PDA

View Full Version : استفسار بخصوص البونص

farouk360
04-10-2020, 14:55
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
شباب انا لحد دلوقتى لسه البونص لم يحول إلى حسابى مع العلم انى لم ارتكب اى مخالفة هل هذا ممكن يكون حدث لأحد وما الحل فى رأيكم

doaa sary
04-10-2020, 21:45
اخى الكريم مفيش داعى للقلق البونص اصلا لسة موصلش لاى حد فى المنتدى لكن التاخير عادة بيكون طبيعى لسة النهاردة 10من الشهر ممكن يوصل على يوم الاتنين لان السبت والحد اجازة فى السوق فاباذن الله يتم الدفع قريبا بالتوفيق بيك وللجمييع

مصطفي السيد
04-10-2020, 22:30
اخي الكريم البونص عاده يتم تحويله يوم10 في الشهروممكن يتاخر عن كدا يومين تلاته والبونص لم يصل حتي الان لاحد وربما يصل يوم الاتنين القادم انشاء الله لاداعي لان تقلق فهذا التاخير وارد

ابوعلى
04-10-2020, 23:24
السلام عليكم ورحمه الله اخى الكريم لا لا تقلق خير ان شاء الله لسه البونص ما جاش ليا انا كمان برضه بس هيجى لا تقلق تقبل مرورى اخى الكريم ربنا يوفق الجميع ان شاء الله

e_magdi
04-10-2020, 23:54
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ..
اهلا بيك اخي الكريم ,
لا داعى للقلق أخى باذن الله يصلك البونص خلال هذا الاسبوع على حساب التداول الخاص بك وبعد ذلك يمكنك التداول به
وتحقق الربح والكثير من النقاط ولكن نصيجة يرجى اتباع ادارة رأس المال اثناء عملية التداول لكى تتجنب اى خسارة لاقدر الله
. وشكرا على مشاركتك بهذا الموضوع
فموضوعك هام ومفيد وننتظر منك نشر المزيد من الأسئلة والمواضيع الجديدة والهامة لافادة الجميع في منتدي فوركس العرب .
ربنا يوفقنا جميعا . تقبل مرورى

Abdelrahman ewas
04-11-2020, 12:04
السلام عليكم شباب انا لسه جديد ومش فاهم ازي البونص بيضاف لحسابي لو حد يفهمني يبقي كتر خيره انا عامل ردود وموضوعات ولكن مفيش اي مبلغ مكتوب جنبها انا لسه مسجل او شهر ابريل

ouss2020
04-11-2020, 23:42
أخي الكريم يسعندي ويشرفني أن أقوم بالرد علي نفس الموضوع الذي قمت بالرد عليه للأخ الفاضل فيكا يخص الموضوع بالنسبة للبونص أظنك أنك قرأة شروط المنتدى و شروط البونص أن البونص يظهر في اليوم 10 من كل شهر على المنتدى يعني إذا قمت بالعمل على المنتدى خلال شهر مارس فإن بونص شهر مارس يظهر في خانة البونص في ملفك الشخص يوم 10 أفريل و و ينزل على المنصة يوم 13 أو حتى 15 أفريل إذا كان هناك تأخر أو هناك عطلة السبت و الأحد غير ذلك إذا لم يصل تواصل مع الدعم في أقرب وقت و حظ موفق لك و للجميع

Moshira ismail
04-12-2020, 01:04
اخى الكريم مفيش داعى للقلق البونص اصلا لسة موصلش لاى حد فى المنتدى لكن التاخير عادة بيكون طبيعى لسة النهاردة 10من الشهر ممكن يوصل على يوم الاتنين لان السبت والحد اجازة فى السوق فاباذن الله يتم الدفع قريبا بالتوفيق بيك وللجمييع يارب

Mahmoud abuzaid
04-12-2020, 02:04
لا داعي للقلق اخي الكريم فقط عليك بالانتظار