقة

يعني لو استلمت 50 دولار بونص خسرت 40 مثلا استوبات
ومعايا 10 فتحت صفقه قفلت لوحدها والحساب اتصفر كدا لازم اعوض خساره ال 40

--- Update ---

مرحبا اخى هل خسرت مبلغ وعايز تمرجن الحساب حتى تعوض البونص
ممكن اعرف الحساب خضرتك اخى بكام حاليا تقريبا انت اخى استلمت 106 دولار تم الباقى حاليا من الحساب
وهل الصفقات ضربت استوب اما قفلتها يدوية
حتى نستطيع نساعدك اخى
ربنا يوفقك ان شاء الله وتستلم هذا الشهر بونص جيد
وربنا يعوض عليك

يعني لو استلمت 50 دولار بونص خسرت 40 مثلا استوبات
ومعايا 10 فتحت صفقه قفلت لوحدها والحساب اتصفر كدا لازم اعوض خساره ال 40

tohamy4
03-03-2020, 16:36
اذا تم ضرب استوب تعوض
ولكن المتعرف بة اذا تم الخروج استوب اوت لا يوجد تعويض
لان خروج تلقائى من الصفقات لنداء الهامش 100%
ما اعرفة خروج استوب اوت لاتعويض

RAHIME DZ
03-03-2020, 18:43
السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاتهاخي لغاية 11 مارس موعد وصول البونص و اردت ان تصفر الحساب او تعوضه هو راجع ليك وحدك و لكن ان اردت التعويض فيلزم الدخول بحرص شديد و العمل على الاقل في ارجاع ما استطعت و تكون مطالب بتعويض في المبلغ الدي تلقاه بالسالب اما الجانب الثاني فانت قلت في الاول تستطيع الدخول بلوتات كبيرة اخي انصحك ان تستطيع فالهامش يقدر على ذلك و ممكن التعويض انت ادخل بلوت كبير في صفقة تكون رابحة و تعوض خسارتك و ان انعكست عليك لا تغلقها يدويا اتركها حتى السيرفر يغلقها و هكذا لا تكون مطالب بالتعويض وان كنت ربحت في المسابقة فاعلم ان المبلغ سوف يعوض في خسارتك لذا تجنب الخسارة و اعمل على الربح

abdall
03-04-2020, 07:52
السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاتهاخي لغاية 11 مارس موعد وصول البونص و اردت ان تصفر الحساب او تعوضه هو راجع ليك وحدك و لكن ان اردت التعويض فيلزم الدخول بحرص شديد و العمل على الاقل في ارجاع ما استطعت و تكون مطالب بتعويض في المبلغ الدي تلقاه بالسالب اما الجانب الثاني فانت قلت في الاول تستطيع الدخول بلوتات كبيرة اخي انصحك ان تستطيع فالهامش يقدر على ذلك و ممكن التعويض انت ادخل بلوت كبير في صفقة تكون رابحة و تعوض خسارتك و ان انعكست عليك لا تغلقها يدويا اتركها حتى السيرفر يغلقها و هكذا لا تكون مطالب بالتعويض وان كنت ربحت في المسابقة فاعلم ان المبلغ سوف يعوض في خسارتك لذا تجنب الخسارة و اعمل على الربح

السلام عبكم اخى الكريم اردت ان تصفر الحساب او تعوضه هو راجع ليك وحدك و لكن ان اردت التعويض فيلزم الدخول بحرص شديد و العمل على الاقل في ارجاع ما استطعت و تكون مطالب بتعويض في المبلغ الدي تلقاه بالسالب اما الجانب الثاني فانت قلت في الاول تستطيع الدخول بلوتات كبيرة اخي انصحك ان تستطيع فالهامش يقدر على ذلك و ممكن التعويض انت ادخل بلوت كبير في صفقة تكون رابحة و تعوض خسارتك و ان انعكست عليك لا تغلقها يدويا اتركها حتى السيرفر يغلقها و هكذا لا تكون مطالب بالتعويض وان كنت ربحت في المسابقة فاعلم ان المبلغ سوف يعوض في خسارتك لذا تجنب الخسارة و اعمل على الربح تقبل مرورى